abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117943044

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117943061
Ze is dronken. :').
pi_117943145
TT topickill.
pi_117943161
}:| per ongeluk.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117943220
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
}:| per ongeluk.
Ja toch, deze Turkentje gelooft je wel hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 23:33:56 ]
pi_117943340
pi_117943344
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
pi_117943354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Stel je vraag eens gerichter. :P.
pi_117943381
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
oui
pi_117943495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

oui
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stel je vraag eens gerichter. :P.
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black

vandaar _O- . Geld moet rollen G!
pi_117943542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?

[..]

Heb een Sony gehad, ging tot 8 uur mee.
En een Motorola, nooit opgegaan bij gebruik, thuis aangekomen meestal weer gewoon aan lader. :P
Prima geluidskwaliteit bij beiden overigens.
pi_117943630
xminator,

Ik heb geen zin om je comment te zoeken, maar hoe zou je de stijl van die jas dan beschrijven?

Ik weet zeker dat als er 'Chanel' op had gestaan, dat je het heel chique had gevonden. :')
pi_117943644
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar wat is je vraag nu precies?
pi_117943648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
xminator,

Ik heb geen zin om je comment te zoeken, maar hoe zou je de stijl van die jas dan beschrijven?

Ik weet zeker dat als er 'Chanel' op had gestaan, dat je het heel chique had gevonden. :')
Why so serious? En nee, kijk niet naar een merklabeltje om te beslissen wat voor type jas het is.
pi_117943655
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, maar wat is je vraag nu precies?
pi_117943810
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon. :P.

Jouw aankoop:
quote:
-Talk time : Up to 6 hours
-Standby time : Up to 120 hours

Connector: micro USB (for charging)
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 23:55:30 ]
pi_117943853
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon. :P.

Jouw aankoop:

[..]

Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptop :o
pi_117943862
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptop :o
Heeft je telefoon een USB-ingang?
pi_117943883
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heeft je telefoon een USB-ingang?
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
pi_117943884
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jouw aankoop:

[..]

Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
pi_117943900
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.
pi_117943902
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Mits juiste kabeltje, wel.
pi_117943974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:

[..]

Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.
pi_117944034
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
pi_117944059
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.
Bij het hardlopen is juist iets zoals een in-ear handiger toch? Bluetooth-headsets vallen er zo af joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')