PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Ik heb hem ook nog, maar hij gaat nog niet echt in prijs omhoog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol een IF Bowditch voor 12k, verder alles boven 23
Nee idd, ik had hem 41212 voor 22k, daar zit ie nou maar iets bovenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog, maar hij gaat nog niet echt in prijs omhoog.
Ik heb gister een IF Durak 41212 weten te verpatsen voor 40kquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Durak stijgt wel als een malle in prijs, zit al op 28k
Ik heb hem nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Durak stijgt wel als een malle in prijs, zit al op 28k
Ja, we gaan even onze handeltjes aan jou doorgeven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef ThatDutch het volgende:
Iemand suggesties voor spelers met een vrij hoge cardweight en die rond de 6k kosten? Dembele en Alaba traden op t moment niet zo lekker
Het was te proberenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, we gaan even onze handeltjes aan jou doorgeven. [ afbeelding ]
Ik ook nogquote:
Ik heb Dedola op 10 en daarvoor Benzia en N'Guessan. Echt een vieze rapetrain.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook nogMaar hij is wel minder fijn dan Dembele en die fransman van Millwall
Btw deze lurker (volgens mij heet niemand hier verder Stelletje bazen) zet hem ook maar meteen te koop
[ afbeelding ]
Ooit Benzia van Olympique Lyon geprobeert? Een absolute goalmachine voor mij! 77 dribbel en 80 curve op een bronze! ( ook 4* skill )quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Btw deze lurker (volgens mij heet niemand hier verder Stelletje bazen) zet hem ook maar meteen te koop
[ afbeelding ]
Beste speler in het spel. Ik zou er zo 25k voor neertellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ooit Benzia van Olympique Lyon geprobeert? Een absolute goalmachine voor mij! 77 dribbel en 80 curve op een bronze! ( ook 4* skill )
En nu zet iemand met de naam FC GeenGenot hem erop voor 20.5k (of is dat jouw teamnaam?)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ben ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk jij snapt hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste speler in het spel. Ik zou er zo 25k voor neertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |