Ik heb al redelijk wat blunders gemaakt, dat is iets wat ik wel zeker weet.. Kan ze me alleen niet meer herinneren op de een of andere manier
Maar eentje zal me voor de rest van m'n leven blijven achtervolgen. komt een beetje overeen met die vertrouwens oefeningen van "jij valt" en ik vang je op. igg ik was met vrienden op stap en we hadden 's middags na het markt winkelen al het een en ander aan donkere biertjes op. Hebben daarna bij het eten nog wat Johnny Walkers zitten tikken waarvan ik er al 2 had omgeflikkerd (reden genoeg om van te voren te bedenken dat je die avond aan een coordinatie storenis zal lijden). Later die avond een mooie brunette opgepikt.. alles prima leuke avond -> zij met mij mee naar huis.. Taxi nemen ? "Nee joh" gezellig lopen.. beetje praten heen en weer rennen. Zij op me af rennen en wil me om m'n nek springen, komt er een vriendin van me voorbij en om me om te draaien stap ik opzij. Heb je een meisje wel eens voluit plat op d'r bek zien gaan.. *Geen leuk gezicht
Een aantal weken geleden was er hier in Groningen een flatfeest: veel mensen...veel muziek....veel drank.
Ik ging daar al beschonken heen en dronk daar ook in rap tempo door. Ik sta daar met een meiske te praten, en ze was niet lelijk, maar ook niet knap. 'Gewoontjes' is wel een goeie omschrijving.
Maar het was wel een leuk gesprek dus ik blijf wat bij haar staan. Ik ga met mijn rug tegen de muur aanstaan maar door mijn verminderd evenwichtsgevoel glij ik wat weg. In een laatste poging niet om te donderen moet je dan een stap zetten en waar plaats ik mijn bootschoen maat 46? PREcies! B-A-M-M- op haar tenen
Ze kijkt me verbouwereerd aan....en ik zo van "Ho uhh...sorry? "
Hmm...dat zijn geen fijne momenten.
Ik had haar nog nooit eerder gezien en anders was ze me niet opgevallen, maar we raakten in gesprek. Het kan nooit een echt verheffend gesprek zijn geweest, want practisch iedereen was dronken, ik dus ook. Ik geloof dat we samen iemand aan het afzeiken waren en op die manier een front vormden en ook samen naar buiten liepen. Nog voor ik haar naar huis bracht waren we aan het bekken en vervolgens op weg naar haar kamer. Toen we eenmaal in bed lagen hadden we al een paar uur gepraat voordat we hadden gezoend, vervolgens dus gezoend, bij haar thuis een hele tijd samen onder de douche gestaan. Maar goed het was wat lawaaierig toen we kennis maakten en ik had haar naam niet goed verstaan, of was die gewoon alweer vergeten, dus ik vraag haar in bed: "niet om het een of ander, maar hoe heet je ook alweer?"
Stom, stom, ik had het veel eerder of zelfs niet eens moeten vragen. Maar goed, she did'nt kick me out
=>
Mijn verhaal ook maar ff doen dan:
Ik was bij het concert van Papa Roach. Het concert begon echt TOF! (........one tWO THREE FOUR!!!). Dus ik sta daar helemaal uit mn dak te gaan, zie ik ineens een verschrikkelijk lekker meisje op de grond zitten, met dr hoof tussen dr benen (alsof uit de hemel gezonden ). Dus ik pluk dr omhoog en vraag: "Alles ok!?" nou zij zegt dus niks dus ik sleep dr naar de bar en geef dr een glaasje water. Zij mij bedanken en we praten verder over school, werk, woonplaats enzo. Ik zag t wel zitten
Maar ondertussen ging het concert dus verder en aangezien ik die gasten echt ROCKIN vind dacht ik: ik ga maar weer s. Dus ik zeg tegen dr "Hey ga je nog ff mee??" en ze zei: "Ja is goed". Dus nog ff met haar "gedanst" (meer gesprongen) komen we haar vrienden tegen en ze zegt: "Hey ik zie je strax wel bij de uitgang dan spreken we iets af". Op dit moment zat ik dus al flink in de wolken, maar het concert ging natuurlijk verder en mijn vriendenkring vroeg zich ook af waar ik bleef. Na t concert ben ik echt naar buiten GESTORMD maar (je raad t al) ...... geen chickie
Dan denk je achteraf: WAAROM VRAAG JE DAN NIET HAAR TEL. NUMMER LUL!!??
Als dit betreffende meisje dit leest: mail me
quote:bitch
Op zaterdag 4 januari 2003 01:56 schreef Natas-ja het volgende:
Hihi, leuk om dit allemaal te lezen. Ikzelf ben niet zo'n versierder gelukkig. Het is veel leuker om de jongens klem te lullen en af te wijzen.
quote:
Hihi, leuk om dit allemaal te lezen. Ikzelf ben niet zo'n versierder gelukkig. Het is veel leuker om de jongens klem te lullen en af te wijzen.
"Heej, je hebt een pet op je kop!"
Charmeur als ik ben, flap ik er uit:
"Zo, jij bent aardig slim voor een blondje!"
Einde gesprek, heel vreemd was dat
quote:Hehe, wat zal die gozer gelachen hebben waar je ruzie mee had
Op zaterdag 4 januari 2003 16:37 schreef LaZZ het volgende:
Een paar weekjes geleden in een café pakte zo'n vrouwtje me vanachter om te dansen zeg maar... Maar ik had ruzie daar in dat café dus ik dacht dat het 1 of andere teringlijer was die me wilde meppen
Dus ik me zo in 1 x losmaken en zo'n elleboogje naar achter geven...
Ach... er had verder toch niks mogen gebeuren want ik heb al vriendin maar toch..
quote:Raar inderdaad...ff mijn blunders herinneren en selecteren
Op zaterdag 4 januari 2003 18:36 schreef LordAnger het volgende:
Stond ik op een gegeven moment aan de bar, om wat te drinken te bestellen voor mezelf en m'n vrienden, spreekt een licht aangeschoten, maar verder best wel knap blond grietje me aan. Ze had de volgende, zeer slimme opmerking bedacht:"Heej, je hebt een pet op je kop!"
quote:Ik kan me ook een verhaal herinneren over een gozer die een klap voor z'n bek kreeg, omdat ie een meisje niet versierde
Stond ik op een gegeven moment aan de bar, om wat te drinken te bestellen voor mezelf en m'n vrienden, spreekt een licht aangeschoten, maar verder best wel knap blond grietje me aan. Ze had de volgende, zeer slimme opmerking bedacht:"Heej, je hebt een pet op je kop!"
quote:wat doe je hier dan nog??? Hup aan de slag en ons laten meegenieten he
Op dinsdag 7 januari 2003 19:24 schreef hallo_mensen het volgende:
ik nog geen
quote:
quote:Laag wijf...
Op maandag 23 december 2002 19:05 schreef -RuTgeR- het volgende:[..]
Inderdaad
. Wat lullig,
![]()
:R
quote:En dit is hem dan, onze grootste FOK! VERSIERHELD! http://fotoboek.fok.nl/userpics/20004_mike05.jpg
Op donderdag 3 oktober 2002 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Dit is allemaal nog nix....Let op :
Ik kom in een discotheek, ik sta een beetje te dansen.. en zie daar een ERNSTIG lekkere meid staan, dus ik er naartoe dansen... is het vlak voor haar op de grond een beetje nat.... Is ik ga ernstig hard op mijn plaat vlak voor haar voeten,... Gelukkig vond ze het zielig, en hielp me overeind. Naja, ik dacht.. moet wel gaan werken dit... dus ik draai me om stoot ik tegen zo´n barman met een plateau vol bier en cola.... alles over haar witte broek en blousje.
Dit kon ze ook nog hebben, maar toen ik later haar perongeluk in haar gezicht sloeg(omdat ik 2 vierkante meter nodig heb om te dansen) was dat voor haar de druppel en ging ze pleite
Volgende dag kwam ik dus weer in het zwembad, had ze een roos in haar haar! Hoe duidelijk kan je zijn... Ze moest nog wel werken maar na 2 uur zou ze klaar zijn en zou ze mee gaan zwemmen. Ik ging dus weer een beetje met mijn vrienden zwemmen en zo, beetje lopen kloten, voetballen bla bla bla... en toen het 2 uur was kwam ze dus in haar prachtige bikini'tje aangewandeld. Echt, zoveel gelachen en zoveel aanwijzingen dat ze gaf
Op het einde van de dag was het er nog steeds niet van gekomen omdat mijn vrienden constant om mij en haar heen hingen
En op een gegeven moment zei ze dus van:"Ik moet naar huis."
En sja... TOEN WAS HET TE LAAT
Ik snap echt nog steeds niet waarom ik niet er verder op in ben gegaan en waarom ik desnoods niet haar telefoonnummer had gevraagd... en nu ben ik er dus achter gekomen dat ze al een vriend heeft
quote:Ik zuig qua openingen.
Alleen met klemlullen denk ik dat je een uitdaging kan krijgen. Afwijzen blijft te makkelijk imho.
dat was dus haar pa
quote:Jij kan mij niet klem lullen
Klem lullen gaat er dus niet inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |