Oh das niet zo fijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lang lang verhaal. 'Familie'gezeik
Wist ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik deed gewoon een fijne nacht wensen hoor
Ik heb vandaag 3 keer gefapt. Het gaat niet meer lukken ben ik bang.quote:
Dat komt goed uit, ik ben een geverquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3 keer gefapt. Het gaat niet meer lukken ben ik bang.
Ik.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ben een gever
Ok dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ben een gever
Hoi! Jij nog wat spannends gedaan?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi! Jij nog wat spannends gedaan?
Ik had ook niks anders van je verwachtquote:
Ja, voorspelbaar ditdatalles.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders van je verwacht
Kut. Ik heb het allemaal. En morgen heb ik 2 katten. Catlady. Alleen dan zonder de geraniums.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, voorspelbaar ditdatalles.
Ik ben een beetje een saaie huismoeder met kat. Maar dan zonder huis, kat en tieten.
Moet je maar een konijn nemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kut. Ik heb het allemaal. En morgen heb ik 2 katten. Catlady. Alleen dan zonder de geraniums.
Nee, konijnen zijn voor kleine kinderen die iets willen wurgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je maar een konijn nemen.
Maar jij had toch een lover in je flat laatst?
Vuige slet dat je bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, konijnen zijn voor kleine kinderen die iets willen wurgen.
Welke?
Nee hoor, valt mee. Ik had al bijna pandapuntenquote:
Nou, poehpoeh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, valt mee. Ik had al bijna pandapunten
Ik wil gewoon niet de gemiddelde fappende Fok!-ker zijnquote:
Jij pandapunten? Ow 12-2012 komt eraanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, valt mee. Ik had al bijna pandapunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |