PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Die was al weg toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
scheurijzer.nl en dan de 18+ sectiefucking smerig
nee want dan stijgt hij nog meer op XDquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
Hij gaat zeker een redbulletje drinken want dan krijgt hij vleugels
Die schokkende foto's? Kan er niet van schrikken of kotsen, heb wel eens iemand voor de trein zien springen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
scheurijzer.nl en dan de 18+ sectiefucking smerig
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Wat een kut potje net. 3-5-2 is volgens mij niet aan mij besteed deze fifa. Waar het in fifa 12 gewoon geniaal was. Defensief en offensief heel sterk, vallen er nu alleen maar gaten.
moest net tegen een of ander kk kind. Is te herkennen aan pace, dat springen en dood neervallen celebration en can you hear me. Ik hoop dat hij dadelijk dood gaat. bah bah
Ik ook. Vond ik hartstikke leuk zo vlak voor je neus. maar niet heusquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die schokkende foto's? Kan er niet van schrikken of kotsen, heb wel eens iemand voor de trein zien springen.
Ik heb ook een keer iemand zonder benen gezien, in Oostenrijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb echt veel zieke filmpjes gezien.
Een man die op straat ligt zonder benen, iemand die zijn arm verliest door een machine, onthoofdingen etc![]()
.
Wauw, je meent het.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ook. Vond ik hartstikke leuk zo vlak voor je neus. maar niet heus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn toch wel meer mensen zonder benen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer iemand zonder benen gezien, in Oostenrijk
scheurijzer.eu en dan schokkende foto'squote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die was al weg toch?
Dacht dat die al een paar jaar niet meer mocht oid
quote:
Daarom die postquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn toch wel meer mensen zonder benen?
Wat ergquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dankje Lindgren. voor de tip.grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik meen het. Heb me kapot gelachen. Voor mezelf maakte het nog niet heel veel uit, al zie je dat nog weleens voorbij flitsen als je op de trein staat te wachten. Voor de kleine kinderen die naast me stonden vond ik het een stuk ergerquote:
oeh nice, ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Op de Xbox is de laagste BIN van Benzia 20k en ik had hem voor 10k nauwelijks een week geleden
Ik ook. Maar volgens GJE heb je dan een kutje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb een veel te zwak hart voor zulke enge dingen. Horrorfilms vind ik ook te eng.
Ja die hebben er nou een trauma aan overgehouden en jij niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik meen het. Heb me kapot gelachen. Voor mezelf maakte het nog niet heel veel uit, al zie je dat nog weleens voorbij flitsen als je op de trein staat te wachten. Voor de kleine kinderen die naast me stonden vond ik het een stuk erger
Pussymeister!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb een veel te zwak hart voor zulke enge dingen. Horrorfilms vind ik ook te eng.
Geen idee of ze er een trauma aan over hebben gehouden. Heb wel meer vage dingen meegemaakt dus ja. Het was iig geen prettig gezichtquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja die hebben er nou een trauma aan overgehouden en jij niet.
kom online danquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan zou ik dat ook hebben. Was het maar waar. Dan zou ik nu niet fokken, maar dan zou ik met m'n kutje spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik ook. Maar volgens GJE heb je dan een kutje.
Waren allemaal van mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
wordt wel duurder idd. doe toch niks met mn geld
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ook hebben. Was het maar waar. Dan zou ik nu niet fokken, maar dan zou ik met m'n kutje spelen
Droogquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ook hebben. Was het maar waar. Dan zou ik nu niet fokken, maar dan zou ik met m'n kutje spelen
In de hood zie ik dit wel vaker, mob hits enzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja ik bedoel niet per se iemand zonder benen.
Maar iemand die zijn benen net is verloren en op de grond ligt te bloeden en waar je stukken bot etc ziet.
Nou ik denk dat ie dan behoorlijk nat zou zijn.quote:
Ja dat is bar weinigquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
0,003 bar buiten die capsuledat is wel heel weinig
kan gewoon tog grgrquote:
je kocht hem voor 130k ofniet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
haha de prijs van Agbon atm.
[ afbeelding ]
Goedkoopste voor 14K en duurste voor 18K.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh echt?
voor hoeveel heb jij ze gekocht?
Zal tegen volgende week wel op 30k zitten, Speel toch geen UT meer omdat ik het kut vind spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Goedkoopste voor 14K en duurste voor 18K.
Gewoon handelen en opnieuw beginnen manquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zal tegen volgende week wel op 30k zitten, Speel toch geen UT meer omdat ik het kut vind spelen
Hoeveel heb je nu dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zal tegen volgende week wel op 30k zitten, Speel toch geen UT meer omdat ik het kut vind spelen
Heb paar weken geleden toen we terug kwamen uit Turkije met de auto. In Bulgarije een auto ongeluk gezien. Lagen 3 lijken op het asfalt onder de regen. Een dode had gewoon geen benen meer, die lagen 20 meter verderop ergens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je speelt te veelquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij is duidelijk naast zijn schoenen gaan lopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden toen we terug kwamen uit Turkije met de auto. In Bulgarije een auto ongeluk gezien. Lagen 3 lijken op het asfalt onder de regen. Een dode had gewoon geen benen meer, die lagen 20 meter verderop ergens.
nee GJE, echt gewoon nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is duidelijk naast zijn schoenen gaan lopen
Bramble aan de buitenkantquote:
Oke dat is dan wel sickquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden toen we terug kwamen uit Turkije met de auto. In Bulgarije een auto ongeluk gezien. Lagen 3 lijken op het asfalt onder de regen. Een dode had gewoon geen benen meer, die lagen 20 meter verderop ergens.
Had hem erst als middelste maar dit ging niet zo goed dus ik dacht fuck it ik zet hem gewoon op rechts. Misschien ook beter want zijn ballcontrol is 16quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Serieus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had hem erst als middelste maar dit ging niet zo goed dus ik dacht fuck it ik zet hem gewoon op rechts. Misschien ook beter want zijn ballcontrol is 16
Ja die heb ik gevonden, ging over de lokale Shoarma/pizza/turken zaak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
repostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Pffquote:
spelen die CDM's in de Ligue2?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
![]()
Sinds ik met N'guessan speel alles gewonnen, net de finale van het bronze toernooi weer gewonnen, nu met 8-1Benzia op Cam was ff wennen, maar gaat nu ook als een malle
Gelijk wegrammen, anders kom je altijd in de problemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pff![]()
Normaal kijk ik er amper naar als ik een CB haal, maar dat is wel erg triest.
Lekker LB + Y passjes eruit halen die dan meteen weer van de voet springen.
Jaquote:
Gewoon afwisselen met andere games.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook gewoon 10 disconnects ofzo... Vandaag weer 1..
Eerlijk gezegd merk ik er nog niks van. Het is eigenlijk een goede verdediger en bij corners ook sterk in de luchtquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pff![]()
Normaal kijk ik er amper naar als ik een CB haal, maar dat is wel erg triest.
Lekker LB + Y passjes eruit halen die dan meteen weer van de voet springen.
ja, van het 0 punt begonnen, had eergisteren alles vergoktquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij had gisteren toch 200k verdiend?
Jap, Mendy is van Monaco, Deaux weet ik zo nietquote:
oh niks uit pakjes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ja, van het 0 punt begonnen, had eergisteren alles vergokt
Baby LMquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
![]()
Sinds ik met N'guessan speel alles gewonnen, net de finale van het bronze toernooi weer gewonnen, nu met 8-1Benzia op Cam was ff wennen, maar gaat nu ook als een malle
maar eens kijken voor een team voor Benzia danquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap, Mendy is van Monaco, Deaux weet ik zo niet
Laatst wou ik een LB+Y balletje wegschoppen uit mn 16. maar Ferdinand kopte hem wegquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelijk wegrammen, anders kom je altijd in de problemen
Mendy en Baby zijn eckte bazenquote:
Bramble was in FUT 11 mijn eerste waardevolle speler. Had m voor 150 start er op gezet, omdat ik geen idee had dat silvers meer waard konden zijn dan gouden spelersquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd merk ik er nog niks van. Het is eigenlijk een goede verdediger en bij corners ook sterk in de lucht
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mendy en Baby zijn eckte bazenDeaux vind ik maar mehh, aanvallend iig. Verdedigend heb ik uberhaupt nog niet veel met dit team hoeven doen.
Nee dat is groot genoeg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan een Macbook Pro 13 inch kopen, maar is dat niet moeilijk klein?
Je speelt op de Xbox toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mendy en Baby zijn eckte bazenDeaux vind ik maar mehh, aanvallend iig. Verdedigend heb ik uberhaupt nog niet veel met dit team hoeven doen.
Zit nu op 17" namelijkquote:
Is best oké,quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan een Macbook Pro 13 inch kopen, maar is dat niet moeilijk klein?
Ik vind hem wel goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Netjes.
Mij lijkt Dembele dus echt slechtHeb hem daarom ook maar niet gehaald.
Japquote:
Je gaat er wel aan wennen. Heb er zelf 1 van 15inch en vaak op een 13 gewerkt en dat vond ik wel fijn.quote:
Wil je een potje tegen mijn silvers?quote:
Ik kies geen laptop uit om fifa hèquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Covati het volgende:
[..]
Is best oké,
mac kan alleen geen CE draaien
das wel een vereiste!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Covati het volgende:
[..]
Is best oké,
mac kan alleen geen CE draaien
Ik zelf nu Benzia en Gros. Misschien ook maar eens N'guessan halen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goedBeter dan IF Durak iig. N'guessan is wel de beste
Mehh, dan ga ik er echt aan met bronzes. Is in dat andere toernooi ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je een potje tegen mijn silvers?
Bronzes tegen Bronzes danquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mehh, dan ga ik er echt aan met bronzes. Is in dat andere toernooi ook
toen ik in fut 11 toen ik nog een n00b was met een ps card Lopez van lyon eruit haalde en er 16k mee verdiende dacht ik, ik behoor tot de rijkere onder onsquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bramble was in FUT 11 mijn eerste waardevolle speler. Had m voor 150 start er op gezet, omdat ik geen idee had dat silvers meer waard konden zijn dan gouden spelersLeverde 4000 of 5000 coins op, voelde me toen vreselijk rijk
Patatzaak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De ruimtemeneer is niet zo spraakzaak
Als je voor een beetje compatibiliteit gaat, ook met school documenten enz. kan je het best een ultrabook halen voor hetzelfde geldquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kies geen laptop uit om fifa hè
Ik twijfel best wel, want voor dat geld kan je weer een dikke windows pc halen
Ja dat is goed, doen we straks wel want mijn team moet eerst ff op conditie komen.quote:
Heb jij CE op je Macbook?quote:
Koop gewoon een squad fitness Mr.Sloeberquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is goed, doen we straks wel want mijn team moet eerst ff op conditie komen.
Ik gebruik mijn geld liever voor nuttigere dingenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Koop gewoon een squad fitness Mr.Sloeber
Ik heb nog nooit een squad fitness gekocht eigenlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn geld liever voor nuttigere dingen
Er is een probleem, toppie
Ja, daar keek ik ook naar, maar die toplijn Ultrabooks van HP is nog zieker qua specs, en 200 euro goedkoperquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Covati het volgende:
[..]
Als je voor een beetje compatibiliteit gaat, ook met school documenten enz. kan je het best een ultrabook halen voor hetzelfde geld
Ik een keer, toen ze nog heel goedkoop waren, die gold, in de early acces.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een squad fitness gekocht eigenlijk
Gooi even je GTquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn geld liever voor nuttigere dingen
Er is een probleem, toppie
88 pees geloof ik.quote:
Wel eens in verveling gekocht trouwens. voor onder de 1000 en dan voor 1500 verkopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een keer, toen ze nog heel goedkoop waren, die gold, in de early acces.
Waarvoor zou jij dan een macbook kopen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Macbook kopen voor middelbare schoolwerkKoop dan gewoon een laptop.
Pen en papier zou ook moeten voldoenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ik had hem voor school nodig omdat ik hem vaak nodig had voor DTP opdrachten. En nu gebruik hem voor werkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij dan een macbook kopen?
Ik heb hem ook helemaal niet nodig eigenlijk, maar was een aanbiedingquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had hem voor school nodig omdat ik hem vaak nodig had voor DTP opdrachten. En nu gebruik hem voor werk
Ik ga ook Fucito kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry. Misschien later vanavond of morgen
Nee.. Er stonden er nog 5 op voor 600c met 30 minuten te gaan..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer, had je 2K voor kunnen vangen volgens mij
Nu bijna op 37quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Ongeveer hoelang nog voordat die kerel landt?
Maar wel een leuk hebbedingetje. En hij loopt zelden vast vergeleken met die windows laptops.. Als je hem krijgt van je pa (zoals gewoonlijk?) dan zou ik gewoon ja zeggen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook helemaal niet nodig eigenlijk, maar was een aanbieding
Alive and kicking hoorquote:
Krijg een deel ja, maar ik denk dat ik wel even wacht tot ik meer geld heb, kan ik wat beter macbooks kopen. Heb ook liever een Air dan Pro denk ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar wel een leuk hebbedingetje. En hij loopt zelden vast vergeleken met die windows laptops.. Als je hem krijgt van je pa (zoals gewoonlijk?) dan zou ik gewoon ja zeggen!
De air is zo baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg een deel ja, maar ik denk dat ik wel even wacht tot ik meer geld heb, kan ik wat beter macbooks kopen. Heb ook liever een Air dan Pro denk ik
Ja zou ik ook doen als je hem alleen gebruikt voor een beetje internetten en tekstverwerken. Daar zijn ze ook voor gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg een deel ja, maar ik denk dat ik wel even wacht tot ik meer geld heb, kan ik wat beter macbooks kopen. Heb ook liever een Air dan Pro denk ik
Lekker dun ja, maar ik weet niet of OSX net zo zwaar als Windows is qua specsquote:
nergens voor, totaal nutteloos apparaatquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij dan een macbook kopen?
Ah, merciquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Covati het volgende:
[..]
ga gewoon naar: http://www.redbullstratos.com/live/
allemaal extra info erbij ook
Ga huilen manquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nergens voor, totaal nutteloos apparaat
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nergens voor, totaal nutteloos apparaat
Waarom die midget op doel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
![]()
Ik vind het al eng als ik op de duikplank sta.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
fucking hoog. Ik vind het al eng als ik 20m boven de grond zweef en naar beneden kijk
adobe reader doet het prima hier hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Adobe programmas draaien op windows laptop is gewoon kut
de hoge duikplankquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het al eng als ik op de duikplank sta.
Nee hoor. Ook al moeten we wel alles met adobe op een mac doen op de opleiding.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Adobe programmas draaien op windows laptop is gewoon kut
Hij heeft het denk ik over photoshop en elementsquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
adobe reader doet het prima hier hoor [ afbeelding ]
op de middelbare school is zoiets sowieso al echt zwaar nutteloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Kan best. Heb hier een full hd scherm in zitten. Lekker op full hd fappenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar dat scherm, zonder Retina, is toch alsnog veel scherper dan de meeste monitoren?
Je weet best wat ik bedoel. Programma's als Photoshop, Indesign, illustrator etc etc. Een windows laptop is daar niet voor gemaakt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
adobe reader doet het prima hier hoor [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
fucking hoog. Ik vind het al eng als ik 20m boven de grond zweef en naar beneden kijk
Houdt alles tegenquote:
Ja ik weet inderdaad wat je bedoelt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel. Programma's als Photoshop, Indesign, illustrator etc etc. Een windows laptop is daar niet voor gemaakt.
twitter:FelixBaumgart twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:06:55Live from space! World you are beautiful. reageer retweet
Jaquote:
1km nogquote:
ISS wifi pikken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:FelixBaumgart twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:06:55Live from space! World you are beautiful. reageer retweet
Allemaal BMWs etc. Als ik vraag, hoe kom je eraan, zeggen ze niets.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel allochtonen altijd de nieuwste computers, telefoons enzo hebben zonder dat ze werken.
Morgen maar even vragen waar hun spul altijd van de vrachtauto valt.
Hun hebben neefjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel allochtonen altijd de nieuwste computers, telefoons enzo hebben zonder dat ze werken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
schrijven zich in bij hun broer of oom, terwijl ze thuis wonen. Lekker cashen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
die gozer in de lucht ookquote:
Zo'n bak stront uit 2000 ja, 10k voor betaald ofzo tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraag Amenth, hij is rijke tatta met BMW.
Of Gulmez, die rijdt Audi
Geen idee, zal wel geen modelletje 2012 zijn inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo'n bak stront uit 2000 ja, 10k voor betaald ofzo toch
Hij kan ook blijven zitten en naar de maanquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Fuszy het volgende:
springt hij er dadelijk uit ofzo of wat doet hij?
Veel Turken hebben vaak huizen/winkels te huur staan in Turkije. Daar krijg je vaak genoeg inkomen mee waardoor het niet meer aantrekkelijk is om te werken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Wanneer ik naar huis fiets dan moet ik ook door een allochtonen wijk fietsen om de stad uit te komen en naar mijn dorp te gaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Allemaal BMWs etc. Als ik vraag, hoe kom je eraan, zeggen ze niets.
Heel Friesland zit vol met allochtonen. Ben je daar met zeilkamp, kunnen ze niets in het Nederlands uitleggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
Wat een BS VDM. Alsof jij irl contact heb met allochtonen daar in Friesland.
Zoiets had ik gelezen in zijn topicquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel geen modelletje 2012 zijn inderdaad
Dat is vaak gewoon cash van wietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer ik naar huis fiets dan moet ik ook door een allochtonen wijk fietsen om de stad uit te komen en naar mijn dorp te gaan.
Allemaal vercrackte huizen. En dan staan er de volgende auto's
BMW M6 (cabrio) Audi A6 station
Echt hoe kunnen ze dat betalen
De freefall zou zo'n 5 minuten nog wat duren. Rest met parachutejequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Duurt dat naar beneden vallen ook zo lang?
huh?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
hij kan nu dus niet springen omdat hij met de hitte zit?
dat is ook fucked
hbo is een allochtonen bijeenkomst (soort van) Echt serieus, allemaal hebben ze altijd het nieuwste van het nieuwste en het gros werkt niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
Wat een BS VDM. Alsof jij irl contact heb met allochtonen daar in Friesland.
ja manquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:43 schreef leoon. het volgende:
Valt die capsule op iemand zijn hoofd straks?
Studiefinanciering......quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
hbo is een allochtonen bijeenkomst (soort van) Echt serieus, allemaal hebben ze altijd het nieuwste van het nieuwste en het gros werkt niet.
quote:
Idd, die man is echt pussyquote:
Dikke schuld opbouwen die ze niet kunnen terugbetalenquote:
iedereen helmen gevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar jij weet hoe ze dat oplossen of?
wie zegt dat ze bijlenen? Als hun ouders niet genoeg verdienen krijgen ze 300 per maand. Schoolkosten zijn 60% ofzo. Houden ze 120 epr maand over.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dikke schuld opbouwen die ze niet kunnen terugbetalen
Moeten ze wat aan doen aan dat soort mensen. Ze krijgen ook nog de maximale tegemoetkoming omdat hun ouders niet veel verdienen. Ik moet bijlenen omdat ik anders mijn boeken + collegegeld niet kan betalen terwijl zij gewoon overhouden en dan ook nog gaan bijlenen om luxe-producten te kopen
Wat een afgunstquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeten ze wat aan doen aan dat soort mensen. Ze krijgen ook nog de maximale tegemoetkoming omdat hun ouders niet veel verdienen. Ik moet bijlenen omdat ik anders mijn boeken + collegegeld niet kan betalen terwijl zij gewoon overhouden en dan ook nog gaan bijlenen om luxe-producten te kopen
Ja dat zal wel zo zijn maar waarom scheer jij iedereen over 1 kam? Volgens mij faal je zelf ook hard op het hbo...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik leen ook extra bij hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
+ Zorgverzekering dan hou je 20¤ over.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wie zegt dat ze bijlenen? Als hun ouders niet genoeg verdienen krijgen ze 300 per maand. Schoolkosten zijn 60% ofzo. Houden ze 120 epr maand over.
Je praat tegen de next Bram manquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat zal wel zo zijn maar waarom scheer jij iedereen over 1 kam? Volgens mij faal je zelf ook hard op het hbo...
Ik weet het niet van allemaal maar wel van een paar, ik generaliseer nu wel maar door die paar heb ik een afgunst tegen ze.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een afgunstjij weet precies hoe het er aan toe gaat. Terwijl je de "allochtonen" alleen van buiten af ziet.
daarnet 1m per keer en nu ineens 10mquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gaat nu ineens fucking hard ja
Ik ook omdat ik het anders niet kan betalenquote:
zorgtoeslag, dus dan kost het je 40 ofzo. 80 overquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
+ Zorgverzekering dan hou je 20¤ over.
Vrienden van mij hebben naast een HBO opleiding ook gewoon een baan dat redelijk goed verdient.
god zet de stofzuiger aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien wordt ie zo ineens de atmosfeer uitgezogen
Je hebt overal mensen tussen zitten die ergens misbruik van maakt. Ik kan mijn schookosten dit jaar betalen met de stagevergoeding die ik krijg. Anders had ik ook niet genoeg aan mijn financiering van 240¤ per maand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet het niet van allemaal maar wel van een paar, ik generaliseer nu wel maar door die paar heb ik een afgunst tegen ze.
minor problem?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Covati het volgende:
Daarnet zat ie constant op 5m/ps willen ze m stil hebben gaat ie 10m/ps
Droogquote:
Hij schijt gewoon in de broek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Covati het volgende:
Daarnet zat ie constant op 5m/ps willen ze m stil hebben gaat ie 10m/ps
Hij springt niet eensquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Heb ik hier een uur voor gewacht. Loopt hij vast precies voor de val
Er gebeurt nog steeds geen fuckquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Heb ik hier een uur voor gewacht. Loopt hij vast precies voor de val
Precies, koop dan een pro.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
MacBook Air kopen, gooi gelijk je geld weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |