abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117948625

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117949218
Uyanmadiniz mi lan daha.
pi_117949431
Wakker sinds 7 o'clock. :s) Waarom ben jij zo vroeg wakker?
pi_117949439
Net vorige topic doorgelezen. :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117949680
Wat ga je doen vandaag *O*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:18:06 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117950606
Vrijheid is heerlijk man. Elke dag wakker worden en geen flikker te doen hebben. _O_
This isn't even my final form.
pi_117951004
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
Vrijheid is heerlijk man. Elke dag wakker worden en geen flikker te doen hebben. _O_
Ik voel me dan echt zo nutteloos he.

Maargoed, gunaydin!
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:13:27 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117951711
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik voel me dan echt zo nutteloos he.

Maargoed, gunaydin!
Waarom ben je zo gehersenspoeld, Ayca?
Hoe kan een mens die de hele dag niets anders doet dan zichzelf voorzien in zijn voedsel, lichaamsbeweging en ontspanning, nutteloos zijn?
pi_117953615
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij zit jij echt in een drukke periode of heb je er net een achter de rug, anders zou je dit niet de hele tijd roepen. Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. Je voelt je echt dood na een tijdje. Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.
pi_117953891
Niks doen is even leuk ja. Na een tijdje wil je wel wat meer.
pi_117955697
@zg, wat je op dat tijdstip kan doen; in Noord holland vrij weinig. In groningen veel, uitgaan en zelfs diverse eettentjes die geopend zijn tot circa 06.00.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:33:45 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117955761
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Volgens mij zit jij echt in een drukke periode of heb je er net een achter de rug, anders zou je dit niet de hele tijd roepen. Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. Je voelt je echt dood na een tijdje. Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.
Dit zegt iedereen tegen mij, maar het is voor mij echt gigantische onzin.
Ik heb al sinds de zomervakantie niks gedaan (juli), alleen gestudeerd voor een tentamen (maar dat kon dus gewoon thuis). Ik heb vaker lange periodes niks gedaan. En ik heb ook wel eens fulltime gewerkt. Nou, ik weet wel wat mij beter bevalt. Ik heb me nog geen dag verveeld.

Als je je dood voelt na een tijdje, heb je gewoon weinig interesses. Ik heb genoeg te doen in mijn vrije tijd, dus echt nutteloos zal ik me nooit voelen.

De wereld heeft zoveel meer te bieden dan werken alleen, maar als je dat niet uitbuit, dan snap ik dat je je uiteindelijk maar naar werk toewendt.

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niks doen is even leuk ja. Na een tijdje wil je wel wat meer.
Dat 'meer', kan dat geen hobby zijn? Of iets anders? Waarom moet dat per se werk zijn?
pi_117955809
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef pureheart het volgende:

[..]

Whatever ik mag haar niet, mag ambipur nog steeds niet; mag eigenlijk geen enkele turkse wijf hier. Even vond ik jou en trigger ok, maar moet nu echt :r van beide.

Vanaf nu ga ik mezelf zijn en ik ga me zeker niet assimileren. Ik praat over de Islam wanneer ik maar wil. Geef maar een ban als het je irriteert ofzo don't care.
Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.

Jij maakt mij uit voor van alles en nog wat, slechte moslims bladibla, dus je had je moeten voorstelllen, hoe hard ik heb gelachen achter mijn laptop, toen jij vertelde dat je geen maagd meer was. En nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt.

Ik heb medelij met jou, wat zal jij eenzaam moeten zijn, dat jij zulke dingen roept en zo vies doet tegen andere mensen, die jou een paar dagen geleden, oprecht hebben getracht je van goed advies te voorzien. Als je toch een goede moslima wilt zijn, dat bereik je niet door anderen vies aan te vallen en maar te hameren op het feit dat je gesluierd bent, probeer eerst maar eens jouw met haat gevulde eenzame hart te verlichten. Denk je nou echt dat jij beter bent dan ik, omdat ik alcohol drink en geen hoofddoek draag? Hou eerst maar eens op met op anderen neer te kijken.
pi_117955819
Ik zou nu ook wel even een jaartje 'niks' willen doen hoor. Heb zat dingen om mijzelf mee te vermaken.
pi_117955842
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.

Jij maakt mij uit voor van alles en nog wat, slechte moslims bladibla, dus je had je moeten voorstelllen, hoe hard ik heb gelachen achter mijn laptop, toen jij vertelde dat je geen maagd meer was. En nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt.

