Het was aan het einde van mijn eerste jaar op de middelbare school. De boeken moesten ingeleverd worden, en hoewel ik, braaf als ik het hele jaar geweest was, niets in mijn boeken gekalkt had staan, had ik toch maar mijn gummetje meegenomen. Op een gegeven moment kwam iemand dat gummetje lenen. Ik heb het ding ook meteen een half uur niet meer teruggezien. Net toen ik in gedachten er al afscheid van genomen had, kwam een ventje dat ik verder nog nooit gezien had, mijn gummetje terugbrengen. Signalement: ERG klein (kop kleiner dan ik), pispotkapsel, verder wel vriendelijke uitstraling, maar ERg 13 jaar (het was dan ook een brugger:{ net als ik
)
Het enige wat ik me achteraf nog kan herinneren, was dat ik dacht 'Als dit nu een typische leeftijdsgenoot is, dan word ik NOOIT verliefd op een leeftijdsgenoot van me!'
Twee maanden later, eerste schooldag als tweede-klasser, op onderzoek uit in de klas... Jah, daar liepen wel een paar sympathieke typjes rond. Na een paar weken was ik mijn goede voornemen van een paar maanden ervoor vergeten en werd ik head over heels op een klasgenoot van me.
Vervolgens hele tijd niet meer aan dat hele gummetjes-geval gedacht, tot ik in de vierde zat.
Die jongen op wie ik verliefd was (nogsteeds:{) en ik zaten elkaar sterke verhalen te vertellen, en ik moest het volkomen tegen hem afleggen. Tot hij over bruggers begon... Ik blij! Ik wist daar ook nog wel iets over te vertellen! Dus dat gummetjes-incident maar van stal gehaald, flink aangedikt tot dat ventje van dat gummetje niet meer slechts een kop kleiner was dan ik, maar zowat staand onder een tafel zou passen. En de lieverd zat dat de hele tijd met, zo te zien, grote belangstelling aan te horen, dus ik dacht 'Doorvertellen!! Nu heb je zijn aandacht!!'. Dus nog meer overdreven, tot er niets was overgebleven van het arme ventje. Uiteindelijk wist ik écht niets meer erbij te verzinnen.
En toen was het even stil...
The object of my affection opened his mouth and said:
"Dat jochie, dat was ik."
quote:LOL!!!
Op zondag 23 februari 2003 22:03 schreef Pascalle27 het volgende:
In de prehistorie, op de middelbare school, in chronologische volgorde (het is wel één blunder):Het was aan het einde van mijn eerste jaar op de middelbare school. De boeken moesten ingeleverd worden, en hoewel ik, braaf als ik het hele jaar geweest was, niets in mijn boeken gekalkt had staan, had ik toch maar mijn gummetje meegenomen. Op een gegeven moment kwam iemand dat gummetje lenen. Ik heb het ding ook meteen een half uur niet meer teruggezien. Net toen ik in gedachten er al afscheid van genomen had, kwam een ventje dat ik verder nog nooit gezien had, mijn gummetje terugbrengen. Signalement: ERG klein (kop kleiner dan ik), pispotkapsel, verder wel vriendelijke uitstraling, maar ERg 13 jaar (het was dan ook een brugger:{ net als ik
)
Het enige wat ik me achteraf nog kan herinneren, was dat ik dacht 'Als dit nu een typische leeftijdsgenoot is, dan word ik NOOIT verliefd op een leeftijdsgenoot van me!'Twee maanden later, eerste schooldag als tweede-klasser, op onderzoek uit in de klas... Jah, daar liepen wel een paar sympathieke typjes rond. Na een paar weken was ik mijn goede voornemen van een paar maanden ervoor vergeten en werd ik head over heels op een klasgenoot van me.
Vervolgens hele tijd niet meer aan dat hele gummetjes-geval gedacht, tot ik in de vierde zat.
Die jongen op wie ik verliefd was (nogsteeds:{) en ik zaten elkaar sterke verhalen te vertellen, en ik moest het volkomen tegen hem afleggen. Tot hij over bruggers begon... Ik blij! Ik wist daar ook nog wel iets over te vertellen! Dus dat gummetjes-incident maar van stal gehaald, flink aangedikt tot dat ventje van dat gummetje niet meer slechts een kop kleiner was dan ik, maar zowat staand onder een tafel zou passen. En de lieverd zat dat de hele tijd met, zo te zien, grote belangstelling aan te horen, dus ik dacht 'Doorvertellen!! Nu heb je zijn aandacht!!'. Dus nog meer overdreven, tot er niets was overgebleven van het arme ventje. Uiteindelijk wist ik écht niets meer erbij te verzinnen.
En toen was het even stil...
The object of my affection opened his mouth and said:
"Dat jochie, dat was ik."
quote:Jij bent er echt goed in
Op zondag 23 februari 2003 13:55 schreef ErikT een heel verhaal
quote:Idd
Op dinsdag 25 februari 2003 19:05 schreef daNpy het volgende:[..]
Jij bent er echt goed in
![]()
![]()
Zomer 2001 in Mallorca... Met 2 vrienden was ik daar en we gingen naar een of andere Disco daar... het begon allemaal al lekker want een of ander Nederlands meisje was op een van mijn vrienden afgestapt en die wilde dansen dus zij gingen samen in een of ander kooitje dansen boven... kwam hij na 5 minuten alweer naar beneden... jah ze wilde zoenen zei hij ik zo ja en niet gedaan!?? neej ze stonk onwijs uit der mond en ze had megazweetplekken...
dus wij natuurlijk lachen met zijn 3-en.. verder dansen...
komt er opeens een enorm mooi spaans meisje naar me toe.. zag me wel zitten enzow.. ging naast me dansen ik zo beters
dus dansen natuurlijk.. geef ik haar opeens een te hard kontje... flet lag ze op de grond
ik haar overeind geholpen me vrienden mij uitlachen natuurlijk... was ze ineens ook weg... kan er nu om lachen maar toen schaamde ik me toch wel een beetje
quote:* Benieuwd naar jouw kont is
Op woensdag 26 februari 2003 17:00 schreef Rubend het volgende:
kheb het hele topic doorgelezen!! En toch wel van binnen hard gelachen dus ik moet me eigen blunder ook maar eventjes vermelden :Zomer 2001 in Mallorca... Met 2 vrienden was ik daar en we gingen naar een of andere Disco daar... het begon allemaal al lekker want een of ander Nederlands meisje was op een van mijn vrienden afgestapt en die wilde dansen dus zij gingen samen in een of ander kooitje dansen boven... kwam hij na 5 minuten alweer naar beneden... jah ze wilde zoenen zei hij ik zo ja en niet gedaan!?? neej ze stonk onwijs uit der mond en ze had megazweetplekken...
dus wij natuurlijk lachen met zijn 3-en.. verder dansen...
komt er opeens een enorm mooi spaans meisje naar me toe.. zag me wel zitten enzow.. ging naast me dansen ik zo betersdus dansen natuurlijk.. geef ik haar opeens een te hard kontje... flet lag ze op de grond
ik haar overeind geholpen me vrienden mij uitlachen natuurlijk... was ze ineens ook weg... kan er nu om lachen maar toen schaamde ik me toch wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |