quote:Vladimiro Omoretto Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van goed tot redelijk.
Misschien een team van de KNVB ter acceptatie van homo's in het voetbal?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
Lol, er zit een team in m'n divisie die alleen spelers met Homo als achternaam heeft
6-0 verloren btw
Zou kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Misschien een team van de KNVB ter acceptatie van homo's in het voetbal?
http://www.knvb.nl/nieuws/24953/actieplan-homoacceptatie-het-voetbal![]()
quote:
Ja ik speel niet meer natuurlijk.... maar ik lurk hier nog wel eensquote:
Hoe gaat het met Vullie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik speel niet meer natuurlijk.... maar ik lurk hier nog wel eens
je zou weer eens moeten beginnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik speel niet meer natuurlijk.... maar ik lurk hier nog wel eens
Primaquote:
Yep, gaat prima hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima
Hoe gaat het met jou/jullie, nog steeds happy in Den Haag?
misschien welquote:
Heb je twee teams?quote:
Filleadh Mor bestaat ook nogquote:
Oh okquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Filleadh Mor bestaat ook nogIs op kampioenskoers in VI met 11M op de bank. Maar wel met uitgetrainde trainees
Is ons dat nu nķg niet gelukt...pfff, je vraagt wel veel hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok
Ja ik moet echt even kijken... ik ben gestopt omdat ik er te weinig voor tijd voor had en weinig zin om het te onderhouden... maar ik blijf hier voorlopig wel effe mee posten weer... aan jullie om me over te halen
Ik zie geen naaktfoto's in mijn PM-box hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Is ons dat nu nķg niet gelukt...pfff, je vraagt wel veel hoor
Is het zo simpel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie geen naaktfoto's in mijn PM-box hoor
Je kent me he, ik ben zo simpelquote:
Dat had ik eerder moeten wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kent me he, ik ben zo simpel
Why?quote:
Hebben jullie geheimen voor elkaarquote:
Da's geheimquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben jullie geheimen voor elkaar
quote:
blijkbaar niet.. ze Fok!ken zelfs samenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben jullie geheimen voor elkaar
Hoe klefquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar niet.. ze Fok!ken zelfs samen
bummerquote:
Ja jullie zijnquote:
Al 3 jaar inmiddels ... alleen nog aan het LAT-tenquote:
Australie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al 3 jaar inmiddels ... alleen nog aan het LAT-ten
quote:
Ja ik ben er zelf ook wel blij meequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Oohhh...da's hartstikke dichtbij! Goed geregeld
Ik had nu willen typen: Dat had me ook wel wat geleken!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben er zelf ook wel blij mee
Pas op, voor je het weet lig je op de logeerkamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had nu willen typen: Dat had me ook wel wat geleken!
Maarja, ze leest nog steeds mee he
Dat zal best... maar die heeft niet bij me gescoordquote:
Ohw geen gevalletje 1 en 1 is 2 dus..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal best... maar die heeft niet bij me gescoord
Nee zo makkelijk is het nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ohw geen gevalletje 1 en 1 is 2 dus..
Waar zie je die berekening? HO!? Of zit dat tegenwoordig ook ergens, al dan niet met plugin, ingebouwd in ht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb ook een "makkelijke" beker tegenstander.
Ik ga wel rustig op PIC spelen, maar dan wel met een aantal wissels mocht ik achter te komen staan.
Eerste berekening laat zien dat ik 63% kans heb op winst.
Na wissels 83%.
Ik bereken het met HO.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Waar zie je die berekening? HO!? Of zit dat tegenwoordig ook ergens, al dan niet met plugin, ingebouwd in ht?
Ik win met omzettingen relatief te weinig, dat weet ik wel. Vanaf volgende week maar SH trainen als dat nodig is om door te bekeren. De inkomsten en extra PIC momenten zijn me de komende weken meer waard.
Ik probeer zo lang mogelijk met B-spelers erbij te spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Waar zie je die berekening? HO!? Of zit dat tegenwoordig ook ergens, al dan niet met plugin, ingebouwd in ht?
Ik win met omzettingen relatief te weinig, dat weet ik wel. Vanaf volgende week maar SH trainen als dat nodig is om door te bekeren. De inkomsten en extra PIC momenten zijn me de komende weken meer waard.
HO! weer een beetje bij dan? Op een gegeven moment zat de HO! voorspelling bij mij wel erg ver van de werkelijke stats, dus sindsdien doe ik het zelf maar gewoon in ht met een beetje hulp van ht-dog om de tegenstander te analyseren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik bereken het met HO.
Ik heb een goed coach, dus ik kan prima spelen met PIC/PIN.
Ik heb de eerste twee beker en competitie PIC gespeeld. Nu is mijn standaard routine PIN in competitie en PIC in beker.
Ik sta 0-2 voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:37 schreef Gijs_ het volgende:
1-3 voor hier inmiddels, gaat de goede kant op!
Even in de gaten houden.quote:Stemming fans: 7e hemel
Stemming sponsor: in de wolken
Zelfvertrouwen: Compleet overdreven
Stemming spelers: woedend
Winnen we een keer, vinden ze dat ze te hard hebben moet werken.
Tssss, stelletje zwartkijkers...
Mijn Mathijssen ontwikkeld zich prima. Ik kan hem pas promoveren bij 17 en 22 dagen, maar als hij in dit tempo door blijft poppen dan is ie dan ook uitgetraind! Fijne spec ook.quote:3. J. Matthijssen
16 jaar en 85 dagen [Koppen]
Verdedigen: 8/86/8 redelijk (max. uitstekend)
Passen: 7/86/7 redelijk (max. goed)
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn Mathijssen ontwikkeld zich prima. Ik kan hem pas promoveren bij 17 en 22 dagen, maar als hij in dit tempo door blijft poppen dan is ie dan ook uitgetraind! Fijne spec ook.
Hij is krachtig, da's dan wel weer jammerquote:Paulus Briët
15 jaar en 110 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: redelijk (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Als ie naar uitstekend scoren kan is het ook een pareltje, ondanks zijn slechte passen. En krachtig verhoogd scoren bij regen, dus heel verkeerd is het ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit zeg!
Ik ben benieuwd naar wat deze allemaal kan:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer? Kun je zijn max vinden met scoren als secundaire trainingsvorm?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ie naar uitstekend scoren kan is het ook een pareltje, ondanks zijn slechte passen. En krachtig verhoogd scoren bij regen, dus heel verkeerd is het ook niet.
Yep, al hoeft het niet altijd. Bij mij vinden ze ook van alles uit zonder dat spelers er gespeeld hebben en/of het een van de trainingsvormen is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer? Kun je zijn max vinden met scoren als secundaire trainingsvorm?
quote:2. Sebastian Lankhaar
15 jaar en 47 dagen
Verdedigen: 8/84/8 zwak (max. uitstekend)
Positiespel: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Passen: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Zeker een erg mooie speler, jammer dat je hem niet kan promoveren met 17+0.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn Mathijssen ontwikkeld zich prima. Ik kan hem pas promoveren bij 17 en 22 dagen, maar als hij in dit tempo door blijft poppen dan is ie dan ook uitgetraind! Fijne spec ook.
Ja. Zeker als het ook de enigste speler is waarvan de max niet bekend is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:39 schreef YUR het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer? Kun je zijn max vinden met scoren als secundaire trainingsvorm?
Ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep, al hoeft het niet altijd. Bij mij vinden ze ook van alles uit zonder dat spelers er gespeeld hebben en/of het een van de trainingsvormen is.
Ik heb nog een mogelijk talentje lopen, moet nog wel erg veel aan gebeuren echter. Beetje afwachten hoe snel die traint.
- Tactiek creatief instellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:43 schreef Swennus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk precies met het ontdekken van specs bij jeugdspelers? Hoe kun je daar achterkomen?
Kan iemand mij daar bij helpen?
Heb jij 2 spelers met het potentieel uitstekend Verdedigen en goed Passen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep, al hoeft het niet altijd. Bij mij vinden ze ook van alles uit zonder dat spelers er gespeeld hebben en/of het een van de trainingsvormen is.
Ik heb nog een mogelijk talentje lopen, moet nog wel erg veel aan gebeuren echter. Beetje afwachten hoe snel die traint.
[..]
Vond het voor de 1e speler die ik toevoegde aan mn jeugd nog niet zo heel verkeerdquote:Walt Struycken
16 jaar en 59 dagen
Keepen:
onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: zwak (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: matig (max. onbekend)
hoe doe je dat Gijs_?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb jij 2 spelers met het potentieel uitstekend Verdedigen en goed Passen?
*ontkent jaloers...
Het blijft hier toch voornamelijk goed/matig en goed/redelijk combinaties, die meestal niet eens op 17j0d uitgetraind kunnen zijn. Nouja, rustig door blijven gaan. Ook mijn toppertje zal vanzelf komen
Hij is dus van redelijk naar goed gegaan. Hoe lang duurt het voor hij nog een keertje stijgt?quote:Carlos Molina
17 jaar en 39 dagen, TSI = 1 160
Vorm: matig Conditie: redelijk [Technisch]
Ervaring: waardeloos Leiderschap: matig
Clubtrouw: goed
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Scoren: goed
Spelhervatting: rampzalig
Fijne stijger!quote:Curt Frostenbrant Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in vleugelspel vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Qua vorm +5/-4 in mijn a-kern.quote:7. Curt Frostenbrant (A)
23 jaar en 3 dagen, TSI = 79 620
Vorm: goed Conditie: uitstekend [Snel]
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 13/20 wereldklasse
Spelhervatting: 15/20 reusachtig
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb jij 2 spelers met het potentieel uitstekend Verdedigen en goed Passen?
*ontkent jaloers...
Het blijft hier toch voornamelijk goed/matig en goed/redelijk combinaties, die meestal niet eens op 17j0d uitgetraind kunnen zijn. Nouja, rustig door blijven gaan. Ook mijn toppertje zal vanzelf komen
Dit is na seizoenenlang een jeugdopleiding ook voor het eerst dat ik überhaupt een uitstekende mainstat in potentie heb, nu twee tegelijk dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe doe je dat Gijs_?
Als ik al wat talent heb is het zoals hierboven aangegeven.. goed/matig of goed/redelijk..
Vijf weken, als je pech hebt zes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:51 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Ik heb een stijging op gebied van Scoren, ik twijfel alleen of ik moet verkopen nu.
[..]
Hij is dus van redelijk naar goed gegaan. Hoe lang duurt het voor hij nog een keertje stijgt?
Hangt er van af of je het geld nodig hebt nu voor een versterking of niet. Bij 17 jaar is het altijd lastig, die stijgen in waarde naarmate de stats beter worden, maar zakken tegelijkertijd ook als het aantal dagen stijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou jij dan de speler laten staan? Salaris is laag en hij levert dan best meer op.
Laatst genoemde gaat vanavond op de TL..quote:Aristarkh Khozin: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van matig naar redelijk.
Tasuja Kalev: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Toch?quote:TSI 602 940
Loon 119 466
Ja, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:13 schreef YUR het volgende:
Maar volgens mij is mijn TSI-Loon-verhouding wel ok:
[..]
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |