SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ja toch, deze Turkentje gelooft je wel hoor.quote:
Stel je vraag eens gerichter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
ouiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?quote:
Heb net het volgende besteld:quote:
Heb een Sony gehad, ging tot 8 uur mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
[..]
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black
vandaar. Geld moet rollen G!
Ja, maar wat is je vraag nu precies?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
[..]
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black
vandaar. Geld moet rollen G!
Why so serious? En nee, kijk niet naar een merklabeltje om te beslissen wat voor type jas het is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
xminator,
Ik heb geen zin om je comment te zoeken, maar hoe zou je de stijl van die jas dan beschrijven?
Ik weet zeker dat als er 'Chanel' op had gestaan, dat je het heel chique had gevonden.
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar wat is je vraag nu precies?
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).quote:-Talk time : Up to 6 hours
-Standby time : Up to 120 hours
Connector: micro USB (for charging)
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon..
Jouw aankoop:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Heeft je telefoon een USB-ingang?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptop
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon..
Jouw aankoop:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
Mits juiste kabeltje, wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Bij het hardlopen is juist iets zoals een in-ear handiger toch? Bluetooth-headsets vallen er zo af joh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.
Kijk, ik heb een bluetooth-headset van Nokia (BH-604) en gebruik 'm soms i.c.m. mijn laptop. Het werkt allemaal wel fijn. Daarom de vraag wat je ermee wil doen. Om achter je bureau telefoontjes aan te nemen zal het wel goed werken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
Dat is toch ook een in-ear? Ach ja, we zien wel. Zaten belese aldimquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij het hardlopen is juist iets zoals een in-ear handiger toch? Bluetooth-headsets vallen er zo af joh.
Zie je jezelf al rondhuppelen met zo'n ding?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch ook een in-ear? Ach ja, we zien wel. Zaten belese aldim
Ik heb de Sennheiser HD 25-1 II.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
Als je kwaliteit wil, kun je beter een Sennheiser-oordop kopen.
Gewoon een Beats by Dr. Dre kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb de Sennheiser HD 25-1 II.![]()
Overigens zijn er ook een hele boel andere goede merken. Deze gids is echt heel handig, met een onderverdeling van kwaliteit naar budget:
http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
is gewoon goede kwaliteit daarom ook zoveel waard waarom haat jequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
De audiokenners zouden je uitlachen en nooooooooit meer serieus nemen.
Houd daar eens mee op, opmerkingen maken en daarna mensen afzeiken over dat ze je te serieus nemen wanneer ze er gewoon op reageren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Why so serious? En nee, kijk niet naar een merklabeltje om te beslissen wat voor type jas het is.
Vandaag in de vomar legde de meneer voor mij in de rij een pakje 'Knorr wereldgerechten, Griekse Kofta' op de band. Ik heb er niets van gezegd maar kookte van binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
Hahaha Turken proberen hem te slijten als een griek.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vandaag in de vomar legde de meneer voor mij in de rij een pakje 'Knorr wereldgerechten, Griekse Kofta' op de band. Ik heb er niets van gezegd maar kookte van binnen.
Heb ik over nagedacht maar wil het niet al te moeilijk maken voor ze.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Staat er niks van je gading op nature.com ? Anders een link op Webmd?
Nope, gaat puur om je presentatieskills.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk vakgebied?
'The McDonaldization of Society' van George Ritzer is wel een interessant artikel. Niet echt recent, namelijk 1983, maar nog steeds actueel.
http://antropologi.fib.ug(...)ation-of-Society.pdf
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
Ik vond dit wel een interessant artikel:
http://www.hbs.edu/research/pdf/09-032.pdf
Elegant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Houd daar eens mee op, opmerkingen maken en daarna mensen afzeiken over dat ze je te serieus nemen wanneer ze er gewoon op reageren.
Je maakt ons belachelijk omdat wij die jas chique noemen. Maar ik vraag mij echt af hoe je die jas anders zou moeten beschrijven. Dus, verlicht ons. Wat is de stijl van die jas?
Boeit jou het of ze het interessant vinden? Heb ook nog een NL samenvatting van een paar pagina's, hoef je het alleen nog op te lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht maar wil het niet al te moeilijk maken voor ze.
[..]
Nope, gaat puur om je presentatieskills.
Thanksben uiteindelijk toch voor iets anders gegaan (social media)
[..]
Jij denkt dat 1e jaars dit interessant gaan vinden?
Ja, een van de vereiste is namelijk wel 'sluit aan op belevingswereld eerstejaars'. Bedankt iig, ik ga weer even verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Boeit jou het of ze het interessant vinden? Heb ook nog een NL samenvatting van een paar pagina's, hoef je het alleen nog op te lezen
En jij vult ook werkelijk het juiste antwoord in?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:22 schreef Bilge het volgende:
Hey Bortecinem, hoe kun je de beveiligingsvraag van je kaart nou vergeten? Dat is toch meestal een vraag als wat is de achternaam van je moeder ofzo?
Ja?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En jij vult ook werkelijk het juiste antwoord in?
Ik wel.Ben je nu je geld kwijt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En jij vult ook werkelijk het juiste antwoord in?
Valla ha.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Bi türlü nasip olmadi kiza kredi karti kullanmak.
Kullanamadim ki daha.quote:
Welk meisje?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Bi türlü nasip olmadi kiza kredi karti kullanmak.
Hebben ze eerst je e-mailadres nodig...quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en Ayca en Bilge, echt waar?
Ik nooit. Ik vul altijd rast gele antwoorden in. Stel je voor dat iemand uit je omgeving je wil hacken, dan lukt dat ze toch zo? Nah, ben daar echt veelste paranoide voor.
Google translatequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kunt Turks? Ik dacht dat je Arabisch was. Ben je een Arabier uit Turkije?
google translate my friendsquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kunt Turks? Ik dacht dat je Arabisch was. Ben je een Arabier uit Turkije?
Bijna iedereen de mij kent heeft mijn email.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hebben ze eerst je e-mailadres nodig...
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Ik wil een poll houden, maar ik kan het juiste knopje niet vinden.
Dat dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik nooit. Ik vul altijd rast gele antwoorden in.
Jij was 10 sec te laat.quote:
Als ik het me niet verkeerd herinner was er idd zo iemand ooit in dit topic tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar het had toch ook gewoon gekund dat ze een Arabische uit TR was? Alalalalla
Dat was de tijd dat ik nodig had voor het kiezen van een smileyquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij was 10 sec te laat.
[..]
Als ik het me niet verkeerd herinner was er idd zo iemand ooit in dit topic toch
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vandaag in de vomar legde de meneer voor mij in de rij een pakje 'Knorr wereldgerechten, Griekse Kofta' op de band. Ik heb er niets van gezegd maar kookte van binnen.
Ik vul altijd één antwoord in op allerlei verschillende vragen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik nooit. Ik vul altijd rast gele antwoorden in. Stel je voor dat iemand uit je omgeving je wil hacken, dan lukt dat ze toch zo? Nah, ben daar echt veelste paranoide voor.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vul altijd één antwoord in op allerlei verschillende vragen.
Volgens mij Perzisch. In ieder geval niet Grieks (quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
Kofte is toch niet Turks - van oorsprong - ?
Verzamel ik eerst om ze tegelijk op te etenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef Bilge het volgende:
Poll: De uitgepelde pitjes van een granaatappel ...
• Verzamel ik eerst om ze tegelijk op te eten
• Eet ik direct na het uitpellen op
• Ik haat granaatappels
• Wat een kutpoll. Echt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Shit, ga je me nu hacken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
*zarGon vult een antwoord in op allerlei verschillende vragen*
*Ayca en Bilge vullen ook daadwerkelijk het juiste antwoord in*
Vind je het slim om dit met jan en alleman te delen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vul altijd één antwoord in op allerlei verschillende vragen.
Meestal "Eet ik direct na tijdens het uitpellen op" en zo nu en dan "Verzamel ik eerst om ze tegelijk op te eten".quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef Bilge het volgende:
• Ik haat granaatappels
• Wat een kutpoll. Echt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Misschien kom je er wel weer opeens op, mijn beste denken doe ik trouwens in badquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wat weet je nu dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Vind je het slim om dit met jan en alleman te delen?
Heb op de poll geklikt; ik verzamel ze eerst om ze tegelijk op te kunnen eten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef Bilge het volgende:
• Ik haat granaatappels
• Wat een kutpoll. Echt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heb niet het geduld om granaatappels te eten, dus als we ze hebben pelt m'n moeder ze en krijg ik de pitjes in een schaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef Bilge het volgende:
• Ik haat granaatappels
• Wat een kutpoll. Echt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat weet je nu dan?
Als je wil kan ik je ook mijn Gmail-wachtwoord geven.
Geef es.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat weet je nu dan?
Als je wil kan ik je ook mijn Gmail-wachtwoord geven.
Dr.Oz zegt ook altijd 'Greek yogurt'. Sukkel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:40 schreef Bilge het volgende:
Er blijkt trouwens een Turk in de VS te zijn die met de verkoop van boerenyoghurt (köyyogurdu) onder de naam Griekse yoghurt stinkend rijk is geworden. Vieze landverrader.
Hij is dan ook geen 'Turk'quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dr.Oz zegt ook altijd 'Greek yogurt'. Sukkel.
Hij, toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:40 schreef Bilge het volgende:
Er blijkt trouwens een Turk in de VS te zijn die met de verkoop van boerenyoghurt (köyyogurdu) onder de naam Griekse yoghurt stinkend rijk is geworden. Vieze landverrader.
Nee, niet die discussie, maar accepteer gewoon niet dat een Turk er zoooooo Amerikaans uitzietquote:
'Choban'quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij, toch?
http://iipdigital.usembas(...)7.html#axzz29Do1hFIs
Turken noemen daar döner trouwens ook gyro(s), omdat dat bekender is bij de Amerikanen.
Haha ik heb een aangetrouwd familielid die echt veel op hem lijkt. Had zo zijn broer kunnen zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, niet die discussie, maar accepteer gewoon niet dat een Turk er zoooooo Amerikaans uitziet
[ afbeelding ]
Zo fake en geproduceerd
Is gewoon een Turk, hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, niet die discussie, maar accepteer gewoon niet dat een Turk er zoooooo Amerikaans uitziet
[ afbeelding ]
Zo fake en geproduceerd
Komt zelden voor toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik heb een aangetrouwd familielid die echt veel op hem lijkt. Had zo zijn broer kunnen zijn.
Mijn Griekse collega beweerde dat RAKI - ja RAKI, niet eens Ouzo - Grieks was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Grieken![]()
Raki noemen ze een heul ander drankje, en raki noemen ze ouzo![]()
Cacik drinken ze nietnee ze maken er een soort salade of dip van
![]()
Maar je Turkse ouders zijn naar Holland gekomen en zwoegen als ezels om die Grieken op hun 29'e met pensioen te laten gaan
Ja, hij blijkt uit Elazig te komen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij, toch?
http://iipdigital.usembas(...)7.html#axzz29Do1hFIs
Turken noemen daar döner trouwens ook gyro(s), omdat dat bekender is bij de Amerikanen.
ik heb je laatste mail gelezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Mailadres: "ysturk@gmail.com".
Wachtwoord: "pureheart".
[..].
Circassische genen in de familie is een gezonde ontwikkeling, zou het ieder volk aanraden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik heb een aangetrouwd familielid die echt veel op hem lijkt. Had zo zijn broer kunnen zijn.
Wallah wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk ik niet, gezien je reactie op de inhoud..
Hij weet niet eens wat dat is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circassische genen in de familie is een gezonde ontwikkeling, zou het ieder volk aanraden.
Hear, hear! WW 4 prez!quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Grieken![]()
Raki noemen ze een heul ander drankje, en raki noemen ze ouzo![]()
Cacik drinken ze nietnee ze maken er een soort salade of dip van
![]()
Maar je Turkse ouders zijn naar Holland gekomen en zwoegen als ezels om die Grieken op hun 29'e met pensioen te laten gaan
Kopen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:49 schreef pureheart het volgende:
Ik vind Turks eten zo lekker he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet, er zijn ook mensen die niet weten hoeveel chromosomen zij hebben, zolang ze maar bir zijn is het in mijn ogen geen reden tot afsnijden in het verkeer of verbannen naar Poelenburgquote:
Waarvan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
Mensen die ook serieus het wachtwoord opvragen..
