SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ja toch, deze Turkentje gelooft je wel hoor.quote:
Stel je vraag eens gerichter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
ouiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?quote:
Heb net het volgende besteld:quote:
Heb een Sony gehad, ging tot 8 uur mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
[..]
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black
vandaar. Geld moet rollen G!
Ja, maar wat is je vraag nu precies?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
[..]
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black
vandaar. Geld moet rollen G!
Why so serious? En nee, kijk niet naar een merklabeltje om te beslissen wat voor type jas het is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
xminator,
Ik heb geen zin om je comment te zoeken, maar hoe zou je de stijl van die jas dan beschrijven?
Ik weet zeker dat als er 'Chanel' op had gestaan, dat je het heel chique had gevonden.
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar wat is je vraag nu precies?
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).quote:-Talk time : Up to 6 hours
-Standby time : Up to 120 hours
Connector: micro USB (for charging)
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon..
Jouw aankoop:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Heeft je telefoon een USB-ingang?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptop
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon..
Jouw aankoop:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
Mits juiste kabeltje, wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Bij het hardlopen is juist iets zoals een in-ear handiger toch? Bluetooth-headsets vallen er zo af joh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.
Kijk, ik heb een bluetooth-headset van Nokia (BH-604) en gebruik 'm soms i.c.m. mijn laptop. Het werkt allemaal wel fijn. Daarom de vraag wat je ermee wil doen. Om achter je bureau telefoontjes aan te nemen zal het wel goed werken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
Dat is toch ook een in-ear? Ach ja, we zien wel. Zaten belese aldimquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij het hardlopen is juist iets zoals een in-ear handiger toch? Bluetooth-headsets vallen er zo af joh.
Zie je jezelf al rondhuppelen met zo'n ding?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch ook een in-ear? Ach ja, we zien wel. Zaten belese aldim
Ik heb de Sennheiser HD 25-1 II.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
Als je kwaliteit wil, kun je beter een Sennheiser-oordop kopen.
Gewoon een Beats by Dr. Dre kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb de Sennheiser HD 25-1 II.![]()
Overigens zijn er ook een hele boel andere goede merken. Deze gids is echt heel handig, met een onderverdeling van kwaliteit naar budget:
http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
is gewoon goede kwaliteit daarom ook zoveel waard waarom haat jequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
De audiokenners zouden je uitlachen en nooooooooit meer serieus nemen.
Houd daar eens mee op, opmerkingen maken en daarna mensen afzeiken over dat ze je te serieus nemen wanneer ze er gewoon op reageren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Why so serious? En nee, kijk niet naar een merklabeltje om te beslissen wat voor type jas het is.
Vandaag in de vomar legde de meneer voor mij in de rij een pakje 'Knorr wereldgerechten, Griekse Kofta' op de band. Ik heb er niets van gezegd maar kookte van binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
Hahaha Turken proberen hem te slijten als een griek.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vandaag in de vomar legde de meneer voor mij in de rij een pakje 'Knorr wereldgerechten, Griekse Kofta' op de band. Ik heb er niets van gezegd maar kookte van binnen.
Heb ik over nagedacht maar wil het niet al te moeilijk maken voor ze.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Staat er niks van je gading op nature.com ? Anders een link op Webmd?
Nope, gaat puur om je presentatieskills.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk vakgebied?
'The McDonaldization of Society' van George Ritzer is wel een interessant artikel. Niet echt recent, namelijk 1983, maar nog steeds actueel.
http://antropologi.fib.ug(...)ation-of-Society.pdf
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
Ik vond dit wel een interessant artikel:
http://www.hbs.edu/research/pdf/09-032.pdf
Elegant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Houd daar eens mee op, opmerkingen maken en daarna mensen afzeiken over dat ze je te serieus nemen wanneer ze er gewoon op reageren.
Je maakt ons belachelijk omdat wij die jas chique noemen. Maar ik vraag mij echt af hoe je die jas anders zou moeten beschrijven. Dus, verlicht ons. Wat is de stijl van die jas?
Boeit jou het of ze het interessant vinden? Heb ook nog een NL samenvatting van een paar pagina's, hoef je het alleen nog op te lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht maar wil het niet al te moeilijk maken voor ze.
[..]
Nope, gaat puur om je presentatieskills.
Thanksben uiteindelijk toch voor iets anders gegaan (social media)
[..]
Jij denkt dat 1e jaars dit interessant gaan vinden?
Ja, een van de vereiste is namelijk wel 'sluit aan op belevingswereld eerstejaars'. Bedankt iig, ik ga weer even verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Boeit jou het of ze het interessant vinden? Heb ook nog een NL samenvatting van een paar pagina's, hoef je het alleen nog op te lezen
En jij vult ook werkelijk het juiste antwoord in?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:22 schreef Bilge het volgende:
Hey Bortecinem, hoe kun je de beveiligingsvraag van je kaart nou vergeten? Dat is toch meestal een vraag als wat is de achternaam van je moeder ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |