Diepvriesmaaltijd. