Je krijgt hem wel achterelkaar of niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt hem of wel of niet (dus 50%) maar dat 2x dus eigenlijk 25% Ik denk toch dat de kans wat kleiner is dan dat.
JAAAquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die 20 euro psn tegoed wilt kopen?Geef ik je die email en pass. Had het speciaal voor counterstrike gekocht op een ander account maar dat spel is maanden uitgesteld.
is CS:GO er nog steeds niet voor PS3?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die 20 euro psn tegoed wilt kopen?Geef ik je die email en pass. Had het speciaal voor counterstrike gekocht op een ander account maar dat spel is maanden uitgesteld.
10 euroquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Is dat Bin Laden's vriendquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
HAHAAA LACH MAAR
[ afbeelding ]
quote:
niet dat ik weet. misschien ondertussen wel maar nu fifa er is hoeft het toch niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is CS:GO er nog steeds niet voor PS3?
thnxquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die moet je met echt geld kopen.
en thnxquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die kun je kopen met Microsoft Points of Playstationpunten en daarmee kun je packs kopen.
Van echt geld dus.
hoezo is dat irritantquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Anonymous61 het volgende:
Zo irritant hé..
SORRY!
FIFA 13 Ultimate Team is niet beschikbaar in het Nederlands. Kies de taal waarin je de game wilt spelen door op één van de onderstaande koppelingen te klikken. Opmerking: Voordat je kunt spelen, moet je mogelijk een beveiligingsvraag beantwoorden of instellen (in het Engels)
Te lui om op Engels te klikken en te lui om naar de EN site te gaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo is dat irritantkan je geen engels ofzo
Ik had gewoon mijn beveiligingsvraag in het Nederlands.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Anonymous61 het volgende:
Zo irritant hé..
SORRY!
FIFA 13 Ultimate Team is niet beschikbaar in het Nederlands. Kies de taal waarin je de game wilt spelen door op één van de onderstaande koppelingen te klikken. Opmerking: Voordat je kunt spelen, moet je mogelijk een beveiligingsvraag beantwoorden of instellen (in het Engels)
Elke keer als je een wedstrijd speelt gaat er een contract af bij je spelers (per speler dus).quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is toch spelers contract trouwens, want daar snap ik het nut nog niet echt van.![]()
En excuses voor de vele vragen.
http://lmgtfy.com/?q=spelerscontractquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is toch spelers contract trouwens, want daar snap ik het nut nog niet echt van.![]()
En excuses voor de vele vragen.
Tettey is de 20K echt waard... Daarnaast is hij inmiddels goedkoper..quote:
niet op xbox, 20kquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tettey is de 20K echt waard... Daarnaast is hij inmiddels goedkoper..
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=spelerscontract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |