Ze geeft je een kussie...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whuh weet jij iets dat ik niet weet dan?
aaahwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach voel me weer even wat eenzaam enzo
Nee dat staat weer stil eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahwgeen dates meer gehad die ergens op uit liepen?
Niet teveel in 1 keer willenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik had gehoopt dat ze straks opeens voor m'n deur stond ofzo
Daarmee geef je aan dat ze jouw geluk voor je bepaald. Geluk heb je zelf in de hand mijn waarde vriend.quote:
Je zegt dat ik maar moet fappen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarmee geef je aan dat ze jouw geluk voor je bepaald. Geluk heb je zelf in de hand mijn waarde vriend.
als jij je pener "geluk" noemt, welquote:
Neenee, geluk moet je afdwingenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarmee geef je aan dat ze jouw geluk voor je bepaald. Geluk heb je zelf in de hand mijn waarde vriend.
Dan heb je het zelf in de hand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neenee, geluk moet je afdwingen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whuh weet jij iets dat ik niet weet dan?
quote:
Ik ga hier maar niet op reagerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij je pener "geluk" noemt, wel
Smakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
nomnomnom, de loempiaatjes zijn op nu. Kei lekker wel.
Dat wordt weer een hoop sporten om die er van af te krijgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
nomnomnom, de loempiaatjes zijn op nu. Kei lekker wel.
Volgende week ga ik echt weer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wordt weer een hoop sporten om die er van af te krijgen
'Sporten'quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wordt weer een hoop sporten om die er van af te krijgen
Dit bedoelde je zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wordt weer een hoop neuken om die er van af te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |