quote:Om in de BreEzAhCuLtUur te blijven...
Op woensdag 11 december 2002 00:14 schreef Tjabbo het volgende:[..]
![]()
Ik nie snappuh BreeZahTaAl
ik met een aantal vrienden een soort vakantiereunie houden, gezellig met 8 personen in een caravan...
In het "campingcafe" zag ik een leuk meisje...dus ik probeer een beetje indruk te maken...Ze ging foto-playen(jeweetwel ) dus ik ging er bij staan met een vriend van me(morele steun is altijd handig
). Dus ik haar(+broertjes) helpen met Find-it, afijn, hun stoppen met spelen, ik ga dat spelen (krijg opmerkingen dat ik er goed in ben, blabla) en na een tijdje komt de rest van de mensen er ook bij staan, lekker dicht op elkaar. Maar het vage was dat het meisje in kwestie(Linda) steeds dichterbij me ging staan(stond eerst links naast de kast, uiteindelijk half voor me, voor de rest stond er niemand links
)
Helaas gingen we die dag al weer weg, maar voordat we weggingen moesten er nog wat mensen pissen, dus hup, naar dat cafe'tje, en ja hoor, ze was er...dus ik ga naast haar zitten, zij merkt niks. Totdat opeens haar broertje zegt van "hey, die jongen van vanmiddag is er weer" (iets in die geest), dus ik ff met haar gepraat "Ja ben je hier in de zomervakantie?" zij "nee ik denk het niet" ik: "oh ik moet gaan, naja tot nooit dan maar" ben weggelopen en vind het nog steeds stom dat ik toen weg moest
eerste zin tegen een meisje dat waar ik de naam nog niet eens van kende... : 'jij wilt mij zoenen he?!'
damn...
is nu wel mijn vriendin, ze had me ook neer kunnen slaan ofzo...
quote:kom op Brammetje, je bent intelligenter dan dit!
Op woensdag 11 december 2002 00:01 schreef Undertaker2 het volgende:
Laatst ging ik met twee vrienden van me d'r uit en toen was er dus zo'n meissie jeweetwel... echt zon Prescillaatjuh die beswel veel daaro komt ging dus bijna mis aan het eind. Maarja, haha wat wil je ook met zoveel bier he! Dus ik wilde naar d'r toe, maar dat ging dus niet echt goed zegt zo'n gast naast me "Moet je dat tegen d'r zeggen!" Maar ik dacht natuurlijk zo van dat ga ik zeker voor jou doen haha!!!! dikke vinger doe ik echt niet.. maarja komt in ene keer die vriend weer langs met veel biertjes terwijl hij er zelf ook al wat op had dus daar zal het wel door gekomen zijn, gaat het zomaar wel!!!!
Dus ik snapte echt niet zo van dat hij wel zomaar enzo. Dus ik kon dat ook wel omdat hij sowieso met z'n bier liep rond te banjeren! maarja dacht ik, maar na 3 uur nog helemaal niets, maar de avond is nog jong en dus ging ik vrolijk weer verder...Echt balen was dat achteraf... had gewoon nog een keer moeten doen....
Gelukkig bleek het allemaal later nog wel mee te vallen hoorde ik van haar
quote:Hee Coen, ik denk dat ik teveel Hans Teeuwen geluisterd heb vandaag en dan krijg je van die "onbegrijpelijke verhalen"
Op woensdag 11 december 2002 01:33 schreef filmfocus het volgende:[..]
kom op Brammetje, je bent intelligenter dan dit!
leg eens uit, ik snap er geen kont van!
/edit
Haha, nu vat ik die andere posts ook eindelijk =) Heel wat openbaringen te vinden op dit forum
[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker2 op 11-12-2002 01:54]
quote:Offtopic
Op woensdag 11 december 2002 01:40 schreef Undertaker2 het volgende:[..]
Hee Coen, ik denk dat ik teveel Hans Teeuwen geluisterd heb vandaag en dan krijg je van die "onbegrijpelijke verhalen"
/edit
Haha, nu vat ik die andere posts ook eindelijk =) Heel wat openbaringen te vinden op dit forum
vond het wel komisch dat je inn ander topic nogal zat te zeiken over slecht taalgebruik in verslagen op school... als ik dan die reply hierboven lees
maar ja, alles goed met de planten en de poes? nog steeds op de HHS? tell me!
Nou komt het erge, op een gegeven moment kwam ze op het schoolplein op me afgelopen, en omhelsde me onverwachts, sprong gewoon in m'n armen. Ik was helemaal verrast, wist niet wat me overkwam, en van schrik duwde ik d'r van me af.
OMG wat heb ik dáár een spijt van gehad.
Als er één reden zou zijn in m'n leven om mezelf door m'n kop te schieten was zij het wel
8:7 ....
quote:
Op woensdag 11 december 2002 11:39 schreef NaliXL het volgende:
Nou, vooruit dan maar, ik mijn enige en ergste blunder ook maar 'ns posten :
Ik zat nog op de Mavo, begin 2e leerjaar dacht ik. Zat een super-knappe meid (mooiste van de school imho), en die was helemaal stapel op me. Op een gegeven moment kwamen er regelmatig vriendinnen van haar op me af, zeggen dat ze me wel leuk vond etc. Helaas was ze nogal plagerig en zeer gevat, en ik stond eigenlijk altijd met m'n mond vol tanden bij haar als ze eens wat tegen me zij. Dus daarom dacht ik (groentje dat ik was) dat ze me voor de gek hield met haar vriendinnen.Nou komt het erge, op een gegeven moment kwam ze op het schoolplein op me afgelopen, en omhelsde me onverwachts, sprong gewoon in m'n armen. Ik was helemaal verrast, wist niet wat me overkwam, en van schrik duwde ik d'r van me af.
OMG wat heb ik dáár een spijt van gehad.
![]()
![]()
Als er één reden zou zijn in m'n leven om mezelf door m'n kop te schieten was zij het wel
8:7 ....
Kan ik me goed voorstellen.
quote:Is ook helemaal geen superbekende mop ofzow..
Op woensdag 11 december 2002 16:50 schreef TrenTs het volgende:
Ik kwam er een meisje tegen en om het verhaal kort te houden we belandde bij elkaar in bed.
Als we klaar zijn zeg ik 'Oh als ik had geweten dat je nog maagd was had ik het rustig aan gedaan.' Zegt zij: 'Nou als ik had geweten dat jij zo'n haast had, had ik effe m'n panty uitgedaan!'
quote:Is ook helemaal niet moeilijk om door een panty heen te neuken ofzo.
Op woensdag 11 december 2002 18:42 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Is ook helemaal geen superbekende mop ofzow..
quote:scheurt ook niet een klein beetje ook
Op woensdag 11 december 2002 19:21 schreef TrenTs het volgende:[..]
Is ook helemaal niet moeilijk om door een panty heen te neuken ofzo.
(waarom gaan we hier serieus op in?)
13 jaar oud en op vakantie met mijn ouders in Frankrijk ergens in de buurt van Le Mans. Grote groep jongerenop de camping, lekker veel biertjes(wel 2 want daarna moest ik kotsen). Enfin een megababe daar, 2 keer zo lang en in mijn ogen het mooiste lichaam ooit zag mij zitten, maarrrrrrrrrr ik met mijn 13 jaar en nog nooit getongd kan dat niet helemaal bevatten dus speelde ik maar de stoere botte lul( ).
Laatste avond, 3 uur naast haar gelegen en naar sterren zitten kijken ergens midden in het bos. Spanning zo erg dat ik bijna out ging. Komen er een paar kut brabo's langs om te vragen of er al getongt wordt...
Waarop ik veels te stoer antwoord 'dat dat zo bij de tent wel gebeurd'. Terwijl ik nog nooit getongd had....Niks meer gebeurd die avond en ik HEB DAAR ZO'N spijt van... Daarna eerste beste schoolfeest naar een meisje toegelopen en gezegd dat ik wilde tongen. Wat daardoor weer tegen viel omdat ik het vooral deed om gentongd te hebben...
quote:Slecht
Op donderdag 12 december 2002 12:01 schreef cWaVe het volgende:
Ik herinner me er weer een....doh
Word er eigenlijk alleen maar depri van.....13 jaar oud en op vakantie met mijn ouders in Frankrijk ergens in de buurt van Le Mans. Grote groep jongerenop de camping, lekker veel biertjes(wel 2 want daarna moest ik kotsen). Enfin een megababe daar, 2 keer zo lang en in mijn ogen het mooiste lichaam ooit zag mij zitten, maarrrrrrrrrr ik met mijn 13 jaar en nog nooit getongd kan dat niet helemaal bevatten dus speelde ik maar de stoere botte lul(
).
Laatste avond, 3 uur naast haar gelegen en naar sterren zitten kijken ergens midden in het bos. Spanning zo erg dat ik bijna out ging. Komen er een paar kut brabo's langs om te vragen of er al getongt wordt...
Waarop ik veels te stoer antwoord 'dat dat zo bij de tent wel gebeurd'. Terwijl ik nog nooit getongd had....Niks meer gebeurd die avond en ik HEB DAAR ZO'N spijt van... Daarna eerste beste schoolfeest naar een meisje toegelopen en gezegd dat ik wilde tongen. Wat daardoor weer tegen viel omdat ik het vooral deed om gentongd te hebben...
in discotheek, ik ff naar wc, kom ik terug, staat vriend van me met grietje te praten...
stelt me ff voor, zegt ie, Anne, dit is m..
Michiel ja, zegt ze
uitleg:
op vakantie in salou mee lopen ouwehoeren enzo 1e lesdag op hbo wie zit er bij duits in me klas?
precies..
dus rest van de avond beetje bijgepraat enzo, en vriend maar ander grietje aangesproken
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:31 schreef Splackavellie het volgende:
ik heb nu al 6 weken een superlieve vriendin maar ong 2,5 maand geleden was ik in cafe (toen nog vrijgezel dus) en ik zag daar een leuke meid, dus ik met haar praten, beetje vastpakken je ken t wel...ik ga op geven moment drinken halen zie ik een vriend van me binnen komen lopen, hij zo "enne nog iets van chick aanwezig" . ik "ja zo een meid daarachter" .. "en jij iemand op het oog?" vraag ik.. hij "neej ik heb sinds gisteren een vriendin.." maar hij wou die meid wel eens zien waarmee ik stond te praten, dus wij lopen richting die meid, blijkt dat die vriendin van hem te zijn...
Ik ga met een vriendin van mij en mijn neefje die even een paar weken in nederland is naar een plaatselijke dancing/kroeg in Aalsmeer. Staat daar dus een lekker ding met 3 mokkels van rond de 14 te dansen terwijl hij ongeveer mijn leeftijd had (22/23).Het was erg druk en we kwamen steeds dichter in de buurt van dat lekkere ding krijg ik in eens een duw in mijn rug waarop ik met mijn elleboog uit haal naar achteren, volop in de maag van dat lekkere ding. We hadden in ieder geval contact, wel netjes mijn verontschuldigingen aangeboden en we raakten aan de praat. Eind van de avond wou ik hem drie zoenen als afscheid geven pakt hij me volop mijn mond. Telefoonnummers uitgewisseld en een paar dagen later kwam hij bij mij thuis (woon op mezelf). We zitten op de bank een beetje te frunikken etc en we hadden nog al onze kleding aan, trekt hij me op zijn schoot en ik begin een beetje te bewegen op zijn schoot terwijl hij me streelt. Voel ik me opeens een natte plek, was hij al klaargekomen voordat ik zijn stijve uberhaupt ook maar 1 vinger had aangeraakt!! wat een afknapper voor allebei want ik heb nog nooit iemand zo snel weg zien gaan. Week later in de zelfde kroeg was het met de liefde gedaan, hij heeft geen woord meer gezegd uit schaamte en zat met het eerste de beste blonde mokkel van 14 te zoenen. Uiteraard is wraak is zo zoet, ik heb natuurlijk wel rond verteld dat hij een pre-ejaculation had gekregen.
Ze waren op oefening in Duitsland en tijdens een avond stappen bij een groot bordeel/discotheek worden de heren gewaarschuwd vooral niet met de "dames" mee naar boven te gaan. Eentje was dus toch zo eigenwijs toen er in zijn ogen een bloedmooie en geile "vrouw" zich aan hem aanbood. Hij mee naar boven en de rest van de heren natuurlijk lachen, die hadden het al door. Half uurtje later komt die gozer naar beneden en zijn collega's: "Hoe was het?". Hij vertellen dat hij onwijs genoten had en het een prachtmokkel vond allen dat hij het zo raar vond dat hij haar alleen maar van achteren mocht nemen. Waarop de collega's in lachen uitbarsten en hem vertellen dat hij met een vent naar boven is geweest. Hij gelooft er uiteraard niks van en ontkent dat. De "dame" in kwestie komt de trap afgelopen en terwijl zijn collega's met een grijns op hun smoelwerk stonden te wachten roept hij dat mokkel erbij waarop "zij" hem aan kijkt, uitlacht en "haar" rokje optilt en zijn hele handel daar aan hem toont. Die jongen is groen naar buiten gerent.
ik op in de 2e de middelbare school kei verliefd op een lekker blondje
kan er ook redelijk goed mee vinden etc ok ik schraap al mijn moed bij elkaar en vraag verkering na 4-5 manden en zij van ik vin je heel aardig maar nee.. nou ok shit happens
jaar later ik nog steeds verliefd op haar en we zijn nog steeds best wel gezellig in de klas...onze gesprekken worden ook steeds meer euhm "vunziger" zal ik maar zeggen. en ik vraag t nog eens..weer nee
damn ik daght echt dfat ik een kans maakte
nou ik kom in een andere klas te zitten
krijg een vriendin etc
2 jaar later (dus 3 jaar nadat ik t voor t eerst gevraagd had)
hebben we nog steeds contact
en ik zit dus in de 5e (havo) doe men examen etc
kom ik in gesprek met een van haar vriendinnen
(ondertussen heeft da meiske ook al een vriend gehad dus ik echt alle hoop verloren)
vraagt zij zo van vind je har nog steeds leuk ...ik zeg ja ik vind haar nog steeds leuk maar ik maak echt geen kans.
waarom heb je haar niet gewoon op de bek gevat hier ergens ofzo...
ik zo van jah ze heeft 2 keer nee gezegd op mijn vraag voor verkering
zij zo van jah zij durft nooit ja te zeggen.
maar ze heeft tegen mij gezegd dat se dan wel zekers zou terugzoenen
aaaarg gewoon 3 jaar lang een kans gehad en t niet grijpen das pas stom...:(
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Dit is allemaal nog nix....Let op :
Ik kom in een discotheek, ik sta een beetje te dansen.. en zie daar een ERNSTIG lekkere meid staan, dus ik er naartoe dansen... is het vlak voor haar op de grond een beetje nat.... Is ik ga ernstig hard op mijn plaat vlak voor haar voeten,... Gelukkig vond ze het zielig, en hielp me overeind. Naja, ik dacht.. moet wel gaan werken dit... dus ik draai me om stoot ik tegen zo´n barman met een plateau vol bier en cola.... alles over haar witte broek en blousje.
Dit kon ze ook nog hebben, maar toen ik later haar perongeluk in haar gezicht sloeg(omdat ik 2 vierkante meter nodig heb om te dansen) was dat voor haar de druppel en ging ze pleite
quote:Om deze 2 lig ik nog steeds zo erg in een scheur
Op dinsdag 19 november 2002 09:24 schreef Torpid het volgende:3e klassefeest. Ik lam, zij prachtig (echt al te nuchter kon ik niet meer denken, maar toch...). Aan het begin van de avond kwam ze al naar me toegelopen. Een beetje lachen praten, en al snel dansen. Intiem dansen. En ik? Ik doe lekker niets
Na afloop moest ik helpen opruimen. Tijdens het vegen komt zij nog afscheid nemen. Zij buigt zich naar me toe.......en ik geef haar de bezem. (de emancipatie is een feit).
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 19:55 schreef sniker het volgende:
vraag verkeringen ik vraag t nog eens..
mijn vraag voor verkering
* dontcare was net wakker na nachtdienst en zat nog aan de koffie ....
*heb r daarna weer een paar keer gezien en dat komt nog wel goed
quote:Wat de **** is er nou zo leuk aan om iemand openbaar te vernederen? Wat er gebeurde had jij imho als een compliment moeten zien. En als je het dan niet zo opvat, waarom dan iemand omlaag halen? Ik vind dit echt een
Op vrijdag 13 december 2002 14:55 schreef Little-Angel het volgende:
eentje uit mijn vrijgezellen periode (ongeveer jaar geleden):<knip>Week later in de zelfde kroeg was het met de liefde gedaan, hij heeft geen woord meer gezegd uit schaamte en zat met het eerste de beste blonde mokkel van 14 te zoenen. Uiteraard is wraak is zo zoet, ik heb natuurlijk wel rond verteld dat hij een pre-ejaculation had gekregen.
was vanmiddag bij mijn vriendin en na watgepraat tehebben enzo zegt ze: neuk me.
ik zo van ja, eh, Kheb geen rubbers.
zij doordrammen en ik maar nee, ik wil niet dat je straks kinderen krijgt. zal je zien is het net dat ENE keertje.
ze is 17.
had ik nou maar rubbers gehad.
"bestelt bij wehlamp 1024 rubber"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |