genantquote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dries Roelvink die vertelt dat een erectie wel goed hard moet zijn wil je een vrouw kunnen plezieren. Zijn zoon zit ernaast, maar hij trekt er toch een gezicht bij dat zegt "hey, ik ben een moderne man, kijk mij eens blasé doen over dit onderwerp.".
Je pikte een stukje mee van het programma toen je op bezoek was bij je ouders?quote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan is er nog het bijpassende tv-programma, waar BN'ers allerlei raunchy en racy sex-gerelateerde onderwerpen bespreken.. Gelardeerd met eigen belevenissen.
.
Dries Roelvink die vertelt dat een erectie wel goed hard moet zijn wil je een vrouw kunnen plezieren. Zijn zoon zit ernaast, maar hij trekt er toch een gezicht bij dat zegt "hey, ik ben een moderne man, kijk mij eens blasé doen over dit onderwerp.".
Ik zapte erlangs. Mijn moeder zal trouwens ongetwijfeld dit boek van kaft tot kaft in één adem verslonden hebben, verwacht ik.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Fascination het volgende:
Je pikte een stukje mee van het programma toen je op bezoek was bij je ouders?
Vuig moedertje heb jij.quote:Op zondag 25 november 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zapte erlangs. Mijn moeder zal trouwens ongetwijfeld dit boek van kaft tot kaft in één adem verslonden hebben, verwacht ik..
Stel je er één van de foto's uit deze post bij voor:quote:
quote:
Ik zeg, een 'gat' in de markt.quote:Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef Heremeteit het volgende:
Is er ook een hommoversie "50 tinten bruin"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |