abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6855775
quote:
Op maandag 2 september 2002 14:14 schreef _MeX_ het volgende:
Fffwooaahh,

laatst maakte ik me toch iets mee.
k stond in een discotheek in blankebergen. staat daar zo
een super lekker belgisch meisje naast me.. ik met die
lullen..na tijdje vraag ik zo: wil je wat drinke..Ja zegt
ze..doe maar een Wodka Lemon..dus ik naar de bar..kijk
in meine pokkete..te weinig pieke bij me! ...ik terug
vrage wat ze dan wou drinke...doe dan maar een bacardi
...ik naar de bar weer te weinig geld...toen durfde ik
niet meer terug te gaan...k schaamde me rot

tjonge jonge...hoe gaar kun je zijn!

M.E.E.S.T.E.R.L.I.J.K.! Ha ha ha.. tip voor volgende keer: Jij ook biertjuh?
pi_6867403
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:53 schreef elwoodblues het volgende:
wat is RMB?
een groep uit '96 maar dat zal wel niet bedoeld worden
geen
pi_6870920
RMB = Rhythm MET Blues jongens, dat jullie dat niet weten
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 18 november 2002 @ 22:16:59 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_6875283
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:45 schreef Dezz het volgende:
RMB = Rhythm MET Blues jongens, dat jullie dat niet weten
Ritme en BlauS dus
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_6876595
Ik heb de laatste tijd geen blunders meer...en de meeste 'uit de oude doos' zijn al gepasseerd de afgelopen topics
pi_6879391
quote:
Op zondag 17 november 2002 20:23 schreef xf0rz het volgende:

[..]

R&B

Oh, die herrie.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 19 november 2002 @ 09:24:27 #132
39622 Torpid
Wat doe ik hier.........
pi_6880047
Hier een paar van mij:

3e klassefeest. Ik lam, zij prachtig (echt al te nuchter kon ik niet meer denken, maar toch...). Aan het begin van de avond kwam ze al naar me toegelopen. Een beetje lachen praten, en al snel dansen. Intiem dansen. En ik? Ik doe lekker niets
Na afloop moest ik helpen opruimen. Tijdens het vegen komt zij nog afscheid nemen. Zij buigt zich naar me toe.......en ik geef haar de bezem. (de emancipatie is een feit).

Nog een: Ik liep ongeveer 2 maanden lang om een meisje heen. Zij was bang, verlegen. Heel af en toe gebeurde er wat. Voor mij waren dat hele opstekers
En dan. Krokusvakantie, dit jaar. Ik was op wintersport met een aantal klasgenoten, maar het meisje wat ik leuk vond was er niet bij. Zij kon niet mee, want ze moest met haar ouders mee (eerder geboekt, helaas). Oh, wat heb ik haar 10 dagen lang gemist. Ik had nog een heel lief kaartje gestuurd en blablabla.
Na de vakantie zag ik haar eindelijk en wat doet deze sukkel, hij slaat dicht. En zegt vervolgens een hele dag niets (negeert) tegen haar.
Gelukkig is dat uiteindelijk na veel bemoeienissen, gemaakt alleen met elkaar zijn, van vriendjes en vriendinnetjes weer geod gekomen
We zijn nog steeds

pi_6880115
quote:
Vorig jaar, net voordat ik op vakantie ging geraakte ik in een alcohol coma, daarna kon ik absoluut geen bierlucht meer hebben want ik werd er kotsmisselijk van. Nou goed, ik ging daarna op vakantie naar Alanya en versierde daar in de overvolle disco een bloedmooie meid uit England, wij dus wat gedanst, en zij was ladderzat(ik dus niet)beginnen we te zoenen, maar ze had zo een bierlucht hangen, na 3 sec. te hebben getonged, duwde ik haar ineens van me af en begon keihard te kotsen...|:( Iedereen die het zag lag in een deuk van het lachen(hoorde ik later van vrienden)En zij maar schreeuwen in het engels IS IT ME??? IS IT ME???, ze dacht dat ik van haar moest kotsen, heb haar niet meer gezien daarna....
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH
  dinsdag 19 november 2002 @ 18:17:55 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_6889345
OK ik heb een omgekeerde.

Ik heb sinds een tijdje weer een vriendin en ben dus niet op de versiertoer maar wel op de lol @ vrouwen toer. Gewoon een beetje lachen en gewoon lol hebben met de versierblunders van anderen.

Zo ook zaterdag. We hadden redelijk wat op en er liep een best wel mooie meid langs ons. Bleef me een tijdje aankijken enzo, maar jah ik ben reeds vergeven dus ik had zoiets van "hmm jammer dan had je maar eerder langs moeten komen"

Maar me vrienden hadden er wel lol in en zeiden dat ik achter haar aan moest gaan. Natuurlijk deed ik dat niet. Kom nou ik heb een hartstikke lieve vriendin. Maar jah een beetje lol hebben mag best. Dus ik zei van "als ik nou eens de meest flauwe, stomme openingszin zeg die er is, wat heb je er voor over?" Nou die gast wou wel wedden om een paar biertjes dus ik loop op haar af en ik zeg zo van "ohw wat ben jij geil, stop es ff heel gauw je tong in me keel". Super lame natuurlijk maar jah wat wil je met wat bier op.
Eigenlijk stond ik te wachten op een knal in me gezicht en wat doet ze, Ze pakt me vol op me bek

En dan later moeten uitleggen dat het een grapje was en dat ze me wel een heleboel bier bezorgd had
Scheelde niet veel of ik had alsnog een knal gehad...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_6889610
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:17 schreef Komakie het volgende:

Ik heb sinds een tijdje weer een vriendin en ben dus niet op de versiertoer maar wel op de lol @ vrouwen toer. Gewoon een beetje lachen en gewoon lol hebben met de versierblunders van anderen.

Zo ook zaterdag. We hadden redelijk wat op en er liep een best wel mooie meid langs ons. Bleef me een tijdje aankijken enzo, maar jah ik ben reeds vergeven dus ik had zoiets van "hmm jammer dan had je maar eerder langs moeten komen"

Maar me vrienden hadden er wel lol in en zeiden dat ik achter haar aan moest gaan. Natuurlijk deed ik dat niet. Kom nou ik heb een hartstikke lieve vriendin. Maar jah een beetje lol hebben mag best. Dus ik zei van "als ik nou eens de meest flauwe, stomme openingszin zeg die er is, wat heb je er voor over?" Nou die gast wou wel wedden om een paar biertjes dus ik loop op haar af en ik zeg zo van "ohw wat ben jij geil, stop es ff heel gauw je tong in me keel". Super lame natuurlijk maar jah wat wil je met wat bier op.
Eigenlijk stond ik te wachten op een knal in me gezicht en wat doet ze, Ze pakt me vol op me bek

En dan later moeten uitleggen dat het een grapje was en dat ze me wel een heleboel bier bezorgd had
Scheelde niet veel of ik had alsnog een knal gehad...

*Dezz ziet geen blunder, you lucky bastard*
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 19 november 2002 @ 18:38:01 #136
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_6889755
quote:

[i]En dan later moeten uitleggen dat het een grapje was en dat ze me wel een heleboel bier bezorgd had
Scheelde niet veel of ik had alsnog een knal gehad... [i/]

Suk-kel
Vet
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 19 november 2002 @ 19:39:31 #137
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_6891416
Ook ik ga net als komakie wel eens op de lol@vrouwen tour. Kheb toch al een vriendin dus kheb ook helemaal niks te verliezen. Enfin 2 vrijdagen geleden veeeeeeeeeels te dronken in de westwood. En ik laat mezelf lekker versieren door een meisje dat ik van vroeger ken. Stop haar vol met alcohol. Spreken allemaal dingen af. En op het moment dat ze me wil tongen geef ik heel zacht een teder zoentje op haar wang, net iets te lang. Vervolgens draai ik me lekker arrogant om en wie staat daar:..................m'n vriendin.
Leg dat maar eens uit....
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_6902758
Ok, mijn blunder is niet echt poging to versier blunder maar wel een versier blunder.

was toen jaar of 17
Ik zat in een kroeg met een maat van mij... zit daar me eigen lekker lam te zuipen. Zat te balen dat mijn ex alweer zo snel een nieuwe vriend had. . Dus ik had zoiets van ik ook. . maar ja wilde dus niet echt vlotte... dacht ik. (zoveel gezopen.. wist niet alles meer)
Werd de volgende dag wakker met zoiets van een vage droom... ik dacht nog bij mij eigen, blij dat dit een droom was.
Ik kwam dag later op school en op een gegeven moment komt iemand uit mijn klas naar mij toe en zegt.. e* wilde vragen of jij nog iets met haar wil voor langere tijd.... ik: WTF
wat bleek nou, mijn maat was ff weg, en wat doe ik,,, ik pak daar een super dik en lelijk wijf! Heb ik daar ook nog kei klef mee lopen doen
ikke naar haar toe en maar zeggen dat het voor een avond was zij was kei bedroefd, maar ik nie

nog een andere blunder, was toen jaar of 15...
ik was op vakantie bij center parcs, zijn daar twee duitse meisjes, eentje blond en good-looking, andere, brunette, was wat minder en bezet. Komt er zo'n rotterdammer naar mij toe en zegt zo van die blonde zit jou wel zitten. ik denk ok, dis mijn kans . Dus ik naar die 2 toe, lekker liggen buurten eerst, maar ja, weer veel te veel gezopen , dus wat doet meneer, meneer gaat met die brunette naar buiten liep dus af op niks

maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
  Moderator woensdag 20 november 2002 @ 19:14:55 #139
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_6910774
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:39 schreef cWaVe het volgende:
Ook ik ga net als komakie wel eens op de lol@vrouwen tour. Kheb toch al een vriendin dus kheb ook helemaal niks te verliezen. Enfin 2 vrijdagen geleden veeeeeeeeeels te dronken in de westwood. En ik laat mezelf lekker versieren door een meisje dat ik van vroeger ken. Stop haar vol met alcohol. Spreken allemaal dingen af. En op het moment dat ze me wil tongen geef ik heel zacht een teder zoentje op haar wang, net iets te lang. Vervolgens draai ik me lekker arrogant om en wie staat daar:..................m'n vriendin.
Leg dat maar eens uit....
Als ik dit zo hoor dan heb je wel wat verloren ?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 20 november 2002 @ 19:23:43 #140
904 L-X
The Lover X
pi_6910986
Vriend van me (die al een tijdje een vriendin heeft) had een leuke avond gehad in een kroeg ergens. 2 Vriendinnetjes van zijn huisgenoten waar samen met hem een avond mee uit. Echter, hij was z'n sleutel van het huis kwijt en z'n huisgenoten waren niet thuis (hij heeft immers die 2 vriendinnen mee op pad genomen). Hij moest dus bij een vriend gaan slapen samen met die 2 meisjes die hij aan zijn huisgenoten had beloofd 'goed' voor te zorgen (don't get me wrong, de relaties zijn wel serieus).

Om een lang verhaal ff kort te maken. Hij moest dus bij die vriend slapen met die 2 meisjes bij hem in bed. Hij heeft uiteraard niks gedaan maar werd toch de volgende dag wakker gemaakt door z'n vriendin die opeens in de kamer van die vriend stond (ze kon em niet bereiken op z'n mobiel en had naar die vriend gebelt waar hij kon zijn).

Hij heeft toch wel veel moeten uitleggen want met 'het is niet zoals het lijkt' kwam ie niet ver.

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_6911275
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:23 schreef L-X het volgende:
....
Om een lang verhaal ff kort te maken. Hij moest dus bij die vriend slapen met die 2 meisjes bij hem in bed. Hij heeft uiteraard niks gedaan maar werd toch de volgende dag wakker gemaakt door z'n vriendin die opeens in de kamer van die vriend stond (ze kon em niet bereiken op z'n mobiel en had naar die vriend gebelt waar hij kon zijn).

Hij heeft toch wel veel moeten uitleggen want met 'het is niet zoals het lijkt' kwam ie niet ver.

prachtig gewoon!!!!
quote:
....
....
jongen, je moet je verantwoordelijkheden nemen en gewoon zoenen met die meid !

ps. ik keur dit niet goed, maar als je ergens aan begint moet je het ook afmaken

Lachen is gezond :D!
  woensdag 20 november 2002 @ 20:28:02 #142
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_6912276
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:23 schreef L-X het volgende:
Vriend van me (die al een tijdje een vriendin heeft) had een leuke avond gehad in een kroeg ergens. 2 Vriendinnetjes van zijn huisgenoten waar samen met hem een avond mee uit. Echter, hij was z'n sleutel van het huis kwijt en z'n huisgenoten waren niet thuis (hij heeft immers die 2 vriendinnen mee op pad genomen). Hij moest dus bij een vriend gaan slapen samen met die 2 meisjes die hij aan zijn huisgenoten had beloofd 'goed' voor te zorgen (don't get me wrong, de relaties zijn wel serieus).

die is wel heel erg
  woensdag 20 november 2002 @ 20:47:31 #143
39964 Cats.Eye
*blink blink*
pi_6912571
quote:
Op maandag 2 september 2002 19:17 schreef Tacodib het volgende:
Tja... stond ik daar verleden week: ik met m'n mond vol tanden. Zij keek me indringend aan, maar ik durfde het niet. Ik kon het gewoon niet; ik durfde die ladder niet op, het was te hoog. Wat een blunder... geen slingers dit jaar...

Volgende keer neem ik iemand mee die geen moeite heeft met versieren en wél op een ladder durft te staan.

Hahaha, en dan jij kwaad omdat HIJ er met degene vandoor gaat die JIJ wel leuk vond. Ik zou je plan toch nog eens nader herzien
  woensdag 20 november 2002 @ 21:35:26 #144
36278 Dana-
.:iK BeN VaaG:.
pi_6913450
Ik heb niet echte blunders... Wel blauwtjes gelopen, maar wie niet?
How does it feel 2 be like u?
  maandag 9 december 2002 @ 15:56:04 #145
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7224894
* Schop *

dit topic is te mooi om te vergeten

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:31:23 #146
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_7245297
nou dit is ene waar ik zelf niet bij was maar 2 vrienden van me wel...

R en J waren op de fitness. daar was ook een of andere meid(best lekker, blond, dikke tieten, strak pakje enz..)
R en J waren ernaast op een apparaat aant oefenen voor je borstspieren,
dus R zegt zo tegen J "zo jij begint wel al flinke borsten te krijgen"
zegt j "heb je t tegen mij?"

zij lagen dus vet in een deuk, en toen ik het hoorde via de telefoon lach ik ook 30 min me te bescheuren!!! zo vet hé!

ik heb nu al 6 weken een superlieve vriendin maar ong 2,5 maand geleden was ik in cafe (toen nog vrijgezel dus) en ik zag daar een leuke meid, dus ik met haar praten, beetje vastpakken je ken t wel...ik ga op geven moment drinken halen zie ik een vriend van me binnen komen lopen, hij zo "enne nog iets van chick aanwezig" . ik "ja zo een meid daarachter" .. "en jij iemand op het oog?" vraag ik.. hij "neej ik heb sinds gisteren een vriendin.." maar hij wou die meid wel eens zien waarmee ik stond te praten, dus wij lopen richting die meid, blijkt dat die vriendin van hem te zijn...

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  dinsdag 10 december 2002 @ 18:17:33 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7250603
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:36 schreef Harmonius het volgende:
jongen, je moet je verantwoordelijkheden nemen en gewoon zoenen met die meid !

ps. ik keur dit niet goed, maar als je ergens aan begint moet je het ook afmaken

Noujah aangezien ik het zelf ook niet goed keur heb ik dat dus maar ff half afgekapt

Daarnaast gebeurd het vaak zat dat vrouwen een beetje met mannen proberen te spelen dus dan mag ik dat ook wel bij hun doen als ik de kans krijg
btw kwam haar vandeweek tegen..... ineens was ze boos over die ene x. Blijkbaar was ze weer ontnuchterd

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7257191
Ik ging met wat vrienden naar een café toe om ff iets te drinken, en een leuk meisje werkt daar(die ik ken).
2 vrienden(de enige twee jongens waarmee ik wat ging drinken) waarmee ik in dat café was gingen ff pinnen, en zat daar met een paar vriendinnen. Toen kwam die serveerster dus ff zitten en zegt: "Zo ik kan wel een rugmassage gebruiken." zeg ik: "Ja sorry ik kan niet masseren" heb er nog steedss spijt van...
pi_7259749
Laatst ging ik met twee vrienden van me d'r uit en toen was er dus zo'n meissie jeweetwel... echt zon Prescillaatjuh die beswel veel daaro komt ging dus bijna mis aan het eind. Maarja, haha wat wil je ook met zoveel bier he! Dus ik wilde naar d'r toe, maar dat ging dus niet echt goed zegt zo'n gast naast me "Moet je dat tegen d'r zeggen!" Maar ik dacht natuurlijk zo van dat ga ik zeker voor jou doen haha!!!! dikke vinger doe ik echt niet.. maarja komt in ene keer die vriend weer langs met veel biertjes terwijl hij er zelf ook al wat op had dus daar zal het wel door gekomen zijn, gaat het zomaar wel!!!!
Dus ik snapte echt niet zo van dat hij wel zomaar enzo. Dus ik kon dat ook wel omdat hij sowieso met z'n bier liep rond te banjeren! maarja dacht ik, maar na 3 uur nog helemaal niets, maar de avond is nog jong en dus ging ik vrolijk weer verder...

Echt balen was dat achteraf... had gewoon nog een keer moeten doen.... Gelukkig bleek het allemaal later nog wel mee te vallen hoorde ik van haar

woensdag 11 december 2002 @ 00:14:02 #150
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_7260129
quote:
Op woensdag 11 december 2002 00:01 schreef Undertaker2 het volgende:
Laatst ging ik met twee vrienden van me d'r uit en toen was er dus zo'n meissie jeweetwel... echt zon Prescillaatjuh die beswel veel daaro komt ging dus bijna mis aan het eind. Maarja, haha wat wil je ook met zoveel bier he! Dus ik wilde naar d'r toe, maar dat ging dus niet echt goed zegt zo'n gast naast me "Moet je dat tegen d'r zeggen!" Maar ik dacht natuurlijk zo van dat ga ik zeker voor jou doen haha!!!! dikke vinger doe ik echt niet.. maarja komt in ene keer die vriend weer langs met veel biertjes terwijl hij er zelf ook al wat op had dus daar zal het wel door gekomen zijn, gaat het zomaar wel!!!!
Dus ik snapte echt niet zo van dat hij wel zomaar enzo. Dus ik kon dat ook wel omdat hij sowieso met z'n bier liep rond te banjeren! maarja dacht ik, maar na 3 uur nog helemaal niets, maar de avond is nog jong en dus ging ik vrolijk weer verder...

Echt balen was dat achteraf... had gewoon nog een keer moeten doen.... Gelukkig bleek het allemaal later nog wel mee te vallen hoorde ik van haar

Ik nie snappuh BreeZahTaAl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')