Ik heb medelij met jou, wat zal jij eenzaam moeten zijn, dat jij zulke dingen roept en zo vies doet tegen andere mensen, die jou een paar dagen geleden, oprecht hebben getracht je van goed advies te voorzien. Als je toch een goede moslima wilt zijn, dat bereik je niet door anderen vies aan te vallen en maar te hameren op het feit dat je gesluierd bent, probeer eerst maar eens jouw met haat gevulde eenzame hart te verlichten. Denk je nou echt dat jij beter bent dan ik, omdat ik alcohol drink en geen hoofddoek draag? Hou eerst maar eens op met op anderen neer te kijken.
Laat het gewoon los.
pi_117955882
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Laat het gewoon los.
Mijn gal is eruit, dus dat betekent dat zij nu op negeermode staat. Het is los :)

Gunaydin trouwens allemaal :D
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:38:24 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117955917
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
Ik zou nu ook wel even een jaartje 'niks' willen doen hoor. Heb zat dingen om mijzelf mee te vermaken.
Precies. Als je echt wil, ga je toch lekker een dagje naar een asiel om alle hondenhokken schoon te maken? Of maak je een boswandeling en neem je een paddenstoelengids mee? Of voor mijn part, je snuift je helemaal strak en gaat lekker uit?

Waarom zijn mensen tevreden als ze 8 uur in een grauwe kantoor spreadsheets zitten in te vullen? Geen verplichtingen hebben betekent niet automatisch dat je de hele dag dik ligt te wezen op de bank. Er is genoeg te doen. Zelfs zonder geld.
pi_117955944
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Precies. Als je echt wil, ga je toch lekker een dagje naar een asiel om alle hondenhokken schoon te maken? Of maak je een boswandeling en neem je een paddenstoelengids mee? Of voor mijn part, je snuift je helemaal strak en gaat lekker uit?

Waarom zijn mensen tevreden als ze 8 uur in een grauwe kantoor spreadsheets zitten in te vullen? Geen verplichtingen hebben betekent niet automatisch dat je de hele dag dik ligt te wezen op de bank.
Niet beledigd voelen he... Maar hoe kom je dan rond als je niet werkt?..
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:41:26 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117956026
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet beledigd voelen he... Maar hoe kom je dan rond als je niet werkt?..
Dat is een zorg voor later, momenteel ontvang ik stufi. :D

Nee serieus, werk is natuurlijk een middel. Uiteindelijk zal ik er ook aan moeten geloven. Maar ik snap mensen dus niet die zeggen dat ze zelfs zouden blijven werken als ze een loterij zouden winnen, omdat ze zich anders 'nutteloos' voelen. Waarom maakt spreadsheets invullen voor een chagrijnige baas je tot een nuttig persoon? Wat is dat voor illusie?
pi_117956110
Als ik de loterij win, blijf ik ook werken.. Maar dan wel in een warm land, waar mensen geen ruk te vreten hebben, dan ga ik liefdadigheidsdingen doen.

Mensen hebben vaak niets om handen, dat is de reden, dat werk voor hun het middel is, om de dag door te komen. Mensen hebben vaak een patroon nodig. Jan werkt, komt thuis, vrouw dient het eten op, er wordt gekeken naar GTST, tijd voor een kop thee + cake, douchen, slapen.
Als werk wegvalt, valt hun gewoonte weg en weten mensen niet wat ze moeten doen.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:52:27 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117956393
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Ambipur het volgende:
Als ik de loterij win, blijf ik ook werken.. Maar dan wel in een warm land, waar mensen geen ruk te vreten hebben, dan ga ik liefdadigheidsdingen doen.

Mensen hebben vaak niets om handen, dat is de reden, dat werk voor hun het middel is, om de dag door te komen. Mensen hebben vaak een patroon nodig. Jan werkt, komt thuis, vrouw dient het eten op, er wordt gekeken naar GTST, tijd voor een kop thee + cake, douchen, slapen.
Als werk wegvalt, valt hun gewoonte weg en weten mensen niet wat ze moeten doen.
Hiermee bevestig je toch alleen maar mijn punt dat zulke mensen gewoon falen? Kijk, als jij liefdadigheid in een warm land leuk vindt, als je dat een verzadigend tijdverdrijf vindt, dan doe jij dat toch liever dan je huidige baan? ^O^ Maar dat is geen verplichte baan, dat is een vrijwillige bezigheid.
Dat is mijn punt. Waarom zou je niet een leukere tijdverdrijf kunnen bedenkend dan spreadsheets invullen? Er zijn maar echt weinig banen waarvoor je geen leukere tijdverdrijf kan verzinnen en er zijn maar weinig mensen die iets doen wat ze echt leuk vinden. Dus als er op de één of andere manier gratis geld binnenstroomt (loterij, erfenis), waarom zou je dan in zo'n kantoortje blijven zitten?
pi_117956399
Heb ik nou een bitch fight gemist ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')