SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste opname: http://tinypic.com/player.php?v=96vuo2&s=6quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echte Hagenezen gaan gewoon baggeren.
Die eerstequote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerste opname: http://tinypic.com/player.php?v=96vuo2&s=6
Tweede opname: http://tinypic.com/player.php?v=29avgg5&s=6
Hm.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerste opname: http://tinypic.com/player.php?v=96vuo2&s=6
Tweede opname: http://tinypic.com/player.php?v=29avgg5&s=6
Hm.
Het is te laat. Iedereen slaapt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat jij eens horen dan hoe het moet.
Ik zeg ook niet dat je je zachte G tegen de oor van je vader moet fluisteren. Loop naar de andere kant van de keuken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is te laat. Iedereen slaapt.
In Alkmaar ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef Bilge het volgende:
In Haarlem spreekt men ABN, zoals het hoort.
Fuck ik moest lachen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je zachte G tegen de oor van je vader moet fluisteren. Loop naar de andere kant van de keuken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je zachte G tegen de oor van je vader moet fluisteren. Loop naar de andere kant van de keuken.
Mijn oren bloeden als ik een Rotterdammer hoor praten.quote:
Jaren geleden? Welke keer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heb ik mijn stem al een keer opgenomen, maar toen wou niemand meedoen.
Ha.Ha.Ha.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
In Brabant communiceren we ook louter in ABN.
Een Rotterdam?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn oren bloeden als ik een Rotterdam hoor praten.
Niet eens een jaar terug volgens mij zij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaren geleden? Welke keer?. Want meerdere mensen hebben toen hun stem gepost.
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaren geleden? Welke keer?. Want meerdere mensen hebben toen hun stem gepost.
Oooh. Zin om dat topic terug te zoeken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Paar maanden terug.
Toen poste Arcadia nog een troll clip met 'ggggggggggggggggggggggggggggggggg'.
Saka man.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok echt een overkill aan lachhuilsmiley
Ah, thanks. Kan 'm helaas niet terugbeluisteren (Error, media file does not exist:).quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:12 schreef Bortecinem het volgende:
Turken op FOK! #683 - Lahmacun voor 2,50
Sorry, mijn ouders slapen. Ik wil ze niet wakker maken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
Foto's van mijn stem? Wil ik zien!!!
http://zoujederdoen.nu/.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:22 schreef pureheart het volgende:
Ik heb nog een foto van Bortecinem:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://zoujederdoen.nu/.
Wat is dat nou weer....
Jammer man, zoveel Turken stonden op het punt om dat land te bezoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
Syrië verbiedt Turkse vluchten in luchtruim
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://zoujederdoen.nu/.
Wat is dat nou weer....
Kansloze sitequote:Op deze site staan nu 1.770 wijven. Deze vleeshollen zijn in totaal 692.562 keer beoordeeld. Er waren hier 436.911 bazen, helaas waren er ook 255.651 ruggentuffers. Deze proberen we zo snel mogelijk te vergeten!
Dat, en qua handel is het gewoon even omvliegen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer man, zoveel Turken stonden op het punt om dat land te bezoeken.
Dit vind ik een tikkeltje erger:quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
Syrië verbiedt Turkse vluchten in luchtruim
quote:Türkiye sınırını geçen 11 Suriye askeri gözaltında
ONUR ÇOBAN, SERKAN SAĞLAM - 14 Ekim 2012
Azmerin beldesinde yaşanan çatışmaların ardından sınırı geçen 11 Suriye askeri gözaltına alındı. Azmerin’de muhalifler kontrolü ele geçirince çatışmadan kaçan Suriye askerlerinden bazıları yüzerek bazıları ise sallarla Türkiye’ye geçti. 6 asker, 5. Hudut Bölüğü askerleri tarafından Hacıpaşa Karakolu’na, 5 asker ise tedavi edilmek üzere hastaneye götürüldü.
Bron: http://zaman.com/dis-habe(...)altinda/2002489.html.
Zij behoren tot de desserteurs?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit vind ik een tikkeltje erger:
[..]
Denk het wel. Wat ik met 'erger' bedoelde was overigens 'serieuzer'. Zo'n verbod op vliegen boeit niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij behoren tot de desserteurs?
quote:Suriyeli 11 askerin çatmalardan kaçarak Türkiyeye snmas, Ankaray da harekete geçirdi. Dileri ve çileri bakanlklarnn acilen toplanarak konuyu gündeme ald belirtildi. Alnan bilgilere göre, Türkiyeye snan 11 Esed askerinin özel olarak oluturulan gizli bir kampta barndrlmasna karar verildi. Yetkililer, bu durumda birkaç Esed askerinin daha olduunu belirtti. Askerlerin Suriyede rejimden ayrlan askerlerin kald kampta barnmasnn tehlikeli olmas sebebiyle özel kampta tutulaca kaydedildi.
Ik vind het alleen maar goed dat de troepen Assad verlaten, denk dat ik nog steeds niet precies door heb wat je exact bedoeltquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk het wel. Wat ik met 'erger' bedoelde was overigens 'serieuzer'. Zo'n verbod op vliegen boeit niet.
Helemaal zwart. Rashidun Caliphate, jeweetz.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ben momenteel niet creatief, suggesties?
Een vergane glorie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Helemaal zwart. Rashidun Caliphate, jeweetz.
Thnx.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook natuurlijk.
Precies, dugun nezaman?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
TM,
Hoe zit het nu met onze deniz gozlu gelinimiz? Anlat bakeeem.
Ne anlatayim?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
TM,
Hoe zit het nu met onze deniz gozlu gelinimiz? Anlat bakeeem.
Tsja, ging eerst over studiegerelateerde zaken. Daarna over Turkije, etc. Stap voor stap.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
Lijkt me trouwens heel erg moeilijk om 'normaal' met een meisje te praten als je der leuk vind, in de zin van, kijken hoe het verloopt?
Ik bedoel zeker niet 'paldir kuldur dal kiza', maar toch, ergens zit je er met een 'geheim agenda' als zij niets door heeftquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, ging eerst over studiegerelateerde zaken. Daarna over Turkije, etc. Stap voor stap.
Op Borte na? Tovbe estagfirullah!quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:50 schreef Ayca het volgende:
Hoe staat het met jouw liefdesleven eigenlijk ts?
Ja, dat is afwegen wat je wel en niet kunt zeggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel zeker niet 'paldir kuldur dal kiza', maar toch, ergens zit je er met een 'geheim agenda' als zij niets door heeft
Ik weet, ik stel altijd teveel vragen, maar wel wederzijds interesse, of geen idee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat is afwegen wat je wel en niet kunt zeggen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel zeker niet 'paldir kuldur dal kiza', maar toch, ergens zit je er met een 'geheim agenda' als zij niets door heeft
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op Borte na? Tovbe estagfirullah!
Daaro?
Gesprekken zijn wel leuk, maar we zijn nog niet zo ver om te kunnen spreken van wederzijdse verliefdheid ofzo. Ken haar nog maar kort, hoor. Pas begin van dit collegejaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet, ik stel altijd teveel vragen, maar wel wederzijds interesse, of geen idee?
Wat Ayca zegt idd, er zullen wel wat aanwijzigen op te pikken zijn of ze ook geinteresseerd is in jou, door ook zelf gesprekken te beginnen, contact te zoeken, jou vragen te stellen enzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gesprekken zijn wel leuk, maar we zijn nog niet zo ver om te kunnen spreken van wederzijdse verliefdheid ofzo. Ken haar nog maar kort, hoor. Pas begin van dit collegejaar.
Oha zo lang en nog geen actie? Watch out for the friendzone!quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gesprekken zijn wel leuk, maar we zijn nog niet zo ver om te kunnen spreken van wederzijdse verliefdheid ofzo. Ken haar nog maar kort, hoor. Pas begin van dit collegejaar.
Jij casanova.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Oha zo lang en nog geen actie? Watch out for the friendzone!
Maak je weleens dubbelzinnige opmerkingen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, komt goed. We hebben maar twee vakken samen; de twee die ik vorig collegejaar niet had gehaald (zij is nieuw aan de opleiding). Dus contact geschiedt voornamelijk rond deze twee vakken en over de mail.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat Ayca zegt idd, er zullen wel wat aanwijzigen op te pikken zijn of ze ook geinteresseerd is in jou, door ook zelf gesprekken te beginnen, contact te zoeken, jou vragen te stellen enzo
Maar idd, geen haast, zou negatief uitpakken.
Mwah, dat hoeft nog niet.. Ga maar eerst eens daten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:06 schreef zarGon het volgende:
Sowieso, in de nachten kun je beter loskomen, denk ik. Wat betreft de onderwerpen dus. Kan het wat intiemer.
quote:
Bon chance agiequote:Op zondag 14 oktober 2012 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, komt goed. We hebben maar twee vakken samen; de twee die ik vorig collegejaar niet had gehaald (zij is nieuw aan de opleiding). Dus contact geschiedt voornamelijk rond deze twee vakken en over de mail.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, komt goed. We hebben maar twee vakken samen; de twee die ik vorig collegejaar niet had gehaald (zij is nieuw aan de opleiding). Dus contact geschiedt voornamelijk rond deze twee vakken en over de mail.
Tot nu toe nog niet echt gedaan, want wist niet of ze al bezet was of niet. Gelukkig was dat niet het geval.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je weleens dubbelzinnige opmerkingen?
Niet iets directer contact? Denk aan WhatsApp (of MSN-achtig iets) of zo? Bij WhatsApp heb je ook meteen haar nummer en kun je ook wat na de lessen afspreken en zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt he, zelf bakken we er niets van, gaan we de arme jongens kansen ook verpesten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:11 schreef zarGon het volgende:
En plotseling zijn we allemaal Doctor Love..
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt he, zelf bakken we er niets van, gaan we de arme jongens kansen ook verpesten.
We bedoelen het wel goed. We willen hem met z'n allen blij en gelukkig zien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt he, zelf bakken we er niets van, gaan we de arme jongens kansen ook verpesten.
Absoluut, TM laat haar niet op FOK! komen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
We bedoelen het wel goed. We willen hem met z'n allen blij en gelukkig zien..
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het spreekwoordelijk zien als een game is voor de player, jwzzz.
Dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:11 schreef zarGon het volgende:
En plotseling zijn we allemaal Doctor Love..
Ik heb nog zo'n oude telefoon, dus geen WhatsApp. Zoals ik al zei geschiedt het contact voornamelijk rond de gezamenlijke colleges en over mail. Hierbuiten werk ik ook 3-4 dagen in de week, dus je kunt je voorstellen dat ik ook andere dingen aan mijn hoofd heb. Ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Daarnaast wonen we in verschillende steden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet iets directer contact? Denk aan WhatsApp (of MSN-achtig iets) of zo? Bij WhatsApp heb je ook meteen haar nummer en kun je ook wat na de lessen afspreken en zo.
Maar goed, we weten niet hoe ze is en zo.
Ah ah, zo gaat het niets worden hé? Je verwacht toch niet dat zij jou gaat regelen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude telefoon, dus geen WhatsApp. Zoals ik al zei geschiedt het contact voornamelijk rond de gezamenlijke colleges en over mail. Hierbuiten werk ik ook 3-4 dagen in de week, dus je kunt je voorstellen dat ik ook andere dingen aan mijn hoofd heb. Ik wil ook niet te hard van stapel lopen.
En ik merk het heus wel wanneer iemand mijn gezelschap niet waardeert.
Je merkt toch wel of iemand je gezelschap waardeert of niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ah ah, zo gaat het niets worden hé? Je verwacht toch niet dat zij jou gaat regelen?
Blijkbaar is het net als een trainingsschema, na al die weken had je al iets moeten bereiken, ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je merkt toch wel of iemand je gezelschap waardeert of niet?En kennelijk ben ik op dit gebied minder ervaren dan jij, dus doe ik het wat voorzichtiger aan.
Ja maar dat zal je dus niet merken als de meeste gesprekken op school plaatsvinden en over school gaat. Overigens zal het ook niet 'meer' worden als jij geen stap zet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je merkt toch wel of iemand je gezelschap waardeert of niet?En kennelijk ben ik op dit gebied minder ervaren dan jij, dus doe ik het wat voorzichtiger aan.
Aaawhh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wordt het tijdens die colleges en in de mails weleens persoonlijk? Dus geen gesprekken over school en/of de vakken en zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude telefoon, dus geen WhatsApp. Zoals ik al zei geschiedt het contact voornamelijk rond de gezamenlijke colleges en over mail. Hierbuiten werk ik ook 3-4 dagen in de week, dus je kunt je voorstellen dat ik ook andere dingen aan mijn hoofd heb. Ik wil ook niet te hard van stapel lopen.
Dat snap ik. Maar je bekijkt het negatief (door het woordje 'niet'). Het moet zo zijn dat ze jouw gezelschap juist waardeert. Er is 'hi, ik praat met je, omdat je een vriend bent en wel okay bent' en 'hi, ik praat met je omdat ik dat wel fijn vindt en jou ook wel leuk'. Zo van, haar ogen glinsteren wanneer ze met je praat.quote:En ik merk het heus wel wanneer iemand mijn gezelschap niet waardeert.
Kijk, ik weet niets van jullie af, maar doe niet te voorzichtig aan en wacht er niet al te lang mee. Niet altijd lief zijn, soms mag je ook best ondeugend worden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe dat ondeugend worden gedeelte maar nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, ik weet niets van jullie af, maar doe niet te voorzichtig aan en wacht er niet al te lang mee. Niet altijd lief zijn, soms mag je ook best ondeugend worden.
Rawr.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe dat ondeugend worden gedeelte maar niet
Oke, maar dan moet hij eerst wel meer contact hebben over normale zaken en buiten andere kanalen dan via email.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik bedoel niet dat hij meteen met een natte wijsvinger in haar oor moet roeren.. Je snapt me wel. Beetje speels zijn en zo.
Yani.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet hij eerst wel meer contact hebben over normale zaken en buiten andere kanalen dan via email.
Heeft ze geen facebok?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Bedankt voor jullie steun en tips! Ik voel me net een testcase. Maar ik denk dat ik het wel onder controle heb.
Go get her, tiger.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Bedankt voor jullie steun en tips! Ik voel me net een testcase. Maar ik denk dat ik het wel onder controle heb.
Praat dan via daar? Eerst had je nog msn enzo maar dat doet niemand meer tegenwoordig.quote:
Al vrienden? Of hoe dat ook heet op Facebook.quote:
Maak hem nou niet bang.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:33 schreef xminator het volgende:
Mis dat wel hoor, voor het eerst daten en praten..
Beetje bibberen bij de eerste date enzo
Of nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:33 schreef zarGon het volgende:
En doe gewoon dingen op je eigen manier. Komt wel goed..
Aha...quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als hij niet direct tot actie komt maar wat afwacht, wat wel belangrijk is, is dat hij degene is die actie onderneemt.
Ja, ik ben direct! Kan ook wel zeggen komt het goed, het gaat je lukken enzoquote:
Hij heeft wel (een beetje) gelijk.quote:
Behalve dan dat je totaal geen idee hebt van hoe het meisje is en hoe ze het meer zou waarderenquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, ik ben direct! Kan ook wel zeggen InsAllah komt het goed, het gaat je lukken enzo. Maar ik vertel je de waarheid zodat de klap (als het mis gaat) minder hard aankomt.
Ik denk niet dat inshaAllah gepast is in dezequote:Op zondag 14 oktober 2012 03:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, ik ben direct! Kan ook wel zeggen InsAllah komt het goed, het gaat je lukken enzo. Maar ik vertel je de waarheid zodat de klap (als het mis gaat) minder hard aankomt.
Nee, maar wat ik wel weet is dat het als het alleen over school gaat en per mail dat de kans groot is dat er niks van komt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Behalve dan dat je totaal geen idee hebt van hoe het meisje is en hoe ze het meer zou waarderen
Eens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat inshaAllah gepast is in deze
TM, pleit niet er dan ook niet echt voor dat het daarbij blijft, hij is aan het orienteren zoals hij zelf zegt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik wel weet is dat het als het alleen over school gaat en per mail dat de kans groot is dat er niks van komt.
Ik zei net dat het vooral in het begin over school ging. Dat stadium is al achter de rug.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik wel weet is dat het als het alleen over school gaat en per mail dat de kans groot is dat er niks van komt.
Waarom dat? Alsof ze gelijk het bed in gaan duiken. Misschien gaan ze wel gelijk trouwen ofzo, weet jij veel.quote:
Mja, dat zijn anderen ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TM, pleit niet er dan ook niet echt voor dat het daarbij blijft, hij is aan het orienteren zoals hij zelf zegt.
Al 3 maanden... Niks mis mee met een beetje actiever opstellen. Als ze je dan wel leuk vind -> Leuk toch? Als ze je niet leuk vind -> weet je tenminste hoe het ervoor staat en kan je verder gaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TM, pleit niet er dan ook niet echt voor dat het daarbij blijft, hij is aan het orienteren zoals hij zelf zegt.
Relaties voor het huwelijk zijn haramquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom dat? Alsof ze gelijk het bed in gaan duiken. Misschien gaan ze wel gelijk trouwen ofzo, weet jij veel.
Neger, alsjeblieft.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:42 schreef pureheart het volgende:
[..]
Relaties voor het huwelijk zijn haram
Het begint al bij oogcontact (de 2de blik)
Mja, maar wat is te lang, wat is te snel is dan een vraag wat in gedachten komtquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, dat zijn anderen ook.. En, zolang hij maar niet te lang blijft oriënteren. Daden zeggen nou eenmaal meer dan mails.
Ik ben aan het begin van het collegejaar ook niet meteen begonnen met praten. Ik had toen sowieso vrij weinig colleges, omdat ik die vorig jaar al had gevolgd. Dit is pas sinds eind vorige maand en begin deze maand bezig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Al 3 maanden... Niks mis mee met een beetje actiever opstellen. Als ze je dan wel leuk vind -> Leuk toch? Als ze je niet leuk vind -> weet je tenminste hoe het ervoor staat en kan je verder gaan.
Je hebt gelijk. Hij moet oppassen dat hij haar niet verkracht met zijn blikken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:44 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet
Ze vroeg toch waarom inshaAllah niet gepast was?
Te snel / te langzaam is een beetje relatief, als zij net uit een relatie is, of net over iemand heen is, dan is dat juist een eventuele voordeel dat je niet zo plakkerig / opdringerig overkomt, hangt ook allemaal van waar het meisje zich bevind momenteel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Al 3 maanden... Niks mis mee met een beetje actiever opstellen. Als ze je dan wel leuk vind -> Leuk toch? Als ze je niet leuk vind -> weet je tenminste hoe het ervoor staat en kan je verder gaan.
In de huidige samenleving is het bijna onmogelijk om met iemand te trouwen zonder hem/haar eerst te leren kennen. Als hij meteen met zijn familie bij haar aan de deur zou staan, zou ze alleen maar raar opkijken en de deur dichtslaan - net zoals 99% van de Turkse meisjes. Elkaar eerst leren kennen/erachter komen of zij hem ook leuk vind is een must. Verder is TM een nette jonge en volgens mij ook wel Islamitisch, dus ik weet zeker dat hij alles netjes gaat aanpakken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:42 schreef pureheart het volgende:
[..]
Relaties voor het huwelijk zijn haram
Het begint al bij oogcontact (de 2de blik)
Oke playboy, ik heb mijn visie gegeven. Het is aan hem hoe hij het oppakt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Te snel / te langzaam is een beetje relatief, als zij net uit een relatie is, of net over iemand heen is, dan is dat juist een eventuele voordeel dat je niet zo plakkerig / opdringerig overkomt, hangt ook allemaal van waar het meisje zich bevind momenteel.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij moet oppassen dat hij haar niet verkracht met zijn blikken.
Je bepaald natuurlijk zelf wel wat je doet met je leven, maar ga niet doen alsof jij even de woorden van Allah swt mag veranderen omdat het niet in je straatje pastquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij moet oppassen dat hij haar niet verkracht met zijn blikken.
We hadden het over een relatie voor het huwelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In de huidige samenleving is het bijna onmogelijk om met iemand te trouwen zonder hem/haar eerst te leren kennen. Als hij meteen met zijn familie bij haar aan de deur zou staan, zou ze alleen maar raar opkijken en de deur dichtslaan - net zoals 99% van de Turkse meisjes. Elkaar eerst leren kennen/erachter komen of zij hem ook leuk vind is een must. Verder is TM een nette jonge en volgens mij ook wel Islamitisch, dus ik weet zeker dat hij alles netjes gaat aanpakken.
Okay, dit moet je niet al te persoonlijk opvatten, maar waarom zijn de mensen die 'later' geloviger zijn geworden altijd zoveel strikter?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:48 schreef pureheart het volgende:
[..]
Je bepaald natuurlijk zelf wel wat je doet met je leven, maar ga niet doen alsof jij even de woorden van Allah swt mag veranderen omdat het niet in je straatje past
Nee en dat weet jezelf ookquote:
Als je je niet aan de wetten van Allah hebt gehouden, kom je niet erg geloofwaardig over wbt het strict naleven van zijn regels, snap je?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:50 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nee en dat weet jezelf ook
Maar dat ik niet maagd ben wil niet zeggen dat ik mijn mond moet houden wanneer ik zie dat anderen even voor Islam kunnen spreken, terwijl het gewoon hun eigen verzinsels zijn van hoe ze het graag hebben
Dat is niet waar. Want ik ken er genoeg die heel hun leven strict zijn geweestquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, dit moet je niet al te persoonlijk opvatten, maar waarom zijn de mensen die 'later' geloviger zijn geworden altijd zoveel strikter?
Maakt niet uit of ik geloofwaardig overkom ofnietquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je niet aan de wetten van Allah hebt gehouden, kom je niet erg geloofwaardig over wbt het strict naleven van zijn regels, snap je?
Mensen die heel hun leven strikt leven is dan ook anders dan het groepje waar ik op doel eh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:52 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Want ik ken er genoeg die heel hun leven strict zijn geweest
Dat snap ik. Maar mijn woorden waren meer gericht op jou.quote:Daarnaast ging het mij niet om wat jij ervan vindt of wat ik ervan vind
Maar om het misbruiken van het woord inshaAllah (waar hij trouwens later netjes terug op kwam)
Wat is nu je punt? We hadden het toch over waarom het ongepast was het woordje inshaAllah te gebruiken bij iets wat haram isquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel hun leven is dan ook anders dan het groepje waar ik op doel eh.
[..]
Dat snap ik. Maar mijn woorden waren meer gericht op jou.
Zie je niet in dat het botst met de realiteit?
Laat maar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wat is nu je punt? We hadden het toch over waarom het ongepast was het woordje inshaAllah te gebruiken bij iets wat haram is
Als ik tegen jou zeg, bid, maar ik doe het zelf niet, dan zijn er twee opties.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:53 schreef pureheart het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ik geloofwaardig overkom ofniet
Het gaat erom de boodschap over te brengen en voor zover ik weet kan ieder moslim dat doen en worden moslims met een verleden niet buiten gesloten
Je probeert mij persoonlijk aan te vallen terwijl het over de Islam ging (en niet mijn verleden)quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat maar.. We gaan het nooit eens worden wat betreft onze standpunten.
Het was niet persoonlijk op jou gericht, maar op het groepje dat zoals jij is. Subtiel verschil.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:56 schreef pureheart het volgende:
[..]
Je probeert mij persoonlijk aan te vallen terwijl het over de Islam ging (en niet mijn verleden)
Wel zwak hoor van jou, had ik eerlijk gezegd niet verwacht
Op zich is dat geen probleem. Maar ik vind het zo raar dat iemand die dus wel wat heeft meegemaakt zich plotseling lijkt te keren tegen de realiteit (hoe zaken dus in het heden verlopen). Alsof het relativeervermogen er plotseling niet meer is. Of zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg, bid, maar ik doe het zelf niet, dan zijn er twee opties.
- Of ik ben een hypocriet.
- Of er is niks speciaals aan het gebed.
Als ik van iemand die niet bid, te horen krijg dat ik moet bidden, lekker over gedragen boodschap dan. Je hebt het hier onder meer tegen iemand die het niet onder stoelen of tafels schuift over dat hij maagd is en dan kom je over de regels van Allah swt praten en gepastheid.
Het is mijn verleden en ik heb recht op berouw (jij bent gelukkig Allah niet)quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg, bid, maar ik doe het zelf niet, dan zijn er twee opties.
- Of ik ben een hypocriet.
- Of er is niks speciaals aan het gebed.
Als ik van iemand die niet bid, te horen krijg dat ik moet bidden, lekker over gedragen boodschap dan. Je hebt het hier onder meer tegen iemand die het niet onder stoelen of tafels schuift over dat hij maagd is en dan kom je over de regels van Allah swt praten en gepastheid.
Uiteraard is er een nuance te maken voor fouten gemaakt in het verleden, dat snap ik, maar als je het puur Islamitisch wilt benaderen, dan kan je dat op dat niveau ook krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op zich is dat geen probleem. Maar ik vind het zo raar dat iemand die dus wel wat heeft meegemaakt zich plotseling lijkt te keren tegen de realiteit (hoe zaken dus in het heden verlopen). Alsof het relativeervermogen er plotseling niet meer is. Of zo.
Over niet mogen gesproken, Bortecinem definieert zich als een moslim, mag jij je zuster zo ten schande zetten met een weerzinwekkend foto, zonder dat er enig aanleiding was om haar zo aan te vallen? De laatste die hier vandaag over gepast Islamitisch gedrag moet spreken ben jij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:59 schreef pureheart het volgende:
[..]
Het is mijn verleden en ik heb recht op berouw (jij bent gelukkig Allah niet)
Mijn verleden heeft ook helemaal niets te maken met het onderwerp, dat is wel wat jullie er graag van willen maken
Nogmaals; het gaat erom mag je het woordje inshaAllah gebruiken voor een zonde in de toekomst?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over niet mogen gesproken, Bortecinem definieert zich als een moslim, mag jij je zuster zo ten schande zetten met een weerzinwekkend foto, zonder dat er enig aanleiding was om haar zo aan te vallen? De laatste die hier vandaag over gepast Islamitisch gedrag moet spreken ben jij.
Het ging ook niet over de ''realiteit'' want die is voor iedereen andersquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op zich is dat geen probleem. Maar ik vind het zo raar dat iemand die dus wel wat heeft meegemaakt zich plotseling lijkt te keren tegen de realiteit (hoe zaken dus in het heden verlopen). Alsof het relativeervermogen er plotseling niet meer is. Of zo.
Nogmaals; ik snap niet waarom jullie steeds van de inhoud afwijken (denk omdat ik jullie vertrouwd heb met mijn verleden en jullie daar nu misbruik van maken)quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard is er een nuance te maken voor fouten gemaakt in het verleden, dat snap ik, maar als je het puur Islamitisch wilt benaderen, dan kan je dat op dat niveau ook krijgen.
Dat laatste groep mensen zijn dus plotseling strikter dan eerst en vertellen aan anderen wat beter is. Hoe komt dat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:02 schreef pureheart het volgende:
[..]
Het ging ook niet over de ''realiteit'' want die is voor iedereen anders
Je hebt mensen die heel hun leven praktiseren en zich van grote zondes verre houden
Je hebt mensen die dat heel hun leven niet doen
En je hebt mensen die eerst een zondig leven leiden en zich later keren tot God
Dus wat is je punt door mijn persoon aan te vallen?
Waar lees je iets over zina?quote:Vertel nou maar gewoon waar je gelezen hebt dat je inshaAllah kunt zeggen voor een zonde in de toekomst? Het gaat zelfs logica te boven: Als God het wil ga ik binnenkort zina ondergaan. Terwijl er in de koran staat dat het verboden is.
"Het gaat je lukken" == succes met de zina?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, ik ben direct! Kan ook wel zeggen komt het goed, het gaat je lukken enzo. Maar ik vertel je de waarheid zodat de klap (als het mis gaat) minder hard aankomt.
Het was als een grapje bedoeld en ik dacht dat het duidelijk was? Bedoel het was voor iedereen toch duidelijk dat het geplukt was van het internet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over niet mogen gesproken, Bortecinem definieert zich als een moslim, mag jij je zuster zo ten schande zetten met een weerzinwekkend foto, zonder dat er enig aanleiding was om haar zo aan te vallen? De laatste die hier vandaag over gepast Islamitisch gedrag moet spreken ben jij.
Ik vind het vrij apart dat je nu een slachtofferrol aanneemt, terwijl niemand je bekritiseert op het feit dat je X of Y hebt gedaan, integendeel, het gaat er om dat ieder zijn of haar fouten heeft, dat je daarover begint, terwijl je eigene nog van een zwaarder kaliber zijn, vind ik iets wat apart.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:04 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nogmaals; ik snap niet waarom jullie steeds van de inhoud afwijken (denk omdat ik jullie vertrouwd heb met mijn verleden en jullie daar nu misbruik van maken)
Maar waar het mij om ging en waar ik in eerste instantie op reageerde was het gebruik van het woord inshaAllah voor een zonde. Snapje het nu?
trustequote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Men, het is echt te laat voor zo'n zware discussie. I'm out. Succes jullie.
Is dat niet logisch? Als je eerst zondigt dan wil je het toch daarna goed doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat laatste groep mensen zijn dus plotseling strikter dan eerst en vertellen aan anderen wat beter is. Hoe komt dat?
[..]
Waar lees je iets over zina?
[..]
"Het gaat je lukken" == succes met de zina?
Niemand dacht voor een moment dat het daadwerkelijk een foto van Borte was hoor, daar niet van. Het gaat er om dat je iemand ten schande wilt zetten die het niet heeft uitgelokt, ook nog eens wat voor beeld je voor haar gepast ziet als grap, ik maak ook grappen over Borte, maar ergens is er een grens, als het een lapje stof is wat net haar vagina bedekt, ben je wmb al aardig over die grens ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Het was als een grapje bedoeld en ik dacht dat het duidelijk was? Bedoel het was voor iedereen toch duidelijk dat het geplukt was van het internet?
Maar ik mag natuurlijk niet grappig doen. Voor mij is er altijd een uitzondering.
Ben ik daarna niet uitgescholden voor dom en hoer?
Wat heb ik daarna gezegd? Niks. Helemaal niks.
Als het mijn bedoeling was om haar te kwetsen dan was ik daarna wel in de verdediging geschoten.
Blijf joh. We switchen wel van onderwerp.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Men, het is echt te laat voor zo'n zware discussie. I'm out. Succes jullie.
Slachtoffer rol? Je weet toch zelf ook wel dat het zo is? Dat je inshaAllah niet voor een zonde in de toekomst kan gebruiken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het vrij apart dat je nu een slachtofferrol aanneemt, terwijl niemand je bekritiseert op het feit dat je X of Y hebt gedaan, integendeel, het gaat er om dat ieder zijn of haar fouten heeft, dat je daarover begint, terwijl je eigene nog van een zwaarder kaliber zijn, vind ik iets wat apart.
Oh, dat zag ik even over het hoofd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ze zijn domwicht en ze zei daarna sharmuta (hoer in het arabisch).
Dit werd er gezegd:quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:11 schreef pureheart het volgende:
[..]
Slachtoffer rol? Je weet toch zelf ook wel dat het zo is? Dat je inshaAllah niet voor een zonde in de toekomst kan gebruiken?
En hou eens een keer op met het steeds bijhalen van mijn verleden. Ik stel het echt niet op prijs.
, niet inshalah wordt er gezondigd, of komt er zina uit voort, dat jij er een zonde van in de toekomst van maakt, is woorden in iemands mond leggen, niet de inhoud zelf.quote:InsAllah komt het goed
Ik ben er wmb ook klaar mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf joh. We switchen wel van onderwerp.
Slaapwandelen jullie weleens? Nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk om 't een keertje te doen.
Hoe weet je dat ik haar ten schande wilde zetten? Ik zeg toch net dat dat niet mijn bedoeling was?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand dacht voor een moment dat het daadwerkelijk een foto van Borte was hoor, daar niet van. Het gaat er om dat je iemand ten schande wilt zetten die het niet heeft uitgelokt, ook nog eens wat voor beeld je voor haar gepast ziet als grap, ik maak ook grappen over Borte, maar ergens is er een grens, als het een lapje stof is wat net haar vagina bedekt, ben je wmb al aardig over die grens ja.
En nogmaals het gaat hier om het niet mogen en gepast Islamitisch gedrag, snap je?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:15 schreef zarGon het volgende:
Het is kwart over vier en kijk wat we doen.
Het mag best gezelliger.
Hier stopte ik met lezen, het is goed zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:16 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik haar ten schande wilde zetten? Ik zeg toch net dat dat niet mijn bedoeling was?
Ja komt het goed. En waar hadden jullie het al tijden over?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit werd er gezegd:
[..]
, niet inshalah wordt er gezondigd, of komt er zina uit voort, dat jij er een zonde van in de toekomst van maakt, is woorden in iemands mond leggen, niet de inhoud zelf.
Je snapt nog steeds niet dat het over je verleden gaat he, maar over de menselijke constructie.
Hoe wist je dat je het deed? En hoe voelde dat of weet je dat niet (meer)?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben er wmb ook klaar mee.
Ik heb weleens geslaapwandeld voor een tijdje ja
Wat was de bedoeling dan precies?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:16 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik haar ten schande wilde zetten? Ik zeg toch net dat dat niet mijn bedoeling was?
Terwijl het gebeurde had ik er totaal geen besef van, weet niet of dat kwam door dat ik nog jong was of wegens het deelsingeleverde bewustzijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe wist je dat je het deed? En hoe voelde dat of weet je dat niet (meer)?
Is er een manier om het op te wekken..
Dit vind ik zo oneerlijk he.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, het is goed zo.
Vraag vergeving aan je zuster, meer heb ik jou hier verder niets meer over te zeggen. Is tussen jullie en heb ik mijn mening er over al gegeven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:19 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dit vind ik zo oneerlijk he.
Ik zweer bij mijn leven dat het niet mijn bedoeling was om haar te vernederen. Maar gewoon om iets grappigs te plaatsen. Ook zweer ik dat ik het in eerste instantie niet doorhad dat een slipje te zien was op die foto.
Wilde ik doen maar toen ik voor hoer en domwijf werd uitgescholden stonden we quitte.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag vergeving aan je zuster, meer heb ik jou hier verder niets meer over te zeggen. Is tussen jullie en heb ik mijn mening er over al gegeven.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
Om mee te doen met het gesprek.
Wat ben ik nu aan het doen?? Als het echt mijn bedoeling was geweest om haar te beledigen dan was ik mezelf nu echt niet aan het uitleggen. Dan was ik juist bezig met het rechtvaardigen van mijn daad.
Tja, actie -> reactie. Je kon ook nadenken vóórdat je het postte.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wilde ik doen maar toen ik voor hoer en domwijf werd uitgescholden stonden we quitte.
"Jij fuckedup miserable typhuslijer"quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:23 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er zijn letterlijk een miljoen manier om mee te kunnen doen (een simpele "hoi" voldoet), maar je koos voor zo een foto.
Als je iets fijns had gepost zou men nu heel anders reageren.
Je bolle vagina op een aardapppel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Jij fuckedup miserable typhuslijer"
Hoe heb jij eik je dienstplicht verlengt, van welke regeling maak je gebruik of ga je gebruik maken, wanneer je niet meer kunt verlengen?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:25 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gekozen dat ik raar ben. Dat ik niet met mensen kan omgaan. Dat ik sociaal gedrag neig te kopiëren omdat ik zelf niet weet wat ik moet doen/zeggen om contact met mensen te krijgen. Ik heb hier heel mijn leven een probleem mee. Sorry.
Hngg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe heb jij eik je dienstplicht verlengt, van welke regeling maak je gebruik of ga je gebruik maken, wanneer je niet meer kunt verlengen?
Geen gebruik gemaakt van die 'last minute' regeling vorig jaar dus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hngg.
Ik heb dat jaren geleden bij het consulaat in Rotterdam gedaan. Benodigde papier meegenomen en aangegeven dat ik mijn dienstplicht wilde uitstellen. Probleem nu is alleen ik heb geen idee hoe het zit (ik weet niet tot wanneer ik heb uitgesteld). Moet er eigenlijk dus achterna, maar eerst andere zaken oppakken.
Dus, ik heb er niet echt een antwoord op.
Nee. Mja, misschien wel dom achteraf. Maar ja, ik zie wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen gebruik gemaakt van die 'last minute' regeling vorig jaar dus?
Whatever ik mag haar niet, mag ambipur nog steeds niet; mag eigenlijk geen enkele turkse wijf hier. Even vond ik jou en trigger ok, maar moet nu echtquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:29 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zand erover?
Zulke discussies hebben we hier wel eerder gehad hoor. Dat twee mensen elkaar even niet konden uitstaan. Is normaal, komt ook wel goed verder.
Niet echt handig he als er oorlog uitbreekt nu.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Mja, misschien wel dom achteraf. Maar ja, ik zie wel.
Vraag jezelf even af hoe het komt dat jij niemand mag. Ik weet wel zeker dat je Julis wel mag overigens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Whatever ik mag haar niet, mag ambipur nog steeds niet; mag eigenlijk geen enkele turkse wijf hier. Even vond ik jou en trigger ok, maar moet nu echtvan beide.
Vanaf nu ga ik mezelf zijn en ik ga me zeker niet assimileren. Ik praat over de Islam wanneer ik maar wil. Geef maar een ban als het je irriteert ofzo don't care.
Wil jij mijn vriendinnetje worden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:36 schreef Ayca het volgende:
God wat jammer nouwe hadden zo graag vriendinnetjes met je willen worden
Vergeet overigens niet dat wij een kliek zijn eh. Het kost even tijd om een plekje te veroveren, dat heb je bij elke kliek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Whatever ik mag haar niet, mag ambipur nog steeds niet; mag eigenlijk geen enkele turkse wijf hier. Even vond ik jou en trigger ok, maar moet nu echtvan beide.
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 04:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendinnetje worden?
Nee, het was hard mijn best doen om mensen goed te behandelen ondanks dat ze eigenlijk teveel van mij vroegen (assimileren). Zelfs nadat ambipur mij agressief benaderde wanneer ik af en toe over de Islam begon, begon ik mezelf voor haar mij meer en meer in te houden om over mijn geloofsovertuiging te beginnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:38 schreef Triggershot het volgende:
Ah, dus het was allemaal een schijnvertoning, beetje laag ook om mensen erbij te betrekken die hier niets mee te maken hebben. Van mij of zG mag je gerust jezelf zijn, niemand vraagt je uberhaupt om je anders voor te doen, wel apart overigens dat je zoveel haat spuwt en dan het nog eens mooi afsluit door het in te pakken met een Islamitisch lading.
Niemand mag?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag jezelf even af hoe het komt dat jij niemand mag. Ik weet wel zeker dat je Julis wel mag overigens.. Voor zover ik weet heeft (behalve Ambipur misschien) hier niemand aangegeven jou niet te mogen. Je neemt een klein conflict heel persoonlijk op.
Ik heb verder geen problemen met jou. Ik kan het vinden met iedereen hier, met de één wat meer dan de ander.
Het gaat overigens helemaal niet over de islam of wat jij post. Wat mij betreft ligt het meer aan jouw houding. Je reageert te fel, je kan er wat relaxter op reageren.
Zo merk ik nu ook dat onze discussie net jou heeft geraakt, terwijl Trigger en ik dat achter ons hebben gelaten. Het is besproken, de meningen en standpunten zijn duidelijk, conclusies getrokken en klaar. Laat je niet zo snel opfokken, en laat het sneller los.
Lieve schat, moet ik het echt op een andere manier verwoorden? Het ging mij niet persoonlijk om jou, maar om mensen die zoals jij zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:45 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wat betreft jou en zG, tja jullie hebben mijn vertrouwen beschadigt. Maar misschien verwacht ik teveel van mensen? Dat wanneer ik ze mijn issues vertel dat ze mij daar niet mee terugmeppen? Don't know, misschien te naief.
We hebben voor jou een Arcadia en een Burakius gehad in deze reeks. Ze hebben zich later tot God gekeerd (zoals jij het noemt) en vertoonden ook jouw gedrag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:02 schreef pureheart het volgende:
En je hebt mensen die eerst een zondig leven leiden en zich later keren tot God
quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:48 schreef pureheart het volgende:
[..]
Niemand mag?
Ik mag zoveel mensen, hou van ze de grond van mijn hart. Zelfs mensen die ik niet ken, te beginnen met de mujahideen. Ik hou van ze en wens ze het beste. Weet je waar ik niet van hou? Mensen die mij proberen te veranderen. Onderdrukken in mijn vrijheid om over mijn geloof te spreken. Mensen die ik in vertrouwen neem over persoonlijke zaken en dat vervolgens TEGEN mij gaan gebruiken. Wat jij en trigg hebben gedaan. Ik stel dat totaal niet op prijs he. Echt niet.
Wat je niet wilt begrijpen, is dat niemand jou vraagt om te assimileren, sterker nog, niemand in dit topic assimileert zich. Je kunt genoeg over je geloofsovertuigingen kwijt, dat we dat hier liever niet willen, is niet omdat jij je zegje niet mag doen, maar omdat we in een relaxte sc niet ellenlange saaie discussies of conflicten willen, net zoals waar we nu mee bezig zijn - i might add -, dat betekent zeker niet dat jij in topics die daarvoor bedoelt zijn niet naar verlangen mag praten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:45 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nee, het was hard mijn best doen om mensen goed te behandelen ondanks dat ze eigenlijk teveel van mij vroegen (assimileren). Zelfs nadat ambipur mij agressief benaderde wanneer ik af en toe over de Islam begon, begon ik mezelf voor haar mij meer en meer in te houden om over mijn geloofsovertuiging te beginnen.
Genoeg geweest; ik ben moslim en praat over Islam wanneer ik er zin in heb.
Wat betreft jou en zG, tja jullie hebben mijn vertrouwen beschadigt. Maar misschien verwacht ik teveel van mensen? Dat wanneer ik ze mijn issues vertel dat ze mij daar niet mee terugmeppen? Don't know, misschien te naief.
Verwar mijn oprechte woorden niet voor haat.
Wat is hun Facebook, laat ze dat maar ook tegen mijn avatar zeggen.quote:
Zulke discussies zijn hier overigens eerder gevoerd, pureheart. Al jaren komen hier allerlei soorten mensen, dus ook mensen die zoals jij denken. Het blijkt echter dat zo'n discussie het niet waard is. De inhoud is het zeker waard, maar zo'n discussie - waar bij voorbaat al duidelijk is dat het een lange discussie gaat worden - is geen slowchatmateriaal. Het zet de sfeer op scherp en maakt alles te serieus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat je niet wilt begrijpen, is dat niemand jou vraagt om te assimileren, sterker nog, niemand in dit topic assimileert zich. Je kunt genoeg over je geloofsovertuigingen kwijt, dat we dat hier liever niet willen, is niet omdat jij je zegje niet mag doen, maar omdat we in een relaxte sc niet ellenlange saaie discussies of conflicten willen, net zoals waar we nu mee bezig zijn - i might add -, dat betekent zeker niet dat jij in topics die daarvoor bedoelt zijn niet naar verlangen mag praten.
Ik wil even duidelijk maken aan pureheart waarom er zo gereageerd wordt op haar. Ze hoeft zich niet uitgesloten te voelen of wat dan ook.quote:
Flikker op met je mensen zoals mij. Wat nou mensen zoals mij? Je weet dondersgoed dat het over iets anders ging en toch nog je punt proberen te scoren door iets wat mij persoonlijk is tegen mij te gebruiken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lieve schat, moet ik het echt op een andere manier verwoorden? Het ging mij niet persoonlijk om jou, maar om mensen die zoals jij zijn.
Wat ik met zoals jij bedoel?
[..]
We hebben voor jou een Arcadia en een Burakius gehad in deze reeks. Ze hebben zich later tot God gekeerd (zoals jij het noemt) en vertoonden ook jouw gedrag.
Daarom dus, nogmaals, dat ik het opmerkelijk vind dat mensen zoals jullie (ik laat het besmettelijk klinken, maar er is niets mis met jullie) de behoefte hebben om anderen te wijzen op bepaalde zaken.
Dus, ik heb het niet persoonlijk over jou, maar over het groepje waar jij een onderdeel van bent.
Het interesseert me niet. Begin niet over mijn persoonlijke dingen. Punt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik heb het over de mensen in dit topic eh.
We blijven elkaar herhalen. Je interpreteert mijn woorden niet zoals ik ze bedoel.
okquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
Flikker op met je mensen zoals mij. Wat nou mensen zoals mij? Je weet dondersgoed dat het over iets anders ging en toch nog je punt proberen te scoren door iets wat mij persoonlijk is tegen mij te gebruiken.
Waarom kom je steeds met die domme punt? Ik ken mensen die nog strikter zijn dan mij en geen seksueel contact hebben gehad.
Verder is het niet aan jou om te bepalen wie wat wanneer mag zeggen als onze Schepper al in meerdere verzen. Zoals 9.71 en 3.110 bv. zegt dat het ons plicht is om een ander erop te wijzen wat kan en niet kan volgens de Islam.
okquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
Het interesseert me niet. Begin niet over mijn persoonlijke dingen. Punt.
Oh, be prepared om dan shit over je heen te krijgen. Niet achteraf gaan huilen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
Verder is het niet aan jou om te bepalen wie wat wanneer mag zeggen als onze Schepper al in meerdere verzen. Zoals 9.71 en 3.110 bv. zegt dat het ons plicht is om een ander erop te wijzen wat kan en niet kan volgens de Islam.
Tja dan had je maar vanaf het begin het geheel moeten lezen dan was deze tekst ook overbodig he.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat je niet wilt begrijpen, is dat niemand jou vraagt om te assimileren, sterker nog, niemand in dit topic assimileert zich. Je kunt genoeg over je geloofsovertuigingen kwijt, dat we dat hier liever niet willen, is niet omdat jij je zegje niet mag doen, maar omdat we in een relaxte sc niet ellenlange saaie discussies of conflicten willen, net zoals waar we nu mee bezig zijn - i might add -, dat betekent zeker niet dat jij in topics die daarvoor bedoelt zijn niet naar verlangen mag praten.
Hoezo vertrouwen geschaad dan, ik breng een voorbeeld op van iets wat jij zelf publiekelijk op het forum hebt toegegeven en wat door iedereen zonder meer terug te lezen is, schaad ik zG's vetrouwen omdat hij ooit in een ander topic heeft gezegd dat hij nog maagd is, of zeg ik dat met een doel er achter, om een punt te maken mbt inhoud?
Je hoeft mij niet te mogen en blijf gerust op mij kotsen, ik hou van je omdat je een mens bent en moslima in tweede geval, maar als zG komt met 'zand erover' en je begint opeens anderen er bij te betrekken en te benadrukken dat je hier eigenlijk niemand mag etc, dan zie je niet in wat hij met zo een gebaar probeert, namelijk om geen spanningen meer in stand te houden en jou hier te willen houden, dat was allesbehalve je vragen jezelf te assimileren, te stoppen met wat je zegt etc.
Ik ging stuk bij de 'Why? Why?? Why???'.quote:
Ik bij 'stop killing judas!'quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ging stuk bij de 'Why? Why?? Why???'..
Hahaha, mooi eind.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bij 'stop killing judas!'
give me that thing!
Huilen heb ik nooit moeten doen in een discussie over Islam. Getuigd de kracht van de woorden van Allah want ik ben hooggevoelig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, be prepared om dan shit over je heen te krijgen. Niet achteraf gaan huilen.
Mijn god, je hebt echt moeite om te begrijpen wat er gezegd wordt hè?quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:20 schreef pureheart het volgende:
[..]
Huilen heb ik nooit moeten doen in een discussie over Islam. Getuigd de kracht van de woorden van Allah want ik ben hooggevoelig.
Juist nu ik wat lakser met mijn geloof ben omgegaan door met niet-praktiserend volk veel tijd te spenderen heb ik verraad gevoelt (en dus gehuilt ook al is het maar internet). Voortaan wat minder omgaan met kafirs en ''moderne''/''seculiere'' moslims. Ja ik weet dat ik met deze woorden niet echt het gedrag van een moslim heb, maar then again ik praktiseer niet zolang (draag bv. maar een jaar een abaya) en heb nog een hele lange weg te gaan.
Ik zeg als antwoord daarop:quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:09 schreef pureheart het volgende:
Waar het om gaat is dat wanneer jij zo nodig iedereen op het juiste pad moet wijzen, je ook bereid moet zijn op mensen die helemaal geen zin hebben in jouw bemoeienis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, be prepared om dan shit over je heen te krijgen. Niet achteraf gaan huilen.
Mensen mogen doen wat ze willen daar heb ik niks over te willen. Maar wanneer mensen dingen over Islam gaan beweren die gewoon niet kloppen dan heb ik het recht om er iets over te zeggen; dit heeft dan niks met bemoeienis van hun leven te maken. Want zij beweren juist bulshitt over een religie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt echt moeite om te begrijpen wat er gezegd wordt hè?
Jij zegt:
[..]
Ik zeg als antwoord daarop:
[..]
Waar het om gaat is dat wanneer jij zo nodig iedereen op het juiste pad moet wijzen, je ook bereid moet zijn op mensen die helemaal geen hebben in jouw bemoeienis.
Als je dan dus ooit hard wordt aangesproken op je gedrag, moet je er maar mee kunnen omgaan.
Ik wil gewoon dat mensen mijn achtergrond tegen mij niet meer gaan gebruiken bij ieder discussie over religie. Dat vind ik echt zo vies en laag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:28 schreef zarGon het volgende:
Als ik nu "Okay, je hebt gelijk" zeg, kun je dat dan accepteren en loslaten?
Als ik nu "Okay, je hebt gelijk" zeg, kun je dat dan accepteren en het loslaten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:31 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mensen mijn achtergrond tegen mij niet meer gaan gebruiken bij ieder discussie over religie. Dat vind ik echt zo vies en laag.
Daar gaat het mij niet om. Weetje.. jullie zijn echt van een andere wereld laat ik het hier maar op houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik nu "Okay, je hebt gelijk" zeg, kun je dat dan accepteren en loslaten?
Nee, jullie halen er steeds andere zaken bij. Ik praat over waarom je geen inshaAllah hoort te zeggen en jullie beginnen over mijn verleden (op de persoon) om mij, de boodschapper, monddood te maken. Dat komt nog harder aan omdat ik dat soort dingen niet aan iedereen vertel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:39 schreef zarGon het volgende:
Een discussie is niet mogelijk, want we praten langs elkaar. Er worden telkens andere zaken bijgehaald, dus de discussie kabbelt voort zonder een overeenstemming te kunnen bereiken. Zo ook nu.
Laat het los.
(En ja, wij - de mensen die het niet met je eens zijn - zijn allemaal van een andere wereld. Alles ligt echt alleen aan ons.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |