PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
HHAHAHAHAHAHAHA XD XD XDquote:
Eigenlijk is een Xbox een soort Paystation. Snap je hem hahahahahaha.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hij freezet al 3x bij het zien van het team van de opponent. 3x mijn gaystation uit gedaan.
daarom clubs, daar gebeurt het je maar 2 keer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hij freezet al 3x bij het zien van het team van de opponent. 3x mijn gaystation uit gedaan.
Daar wordt je tegenstander niet bij voorbaat bang van hoorquote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar wordt je tegenstander niet bij voorbaat bang van hoor
Vuurwerk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Nickskuh het volgende:
Ik ga morgen met een paar vrienden op de fiets naar belgie voor vuurwerk, heb er nu al spijt van.
Jawelquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar wordt je tegenstander niet bij voorbaat bang van hoor
Dan stuur ik dit berichtje maar even door naar de politiequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Nickskuh het volgende:
Ik ga morgen met een paar vrienden op de fiets naar belgie voor vuurwerk, heb er nu al spijt van.
ik bel wel even hallo hier de politie ha ha hier de brandweer vals alarmquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:50 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan stuur ik dit berichtje maar even door naar de politie
Hallo, politie, douane? ik heb een anonieme tipquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:50 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan stuur ik dit berichtje maar even door naar de politie
Ik kan mijn FIFA12 video's niet meer vinden, maar ik had echt precies zo'n goalquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:51 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138939368
voor degene die mijn goal nog niet gezien hadden
Al naar KSI gestuurd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:51 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138939368
voor degene die mijn goal nog niet gezien hadden
Waarvandaan moet je fietsen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Nickskuh het volgende:
Ja inderdaad, ik lag mij ook altijt een bruek tijdens oud en niewquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:52 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een tokkie zijn?![]()
Beetje knallen voor een paar tientjes is toch lachen.
Kittinger nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
Die gast gaat sterven denk ik. en ik bedoel bij die sprong, zijn voorgangers waren allemaal gestorven bij de vrije val geloof ik!
dat zou ik wel willeb terugkijken vanavondquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
Die gast gaat sterven denk ik. en ik bedoel bij die sprong, zijn voorgangers waren allemaal gestorven bij de vrije val geloof ik!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik lag mij ook altijt een bruek tijdens oud en niew
sowieso naar KSI. Krijg je headset want niks zal beter zijn dan dit man!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee. Ik ga zelf een compilatie maken en heb 'm ook in hoge kwaliteit opgenomen met een pvr.
Lol...quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
sowieso naar KSI. Krijg je headset want niks zal beter zijn dan dit man!
haha jawel, er zijn veel ziekere goals gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
sowieso naar KSI. Krijg je headset want niks zal beter zijn dan dit man!
Serieus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol...
Mensen zetten niveau van de CPU op 0 en bij hun op 100.
En gaan gewoon rond schieten, zit er altijd wel een mooie tussen..
Bullshit. Doelpunten zijn allemaal online in FUT.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol...
Mensen zetten niveau van de CPU op 0 en bij hun op 100.
En gaan gewoon rond schieten, zit er altijd wel een mooie tussen..
Je zit altijd te zeuren dat ze niets doen, maar als ze iets willen doen of het eerder willen hebben ga je ook zeiken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
Lol, wat is deze. Morgen presentatie maar mijn projectgroepje wil oefenen
LOLWAS.
Nergens voor nodig dit. Dat kleine beetje tekstik wilde morgen ochtend fitnessen, dat wordt dus een uur eerder
Zoek eens een post op waarin ik zeg dat ze niets doen. Precies ja, dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van mijn werk hoger is dan dat van hun.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zit altijd te zeuren dat ze niets doen, maar als ze iets willen doen of het eerder willen hebben ga je ook zeiken.
Nergens voor, ik keuvel daar enkel met de sma'squote:Op zondag 14 oktober 2012 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
Fitnessen.![]()
Doe je het voor de spieren of de vetjes, mar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |