abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2003 @ 10:32:16 #226
40450 Hussein
Hussein, daar moet je zijn!!
pi_7868963
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:04 schreef GWD het volgende:Ik met een paar vrienden in een vaag caf'é den haag was het volgens mij. Staat daar zo'n meisje ikke dus gezellig mee praten ff meegedanst alles leuk en aardig, ik loop met haar naar buiten. Zij vriendelijk tegen de uitsmijter praten en wij weer verder, we lopen dus naare buiten. ik zeg tegen haar, Wat een gruwelijk kut kop heeft die uitsmijter zeg. Krijg ik een mep vol in m'n gezicht. Zo praat je niet over mijn vader klootzak ....

dat was dus haar pa

Mag ik lachen??? HAHAHAHA... zoiets zie je niet aankomen.

Nu ik:
Een keer gehad dat ik ston te dansen ergens, en dat er zo'n meisje achter tegen me aan komt dansen. Ikke dus denken dat het een vriendin van mij was, die zo altijd kei irritant bezig is. Ik kijk dus kei boos om, is het dus een of ander mooi meiske (gebeurd me anders nooit....) loopt zij dus geschrokken weg!

Hussein, das pas fijn!!
pi_7890180
hehe dit is zo'n ongelovelijk leuke topic, die moest even een schop hebben.

ok heb er zelf geen maar een vriendin van mij wel.

ik was met 2 vrienden van mij op vakantie en heel toevallig waren daar ook 2 vriendinnen van ons.

ok op een gegeven moment zitten we dus heerlijk op het strand, komen er 2 engelsen naar die meiden toe. een van de gasten was echt onwijs verbrand, maar die meiden vonden die gozers wel leuk.

dus ze raken ingesprek zegt een vriendin van mij opeens in het engels dat die gozer echt onwijs verbrand is.
zegt die gozer "yeah i'm a lobster"

zegt die vriendin van mij heel cool "Cool i'm a lobster too"

hahaha als sterrenbeeld dus

ik kwam niet meer bij.

pi_7896718
niet echt een blunder qua versieren maar toch

Mijn vriendinnetje en ik waren een keer aan het netmeeten ( we zien elkaar in het weekend) en door de weeks wil het 'oog' ook wat , het werd leuker en leuker en heeeel leuk.
schermpje stond 200% zoom...

Mijn vader komt ineens mijn kamer op

Mark kom je ... uhm.... uhummm... film kijken?

onder
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:30:00 #229
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_7897083
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:11 schreef Haanibal het volgende:
Mijn vriendinnetje en ik waren een keer aan het netmeeten, het werd leuker en leuker en heeeel leuk. schermpje stond 200% zoom...
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe leuk het schermpje was......
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_7909272
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:30 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd hoe leuk het schermpje was......

Een gecensureerd screenshotje moet toch wel kunnen denk ik dan ook...
pi_7913066
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 13:45 schreef superbossy het volgende:

[..]

Een gecensureerd screenshotje moet toch wel kunnen denk ik dan ook...

Dat denk ik ook
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_7913110
Nou dan ik met mijn blunders:

Is ongeveer drie jaar terug met carnaval. Ik was op jarig met carnaval dus voordat we de stad ingingen nog eerst ff verjaardag bij mij. Belt er iemand op die zou komen of ze haar vriendinnen ook mogen komen (omdat die ook meegingen naar carnaval) Nuo tuurlijk laat maar komen.
Zit zo'n vriendin me de hele tijd aan te kijken op de verjaardag en het is net de lelijkste van het stel (en dan echt de lelijkste)
Wij dus naar de stad met de hele groep. Komt ze in de cafe ineens naar me toe. Ik sta te dansen op een podium en ik weet niet meer hoe, maar ze praat 10 seconden met me en ik sta al met haar te zoenen.
Volgens vrienden moet het heel ranzig zijn geweest. Heb de hele avond daar gestaan op de dansvloer met haar.
Gelukkig was ik nog bij mijn verstand toen ze vroeg of ik mee naar buiten ging omdat "ze het zo warm had", keb gezegd dat ik het helemaal niet warm had en mooi binnen bleef. (

--
Ik stond laatst in een discotheek samen met een groep vrienden op een verhoging en beetje naar de zaal te kijken. Omdat ik naar de wc moest loop ik ff van de trap. Op de dansvloer wordt ik per ongeluk aangedrukt en stoot een meisje aan die me al de hele tijd stond aan te kijken. Zij helemaal van sorry, sorry. Ik zo maakt niet uit. Zij weer: ik heet bla bla bla.
Wat zeg ik: ik ga ff naar de wc, kom zo weer
Kom ik terug, staan er 10 meisjes met een witte blouse op dezelfde plek. Nooit meer weer gezien.

pi_7913153
Ik heb geen versierblunders.. Ik ben dan ook versierder
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_7925157
d0h kom op mensen.....

*schop*

er zijn er toch nog wel meer ???

pi_7925802
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:50 schreef Ger0 het volgende:
d0h kom op mensen.....

*schop*

er zijn er toch nog wel meer ???

wil je het echt weten :x

ik ben gewoon te gaar om überhaupt iets te proberen >://

pi_7925915
ik weet niet of het een blunder word, maar we gaan het vanavond zien.

er werkt een onwijs mooie meid bij de pizzaria waar ik bijna elke donderdag avond kom, en vanavond ga ik er op af, en vraag of ze een keer met me mee op stap wil..

dus wie weet ?

ik zazl het je vanavond laten weten...

pi_7927038
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:36 schreef MaffiaInc het volgende:

er werkt een onwijs mooie meid bij de pizzaria waar ik bijna elke donderdag avond kom, en vanavond ga ik er op af, en vraag of ze een keer met me mee op stap wil..

dus wie weet ?

Je realiseert je toch wel dat iedereen in dit topic hoopt dat je afgaat als een gieter he?
pi_7929463
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je realiseert je toch wel dat iedereen in dit topic hoopt dat je afgaat als een gieter he?

tuurlijk maar ik ga er gewoon voor:
Wie Niet Waagt, Wie Niet Wint

ofnietdan ?

donderdag 16 januari 2003 @ 21:07:18 #239
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_7938563
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:36 schreef MaffiaInc het volgende:

dus wie weet ?

Nou ben ik toch wel benieuwd: zittie al met die meid in de kroeg, of zittie huilend in z'n eentje in die kroeg, zich vertwijfeld afvragend hoe ie dit nou weer hier aan ons moet gaan verkopen
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:45:29 #240
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_7939488
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:07 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd: zittie al met die meid in de kroeg, of zittie huilend in z'n eentje in die kroeg, zich vertwijfeld afvragend hoe ie dit nou weer hier aan ons moet gaan verkopen

Ik hoop het laatste
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:29:11 #241
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7959132
Was ik laatst met mijn meisje aan het stappen in de Melkweg in Amsterdam. En mijn meisje heeft af en toe (vervelend) de eigenschap om ff alleen door die tent heen te moeten dwalen. Het is er gelukkig niet zo groot en om haar een beetje de vrijheid te gunnen moet ook kunnen laat ikhaar gewoon rond hobbelen.

Op een begeven moment denk ik nou ik ga ook ff lopen en wie weet zie ik haar weer. Loop ik door de midden hal en zie een meisje van achteren gezellig met een gooser staan lullen (vind ik niet erg als zij het is zolang ze maar niet staat te zoenen EXIT ) dus ik loop langs geef haar een aai over haar bol draai me om kijk haar aan en loop door.

Tja jullie raden het al, die meid lief lachen keek me aan die gooser keek van huh??? wat nu (kweet niet of het zijn vriendin was) maar goed ze was dus totaal iemand anders.

hehehehe.

Rgrdz, Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:38:40 #242
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7959270
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:58 schreef MaffiaInc het volgende:

[..]

tuurlijk maar ik ga er gewoon voor:
Wie Niet Waagt, Wie Niet Wint

ofnietdan ?

Ik vind het wel cool van je
Succes
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:44:09 #243
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_7959358
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 20:34 schreef paradisio hier het volgende:
gisteren zag ik in de bar een leuke meid.
Dus ik wilde graag een praatje met haar maken, alleen heb ik altijd moeite een gesprek te beginnen.
Dit keer probeerde ik maar wat nieuws en ik vroeg of ik haar hand mocht lezen.
Ze reageerde enthousiast dus ik greep haar hand en begon.
Helaas was dit de eerste keer dus ik was nog niet zo goed, tevens was ik wat dronken.
Daarom zei ik de verkeerde dingen zoals : ik zei dat ze niet zo oud zou worden dus ze moest het optimale halen uit haar korte leven dus ze moest wat uitbundiger leven en durven risico's te nemen.
Ook zei ik dat ze beter met haar studie kon stoppen want ze zou toch huisvrouw worden.
Daarna vertelde ik haar dat ze saai was en nooit enige uitspattingen had.
Dit zou echter veranderen door een blonde knappe hunk.
Die haar de eerste avond gelijk de fuck of the century zou zegen.
Die meid werd nu echt witheet en ze had het helemaal met me gehad. Ze brulde dat ik op moest rotten.
Ik bleef nog even bij haar en zei dat ik nog niet klaar was met het handlezen.
Ze gaf me toen zo'n harde klap dat haar hand in mijn gezicht stond afgedrukt.
Ze schreeuwde nog dat ik haar hand nu verder thuis kon lezen in de spiegel, want haar hand was duidelijk in mijn gezicht te zien.
De brutaliteit!!!
Teken hier ff een stripje van en stuur naar een bekend magazine. Met het geld dat je vangt maak je vast meer indruk op je volgende slachtoffer.
iedereen is uniek behalve ik
  zaterdag 22 februari 2003 @ 18:58:41 #244
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8652099
*schopje*
Word weer eens tijd voor nieuwe

Ik ben niet zo goed in versieren dus van mij komen er óf geen of juist wel

We zullen vanavond zien

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_8652798
ik ga vanavond logeren bijeen meisje waar ik al een hele tijd verliefd op ben. het zou me niks verbazen als ik wat blunders bega.

als ik verliefd ben ben ik altijd heel zenuwachtig, als ik gewoon wil scoren gaat het altijd goed

filerptwietblieb
pi_8663622
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 08:58 schreef Splackavellie het volgende:
ik had gisteravond een blunder die hierbij wel past.. we lagen in mijn bed (ik en mijn vriendin) net beginnend dus ik wou een condoom pakken en zeg "he A... ik pak ff een condoom" toe viel het me in wat ik zei.. mijn vriendin heet M..... en mijn ex A... btw!)
*SHOCK* hehehehe DAT is echt een blunder, en een hele kutte ook Ja dat vinden ze niet leuk om te horen

--edit--
zie net dat dit berichtje wat ik quote een beetje heeel erg oud is achja, boeien

zondag 23 februari 2003 @ 13:16:03 #247
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8664011
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:37 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik ga vanavond logeren bijeen meisje waar ik al een hele tijd verliefd op ben. het zou me niks verbazen als ik wat blunders bega.

als ik verliefd ben ben ik altijd heel zenuwachtig, als ik gewoon wil scoren gaat het altijd goed

En en en?
Blauw oog of lig je nog bezig te zijn?

Ik kwam gister een meisje van fitness tegen (niet onaardig), had ze een vriend

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 23 februari 2003 @ 13:55:11 #248
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8664516
Dit is een topic dat mij op het lijf is geschreven. Op de een of andere manier krijg ik het heel vaak voor elkaar meisjes net niet te scoren.
Voorbeeld:
Skivakantie 2001: ik zeg tegen dat meisje kom we gaan photoplayen. Wij daarheen, is iemand ons net voor. We stoppen met lopen, kijken elkaar aan en ze zegt: En nu? 3 seconden niks, staat ze me zo aan te kijken...en ik haar. En ik zeg: mmm dan gaan we maar weer dansen.
Zat nl zo, ze was een ex van een vriend van mij en dat vond ik dan weer niet kunnen enzo, maar t was gewoon zwaar stupid.
Weekendje weg met een groep, afgelopen jaar. Iedereen was elkaar kansloos aan t versieren, echt zielig om te zien, maar dat terzijde. Ik kon t op dat weekend wel goed vinden met 3 meisjes, allemaal niet vrijgezel (heb k weer). Zit op een gegeven moment naast 1 van die meisjes beetje met haar te lullen. Zegt ze: waarom versier je mij niet? Ik zo, nou je hebt een vriend blabla vind ik niet kunnen. Komt er een heel lulverhaal blabla het gaat slecht blabla. Ik nog steeds zoiets van ja pleur op, doe ik niet. Vervolgens vraagt ze: heb je zin in Tequila-sunshine? Ik was ondertussen ff naar de plee en had besloten, fuck off, ik ga gewoon wel met r zoenen, principes maar ff opzij. Nou, dus wij drinken tequila-sunshine (eigenlijk ik, zij wilde niet meer), maar zitten er ook andere mensen bij. Ik word lammer en lammer en tief op een gegeven moment in slaap Zij beweerde later niks meer zich ervan te kunnen herinneren, dus dat werd ook niks meer.
Jeetje, bijna de topper vergeten. Vakantie 2001 in Slovenie. Vind een Sloveens popje leuk, een popje uit New York vind mij leuk. Ik zit op een bank met de Sloveense naast me en op het bankje ertegenover zit het meisje uit New York (van Koreaanse afkomst, schatje). Anyway, zij probeert me aan 1 stuk door te zoenen, ik zit met mijn handen voor mijn mond (echt waar) haar af te wijzen. Aan het einde van de vakantie zit ik met r te praten en hebben we het er nog even over. (Met dat Sloveense popje was het niks geworden, was niet wederzijds ) Zegt ze: jammer van alle sex die we niet gehad hebben, of iets in die trend.
Zit je in het vliegtuig terug ook met je hoofd tegen de stoel voor je te slaan
O, deze mag ook niet ontbreken. Lig in Spanje gezellig te doen met popje, typische vakantieliefde. Komt op een gegeven moment 'ter sprake' of we all the way gaan. Zeg ik zoiets van: nou, ik weet niet zeker of ik verliefd op je ben. Zei zo: o wat schattig dat je je piemel niet achterna loopt blabla. Ik zo: ja toch maar wel, ben wel verliefd of weet ik veel wat ik zei. Wilde ze niet meer

Okee, ik weet het, ik ben een domme lul.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_8673830
Renesse...2 jaar geleden gingen we naar rennese met een man of 10. Voor het uitgaan ingedronken... in het dorp nog ff een kroegje binnen gegaan en tegen een uur of 11 de disco in.... Op een gegeven moment krijg ik contact met een meisje.. kijken....lachen....dansen...dus ik begin tegen haar aan te praten.. maar ze reageerde een beetje vaag en op een gegeven liep ik maar weg want ik snapte er niks van....... hoor ik later van een vriend dat het een duitse was...
wik nie
pi_8674097
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:28 schreef fruitmandje het volgende:
Taalbarriere!
ROFL! De muziek staat ook altijd te hard in de toko's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')