PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
te weinig pacequote:Op zondag 14 oktober 2012 09:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
8-0 gewonnen uiteindelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
In FIFA 12 was dat het zelfde gevalquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is N'gog overpowered zeg
Schiet net 3x tegen mij van 25-30m in de kruizing, kom op man.
HAHAHHAHAHAHAHAHAH Zelfde hier, ben als enige wakkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb geen zin om mijn bed uit te komen, maar ik heb ook honger en niemand hier is zo achterlijk om me ontbijt te brengen
Ik moest mijn ex af en toe meeslepen om de stad in te gaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schoenen kopen met een vrouw is nog leuker.
Goedemorgen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef BDIL het volgende:
Goedemorgen mijn vrienden
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GoedemorgenJawel , behalve Ajacieden ( uitzondering die niet extreem in hun geloof zijn DS2, jepperdepep etc.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jawel , behalve Ajacieden ( uitzondering die niet extreem in hun geloof zijn DS2, jepperdepep etc.)
Wauw, niet slechtquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:59 schreef Toefjes het volgende:
Heb mn watchlist uitgebreid, en wat zie ik daar staan? Een Essien, op pagina 14, waar ik vlak voor onderhoud van de servers een flauwekulbod op heb gedaan van 400 coins, mooi groen aangevinkt
Wie wat bewaard heeft wat zullen we dan maar zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:59 schreef Toefjes het volgende:
Heb mn watchlist uitgebreid, en wat zie ik daar staan? Een Essien, op pagina 14, waar ik vlak voor onderhoud van de servers een flauwekulbod op heb gedaan van 400 coins, mooi groen aangevinkt
Ik raak ze voor 150 bin niet kwijt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:01 schreef BDIL het volgende:
Zijn die Glasgow Rangers speler brons meer waard of ?
Ik non shiny contracten ook niet overigensquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik raak ze voor 150 bin niet kwijt..
Jij wilt Kandji LM maken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zijn die LW -> LM kaartjes duur.
Op pagina 34 nog een Essien voor 400 coinsquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wie wat bewaard heeft wat zullen we dan maar zeggen
LOL nice!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op pagina 34 nog een Essien voor 400 coins![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik non shiny contracten ook niet overigens
Ik raak meestal slechts 2/3 kwijt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de PS3 is alles makkelijker
3k,valt wel mee toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zijn die LW -> LM kaartjes duur.
Oke, laat me weten hoe die daar speelt, ik heb een 4-4-2 MLS team en heb daar nu Neagle staan op LM.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:11 schreef Toefjes het volgende:
haha, het houdt niet op. Wat ik toen deed was een geniale actie blijkt achteraf.
Essien: 2 x 400 coins. 1x 600 coins 1 x 700 coins. EN: 1 x 150 coins![]()
Kaka: 1200 coins
Higuain: 400 coins
Dus: als je weet dat er onderhoud komt: altijd onzinbiedingen uitbrengen
Is goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke, laat me weten hoe die daar speelt, ik heb een 4-4-2 MLS team en heb daar nu Neagle staan op LM.
Volg jij EA op twitter ofzo.. ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:11 schreef Toefjes het volgende:
haha, het houdt niet op. Wat ik toen deed was een geniale actie blijkt achteraf.
Iemand had het hier neergezet die avond. Ik kijk zelden in mijn twitter eigenlijk, EA staat wel in mijn volglijst, maar ik vind twitter niet zo interessant.quote:
Ik ook niet.. Volgende keer iets meer oplettendheid van mij en dan steek je gemakkelijk 20k + in je zakquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand had het hier neergezet die avond. Ik kijk zelden in mijn twitter eigenlijk, EA staat wel in mijn volglijst, maar ik vind twitter niet zo interessant.
Komt omdat blessures bijna niet meer voorkomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:17 schreef ThatDutch het volgende:
Verkopen regular player healing cards bij jullie voor 150 (ps3..) ?
Ik heb er moeite mee
Het volgen van dit forum heeft me al zo vreselijk veel coins opgeleverd. Gewoon de nieuwtjes hier in de gaten houden en daar slim op inspelen. Al heeft dit met 80% geluk te maken en 20% slimmigheid natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:14 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Volgende keer iets meer oplettendheid van mij en dan steek je gemakkelijk 20k + in je zak
Hoe kwam je precies aan die percentages?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het volgen van dit forum heeft me al zo vreselijk veel coins opgeleverd. Gewoon de nieuwtjes hier in de gaten houden en daar slim op inspelen. Al heeft dit met 80% geluk te maken en 20% slimmigheid natuurlijk
Haha, baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:11 schreef Toefjes het volgende:
EA heeft hier al eens op gereageerd, het zou pricefixing te makkelijk maken volgens hun.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Haha, baas![]()
Snap nog steeds niet waarom je niet gewoon op een specifieke kaart kan zoeken zoals bijvoorbeeld CDM > CM of een specifieke formatie zoals 3-5-2. Erg irritant.
Dat zou die markten natuurlijk verkloten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Haha, baas![]()
Snap nog steeds niet waarom je niet gewoon op een specifieke kaart kan zoeken zoals bijvoorbeeld CDM > CM of een specifieke formatie zoals 3-5-2. Erg irritant.
Ik heb ze in mn tradepiles, maar die zitten vol door het gebrek aan blessures. Moet de nieuwe dus inderdaad discarden. Wel balen, in fifa 12 kon zon healing all kaart makkelijk 250 a 300 coins opleveren. Nu 150BIN, als je geluk hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:24 schreef ThatDutch het volgende:
Discarden jullie die bronze regular healing cards dan maar gewoon .. ?
Ja, daarom sta ik er ook een beetje versteld van..quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ze in mn tradepiles, maar die zitten vol door het gebrek aan blessures. Moet de nieuwe dus inderdaad discarden. Wel balen, in fifa 12 kon zon healing all kaart makkelijk 250 a 300 coins opleveren. Nu 150BIN, als je geluk hebt.
Als het op de Xbox is wel ja. Ik was al bang dat anderen hem ook op gingen zoekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Instant 10k profit als ik DS2 mag geloven
Juan is wel fijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:28 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo slechtNooit achterin te vinden, speelt een beetje naast Wallyson voorin
Iemand een vervanger die aan te raden is ?
Zijn partner Kanu is een beest
Gekke Siemquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:31 schreef JacobDubbel het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
nu voor de 2 miljoen !
Is IF Duglao aan te raden ?quote:
Als je 60 pace niet traag vindt, dan wel.quote:
Weet niet, nooit gehad..quote:
Als ik genoeg geld had dan had ik hem voor je neus weggekaaptquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
omnomnomnom hier valt wel winst uit te halen denk ik
[ afbeelding ]
Broersquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
hoezo zijn er twee verschillende bronze RM Nyassi's . Confusing dit
Heb ik ook gehad, gaat voor een leuk bedrag weg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:41 schreef ThatDutch het volgende:
En hoe is dit een bronze stadion?? [ afbeelding ]
Die verkoop ik altijd voor 150c binquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, gaat voor een leuk bedrag weg.
Kut stadion met halve veld onder de schaduwquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:41 schreef ThatDutch het volgende:
En hoe is dit een bronze stadion?? [ afbeelding ]
Die ene was vorig jaar silver, en die andere is al 3 jaar lang bronzequote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
hoezo zijn er twee verschillende bronze RM Nyassi's . Confusing dit
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef BDIL het volgende:
Goedemorgen mijn vrienden
goedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hoeveel accountsquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef BDIL het volgende:
Wie CE heeft aangeraden , 200k profit per dag
4quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien moet ik ook nog maar een accountje maken.2 gaat nog niet zo snel.
Het is zo gebeurd, op alle account heb je binnen 15 minuten alles geregeld dan traden op main en dan na een uur alles weer erop zetten.quote:
Nee joh!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:56 schreef Jimbo het volgende:
als je 4 accs hebt, heb je dan ook de game 4x gekocht?? :/
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:56 schreef Jimbo het volgende:
als je 4 accs hebt, heb je dan ook de game 4x gekocht?? :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
hoe kan je dan meerdere keren op FUT / webapp ?quote:
Welke console? ik kan je alleen helpen met ps3quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe kan je dan meerdere keren op FUT / webapp ?
ik kreeg de melding dat ik de game moest aanschaffen
die heb ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:57 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Welke console? ik kan je alleen helpen met ps3
Je maakt een ps account op je ps3, en start FIFA 13.. Je gaat naar ultimate team, gaat t hele riedeltje af, en dan kan je gewoon op de web app.quote:
2kquote:
nolifeeequote:Op zondag 14 oktober 2012 12:01 schreef Lindgren. het volgende:
ThatDutch
FUT IN HART EN NIEREN!
Premium Gold Packs, Sooooo Addicting.!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:01 schreef Lindgren. het volgende:
ThatDutch
FUT IN HART EN NIEREN!
Premium Gold Packs, Sooooo Addicting.!
oh lol'd , ik dacht dat dat wel beschermd zou zijn door dat hele online pass gebeuren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:00 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Je maakt een ps account op je ps3, en start FIFA 13.. Je gaat naar ultimate team, gaat t hele riedeltje af, en dan kan je gewoon op de web app.
ja hahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:06 schreef ThatDutch het volgende:
Wow, dat Sanderson Park verkoopt gewoon binnen 1 seconde voor 150c BIN.
sorryquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een hekel aan noobs. Ben ik nu een autist?
Ja, want autisten houden niet van veranderingen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een hekel aan noobs. Ben ik nu een autist?
Bij de meeste spelers die 0 weight zijn heeft dat een goede reden maar ik weet niet waarom Battaglia 0 weight isquote:
Op de Xbox niet zo..quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Contracten verkopen prima
Wij hebben toch een ruiling kunnen doen? Of met accounts van jezelf tradeofferen bedoel je? Dat werkt bij mij helaas ook nietquote:
Tradeofferen naar jou werkt wel, maar niet op m'n eigen account.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben toch een ruiling kunnen doen? Of met accounts van jezelf tradeofferen bedoel je? Dat werkt bij mij helaas ook niet
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had net best redelijke bronze premiums met o.a. dit:
[ afbeelding ]
Nouble en Martinez zijn ook 4-1-2-1-2 en Davis is 4-3-3.
Nee, fucking handig. Het gaat ontzettend veel scams tegen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:17 schreef BDIL het volgende:
Echt dom dat ze trade offeren met random mensen niet meer terugbrengen
Nee, maar het scheelt niet veel al heb ik nog genoeg wat ik kan verkopen om het miljoen te bereiken (maar dan wel verdeeld over 2 accounts)quote:
Vind ik niet. Ik heb vreselijk veel flauwekul biedingen gehad, in de hoop dat je een keer verkeerd klikt. Tradeoffers waren praktisch nooit in je voordeelquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:17 schreef BDIL het volgende:
Echt dom dat ze trade offeren met random mensen niet meer terugbrengen
Netjes hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar het scheelt niet veel al heb ik nog genoeg wat ik kan verkopen om het miljoen te bereiken (maar dan wel verdeeld over 2 accounts)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:20 schreef Anonymous61 het volgende:
zo 20 euro weg maar wel 40k winst :S
hoe bevalt Nagamura? Balchan vind ik ook goed mocht je een vervanger zoeken. En als middelste CB kan ik Andrew Jean-Baptiste aanraden, redelijk langzaam maar zo sterk in de luchtquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
nog even een positiekaartje kopen en dan die twee tering dure verdedigers erbij en af denk ik
kut packs.. hoe 200k via marktplaatsquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Voor die 20 euro had je zo'n 200k gewoon kunnen kopen.
Soms kreeg je wel aardige biedingenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb vreselijk veel flauwekul biedingen gehad, in de hoop dat je een keer verkeerd klikt. Tradeoffers waren praktisch nooit in je voordeel
Ook ballen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:21 schreef Maks0s het volgende:
Wat gooien jullie op de tradepile met bronze packs? Gewoon contracten, fitness en ballen?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
nog even een positiekaartje kopen en dan die twee tering dure verdedigers erbij en af denk ik
Je kon wel leuk afdingen. Voor een speler die voor 60K te koop stond een bal +55K bieden. Soms gingen ze akkoordquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Soms kreeg je wel aardige biedingenJe kon overigens hiermee ook winst maken
in de vakantie? ik moet een verslag over ITIL makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet nog allemaal verslagen maken, maar jullie leiden mij af.![]()
Nee, verkopen niet. Stadions ook niet, fitness ook niet en ballen ook niet. Iedereen zou maar moeten stoppen met bronze packen, want Cheat Engine werkt ook al niet meer.quote:
Klotequote:Op zondag 14 oktober 2012 12:20 schreef Anonymous61 het volgende:
zo 20 euro weg maar wel 40k winst :S
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, verkopen niet. Stadions ook niet, fitness ook niet en ballen ook niet. Iedereen zou maar moeten stoppen met bronze packen, want Cheat Engine werkt ook al niet meer.
Wat mega interessant. Vertel me alsjeblieft meer over wat je leert op school. Ten eerste word je met een busje opgehaald en dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
in de vakantie? ik moet een verslag over ITIL maken
Het is gewoon een hele trieste manier om hun eigen falen te verbergenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ben je alweer miljonair, DS?
[..]
Nee, fucking handig. Het gaat ontzettend veel scams tegen.
Ik heb geen vakantie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
in de vakantie? ik moet een verslag over ITIL maken
en ik dacht dat jij slechte packs hadquote:
School 1+ Workquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat mega interessant. Vertel me alsjeblieft meer over wat je leert op school. Ten eerste word je met een busje opgehaald en dan?
Ik heb het pas net gekocht. Volgens mij zat die gozer bij mij in een pack. Ga er straks mee spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe bevalt Nagamura? Balchan vind ik ook goed mocht je een vervanger zoeken. En als middelste CB kan ik Andrew Jean-Baptiste aanraden, redelijk langzaam maar zo sterk in de lucht
wtfquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik morgen. Heb 8:30-14:00 school, dan griepprik halen() en dan naar huis, FIFA 13 doen.
Het is gewoon raar dat je naar school gaat man.. Serieus hoe triest ben jij!?quote:
Ik geloof nog steeds niet dat die man alles alleen doet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
Even tussendoor, tong80 is vannacht jarig geweest en is 50(! ) geworden. FOK!Held. Ik dacht dat hij in de dertig was, met al die kutgrappen van 'm.
Het kan bijna niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat die man alles alleen doet.
Erg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat je naar school gaat man.. Serieus hoe triest ben jij!?
Het is gewoon de gedeelde account van GGZE de grote beekquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het kan bijna niet.Zo ziek veel posts en slechte grappen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is gewoon de gedeelde account van GGZE de grote beek
4* skills.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom is hij zoveel waard of is het een skillmonster?
Is niet superduur ofzo, maar 4k moet ik er wel voor kunnen krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom is hij zoveel waard of is het een skillmonster?
Goed nummer manquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Rijst het volgende:
Hier kan je toch niet serieus naar luisteren![]()
![]()
Staat er een op voor 2,6 k. Zieke profit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is niet superduur ofzo, maar 4k moet ik er wel voor kunnen krijgen
Als je zijn normale stats bekijkt, dan vind ik dat veel ja. Over het algemeen is het niet duur, maar had hem dan eerder richting 1k zien gaan. Die 4* skills en WF verklaren het danquote:
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gaan we nog een liedje zingen voor Anonymous69?
Hoe kan je hier nou serieus naar luisterenquote:
Ik heb gisteren al genoeg aan hem verdiendquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Elyounoussi wordt trouwens gepricefixed op de xbox door drie man, de een zet alles voor 40k erop, en de andere twee voor 10k minder zodat die als eerst worden verkocht
Zo teringslecht dat ik gniffeldequote:
neequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:08 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit te traag zijn voor FUT?
Als je dan toch met verdedigers die zo traag als stront zijn wil spelen, zet dan die silver in het middenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef Anonymous61 het volgende:
fck this sh1t ik speel gwn hiermee
http://www.futwiz.com/squad/6875
Die 2 kan je niet vergelijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou serieus naar luisteren
Ik heb dan ook niet gekliktquote:
Nee, al ligt het wel vooral aan jezelf. Goed anticiperen en je hebt er weinig problemen mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:08 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit te traag zijn voor FUT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net mijn rechterbeen een paar centimeter verplaatst.quote:
Ik verkoop al die stadions altijd meteen 150 binquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn Sanderson Park en Molton Road iets waard op de xbox?
Lucianoquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef TheFastOne het volgende:
Beste Braziliaanse keeper buiten Alves?
Je hebt nog een ene Arthur ofzo uit de Portugese competitie en anders Cesar. Heb met beide niet gespeeld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef TheFastOne het volgende:
Heb je dat op twitter gezetquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net mijn rechterbeen een paar centimeter verplaatst.
Tevens heb ik mijn neus gesnoten een paar minuten geleden.
ik dacht dat ze meer warenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verkoop al die stadions altijd meteen 150 bin
Nieuw seizoen jersey shore schijnt de moeite te zijn, ga ik dat maar even kijkenIk mis de voetbalzondag
Jaquote:
Militooooooquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:14 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Moet alleen nog even de verdediging bij elkaar kopen
Deja vu.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:14 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Luciano idd. goede reflexen en goede pacequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef TheFastOne het volgende:
Geen 9 chem voor Colocciniquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:14 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Is een schaduw-stadion.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ze meer warenSanderson Park ziet er wel vet uit dus die hou ik
Hoe speelt Kalas bij jou?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team voor het toernooigisteren de finale verloren maar zit nu weer in de finale en die ga ik woensdag ofzo spelen.
Baasje, snel, vrij sterk. Ben heel erg tevreden overquote:
Ik ga dat toernooi niet meer spelen nadat het spel 2 keer vastliep, 1x in de finale en 1x in de halve finalequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team voor het toernooigisteren de finale verloren maar zit nu weer in de finale en die ga ik woensdag ofzo spelen.
Wie was dat dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:30 schreef Snorrenbaard het volgende:
Oprichter van Cattenaccio.nl is verdronken..![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:30 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gino van Montfort, zat ook op MU onder de naam Ginola
Fifa in het Nederlands spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
Gisteren in de tweede ronde van dat toernooi
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet het nog steeds aanpassenquote:
Ik speel het ook in het Nederlands. Niks mis mee. Commentaar heb ik wel in het engels.quote:
Sigi en De Jong allebei dumpen, die gaan niet veel meer stijgen. Benzia en Bittencourt halen voor in de spitsquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:40 schreef wieisboos het volgende:
Ik speel nu dus career he, Sigthorsson is in het tweede seizoen al een 82 en Siem de Jong ook. Alleen hebben ze allebei 80 potential. Wat houdt potential dan in? een schatting?
Benzia in career is evolueert naar een Benzema na ongeveer 2/3 seizoenenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sigi en De Jong allebei dumpen, die gaan niet veel meer stijgen. Benzia en Bittencourt halen voor in de spits
Ik had hem in Fifa 12 hij was fucking goed jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef BDIL het volgende:
IF CUTOLO AUB wat een baasZieke stats ook in UT ( 2 goals gescoord wedstrijd nog bezig
)
[ afbeelding ]
ik heb hem verkocht aan PSVquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
Kenneth ''cleansheet'' Vermeer is trouwens al 81 met 89 reflexes
Denswil is echt een monster. Die is nu 73 rated met 86 jumping 75 pace en 81 strength. Die is aan het einde 90 strength 95 jumping ofzo want hij heeft hoge potentialquote:
Ik had Araujo die Mexicaanse CB en hij had 98 kracht en 79 pace ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil is echt een monster. Die is nu 73 rated met 86 jumping 75 pace en 81 strength. Die is aan het einde 90 strength 95 jumping ofzo want hij heeft hoge potential
Ik laat hem ook alle vrije trappen nemen
Denswil staat bij mij basis naast Dedequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil is echt een monster. Die is nu 73 rated met 86 jumping 75 pace en 81 strength. Die is aan het einde 90 strength 95 jumping ofzo want hij heeft hoge potential
Ik laat hem ook alle vrije trappen nemen
Forsterquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is volgens jullie de beste Engelse silver GK?
Stockdalequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is volgens jullie de beste Engelse silver GK?
Hij ziet er wel netjes uit.quote:
en 77 reflexenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij ziet er wel netjes uit.
2.01 meter ook.
7.3k laagste bin + in mijn opstelling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het nou een CM was.. maar op LM is het gewoon pure strontquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hij is traag, maar zijn 4* skills en weak foot+ 85 longshots maken het goed.
[ afbeelding ]
Ik geef hem een kans.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als het nou een CM was.. maar op LM is het gewoon pure stront
Jeroen verhoeven junior?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb een keeper gescout met 70-87 potential, dacht dat hij wel goed was maar hij is 167cm en 85 kg![]()
Haha ja, belangrijkste positie in het spel. 7 chem maar ach.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper 7 chem, maar ach.
haha ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, belangrijkste positie in het spel. 7 chem maar ach.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een 4-5-1 was. Niet goed gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |