SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Echt fascinerend als men zich op onbegaanbare plekken begeeft.quote:
Even vitamine d pilletjes scoren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef Levolution het volgende:
Zon is wel belangrijk voor de gemoedstoestand ja.
Vitamine D-tekort is serieus gecorreleerd met depressie.
Ja kutregen stopt ook niet he? Sinds vrijdagochtend regent het al!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met die kutregen.
Mijn moeder heeft een vitamine D-tekort. Nu moet ze om de drie maanden een paar druppeltjes vitamine D innemen. Ik denk dat ik er ook maar voor naar de dokter ga. Zo weinig zon voor een Adanali kan nooit goed zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef Levolution het volgende:
Zon is wel belangrijk voor de gemoedstoestand ja.
Vitamine D-tekort is serieus gecorreleerd met depressie.
Mooie stad, Ishbiliya.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ayca. Bedankt voor de grouponlink.Morgenavond ga ik Sevilla boeken denk ik. I owe you one.
Jij weet ook over elke plek mee te praten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooie stad, Ishbiliya.Wil ik ook nog een keer heen. Heel Zuid-Spanje eigenlijk, vanwege het Moorse erfgoed.
Is ook een risicofactor voor osteoporose, dus inderdaad belangrijk om in de gaten te houden. Eet ook veel vette vis i.p.v. Adana kebab (quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een vitamine D-tekort. Nu moet ze om de drie maanden een paar druppeltjes vitamine D innemen. Ik denk dat ik er ook maar voor naar de dokter ga. Zo weinig zon voor een Adanali kan nooit goed zijn.
Is logisch natuurlijk, heeft met huidskleur enzo te maken. In die landen is er meer zon, dus de huidskleur is donkerder. Komen die donkere mensen naar een land met weinig zon, zijn ze 'te goed' beschermd tegen deze zuinige zon.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Vitamine D-tekort schijnt veel voor te komen onder niet-westerse allochtonen, met name bij de vrouwen.
http://www.vumc.nl/afdelingen/over-vumc/nieuws/4267927/
http://www.agisweb.nl/vrouwen/vrouw_gezondheid/vitamine_d_tekort
Interesse in geschiedenis, hè.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij weet ook over elke plek mee te praten.
Wat fascineert je het meest?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Interesse in geschiedenis, hè.
Ottomaanse Rijk en andere islamitische rijken en staten, maar de geschiedenis van deze staten van voor de Islam vind ik ook erg boeiend (denk aan de Perzen en Egyptenaren). De Tweede Wereldoorlog vind ik ook fascinerend.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat fascineert je het meest?
Sommige welquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij ook al een zwak voor oudere mannen?
Wel echt, maar van een test jump (niet van de mission zelf dus) denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef Levolution het volgende:
Vind dit toch een verplaatsing naar het nieuwe topic waard:
[..]
quote:Austria's Felix Baumgartner earned his place in the history books on Sunday Oct 14 after overcoming concerns with the power for his visor heater that impaired his vision and nearly jeopardized the mission. Baumgartner reached an estimated speed of 1,342.8 km/h (Mach 1.24) jumping from the stratosphere, which when certified will make him the first man to break the speed of sound in freefall and set several other records* while delivering valuable data for future space exploration.
Bron: http://www.redbullstratos.com/live.
quote:Update 22.40 uur:
Baumgartner heeft toch als eerste mens zonder mechanische hulpmiddelen de geluidsbarrière doorbroken. Tijdens zijn vrije val bereikte hij een snelheid van ruim 1300 kilometer per uur. Dat is mach 1,2. Ruim sneller dan de snelheid van het geluid.
Bron: [Upd] Recordpoging hoogste parachutesprong geslaagd.
Waarom zou je mee betalen aan een project?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef xminator het volgende:
Af en toe is het wel leuk om op kickstarter te kijken voor diverse innovaties.
http://www.kickstarter.co(...)n?ref=home_spotlight
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou je mee betalen aan een project?
Wordt je dan deels eigenaar oid van het product? Of is het een soort van lening?
Het lijkt op Kiva. Je helpt anderen, zonder daar iets voor te ontvangen. Als het goed gaat krijg je je geld terug, en kun je zo dus blijven helpen.quote:Do backers get ownership or equity in the projects they fund?
No. Project creators keep 100% ownership of their work. Kickstarter cannot be used to offer financial returns or equity, or to solicit loans.
Some projects that are funded on Kickstarter may go on to make money, but backers are supporting projects to help them come to life, not financially profit.
Bron: http://www.kickstarter.com/help/faq/kickstarter%20basics.
Interessant inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ottomaanse Rijk en andere islamitische rijken en staten, maar de geschiedenis van deze staten van voor de Islam vind ik ook erg boeiend (denk aan de Perzen en Egyptenaren). De Tweede Wereldoorlog vind ik ook fascinerend.
Nee en nee. Je krijgt meestal als één van de eerste het product of tegen een goedkopere prijs. Ook krijg je allemaal extra's e.d. hangt allemaal af van de hoeveelheid die jij betaalt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou je mee betalen aan een project?
Wordt je dan deels eigenaar oid van het product? Of is het een soort van lening?
Zeg aub dat dit iemand van 12 is..quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
''Super ziek
Beld me buurman aan en zegd was jij vandaag thuis want er is ingebroken
Ben ik gaan kijken alles kapot overal glas en heel veel bloed door zijn huis egt gekke huis
Alleen het raam was alweer gemaakt''
Zag ik op het FB van iemand andersBetreft overigens een nederlander.
Geboren op 2 mei 1988. Misschien dyslectisch oid kan toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg aub dat dit iemand van 12 is..
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
''Super ziek
Beld me buurman aan en zegd was jij vandaag thuis want er is ingebroken
Ben ik gaan kijken alles kapot overal glas en heel veel bloed door zijn huis egt gekke huis
Alleen het raam was alweer gemaakt''
Zag ik op het FB van iemand andersBetreft overigens een nederlander.
Neee...... Want die hebben problemen met alle letters, toch? Als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Geboren op 2 mei 1988. Misschien dyslectisch oid kan toch?
Laat Yvonne het niet horen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog vind ik ook fascinerend.
Irritant...... Vind je haar echt hitsig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.haberturk.co(...)e-dikkat-cekti/67993
Wat een hitsig wijf.
Aan zijn PI (quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Irritant...... Vind je haar echt hitsig?
Ik heb een hekel aan dit soort Istanbul vrouwen... Ik kan dat accent gewoonweg niet aanhoren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan zijn PI ([ afbeelding ]) en taal ("Wat een...") is te merken dat-ie het niet serieus meent.
Gaar wijf overigens.
Eens, maar het ligt niet aan hun accent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort Istanbul vrouwen... Ik kan dat accent gewoonweg niet aanhoren.
quote:
Hou je je kennis (of interessante zaken) bij op een blog of iets dergelijks?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ottomaanse Rijk en andere islamitische rijken en staten, maar de geschiedenis van deze staten van voor de Islam vind ik ook erg boeiend (denk aan de Perzen en Egyptenaren). De Tweede Wereldoorlog vind ik ook fascinerend.
Ik zeg niet dat ík haar hitsig vind, maar dat zíj hitsig is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Irritant...... Vind je haar echt hitsig?
hij stelt al zijn vragen aan mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hou je je kennis (of interessante zaken) bij op een blog of iets dergelijks?
Waar aan wel dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eens, maar het ligt niet aan hun accent..
Jammer genoeg bezit TS geen vrienden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
TS zeg tegen je vrienden op het gemeentehuis dat ze mij moeten inschrijven in het GBA, dit heeft lang genoeg geduurd.
Ik ga jouw nationaliteit verwijderen als je het niet lief vraagt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
TS zeg tegen je vrienden op het gemeentehuis dat ze mij moeten inschrijven in het GBA, dit heeft lang genoeg geduurd.
Nou en, heb er toch 2.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jouw nationaliteit verwijderen als je het niet lief vraagt.
Facebook contacten niet tot vrienden rekenenquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer genoeg bezit TS geen vrienden.
Anladimquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ík haar hitsig vind, maar dat zíj hitsig is.
Dit geldt voor de meest wijven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
Meer aan hun arrogantie, maar dat is normaal bij de turkse dames daaro.. De arrogantie houdt op, op het moment dat ze je zien aankomen rijden in een mooie bolide of zien dat je geld hebt.
heb je al een nummertje getrokken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:04 schreef Ayca het volgende:
En ik kan ook niet inloggen op mijn loket?
Jij hebt geen facebook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Facebook contacten niet tot vrienden rekenen
Voor Turkse dames geldt het extreem.quote:
Dat kan ik niet opsommen, het is gewoon hun hele bestaan. Lichaamshouding, -taal, denkwijze en noem het maar op. Hier in Nederland houden ze bijvoorbeeld ook niet van kakkers.quote:
Nee, geen tijd of zin voor. Bovendien schiet mijn kennis ook te kort om zoiets te ondernemen. Ik ben maar een amateur die uit interesse over betreffende onderwerpen leest; geen historicus (in spe).quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hou je je kennis (of interessante zaken) bij op een blog of iets dergelijks?
muslima.comquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij aan de bouwstenen van zijn harem komt?
quote:
Ik dacht ik ga wel langs, maar daarvoor moet je eerst online een afspraak maken blijkbaar, handig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heb je al een nummertje getrokken?
Je hoeft dan ook niet meteen hele essays uit te typen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, geen tijd of zin voor. Bovendien schiet mijn kennis ook te kort om zoiets te ondernemen. Ik ben maar een amateur die uit interesse over betreffende onderwerpen leest; geen historicus (in spe).
Kan je ook bij mij doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga wel langs, maar daarvoor moet je eerst online een afspraak maken blijkbaar, handig.
Anders krijg je aangelegenheden zoals het turkse consultaat..quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga wel langs, maar daarvoor moet je eerst online een afspraak maken blijkbaar, handig.
Kunnen ze niets aan doen heb ik ooit eens gelezen. Een man met geld en dure auto, straalt zekerheid uit en dat is weer goed voor het nageslacht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Voor Turkse dames geldt het extreem.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet mijn Turkse paspoort verlengen, maar dat is zo'n gedoe.
Maar dan nog hoef je niet zo arrogant te kijken en doen. Ze denken dat allemaal dat ze kim kardashian oid. zijn, die houten plankjes dat ze zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kunnen ze niets aan doen heb ik ooit eens gelezen. Een man met geld en dure auto, straalt zekerheid uit en dat is weer goed voor het nageslacht.
I know.. Ik erger me ook enorm aan ze.. Ik heb een nichtje dat ook zo kak is, ik heb zin om haar aan haar haren te sleuren, als ze weer eens zo irritant praat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dan nog hoef je niet zo arrogant te kijken en doen. Ze denken dat allemaal dat ze kim kardashian oid. zijn, die houten plankjes dat ze zijn.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kunnen ze niets aan doen heb ik ooit eens gelezen. Een man met geld en dure auto, straalt zekerheid uit en dat is weer goed voor het nageslacht.
Ok, waar moet ik heen dan?quote:
Dan moeten ze maar gauw die storing of wat het ook is oplossen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Anders krijg je aangelegenheden zoals het turkse consultaat..
Transvaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok, waar moet ik heen dan?
[..]
Dan moeten ze maar gauw die storing of wat het ook is oplossen.
Straks mis ik nog een maand uitwonende stufi
Keertje goed boos worden en niet weggaan totdat je iets concreets hoort?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok, waar moet ik heen dan?
[..]
Dan moeten ze maar gauw die storing of wat het ook is oplossen.
Straks mis ik nog een maand uitwonende stufi
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
je noemt jezelf de ster, ik noem mezelf de zon, je kan shinen wat je wil, maar je VERDWIJNT als ik opkom
Ja! Recensies waren: Lekkere wijven, zeikdocumentaire.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:19 schreef xminator het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1295551
Iemand dit al gezien?
Wat een huppeltietjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:19 schreef xminator het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1295551
Iemand dit al gezien?
Je zal er maar onder liggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mahir, hot... or not?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |