Nederland maakt inderdaad geen deel uit van Oost-Europa maar dat was niet de vraag van de TS.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Omdat wij geen deel uitmaken van zo'n armoedig zooi als Oost-Europa...
Dit. Heeft gewoon met die communistische landen te maken ten tijde van 45-89.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
omdat oosteuropa=oostblokpauperlandne.
LOL, scherp!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nederland maakt inderdaad geen deel uit van Oost-Europa maar dat was niet de vraag van de TS.
Vanaf nu niet meer roepen dat je een Turk bent, dus? Aangezien je hier bent geboren, hier belasting betaalt, hier naar school bent gegaan, etc.. etc.. etc..quote:
Dat ligt eraan aan dat ze al ongeveer sinds 400 op Europees grondgebied zitten. De Hongaren zitten zelfs pas veel korter op Europees grondgebied als ik het me goed herinner, hoezo is dat met Turken niet zo dan en met Hongaren wel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Zapata het volgende:
Turkije is geen Europa.
Wat is dat de laatste tijd dat Turkije ineens bij Europa zou horen en erger, alsof dat altijd al zo geweest is.
Maar als het Israël was is het natuurlijk geen probleem hequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Zapata het volgende:
Turkije is geen Europa.
Wat is dat de laatste tijd dat Turkije ineens bij Europa zou horen en erger, alsof dat altijd al zo geweest is.
Hmmm... Ff denken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vanaf nu niet meer roepen dat je een Turk bent, dus? Aangezien je hier bent geboren, hier belasting betaalt, hier naar school bent gegaan, etc.. etc.. etc..
Dat zou ik op prijs stellen. Oprotten met die wij/jullie mentaliteit.
Klopt. Alleen maak je jezelf wel grondig belachelijk en verslechter je je positie binnen deze maatschappij. Dus gefeliciteerd, je mag roepen wat je roept maar het heeft een prijs. En dat is 100% jouw eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Ff denken.
Nee, bepaal zelf wel wat ik zeg
Hongarije ligt midden in europa..quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat ligt eraan aan dat ze al ongeveer sinds 400 op Europees grondgebied zitten. De Hongaren zitten zelfs pas veel korter op Europees grondgebied als ik het me goed herinner, hoezo is dat met Turken niet zo dan en met Hongaren wel?
Waarom zou Israel een uitzondering zijn? Lijkt mij duidelijk dat dat cultureel gezien nog verder verwijderd ligt van Europa.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Maar als het Israël was is het natuurlijk geen probleem he
Waarom zitten die bij het Europees songfestival? Israël ligt in Azië.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Maar als het Israël was is het natuurlijk geen probleem he
Hoho, niet zo snel oordelen, want dat is erg makkelijk nu.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klopt. Alleen maak je jezelf wel grondig belachelijk en verslechter je je positie binnen deze maatschappij. Dus gefeliciteerd, je mag roepen wat je roept maar het heeft een prijs. En dat is 100% jouw eigen verantwoordelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |