abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5976876
quote:
Op donderdag 26 september 2002 00:53 schreef Tepelstreeltje het volgende:
ik heb zat blunders gehad, denk ik...
weenie meer goed, ik ben altijd te lam...

eentje weet ik nog wel, echt een BLOEDlekker wijf, wij babbelen, komen we op massages, en zegt zij zoiets van, ik kan op alle maniere masseren, ik sja, dat nek masseren gaat me al slecht af... weg was ze...
(ik zie der nog elke week in de kroeg, zij werkt daar, ik kom daar (te) vaak) maar zegt niets meer...

dus jongens en meisjes, LEER MASSEREN!!
i know i want it (en het leren)

donderdag 26 september 2002 @ 01:37:12 #77
31831 Tepelstreeltje
wrom kan ik hier nie meer schr
pi_5977206
quote:
Op donderdag 26 september 2002 00:59 schreef moredragons het volgende:

[..]

screw u milco
ik lach me gek in dit topic, en dan komt hij ook nogges langs met zen kop...
Niemand weet, Niemand weet, dat Ik TepelStreeltje heet! | Believe what u will, I know better
pi_5977220
quote:
Op donderdag 26 september 2002 01:37 schreef Tepelstreeltje het volgende:

[..]

screw u milco

Ge zult het nooit leren

Enneh CHIEL edit ff naampie wil je?

donderdag 26 september 2002 @ 14:32:51 #79
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_5982849
De mooiste tijd van je leven:

De sexualiteit

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
pi_5991287
quote:
Op donderdag 26 september 2002 01:37 schreef Tepelstreeltje het volgende:

[..]

screw u milco

motherfucker chiel, ge zijt een ezel!
pi_5991410
tering deel 3 al weer... en dat terwijl ik dit topic dik twee jaar geleden gestart ben
pi_5991548
quote:
Op donderdag 26 september 2002 22:50 schreef Frenkie het volgende:
tering deel 3 al weer... en dat terwijl ik dit topic dik twee jaar geleden gestart ben
Ja man... *pluim voor topicstarter*
Alleen zo gaat het nergens over, tijd voor nieuwe blunders..

Hmm, wie weet morgenavond wel

pi_5991568
quote:
Op donderdag 26 september 2002 22:57 schreef Jape het volgende:

[..]

Ja man... *pluim voor topicstarter*
Alleen zo gaat het nergens over, tijd voor nieuwe blunders..

Hmm, wie weet morgenavond wel

Sorry ik blunder nooit meer of althans ik beschouw ze zelden als blunders
pi_5993688
ok een nieuwe blunder dan, een aantal jaren geleden een bloedmooie meid ontmoet ben ermee aan het kletsen ,wat drinken en langzaam maar zeker denk ik bij mijzelf :"dit gaat vanavond lukken".

juist op het moment dat ik haar mee wil vragen word ze op haar schouders getikt ,ze draait zich om (ik ook) en daar staat nog zo'n mooie griet, wat gebeurt er; gaan ze met elkaar staan vrijen .
blijken ze al 6 maanden een relatie met elkaar te hebben.

dus ik pieste zogezegd naast de POT.

Het leven gaat wel over rozen, je moet alleen de doorns weten te ontwijken.
pi_5998953
Mocht je niet even meedoen?
zoals jij nu bent was ik ook ooit, zoals ik nu ben zul jij nooit worden.
  vrijdag 27 september 2002 @ 14:06:21 #86
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5999686
dat zuigt...

ach ja.. dyke's!

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5999694
Nah dan zal ik ff de boel weer op gang brengen. Gisteren donderdagavond dus studentenavond. Vast meer mensen wat meegemaakt.

Ik en een goede maat van me waren lekker goed druk bezig met ons "profileren" op de dansvloer. Lekker op rock nummers dansen samen en RnB gedoe enzo. Dus we zaten op een gegeven moment achter elkaar en hij ging naar rechts met zijn hoofd en ik ging naar links. Hij naar links ik naar rechts en elkaar blijven aankijken en ondertussen wel lekker bouncen met je knieen.
Merkte dat een leuke meid dat erg leuk vond en me maar bleef aankijken. We waren lekker bezig hej.
Maar op een gegeven moment kwam die lul de behanger ietsjes te snel naar achteren met zijn hoofd(tja hij had aardig wat op dus ik had het moeten zien aankomen) en ramt me zo met zijn achterhoofd tegen me neus.
Ik gelijk een bloedneus(was een flinke klap, maar gelukkig niets gebroken). Probleem is dat het er erg warm was dus me neus ging bloeden als een gek. Wilde ook maar niet stoppen. Truitje die ik aan had onder de bloed
Kraantje in de wc onder de bloed en uiteindelijk kreeg ik tips van iemand die 4x zijn neus gebroken had.(Mocht jij hier tussen zitten en dit lezen. Volgende keer dat ik je zie krijg je een biertje van me, want je tips hielpen echt).
Uiteindelijk ben ik ff buiten gaan zitten tot het bijna stopte en dan met een propje papier in me neus weer naar binnen. Ging echt niet me avond verpesten door zoiets.

Maar toen ik dus weer binnen was zag ik haar nergens meer.
trok wel de aandacht door me neus, maar ja. Ze vonden het allemaal zielig diegenen die er naar vroegen, maar geen die me wilde troosten.

pi_6009750
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 13:22 schreef anabolefreak het volgende:
Mocht je niet even meedoen?
toendertijd te onervaren en te perplex om nog te kunnen reageren.
Het leven gaat wel over rozen, je moet alleen de doorns weten te ontwijken.
  zondag 29 september 2002 @ 13:50:52 #89
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_6025343
*schop*
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 3 oktober 2002 @ 13:36:24 #90
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_6088026
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 02:18 schreef onisac het volgende:

[..]

toendertijd te onervaren en te perplex om nog te kunnen reageren.

Gewoon oefenen in brutaal zijn en abrupt dingen te zeggen...

Zo zou ik vroeger ook met een bek vol tanden hebben gestaan, maar als het nu zou gebeuren zou ik meteen schreeuwen van: "Hey! Mag ik ook wat?"

Demon spawned wretches. You will all die.
pi_6089148
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 09:40 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Om maar in de stijl van Ome Willem te blijven:
Dat bestaat niet..
Dat bestaat niet..

Bestaan die niet?? Think twice!
Lambo of Rekt
pi_6089260
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:46 schreef piere het volgende:

[..]

hahahaha, je had waarschijnlijk toch niks meer voor elkaar gekregen

IDD!
Heb ik ook wellis gehad
Lambo of Rekt
pi_6089327
Sja blunder...

Was ooit in Utrecht aan het stappen in die gesloten tent (Get Down??)... Eerste keer in Utrecht stappen met een maat van me... Staaan we daar half op die dansvloer (best dronken) staan er twee meisjes naast ons te dansen... Eentje was gewoon mooi, trok zeker mn aandacht en ik dacht dus ook dat ze steeds maar dichterbij mij kwam dansen, zelfs tegen me aan... (gek he, het was druk...)

Na goed, wij steeds meer drinken en zij bleven daar ook staan... Ik dacht op een gegeven moment dat ik dit niet kon laten doen natuurlijk en besloot maar tegen haar te zeggen dat ik (lettelijk) "dat tegen elkaar aan dansen toch best wel een beetje beu was", met de bedoeling natuurlijk dat we toch maar eens samen moesten gaan dansen... Haha ik hoor het me nog zeggen...

Haar reactie was des te leuker... "Ik denk niet dat mn vriend dat zo leuk vind..." Goed denk je, einde verhaal... Maar, de aanhouder wint moet ik toen gedacht hebben... De gok gewaagd en gevraagd waar dr vriendje dan was... Antwoord: "daar ergens in de zaal"... Een heel gesprek volgde, we zijn de hele avond met die dames opgetrokken, zwaar gezellig, zelfs nog effe voor dr vriendje gespeeld toen een gast haar wou versieren...

Aan het einde van de avond toen we weggingen had ik zwaar de kans om haar te zoenen, alleen brave ik besloot dat niet te doen... Ze had immers een vriendje dacht ik toen...

Toen ik de volgende dag alles nuchter nabeschouwde kwam ik er pas achter wat voor domme fout ik had gemaakt... Vriendje? Natuurlijk niet...

De dames ook helaas nooit meer gezien, naam weet ik niet meer... Weet alleen nog in welke straat ze woont...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_6089872
Dit is allemaal nog nix....

Let op :

Ik kom in een discotheek, ik sta een beetje te dansen.. en zie daar een ERNSTIG lekkere meid staan, dus ik er naartoe dansen... is het vlak voor haar op de grond een beetje nat.... Is ik ga ernstig hard op mijn plaat vlak voor haar voeten,... Gelukkig vond ze het zielig, en hielp me overeind. Naja, ik dacht.. moet wel gaan werken dit... dus ik draai me om stoot ik tegen zo´n barman met een plateau vol bier en cola.... alles over haar witte broek en blousje.

Dit kon ze ook nog hebben, maar toen ik later haar perongeluk in haar gezicht sloeg(omdat ik 2 vierkante meter nodig heb om te dansen) was dat voor haar de druppel en ging ze pleite

Lambo of Rekt
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:25:28 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_6099355
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:22 schreef EggsTC het volgende:

Let op :

Ik kom in een discotheek, ik sta een beetje te dansen.. en zie daar een ERNSTIG lekkere meid staan, dus ik er naartoe dansen... is het vlak voor haar op de grond een beetje nat.... Is ik ga ernstig hard op mijn plaat vlak voor haar voeten,... Gelukkig vond ze het zielig, en hielp me overeind. Naja, ik dacht.. moet wel gaan werken dit... dus ik draai me om stoot ik tegen zo´n barman met een plateau vol bier en cola.... alles over haar witte broek en blousje.

Dit kon ze ook nog hebben, maar toen ik later haar perongeluk in haar gezicht sloeg(omdat ik 2 vierkante meter nodig heb om te dansen) was dat voor haar de druppel en ging ze pleite

WOEHAHAHAHAHAHAHA
dat zijn toch wel ERG strakke actie's!!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:33:50 #96
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6099481
Ik was een paar jaar geleden een weekje in een Grandorado-park (eens, maar nooit meer ) Was echt geen flikker te beleven daar, maar wonder boven wonder kwam ik daar op dag 3 een paar meisjes tegen die voor het eerst zonder ouders op vakantie waren. Eentje daarvan vond ik al meteen eerrrrug leuk en zij mij ook wel.

Diezelfde avond nog met die dames mee naar hun bungalowtje, maar kreeg niet echt de kans om aktie te ondernemen (2 andere meiden gingen maar niet slapen), maar ik dacht: de week is nog jong.

Volgende dag bleek ze ziek te zijn geworden, iets met der keel ofzo. Was niet zo ernstig, maar wel een beetje zielig natuurlijk. Dus ik heel lief zijn, ijsjes voor der gehaald (voor der keel). Vond ze natuurlijk heel leuk. Die avond zat ik daar weer in die bungalow, gezellig blowen met z'n allen en op een gegeven moment gingen die vriendinnen naar bed (ze hadden dus overlegd en ik was goedgekeurd).

Wij nog ff zitten babbelen, maar ik zag dat ze best wel moe was en ze was natuurlijk ziek, dus ik zeg: ik ga er vandoor. Zij: Ik zal je wel even uitlaten. Dus wij staan bij de deur en ik kijk naar haar en zij kijkt terug met van die half-slaperige maar wel gewillige oogjes en ik dacht: zal ik haar nou zoenen ofnie? Ze is wel leuk, maar ook een beetje ziek en moe en....en.....en....toen zei ik: Doei! en ben ik weggegaan

Maar achteraf gezien had ik het dus duidelijk wel moeten doen

donderdag 3 oktober 2002 @ 23:36:04 #97
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6099515
quote:

een ERNSTIG verhaal

tja, driemaal is scheepsrecht, zal ze wel gedacht hebben.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:57:20 #98
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_6099774
quote:
Whehehee you suck
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 13:19:37 #99
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_6106336
quote:
Dit is allemaal nog nix.... verhaal 3x bezeiken
hahaha dit is geweldig.... gewoon geweldig.. YOU ROCK! dat meisje zal wel gedacht hebben 'tis mn avond niet'
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_6107854
quote:

Let op :

Ik kom in een discotheek ...

... en ging ze pleite

whahahaha, ow mijn god, *plof* whahahaha *klimpt terug op stoel*
Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')