Omdat hij een braziliaan isquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom staat iedereen te juichen bij die crappy spinning backkicks
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef Cardizzle14 het volgende:
Verbaast me niks Geo, je zal die avond behoorlijk wat hersencellen verloren hebben heheh
Ik zeg, deze vol spammen voor het einde, en dan volgende TT "HOLY SHIT BONNAR" of "UPSET OF THE CENTURY".
Gewoon om te trollen
Hehehe, ik ging er even vanuit dat Bonnar zou verliezen, domme ik..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]trollen.. gast spoiler TT's mogen niet, iedereen weet dat Andy er aan gaat.
Yakuza die zich er (te)veel mee bemoeide, fixed fights, slechte reputatie, eigenaar volgens mij zelfmoord gepleegd.. beste vechters vertrokken naar andere organisaties.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het dat alle MMA/Kickboks organisaties in Japan failliet gaan terwijl de sport daar razend populair is? Remy Bonjasky kan daar niet eens normaal over straat zonder dat hij de halve bevolking achter zich aan heeft
Ik was net aan het typen als je hier op wed sla je nu toch je PC naar de tyfus.quote:
Met Akira ja, zat ik toen ook opquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen als je hier op wed sla je nu toch je PC naar de tyfus.
Vorige keer ging het juist andersom.. had ik gewed op de fighter die in mijn ogen verloor .. denk in die van iedereen behalve de judges..
Hahaha vent, het is half 2 snachts..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
Irritant altijd als je denkt dat de deurbel ging maar je weet het niet zekerook geen zin om te kijken.
In de ghetto weet je nooit, harde leven in woensel west.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:32 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahaha vent, het is half 2 snachts..
*noteert*quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de ghetto weet je nooit, harde leven in woensel west.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |