quote:Mag ik lachen??? HAHAHAHA... zoiets zie je niet aankomen.
Op maandag 13 januari 2003 10:04 schreef GWD het volgende:Ik met een paar vrienden in een vaag caf'é den haag was het volgens mij. Staat daar zo'n meisje ikke dus gezellig mee praten ff meegedanst alles leuk en aardig, ik loop met haar naar buiten. Zij vriendelijk tegen de uitsmijter praten en wij weer verder, we lopen dus naare buiten. ik zeg tegen haar, Wat een gruwelijk kut kop heeft die uitsmijter zeg. Krijg ik een mep vol in m'n gezicht. Zo praat je niet over mijn vader klootzak....
dat was dus haar pa
Nu ik:
Een keer gehad dat ik ston te dansen ergens, en dat er zo'n meisje achter tegen me aan komt dansen. Ikke dus denken dat het een vriendin van mij was, die zo altijd kei irritant bezig is. Ik kijk dus kei boos om, is het dus een of ander mooi meiske (gebeurd me anders nooit....) loopt zij dus geschrokken weg!
ok heb er zelf geen maar een vriendin van mij wel.
ik was met 2 vrienden van mij op vakantie en heel toevallig waren daar ook 2 vriendinnen van ons.
ok op een gegeven moment zitten we dus heerlijk op het strand, komen er 2 engelsen naar die meiden toe. een van de gasten was echt onwijs verbrand, maar die meiden vonden die gozers wel leuk.
dus ze raken ingesprek zegt een vriendin van mij opeens in het engels dat die gozer echt onwijs verbrand is.
zegt die gozer "yeah i'm a lobster"
zegt die vriendin van mij heel cool "Cool i'm a lobster too"
hahaha als sterrenbeeld dus ![]()
ik kwam niet meer bij.
Mijn vriendinnetje en ik waren een keer aan het netmeeten ( we zien elkaar in het weekend) en door de weeks wil het 'oog' ook wat , het werd leuker en leuker en heeeel leuk.
schermpje stond 200% zoom...
Mijn vader komt ineens mijn kamer op
Mark kom je ... uhm.... uhummm... film kijken?
quote:Nou ben ik toch wel benieuwd hoe leuk het schermpje was......
Op dinsdag 14 januari 2003 19:11 schreef Haanibal het volgende:
Mijn vriendinnetje en ik waren een keer aan het netmeeten, het werd leuker en leuker en heeeel leuk. schermpje stond 200% zoom...
quote:Een gecensureerd screenshotje moet toch wel kunnen denk ik dan ook...
Op dinsdag 14 januari 2003 19:30 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe leuk het schermpje was......
quote:Dat denk ik ook
Op woensdag 15 januari 2003 13:45 schreef superbossy het volgende:[..]
Een gecensureerd screenshotje moet toch wel kunnen denk ik dan ook...
Is ongeveer drie jaar terug met carnaval. Ik was op jarig met carnaval dus voordat we de stad ingingen nog eerst ff verjaardag bij mij. Belt er iemand op die zou komen of ze haar vriendinnen ook mogen komen (omdat die ook meegingen naar carnaval) Nuo tuurlijk laat maar komen.
Zit zo'n vriendin me de hele tijd aan te kijken op de verjaardag en het is net de lelijkste van het stel (en dan echt de lelijkste)
Wij dus naar de stad met de hele groep. Komt ze in de cafe ineens naar me toe. Ik sta te dansen op een podium en ik weet niet meer hoe, maar ze praat 10 seconden met me en ik sta al met haar te zoenen.
Volgens vrienden moet het heel ranzig zijn geweest. Heb de hele avond daar gestaan op de dansvloer met haar.
Gelukkig was ik nog bij mijn verstand toen ze vroeg of ik mee naar buiten ging omdat "ze het zo warm had", keb gezegd dat ik het helemaal niet warm had en mooi binnen bleef. ( ![]()
--
Ik stond laatst in een discotheek samen met een groep vrienden op een verhoging en beetje naar de zaal te kijken. Omdat ik naar de wc moest loop ik ff van de trap. Op de dansvloer wordt ik per ongeluk aangedrukt en stoot een meisje aan die me al de hele tijd stond aan te kijken. Zij helemaal van sorry, sorry. Ik zo maakt niet uit. Zij weer: ik heet bla bla bla.
Wat zeg ik: ik ga ff naar de wc, kom zo weer ![]()
Kom ik terug, staan er 10 meisjes met een witte blouse op dezelfde plek. Nooit meer weer gezien.
quote:wil je het echt weten :x
Op donderdag 16 januari 2003 09:50 schreef Ger0 het volgende:
d0h kom op mensen.....
*schop*er zijn er toch nog wel meer ???
ik ben gewoon te gaar om überhaupt iets te proberen >://
er werkt een onwijs mooie meid bij de pizzaria waar ik bijna elke donderdag avond kom, en vanavond ga ik er op af, en vraag of ze een keer met me mee op stap wil..
dus wie weet
?
ik zazl het je vanavond laten weten...
quote:Je realiseert je toch wel dat iedereen in dit topic hoopt dat je afgaat als een gieter he?
Op donderdag 16 januari 2003 10:36 schreef MaffiaInc het volgende:
ik weet niet of het een blunder word, maar we gaan het vanavond zien.er werkt een onwijs mooie meid bij de pizzaria waar ik bijna elke donderdag avond kom, en vanavond ga ik er op af, en vraag of ze een keer met me mee op stap wil..
dus wie weet
?
quote:tuurlijk
Op donderdag 16 januari 2003 11:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Je realiseert je toch wel dat iedereen in dit topic hoopt dat je afgaat als een gieter he?
![]()
ofnietdan ?
quote:Nou ben ik toch wel benieuwd: zittie al met die meid in de kroeg, of zittie huilend in z'n eentje in die kroeg, zich vertwijfeld afvragend hoe ie dit nou weer hier aan ons moet gaan verkopen
Op donderdag 16 januari 2003 10:36 schreef MaffiaInc het volgende:
ik weet niet of het een blunder word, maar we gaan het vanavond zien.er werkt een onwijs mooie meid bij de pizzaria waar ik bijna elke donderdag avond kom, en vanavond ga ik er op af, en vraag of ze een keer met me mee op stap wil..
dus wie weet
?
quote:Ik hoop het laatste
Op donderdag 16 januari 2003 21:07 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd: zittie al met die meid in de kroeg, of zittie huilend in z'n eentje in die kroeg, zich vertwijfeld afvragend hoe ie dit nou weer hier aan ons moet gaan verkopen
Op een begeven moment denk ik nou ik ga ook ff lopen en wie weet zie ik haar weer. Loop ik door de midden hal en zie een meisje van achteren gezellig met een gooser staan lullen (vind ik niet erg als zij het is zolang ze maar niet staat te zoenen EXIT
) dus ik loop langs geef haar een aai over haar bol draai me om kijk haar aan en loop door.
Tja jullie raden het al, die meid lief lachen keek me aan die gooser keek van huh??? wat nu (kweet niet of het zijn vriendin was) maar goed ze was dus totaal iemand anders.
hehehehe.
Rgrdz, Dwan
quote:Ik vind het wel cool van je
Op donderdag 16 januari 2003 13:58 schreef MaffiaInc het volgende:[..]
tuurlijk
maar ik ga er gewoon voor:
Wie Niet Waagt, Wie Niet Wintofnietdan ?
quote:Teken hier ff een stripje van en stuur naar een bekend magazine. Met het geld dat je vangt maak je vast meer indruk op je volgende slachtoffer.
Op vrijdag 17 januari 2003 20:34 schreef paradisio hier het volgende:
gisteren zag ik in de bar een leuke meid.
Dus ik wilde graag een praatje met haar maken, alleen heb ik altijd moeite een gesprek te beginnen.
Dit keer probeerde ik maar wat nieuws en ik vroeg of ik haar hand mocht lezen.
Ze reageerde enthousiast dus ik greep haar hand en begon.
Helaas was dit de eerste keer dus ik was nog niet zo goed, tevens was ik wat dronken.
Daarom zei ik de verkeerde dingen zoals : ik zei dat ze niet zo oud zou worden dus ze moest het optimale halen uit haar korte leven dus ze moest wat uitbundiger leven en durven risico's te nemen.
Ook zei ik dat ze beter met haar studie kon stoppen want ze zou toch huisvrouw worden.
Daarna vertelde ik haar dat ze saai was en nooit enige uitspattingen had.
Dit zou echter veranderen door een blonde knappe hunk.
Die haar de eerste avond gelijk de fuck of the century zou zegen.
Die meid werd nu echt witheet en ze had het helemaal met me gehad. Ze brulde dat ik op moest rotten.
Ik bleef nog even bij haar en zei dat ik nog niet klaar was met het handlezen.
Ze gaf me toen zo'n harde klap dat haar hand in mijn gezicht stond afgedrukt.
Ze schreeuwde nog dat ik haar hand nu verder thuis kon lezen in de spiegel, want haar hand was duidelijk in mijn gezicht te zien.
De brutaliteit!!!
Ik ben niet zo goed in versieren dus van mij komen er óf geen of juist wel ![]()
We zullen vanavond zien
als ik verliefd ben ben ik altijd heel zenuwachtig, als ik gewoon wil scoren gaat het altijd goed
quote:*SHOCK* hehehehe DAT is echt een blunder, en een hele kutte ook
Op woensdag 28 augustus 2002 08:58 schreef Splackavellie het volgende:
ik had gisteravond een blunder die hierbij wel past.. we lagen in mijn bed (ik en mijn vriendin) net beginnend dus ik wou een condoom pakken en zeg "he A... ik pak ff een condoom" toe viel het me in wat ik zei..mijn vriendin heet M..... en mijn ex A... btw!)
--edit--
zie net dat dit berichtje wat ik quote een beetje heeel erg oud is
achja, boeien
quote:En en en?
Op zaterdag 22 februari 2003 19:37 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik ga vanavond logeren bijeen meisje waar ik al een hele tijd verliefd op ben. het zou me niks verbazen als ik wat blunders bega.als ik verliefd ben ben ik altijd heel zenuwachtig, als ik gewoon wil scoren gaat het altijd goed
Ik kwam gister een meisje van fitness tegen (niet onaardig), had ze een vriend
Okee, ik weet het, ik ben een domme lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |