excuusnegerquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig lacht ie, anders had je hem niet gezien
Intiemer als bij elkaar in bed liggen voor mevrouw.quote:
Nee we poepen roosjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar... vrouwen schijten toch heul niet?
Oh nee! Helemaal vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar... vrouwen schijten toch heul niet?
ditquote:
Zelfde hier. Wil toch even weten hoe dit eindigt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Injetta het volgende:
Tja.. die overlap is niet leuk.
Ik kijk nu dit wel uit. Ik denk dat ze bij de Bachelor eerst vorige week nog herhalen.
Denk het ook. Ik wacht ook nog even met switchen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Injetta het volgende:
Ik kijk nu dit wel uit. Ik denk dat ze bij de Bachelor eerst vorige week nog herhalen.
helaas nauwelijks... Is al volop begonnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Injetta het volgende:
Echt waar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
helaas nauwelijks... Is al volop begonnen.
Ze hadden al eerder aangegeven dat ze mekaar de ruimte zouden geven om anderen te leren kennen.quote:
Mja das waar maar ze leken zo leuk samenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze hadden al eerder aangegeven dat ze mekaar de ruimte zouden geven om anderen te leren kennen.
Nee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Injetta het volgende:
Mijn tv. blijft stil staan! Bij jullie ook?????
ah, ben niet alleen dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Injetta het volgende:
Ja effe zappen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Injetta het volgende:
Hij gaat zometeen ontploffen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooo wat gebeurt er met mijn tv
Ik ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Mascleta het volgende:
Hier ook een stottermomentje.
Job en Janneke die bij elkaar blijven snap ik niet.
KPN bleef maar halve seconde hangen.quote:
Kom jij in beeld dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |