abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 september 2002 @ 12:24:09 #51
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5666653
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:59 schreef CyberToerk het volgende:
Blunder 2
Op een vrijdag avond gingen we met een hele groep stappen. Er zat ook een meidje bij die ik al heel lang leuk vond...die avond gingen we om 02:00 allemaal naar huis en zij belde mij op of ik bij haar flatje thuis verder kwam drinken, dus ikke om 04:00 in de ochtend naar haar toe rijden, 2 uur lang nix aan de hand, gezellig staan kletsen enzo, werd het 06:00 en het was ramadan tijd en ik deed mee met de ramadan, dus na 06:00 mocht ik nix meer eten of drinken en ook geen sex enzo...wat denk je was ze de hele avond al supergeil op me, kwam naast me zitten wilde me zoenen(en ook wel meer) en wat doe ik..........ik zeg NEE, IK KAN JE NIET ZOENEN WANT IK BEN AAN HET VASTEN!!!!

ik heb er nu nog spijt van...|

Deez is echt super lullig
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zondag 8 september 2002 @ 21:29:32 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5712709
zijn er geen leuke dingen gebeurd van ut weekend?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5712811
quote:
Op zondag 08 september 2002 21:29 schreef Komakie het volgende:
zijn er geen leuke dingen gebeurd van ut weekend?
Je moet de mensen even over de streep trekken denk ik he?

Ikzelf had een tijdje oogcontact met een bloedmooi meisje.. en tja, zei niks deed niks en hop kwartier later was ze naar huis

maandag 9 september 2002 @ 19:42:05 #54
14197 Agressor
The Truth Is In Here
pi_5725716
poe, heb er 2 uit mijn hele geschiedenis,
komt ie dan,
NUMMER 1:

zit met een kameraad in een kroeg, de hele nacht al op stap geweest, klein beetje aangeschoten, zit er helemaal in een hoekje van de kroeg een meid, super lekker ding, dus ik naast haar zitten, kameraad volgde al snel, beetje praten enzo, ik ga naar de wc, kom terug, mijn kameraad loopt weg, gaat aan de andere kant van de kroeg zitten, dus ik heel stom, "ow, patrick is daar gaan zitten, na ja de mazzel dan maar" en ga weer bij mijn maat zitten, blijkt later, dat die meid mijn kameraad had gevraagd even ergens anders te gaan zitten, want dan kon zei mij de voorgrijpen, mmmm, tja...

en nummer 2 is erg,
ben lekker aan het werk achter de bar, om 10.00 op zaterdag begonnen, tot 23.00 uur, dus ik had nog niet gegeten, en een gigantische honger, maar goed eerst maar eens naar de disco, beetje drinken, nog een beetje drinken, beetje meer nog, zie ik ineens een heerlijk halfbloedje staan, dus ik er naar toe, EN, ze is gelijk weg van me, beetje meer praten, op een gegeven moment gaat de disco dicht, dus wij naar een kroeg waar ik werk, die was open, en een beetje zitten, maar al met al, nog STEEDS NIET GEGETEN, dus ik zeg tegen haar, heb je een momentje, dat was dus geen probleem, ik gauw in de keuken van de kroeg kijken of er nog iets eetbaars is, en waarempel, was vergeten wat gehaktballen van die middag weg te gooien, dus binnen 10 seconden 3 gehaktballen verslonden, en binnen een minuut of 3 zat ik weer bij haar, zegt ze plots, ZULLEN WE GAAN LOPEN, RICHTING JOUW HUIS OFZO, ik zeg natuurlijk, JAA!! ik sta op, en voel mij plots niet goed worden, sta beetje stom te duizelen, en begin ineens gigantisch te kotsen, buh, het enigste wat ik mij nog van dat meisje kan herrinneren was dat ze zei, GATVER!!!!!!!!!!!!!!!, en daarna ook nog een week in bed gelegen met een voedselvergiftiging.

Always walk without Rythem, so you won't attract worm!
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:28:00 #55
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5735429
ik voel met je mee
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5735454
dit is zeker een blunder als je het zegt:
zullen we pizza eten en daarna neuken.. of lust je geen pizza?
pi_5735507
quote:
Op zondag 08 september 2002 21:35 schreef Jape het volgende:

[..]

Je moet de mensen even over de streep trekken denk ik he?

Ikzelf had een tijdje oogcontact met een bloedmooi meisje.. en tja, zei niks deed niks en hop kwartier later was ze naar huis

goh, in Bob's saloon perhaps
Ik was daar ook
pi_5735753
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:34 schreef thedane het volgende:

[..]

goh, in Bob's saloon perhaps
Ik was daar ook

Hee, toevallig zeg! Jij geen versierblunders dan?
pi_5735787
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:59 schreef CyberToerk het volgende:
Ok, om deze topic verder te laten leven vertel ik ook maar effe een paar van mijn blunders.

Blunder 1
Ooit(2 jaar terug) met carnaval stond ik te dansen naast een bloedmooi meid. Ik was strontbezopen en ik dacht "kom ik praat met haar". Staat ze op een gegeven moment voor me te dansen en ik vraag aan haar hoe ze heet, ze draait om, zegt haar naam en wil me op bek vatten, wat doe ik.....geef ik haar 3 kusjes op haar gezicht!!!

Blunder 2
Op een vrijdag avond gingen we met een hele groep stappen. Er zat ook een meidje bij die ik al heel lang leuk vond...die avond gingen we om 02:00 allemaal naar huis en zij belde mij op of ik bij haar flatje thuis verder kwam drinken, dus ikke om 04:00 in de ochtend naar haar toe rijden, 2 uur lang nix aan de hand, gezellig staan kletsen enzo, werd het 06:00 en het was ramadan tijd en ik deed mee met de ramadan, dus na 06:00 mocht ik nix meer eten of drinken en ook geen sex enzo...wat denk je was ze de hele avond al supergeil op me, kwam naast me zitten wilde me zoenen(en ook wel meer) en wat doe ik..........ik zeg NEE, IK KAN JE NIET ZOENEN WANT IK BEN AAN HET VASTEN!!!!

ik heb er nu nog spijt van...|

Wat ben jij dom
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5735851
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:54 schreef Jape het volgende:

[..]

Hee, toevallig zeg! Jij geen versierblunders dan?

was niet echt een blunder imo, maargoed,
was dus (ook) in Bob's saloon ergens beetje tegen 't eind van de avond een leuke meid tegengekomen bij de bar. geen idee waarom/hoe/wat dat ik 'r aansprak, maar 't klikte aardig ...

na een uurtje ofzo kwam er een of andere gast uit haar vriendenkring haar halen, want ze gingen weg. Heb d'r msn adres gekregen, en 't mijne gegeven, en gisteren werd ik wel toegevoegd op d'r lijstje, maar ze kwam helemaal niet (of slechts enkele seconden) online. gisterenavond was ze ook nog heeeeel even online, maarja, ik spring er natuurlijk niet direct bovenop .. +/- 1minuut wachten met aanspreken is precies goed imo ...

maarja, toen was ze dus alweer offline

Maakt verder niet echt uit, was leuk geweest, maar een afstand van 200 km is sowieso niet iets waar ik vrolijk van word

pi_5763745
Een tijd geleden met een grote groep aan het stappen, maar op het laatst met zn man over.
Samen met de één de derde bekeken die een travestiet achter die achter de bar stond aan het versieren was, en niets door had.
Aan de andere kant stonden 5 meisjes naar mn andere vriend te gluren. Hij had niets in de gaten, dus ik dr op af, en verteld dat hij ze ook wel leuk vond.
Blijkt dat de dikste (maatje 2 krukken en 2 meter lang) de geinteresseerde was.
Hij heeft zich er maar vanaf gemaakt door in het engels over zn niet bestaande bedrijf te vertellen. Helaas spraken ze geen engels.
Mn andere vriend geloofd nog steeds niet dat hij met een omgebouwde man heeft staan zoenen.
  donderdag 12 september 2002 @ 01:02:04 #62
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5763933
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 16:02 schreef MarcellicA het volgende:
Geweldig topic!

Een hele stomme:

Intro in Eindhoven. Ik ben compleet lam van het bier. Ik wat tegen een blond meisje (type dikke tieten) aan lullen. Zij blijkt een exchange-student uit Finland te zijn, en komt al intro vieren, maar heeft pas volgende week een kamer.
Op een gegeven moment zegt ze: I don't have a place to sleep tonight, en ik reageer daar dus niet op

DOH!!!

(Maar ja ik had wel de nodige biertjes op. Ik ben op weg naar huis zeker 2x van me fiets geflikkerd)

kon je nog fietsen dan?

toen ik een opaar weken geleden echt bezopen was hebben mijn vriendin en mijn moeder me samen oin der mijn schouder gesteutne n ben zo naar de caravan gesleept.
ik zou er eerst naar toe lopen maar naar wat ik heb gehoordt pleurde ik na 2 m,eter al op de grond.
heb tot 5 uur liggen lallen.
gung om 3 uur naar bed trouwens.
was op de camping tijdens een BBQ.

enne, ik heb eik niet echt een versierblunder.

nou ,ja misschien.

i zat dus van de wek in de klas tijdens een les binair rekenen enzo. zit er een meisje naast me en die loopt een beetje te lachen naar me. ik probeer niet in lachen uit te barsten.
ze schrijft op een papiertje: Hi Sweety.
ik keek maar wat en was meer met de les bezig.
daarna vraagt ze of ik een vrendin heb. ik zegnatuurlijk ja. ze zegt dat ik haar hart gebroken heb. daar had ik toen geen problemen mee en nu eik ook niet. iuk heb immers een vriendin en die geef ik voor NIEMAND op.
of SEMTEX moet effe langskomen
het was dus eik meer en versierblunder van dat meisje.
ze zag er niet onaardig uit maar ik wou gewon niets met haar.

nu zit er wel een meisje in mijn klas wat echt helemaal ~is.
helaas is ae niet nederlands en ik denk dat. micht ik wat proberen, dat ik dan haar broer of vader voor me deur heb staan. of de politie want ze is 16 en ik 18

donderdag 12 september 2002 @ 12:59:51 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5767912
* SEMTEX komt langs dit topic
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5767956
quote:
Op donderdag 12 september 2002 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
* SEMTEX komt langs dit topic
en dan moet jij natuurlijk ook wat blunders posten he
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:47 schreef vijv het volgende:
Mn andere vriend geloofd nog steeds niet dat hij met een omgebouwde man heeft staan zoenen.
dàt is pas een blunder lol
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5768187
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:10 schreef Tekno het volgende:

[..]

Je had beter bij haar in haar bek kunnen pissen, wat een arrogante bitch zeg.

helaas kwam ik net terug van het toillet...
pi_5768931
Ik heb helaas niet van dit soort blunders...ik versier nooit eigenlijk, denk dat dat de reden zal zijn....

Maar blijf maar posten, tis namelijk heel cool om te lezen...weet je waar je voor op moet passen als je wel gaat versieren....;)

BTW, ik ben nieuw hier...duss....

donderdag 12 september 2002 @ 15:39:35 #67
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5770354
blunder zoveel...

gisteren ging ik na college (een dag in de week), dus met de bus erheen. Toen de bus aankwam was deze echt heel vol, er stonden al 10 mensen door de hele bus, dus ging ik ook maar staan in de daarvoor bedoelde staanplaats. naast me stond een leuk meisje, maar als je zo kort op elkaar staat ga je elkaar niet recht aankijken dus ik weet niet precies hoe ze eruit ziet alleen dat ze donkerblond haar heeft, ong 1.70 is en een beige jas aan had. maar goed. op een bepaald moment trekt die bus op en valt zowat iedereen die staat om, zij valt ook een beetje en pak (ik denk onbewust) mijn hand om zich aan vast te houden zodat ze niet neerging.. maar nu komt het rare, toen de bus weer verder reed liet ze mijn hand niet los .. dus we hebben daar ong 15 minuten hand in hand gestaan en ik heb nix gezegd en de andere kant uit gekeken en toen stapte ze uit en glimlachte ze alleen....

voor de rest weet ik nix over die meid..

Gisteren in de Drukke Bus
topic: Gisteren in de Drukke Bus----voor meer info!

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5770362
pi_5779719
Nog een blunder..

Aantal jaren geleden was ik in een disco met een groep vrienden. Ik zag opeens een bekende griet binnenkomen. Nou ja,.. bekend van gezicht voornamelijk. Ik zag al sinds een jaar in diverse uitgaansgelegenheden en dansfeesten her en der. Razend knap, roodachtig haar, energiek typje,.. al zeg ik het zelf. Altijd al een oogje op haar gehad, verliefd zelfs een beetje voor een paar weken. Maar ze was meestal bezet, of was met een andere groep en dan stap je er wat minder snel op af (wat ik zo ie zo al niet zo snel doe).
Ik had haar in al die tijd maar 1 x eerder gesproken en dat was vrij vluchtig. Net genoeg om achter haar naam te komen.

Enfin, ik sta daar op de dansvloer en zij komt binnen. Het eerste wat ze doet is de dansvloer opstormen, recht op mij af. Staat een beetje semi met me dansen, gevolgd door wat blah blah. Ik was alleen wat nerveus, had niet verwacht dat ze ineens naar me toe zou komen rennen. Dus zij zegt van, "je bent niet echt op zoek he?", omdat ik wat ongeintresseerd leek over te komen door zenuwen waarschijnlijk. Wat hoor ik vervolgens uit m'n stomme kop komen "Nee, want versieren in een disco vind ik zo afgezaagd" Doh!

Zij direct afgeknapt blijkbaar, daarna nooit meer gezien

zaterdag 14 september 2002 @ 19:09:00 #70
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_5803434
Kheb er ook nog eentje:

Was 3 jaar geleden voor het eerst op vakantie in Lorret de Mar.... sta ik daar in zo'n nederlandse kroeg kom ik ineens iemand tegen die bij me op school zat.... raakte aan de praat en hij had een lolly bij zich... hij zei zo van : 'je moet aan een meid vragen of ze er aan wil likken ...dat doen ze allemaal... gegarandeerd succes'.... ik dus zo van: 'ja echt joh ? geef hier die lolly dan..' dus ik op een meidje afstappen.... ze was belgisch... dus ik vraag wil je aan m'n lolly likken....

maar zij dacht een andere lolly ...toen liep ze kwaad aan ...

woensdag 18 september 2002 @ 00:27:51 #71
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5853534
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:02 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]
nu zit er wel een meisje in mijn klas wat echt helemaal ~is.
helaas is ae niet nederlands en ik denk dat. micht ik wat proberen, dat ik dan haar broer of vader voor me deur heb staan. of de politie want ze is 16 en ik 18

Ja und?
Vanaf 14 jaar mag ze legaal sex hebben met meerderjarige (mannen ) als ze het zelf wil.
I don't get the point

Bovendien schijnt het in de mode te zijn een vriend van 25+ te hebben als je 16 bent.

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 18 september 2002 @ 18:06:04 #72
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5864291
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 19:09 schreef SqueaK het volgende:
Kheb er ook nog eentje:

Was 3 jaar geleden voor het eerst op vakantie in Lorret de Mar.... sta ik daar in zo'n nederlandse kroeg kom ik ineens iemand tegen die bij me op school zat.... raakte aan de praat en hij had een lolly bij zich... hij zei zo van : 'je moet aan een meid vragen of ze er aan wil likken ...dat doen ze allemaal... gegarandeerd succes'.... ik dus zo van: 'ja echt joh ? geef hier die lolly dan..' dus ik op een meidje afstappen.... ze was belgisch... dus ik vraag wil je aan m'n lolly likken....

maar zij dacht een andere lolly ...toen liep ze kwaad aan ...

Lol, je bent in Lorret, en jij denkt dat zij denkt dat jij een gewone lolly bedoelde?
Nee dus! Duh
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 24 september 2002 @ 18:04:59 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5952534
quote:
Op woensdag 18 september 2002 18:06 schreef portier het volgende:

[..]

Lol, je bent in Lorret, en jij denkt dat zij denkt dat jij een gewone lolly bedoelde?
Nee dus! Duh

hmmm ik denk dat het niet uit maakt waar je het zegt.
Wordt altijd verkeerd opgevat(als je een echte lolly bedoeld)

hoewel..... ik had er laatst best suc6 mee, maar het gaat om blunders, niet om gelukte versierpogingen

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5972116
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 02:52 schreef MrVortex het volgende:
Nog een blunder..
[..]
Zij direct afgeknapt blijkbaar, daarna nooit meer gezien
OOEEWW!!
Eerst heb je een oogje op haar?! ben je verliefd op haar, en daarna doe je dit??
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
  donderdag 26 september 2002 @ 00:53:53 #75
31831 Tepelstreeltje
wrom kan ik hier nie meer schr
pi_5976825
ik heb zat blunders gehad, denk ik...
weenie meer goed, ik ben altijd te lam...

eentje weet ik nog wel, echt een BLOEDlekker wijf, wij babbelen, komen we op massages, en zegt zij zoiets van, ik kan op alle maniere masseren, ik sja, dat nek masseren gaat me al slecht af... weg was ze...
(ik zie der nog elke week in de kroeg, zij werkt daar, ik kom daar (te) vaak) maar zegt niets meer...

dus jongens en meisjes, LEER MASSEREN!!
i know i want it (en het leren)

Niemand weet, Niemand weet, dat Ik TepelStreeltje heet! | Believe what u will, I know better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')