SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ja toch, deze Turkentje gelooft je wel hoor.quote:
Stel je vraag eens gerichter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
ouiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand ervaring met luisteren van muziek via een bluetooth headset?
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?quote:
Heb net het volgende besteld:quote:
Heb een Sony gehad, ging tot 8 uur mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
[..]
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black
vandaar. Geld moet rollen G!
Ja, maar wat is je vraag nu precies?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?
[..]
Heb net het volgende besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)ooth-Headset---Black
vandaar. Geld moet rollen G!
Why so serious? En nee, kijk niet naar een merklabeltje om te beslissen wat voor type jas het is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
xminator,
Ik heb geen zin om je comment te zoeken, maar hoe zou je de stijl van die jas dan beschrijven?
Ik weet zeker dat als er 'Chanel' op had gestaan, dat je het heel chique had gevonden.
Is het goed te doen? Beter dan normale oordopjes? Niet irritant met batterijen enzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar wat is je vraag nu precies?
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).quote:-Talk time : Up to 6 hours
-Standby time : Up to 120 hours
Connector: micro USB (for charging)
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon..
Jouw aankoop:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Heeft je telefoon een USB-ingang?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou het mogelijk zijn om op te laden via je telefoon, net zoals via een laptop
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je het per dag gaat gebruiken en zo. Een normale oordop heeft kabels, maar werkt altijd. Zo'n bluetooth apparaat moet je om de zoveel tijd laden. Of het leuk is of niet verschilt verder per persoon..
Jouw aankoop:
[..]
Bij constant gebruik gaat-ie dus 6 uur mee en je kunt 'm opladen via USB (micro-USB hebben de meeste smartphones tegenwoordig).
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, goed bedrijven kunnen leuke praatjes houden maar of het werkelijk zo is? Daarom vroeg ik om persoonlijke ervaringen met bluetooth headsetjes in dagelijks gebruik.
Mits juiste kabeltje, wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de meeste draadloze oordopjes een lichte lag, wat vervelend is als je een film kijkt/ instrument bespeelt.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus andersom, een apparaat met usb ingang opladen via je telefoons micro-usb.
Bij het hardlopen is juist iets zoals een in-ear handiger toch? Bluetooth-headsets vallen er zo af joh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, zal het maar even aankijken dan maar. Dacht dat het wel handig zou zijn tijdens het hardlopen en anders geef ik het wel aan mn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |