Waar men relt.. zijn meerdere mensen voor nodig... Dat moet jij toch weten? aangezien je eerste post toch aardig relgevoelig was!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef lobelletje het volgende:
Dit is mijn enige post die ik er aan geef. Nee WSNP is geen pretje en niet iedereen heeft het aan zichzelf te wijten, er zijn immers altijd omstandigheden waardoor je er in kan komen en dat is triest in en in triest en alhoewel het lijkt dat ik alleen maar commentasr geef help iik ook mensen die in zon situatie zitten. Alleen Pulver haalt het bloed onder je nagens vandaan. Zie regelmatig rellen met hem hier. Nee ben niet labiel, niet dyslectisch en niet traag en ik ben ook niet jaloers vanwege een pc, kan ik zelf prima kopen als ik het nodig heb. Vind wel dat overheidsinstellingen en dat zijn scholen hun overtollig materiaal aan goede doelen moeten geven. en ik weet dat Pulver nu weer de big boss gaat uithsngen so be it
Dit is niet helemaal waar...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat deurwaarders niet maar aan de deur komen is een genot, geen beslagleggingen en dreigende executie-veilingen. die rust ben ook wel nodig
om weer vooruit te kijken, je financiële zaken en jezelf weer in het gareel te krijgen.
En ja, het is allemaal te herleiden aan je eigen keuzes en handelingen.
Die drie jaar zijn niet alleen om zoveel mogelijk geld te sparen op de boedelrekening, het is
ook bedoelt om een stukje bewustwording te krijgen, inzicht in je financiële huishouding, wat komt er binnen en wat kan je maximaal uitgeven.
gaat wat lastig zonder goed internetquote:
Erg netjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Ireth het volgende:
Om nog even terug te komen op dat WSNP gedoe. Wij stonden toen op de rand van de officiele schuldhulpverlening. Konden kiezen om de schuldhulpverlening in te gaan, elke maand een stukje af te lossen en na 3 jaar zou het restant dan ook weggestreept worden. Er zou dan elke maand 92 euro (!) ingehouden worden en die zouden dan aan het einde van het jaar verdeeld worden over de schuldeisers. En dat 3 jaar lang. Of we gingen door zoals we op dat moment deden, met diverse afbetalingsregelingen van in totaal ruim 400 euro (bovenop onze vaste lasten!) waardoor we het absoluut totaal niet breed hadden, maar dan waren we met 2 jr en 1 maand schuldenvrij en was alles gewoon afbetaald.
Wij zijn toen dus niet de schuldhulpverlening ingegaan. We hebben alles afbetaald.
Dat is ook een manier... maar dat is niet altijd haalbaar...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Ireth het volgende:
Om nog even terug te komen op dat WSNP gedoe. Wij stonden toen op de rand van de officiele schuldhulpverlening. Konden kiezen om de schuldhulpverlening in te gaan, elke maand een stukje af te lossen en na 3 jaar zou het restant dan ook weggestreept worden. Er zou dan elke maand 92 euro (!) ingehouden worden en die zouden dan aan het einde van het jaar verdeeld worden over de schuldeisers. En dat 3 jaar lang. Of we gingen door zoals we op dat moment deden, met diverse afbetalingsregelingen van in totaal ruim 400 euro (bovenop onze vaste lasten!) waardoor we het absoluut totaal niet breed hadden, maar dan waren we met 2 jr en 1 maand schuldenvrij en was alles gewoon afbetaald.
Wij zijn toen dus niet de schuldhulpverlening ingegaan. We hebben alles afbetaald.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
gaat wat lastig zonder goed internet
@cvboer ik mocht een nieuw topic openen van Pulver (toch?)
Jazeker mag dat. Alleen omdat ik de lapo had, wou ik een nieuw deel maken waarbij ik de belofte van Pulver naar jou even had gemist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
gaat wat lastig zonder goed internet
@cvboer ik mocht een nieuw topic openen van Pulver (toch?)
het is geen discussiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef Pulver het volgende:
Het is weekend hoor!
Discussies over de WSNP verplaatsen we naar de aankomende druilerige maandag
De WSNP gaat in het weekend ook door hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef Pulver het volgende:
Het is weekend hoor!
Discussies over de WSNP verplaatsen we naar de aankomende druilerige maandag
Het is een discussie pagina.quote:
haha maakt niet uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jazeker mag dat. Alleen omdat ik de lapo had, wou ik een nieuw deel maken waarbij ik de belofte van Pulver naar jou even had gemist.
het is een gesprek... en geen discussie...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is een discussie pagina.
Staat er boven: FORUM
Laten we nou niet weer ruzie gaan maken, het is weekend!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het is een gesprek... en geen discussie...
En koffietijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Laten we nou niet weer ruzie gaan maken, het is weekend!
Als je ze nou op cd had gebrand had je ze direct gevonden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef Pulver het volgende:
Weet je wat handig is?
De drivers downloaden, uitpakken en dan naar je externe harde schijf schrijven.
Om vervolgens op je USB stick (weer gevonden!) je tureluurs te zoeken waar het nou staat!
quote:
Nogmaals, me cd spelert in me laptop is een beetje overleden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je ze nou op cd had gebrand had je ze direct gevonden.![]()
Maarreuh.....goed bezig!
Edding? Heb je geen laserpen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nogmaals, me cd spelert in me laptop is een beetje overleden.
Wil wel alle bitjes en bytjes op een cd tekenen met een edding, maar geen idee of dat gaat werken.
Ik had er al XP opgezet, dat station was dus al voorbij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:05 schreef Papabear het volgende:
[..]Was het nog gelukt met de BIOS? Bootsequense wijzigen om te voorkomen dat 'ie als eerste vanaf LAN opstart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |