abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7659616
Geweldige topic, heb praktisch alles doorgelezen.

Ik heb al redelijk wat blunders gemaakt, dat is iets wat ik wel zeker weet.. Kan ze me alleen niet meer herinneren op de een of andere manier

Maar eentje zal me voor de rest van m'n leven blijven achtervolgen. komt een beetje overeen met die vertrouwens oefeningen van "jij valt" en ik vang je op. igg ik was met vrienden op stap en we hadden 's middags na het markt winkelen al het een en ander aan donkere biertjes op. Hebben daarna bij het eten nog wat Johnny Walkers zitten tikken waarvan ik er al 2 had omgeflikkerd (reden genoeg om van te voren te bedenken dat je die avond aan een coordinatie storenis zal lijden). Later die avond een mooie brunette opgepikt.. alles prima leuke avond -> zij met mij mee naar huis.. Taxi nemen ? "Nee joh" gezellig lopen.. beetje praten heen en weer rennen. Zij op me af rennen en wil me om m'n nek springen, komt er een vriendin van me voorbij en om me om te draaien stap ik opzij. Heb je een meisje wel eens voluit plat op d'r bek zien gaan.. *Geen leuk gezicht

you can't outrun death forever, but you can make the bastard work for it!
  donderdag 2 januari 2003 @ 05:31:03 #202
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_7661000
Humtja....

Een aantal weken geleden was er hier in Groningen een flatfeest: veel mensen...veel muziek....veel drank.
Ik ging daar al beschonken heen en dronk daar ook in rap tempo door. Ik sta daar met een meiske te praten, en ze was niet lelijk, maar ook niet knap. 'Gewoontjes' is wel een goeie omschrijving.
Maar het was wel een leuk gesprek dus ik blijf wat bij haar staan. Ik ga met mijn rug tegen de muur aanstaan maar door mijn verminderd evenwichtsgevoel glij ik wat weg. In een laatste poging niet om te donderen moet je dan een stap zetten en waar plaats ik mijn bootschoen maat 46? PREcies! B-A-M-M- op haar tenen

Ze kijkt me verbouwereerd aan....en ik zo van "Ho uhh...sorry? "

Hmm...dat zijn geen fijne momenten.

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  donderdag 2 januari 2003 @ 07:34:50 #203
40457 LBDH
You might say so...
pi_7661149
Mkay, ook maar netjes bijdragen aan topic...

Ik had haar nog nooit eerder gezien en anders was ze me niet opgevallen, maar we raakten in gesprek. Het kan nooit een echt verheffend gesprek zijn geweest, want practisch iedereen was dronken, ik dus ook. Ik geloof dat we samen iemand aan het afzeiken waren en op die manier een front vormden en ook samen naar buiten liepen. Nog voor ik haar naar huis bracht waren we aan het bekken en vervolgens op weg naar haar kamer. Toen we eenmaal in bed lagen hadden we al een paar uur gepraat voordat we hadden gezoend, vervolgens dus gezoend, bij haar thuis een hele tijd samen onder de douche gestaan. Maar goed het was wat lawaaierig toen we kennis maakten en ik had haar naam niet goed verstaan, of was die gewoon alweer vergeten, dus ik vraag haar in bed: "niet om het een of ander, maar hoe heet je ook alweer?"

Stom, stom, ik had het veel eerder of zelfs niet eens moeten vragen. Maar goed, she did'nt kick me out
=>

Dass die Sonne morgen aufgeht, ist nur eine Hypothese - Ludwig Wittgenstein
pi_7674557
Geweldig topic mensen, thumbs up

Mijn verhaal ook maar ff doen dan:

Ik was bij het concert van Papa Roach. Het concert begon echt TOF! (........one tWO THREE FOUR!!!). Dus ik sta daar helemaal uit mn dak te gaan, zie ik ineens een verschrikkelijk lekker meisje op de grond zitten, met dr hoof tussen dr benen (alsof uit de hemel gezonden ). Dus ik pluk dr omhoog en vraag: "Alles ok!?" nou zij zegt dus niks dus ik sleep dr naar de bar en geef dr een glaasje water. Zij mij bedanken en we praten verder over school, werk, woonplaats enzo. Ik zag t wel zitten Maar ondertussen ging het concert dus verder en aangezien ik die gasten echt ROCKIN vind dacht ik: ik ga maar weer s. Dus ik zeg tegen dr "Hey ga je nog ff mee??" en ze zei: "Ja is goed". Dus nog ff met haar "gedanst" (meer gesprongen) komen we haar vrienden tegen en ze zegt: "Hey ik zie je strax wel bij de uitgang dan spreken we iets af". Op dit moment zat ik dus al flink in de wolken, maar het concert ging natuurlijk verder en mijn vriendenkring vroeg zich ook af waar ik bleef. Na t concert ben ik echt naar buiten GESTORMD maar (je raad t al) ...... geen chickie Dan denk je achteraf: WAAROM VRAAG JE DAN NIET HAAR TEL. NUMMER LUL!!??

Als dit betreffende meisje dit leest: mail me

zaterdag 4 januari 2003 @ 00:08:11 #205
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_7696813
shit dat is lullig....ik kom normaal al nooit met zo iemand in gesprek
Drugs are good mkay?
pi_7698807
Hihi, leuk om dit allemaal te lezen. Ikzelf ben niet zo'n versierder gelukkig. Het is veel leuker om de jongens klem te lullen en af te wijzen.
pi_7701087
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 01:56 schreef Natas-ja het volgende:
Hihi, leuk om dit allemaal te lezen. Ikzelf ben niet zo'n versierder gelukkig. Het is veel leuker om de jongens klem te lullen en af te wijzen.
bitch
  zaterdag 4 januari 2003 @ 10:18:03 #208
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_7701190
quote:
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:37:05 #209
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7704623
Een paar weekjes geleden in een café pakte zo'n vrouwtje me vanachter om te dansen zeg maar... Maar ik had ruzie daar in dat café dus ik dacht dat het 1 of andere teringlijer was die me wilde meppen
Dus ik me zo in 1 x losmaken en zo'n elleboogje naar achter geven...
Ach... er had verder toch niks mogen gebeuren want ik heb al vriendin maar toch..
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zaterdag 4 januari 2003 @ 18:36:15 #210
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_7706402
Stond ik op een gegeven moment aan de bar, om wat te drinken te bestellen voor mezelf en m'n vrienden, spreekt een licht aangeschoten, maar verder best wel knap blond grietje me aan. Ze had de volgende, zeer slimme opmerking bedacht:

"Heej, je hebt een pet op je kop!"

Charmeur als ik ben, flap ik er uit:

"Zo, jij bent aardig slim voor een blondje!"

Einde gesprek, heel vreemd was dat

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_7706530
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:37 schreef LaZZ het volgende:
Een paar weekjes geleden in een café pakte zo'n vrouwtje me vanachter om te dansen zeg maar... Maar ik had ruzie daar in dat café dus ik dacht dat het 1 of andere teringlijer was die me wilde meppen
Dus ik me zo in 1 x losmaken en zo'n elleboogje naar achter geven...
Ach... er had verder toch niks mogen gebeuren want ik heb al vriendin maar toch..
Hehe, wat zal die gozer gelachen hebben waar je ruzie mee had
pi_7708690
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 18:36 schreef LordAnger het volgende:
Stond ik op een gegeven moment aan de bar, om wat te drinken te bestellen voor mezelf en m'n vrienden, spreekt een licht aangeschoten, maar verder best wel knap blond grietje me aan. Ze had de volgende, zeer slimme opmerking bedacht:

Raar inderdaad...ff mijn blunders herinneren en selecteren
Ik ben gek :)
pi_7711439
Een blunder? misschien
Een goeie tijd geleden (ik moest 14-15 jaar zijn) kende ik een heel lief meisje ik zag die wel goed zitten. Op een gegenven ogenblik stuurt ze me een brief om te vragen wat ik over haar dacht terwijl ze zei dat ik wel al moest weten wat ze over mij dacht... Het is niets geworden omdat ik er niet op in ben geweest
Zeker nu ze een nog mooier meisje is geworden. Het is wel nog steeds een goeie vriendin maar het had meer kunnen zijn
  maandag 6 januari 2003 @ 23:55:08 #214
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_7750969
^*SchoP*^
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:11:10 #215
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_7755068
quote:

Ik kan me ook een verhaal herinneren over een gozer die een klap voor z'n bek kreeg, omdat ie een meisje niet versierde
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_7761673
ik nog geen
046
Dank aan Yeahinho
  dinsdag 7 januari 2003 @ 19:54:25 #217
38742 RAMA1980
**nieuw is**
pi_7762400
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:24 schreef hallo_mensen het volgende:
ik nog geen
wat doe je hier dan nog??? Hup aan de slag en ons laten meegenieten he
pi_7774808
quote:

hulde aan de domme-opmerkingen-destroyer!!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:30:54 #219
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7838016
*kick*
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7839708
quote:
Op maandag 23 december 2002 19:05 schreef -RuTgeR- het volgende:

[..]

Inderdaad . Wat lullig, :R

Laag wijf...
pi_7860031
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Dit is allemaal nog nix....

Let op :

Ik kom in een discotheek, ik sta een beetje te dansen.. en zie daar een ERNSTIG lekkere meid staan, dus ik er naartoe dansen... is het vlak voor haar op de grond een beetje nat.... Is ik ga ernstig hard op mijn plaat vlak voor haar voeten,... Gelukkig vond ze het zielig, en hielp me overeind. Naja, ik dacht.. moet wel gaan werken dit... dus ik draai me om stoot ik tegen zo´n barman met een plateau vol bier en cola.... alles over haar witte broek en blousje.

Dit kon ze ook nog hebben, maar toen ik later haar perongeluk in haar gezicht sloeg(omdat ik 2 vierkante meter nodig heb om te dansen) was dat voor haar de druppel en ging ze pleite

En dit is hem dan, onze grootste FOK! VERSIERHELD! http://fotoboek.fok.nl/userpics/20004_mike05.jpg
pi_7861223
Ik was een keertje in het plaatselijke zwembad, en toen kwam ik op de een of andere manier in contact met de badjuffvrouw, najah, twas een meisje van 16 jaar. Blond, blauwe ogen blabla... zag er goed uit en zo. Nou wij dus een beetje met elkaar lullen en zo en op een gegeven moment moest zij even weg omdat er iets gebeurd was of zo... mijn vrienden waarmee ik in het zwembad was zaten echt zo van SJANS! Even later kwam ze weer terug en praatten we nog meer... was allemaal hartstikke gezellig en zo en toen vroeg ze dus of ik volgende dag weer kwam. Ik zei dus ja joh tuurlijk!

Volgende dag kwam ik dus weer in het zwembad, had ze een roos in haar haar! Hoe duidelijk kan je zijn... Ze moest nog wel werken maar na 2 uur zou ze klaar zijn en zou ze mee gaan zwemmen. Ik ging dus weer een beetje met mijn vrienden zwemmen en zo, beetje lopen kloten, voetballen bla bla bla... en toen het 2 uur was kwam ze dus in haar prachtige bikini'tje aangewandeld. Echt, zoveel gelachen en zoveel aanwijzingen dat ze gaf

Op het einde van de dag was het er nog steeds niet van gekomen omdat mijn vrienden constant om mij en haar heen hingen

En op een gegeven moment zei ze dus van:"Ik moet naar huis."

En sja... TOEN WAS HET TE LAAT

Ik snap echt nog steeds niet waarom ik niet er verder op in ben gegaan en waarom ik desnoods niet haar telefoonnummer had gevraagd... en nu ben ik er dus achter gekomen dat ze al een vriend heeft

maandag 13 januari 2003 @ 01:02:15 #223
22944 Breetai
....Relax....
pi_7866390
quote:
Ik zuig qua openingen.

Alleen met klemlullen denk ik dat je een uitdaging kan krijgen. Afwijzen blijft te makkelijk imho.

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_7868597
Ik met een paar vrienden in een vaag caf'é den haag was het volgens mij. Staat daar zo'n meisje ikke dus gezellig mee praten ff meegedanst alles leuk en aardig, ik loop met haar naar buiten. Zij vriendelijk tegen de uitsmijter praten en wij weer verder, we lopen dus naare buiten. ik zeg tegen haar, Wat een gruwelijk kut kop heeft die uitsmijter zeg. Krijg ik een mep vol in m'n gezicht. Zo praat je niet over mijn vader klootzak ....

dat was dus haar pa

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7868629
quote:
Jij kan mij niet klem lullen
1 van mijn handicaps, ik heb de dwangmatige neiging elke discussie (gesprek over iets waar onze meningen oververschillen) Mijn gelijk te behalen, ook met uitgaan en versieren enz. heel irritant, maar ik kan niet rusten voordat ik haar/hem heb horen toegeven dat ik gelijk heb. ik ben heir inmiddels erg bedreven in geworden.

Klem lullen gaat er dus niet inzitten

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')