.
Ik ben niet nationalistisch ingesteld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
pureheart,
Waar is je Arabische trots? Lahmacun is Arabisch.
huh, word je gebeld door 2-step, sms toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gmail-account. (Zie een paar posts terug.)
[..]
Ja..
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
Mensen die ook serieus het wachtwoord opvragen..
.
Eet jij ook wel eens groenten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lekkere lahmacun gegeten.
Kan niet meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:56 schreef xminator het volgende:
Hele nacht lang Zargon bellen![]()
Sabaha kadar
Lach niet om je buur, komt over je hoofd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Ik ga stuk.
Als ik dit had geweten had ik het ook geprobeerd.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gmail-account. (Zie een paar posts terug.)
[..]
Ja..
Ja, maar dat is toch niet interessant om te melden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens groenten?
Lame.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:03 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ze kan er 1 voor mij kopen toch?![]()
Of we eten bij haar moeder thuis.
Je hebt je wachtwoord veranderd he...quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes.
[ afbeelding ]
Eindconclusie:
Mensen hebben 15 maal gekozen voor de voicecall-optie en 11 maal voor de sms-optie..
Oaquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nieuwsbrieven van schoenenwinkels?
[..]
Ongelezen of in totaal?
Ja. Is leuk geweest.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:04 schreef pureheart het volgende:
[..]
Je hebt je wachtwoord veranderd he...?
Omg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:05 schreef xminator het volgende:
Heb er 5062 op mn gmail en 4500 op mn yahoo(gelukkig niet gekoppeld aan mijn telefoon)
troep verwijderen, rest altijd archiveren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
Houden jullie je inbox wel schoon? (Dus netjes in mappen/labels?)
Dat niet, maar mails die ik eenmaal heb gelezen en waar ik verder niets mee kan, wis ik meteen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
ik heb nog geen antwoord gehad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
Te veel moeitezie toch gelijk welke belangrijk zijn en welke niet
Dat dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
Te veel moeitezie toch gelijk welke belangrijk zijn en welke niet
Nope, lees wat relevant is en de rest niet. Behalve mijn echte privemail, daar is 90% relevant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
Dat is prive!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben nu berichten aan het lezen tussen Ayca en Genus, van een jaar terug.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niet.
Heb er al een stuk of 7 gelezen. Nu nog 15 te gaan. Bakim neler konusmusunuz.
Goed dan maar dat ik toch niets had gestuurd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh waarschijnlijk dacht ik dat het niet belangrijk was en heb ik het genegeerd.
Hoe kom je dan op 300 + ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
Omdat ik niet van een volle inbox hou. Liever alles geordend op zijn plek.
Ordnung muß sein!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
Omdat ik niet van een volle inbox hou. Liever alles geordend op zijn plek.
Der zat er nog maar een of twee van jullie tussen. De rest was tussen iemand anders. Ne cok konusir bu Genus. Echt een homo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik zelf niet eens meer, even kijken..
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opschonen en labelen gebeurt om de zoveel tijd. Had ik de afgelopen tijd geen zin in.
Ik ben wat dat betreft zeer geordend. Het is bij mij nooit rommelig en alles heeft z'n plek. Wanneer iemand in mijn afwezigheid mijn kamer binnen is geweest en iets heeft verschoven, dan zie ik dat vrijwel meteen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:10 schreef Bilge het volgende:
Waarom zou je het schoonhouden als je de zoekfunctie hebt?
Zelfs mijn kamer -zonder zoekfunctie - is een rommeltje.
Inderdaad een ekte hommo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Der zat er nog maar een of twee van jullie tussen. De rest was tussen iemand anders. Ne cok konusir bu Genus. Echt een homo.
Mof!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft zeer geordend. Het is bij mij nooit rommelig en alles heeft z'n plek. Wanneer iemand mijn kamer is binnen geweest en iets heeft verschoven, dan zie ik dat vrijwel meteen.
Ordnung muss sein!
Autist much?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft zeer geordend. Het is bij mij nooit rommelig en alles heeft z'n plek. Wanneer iemand mijn kamer is binnen geweest en iets heeft verschoven, dan zie ik dat vrijwel meteen.
Ordnung muss sein!
Jij hebt vast ook een net handschrift?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft zeer geordend. Het is bij mij nooit rommelig en alles heeft z'n plek. Wanneer iemand in mijn afwezigheid mijn kamer binnen is geweest en iets heeft verschoven, dan zie ik dat vrijwel meteen.
Ordnung muss sein!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Der zat er nog maar een of twee van jullie tussen. De rest was tussen iemand anders. Ne cok konusir bu Genus. Echt een homo.
Nogsteeds trouwens?quote:Uhu, Borte en ik zijn dikke matties.
Wordt doorgaans door anderen gezegd, ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook een net handschrift?
(Niet spottend bedoeld.)
Bedoel het niet om raar te doen, maar dat kan dus een autistisch trekje zijn (hangt natuurlijk af van de mate waarin je het uitvoert).quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zit gewoon in mijn karakter. Kan er weinig aan doen. Ik hou van orde.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Labels met een driehoek ervoor hebben sublabels.
Ik wil jullie labels/mappen zien!!
Tof.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wordt doorgaans door anderen gezegd, ja.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Labels met een driehoek ervoor hebben sublabels.
Ik wil jullie labels/mappen zien!!
Genus en ik zijn altijd dikke matties.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:18 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Totaal niet boeiend gesprek was dat tussen ons![]()
hij had het toen zelf ook gezegd dat jullie inboxen deelden
[..]
Nogsteeds trouwens?
Klik eens op 'More [Illuminati-teken]'.quote:
Allemaal standaard mappen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klik eens op 'More [Illuminati-teken]'.
Had niet verwacht dat jij Hotmail voor je hoofdaccount zou gebruiken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee Dizi staat niet voor Soaps.
Ik vind het zwak om het afwijkende meteen autistisch te noemen. Het is bij mij niets tegen het ziekelijke aan ofzo, hoor. Ik raak niet in paniek wanneer de symmetrie in mijn kamer is verstoord ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedoel het niet om raar te doen, maar dat kan dus een autistisch trekje zijn (hangt natuurlijk af van de mate waarin je het uitvoert).
Ik lach je toch uit, hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee Dizi staat niet voor Soaps.
Je kamer heeft een symmetrie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het zwak om het afwijkende meteen autistisch te noemen. Het is bij mij niets tegen het ziekelijke aan ofzo, hoor. Ik raak niet in paniek wanneer de symmetrie in mijn kamer is verstoord ofzo.
Was ik ook maar zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het zwak om het afwijkende meteen autistisch te noemen. Het is bij mij niets tegen het ziekelijke aan ofzo, hoor. Ik raak niet in paniek wanneer de symmetrie in mijn kamer is verstoord ofzo.
Teveel bleven naar hotmail sturen, + alles komt sowieso in Gmail terecht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij Hotmail voor je hoofdaccount zou gebruiken.
Waar staat 'Dizi' dan voor?
zelfde layout, vond beetje too much om nog een te nemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
Hotmail-gebruikers, waarom zijn jullie nog niet overgeschakeld naar Outlook.com?
Ah. Duidelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Teveel bleven naar hotmail sturen, + alles komt sowieso in Gmail terecht.![]()
'reeks'
Dit. In wezen ben ik perfectionistisch, maar omdat ik meer wil dan ik kan zit ik tijdelijk in de chaotische ordening.quote:
In 'Dizi' heb ik dan ook de interessantere anekdotes van deze reeks opgeslagenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Duidelijk.
Dit is de Turken op FOK!-dizisi..
Dat dus idd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
Ik kan daar dan dus weer niet tegen; alles op één grote hoop. Moet wel een beetje geordend zijn.
No way.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In 'Dizi' heb ik dan ook de interessantere anekdotes van deze reeks opgeslagen
Tabi guzelim.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet GTST, of soaps kan ik je iig vertellen.
Ik weet niet wat beschamelijker is, hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet GTST, of soaps kan ik je iig vertellen.
how about bothquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beschamelijker is, hoor.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:27 schreef Ayca het volgende:
En nu de inhoud van je laatste mail! (geen nieuwsbrieven ed)
quote:Dit is een automatisch bericht van vragen@3vcard.nl
Alstublieft reageer niet op dit bericht.
De 3V Klantenservice heeft Uw email ontvangen.
We streven ernaar om alle emails binnen twee werkdagen na onvangst te beantwoorden.
E-mail van mezelf vanaf mijn telefoon (van de screenshots). En anders de mail van Triggershot die naar het mailadres van net is gestuurd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:27 schreef Ayca het volgende:
quote:wie dit leest is gek.
Waarom "School" en "School II"?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is mijn hotmail:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Beste Bilge,quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:27 schreef Ayca het volgende:
Er is zoiets als briefgeheim.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
E-mail van mezelf vanaf mijn telefoon (van de screenshots). En anders de mail van Triggershot die naar het mailadres van net is gestuurd..
Inhoud:
[..].
Die nootjes daarvanquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:32 schreef Ayca het volgende:
Vind japanse mix niet echt lekker, jullie?
Het ruikt naar hondenvoer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:32 schreef Ayca het volgende:
Vind japanse mix niet echt lekker, jullie?
Weet ik ook niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom "School" en "School II"?.
Kan daar niet tegen, sorry.. Onduidelijk, en lijkt wel dubbel. Ik zou niet rusten voordat dat allemaal opgelost is.
Doe ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vanaf 8888 zou ik ze keurig bijhouden.
VERWIJDER "SCHOOL", HERNOEM "SCHOOL II" naar "SCHOOL" (LIEVER GEWOON "[NAAM SCHOOL]".quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Map 'School' is leeg en de andere is vol. Geen idee waarom.
Nee, te veel moeite. Ik gebruik dat adres toch amper.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
VERWIJDER "SCHOOL", HERNOEM "SCHOOL II" naar "SCHOOL" (LIEVER GEWOON "[NAAM SCHOOL]".
ALVAST BIDANK.
Aww.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik lig al uren te rollen. Kan niet slapen.
Waarom ga je dan ook rollen als je moet slapen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik lig al uren te rollen. Kan niet slapen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook rollen als je moet slapen?
Leuk filmpje!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ingen,_schiphol.html
insprekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuk filmpje!
Die Haagse G heb ik ook denk ik.. Je hoort 'm bij heel erg.
In jouw geval een bolle die rolt.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De rekening zit erbij als bijlage..
Waarom ontvang ik zulke e-mails?. Lijk ik op een Fadime?
Rajabali?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In jouw geval een bolle die rolt.![]()
Ik ging net veel Can Atilla luisteren maar hielp niet.
Je bent afgewezen door triggerquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In jouw geval een bolle die rolt.![]()
Ik ging net veel Can Atilla luisteren maar hielp niet.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
Hoe spreekt u 'televisie' uit?
- Tv (teevee)..
Echte Hagenezen gaan gewoon baggeren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een zin waar het duidelijk hoorbaar zou zijn?
Ik hoor graag jouw versiequote:Op zondag 14 oktober 2012 01:50 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja ga nou niet doen alsof je het niet door hebt![]()
Op haar woordgrap ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Zij zegt ''rollebollen'' met zo'n verlegen smiley erachter =![]()
Vervolgens doe jij dit ''''
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Zij zegt ''rollebollen'' met zo'n verlegen smiley erachter =![]()
Vervolgens doe jij dit ''''
Wat is ''quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]is niet verlegen.
is verlegen. Het was ook nergens een uitnodiging hoor .
Okidoki. Thanks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Meende het man. Recht uit mijn hart.
Het is een hartje,dus wat had je in gedachten?quote:
Idd, tijd gaat echt snelquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaa man. We zijn al 5 jaar verder.
Komt hard aan als je dat zo plotseling merkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |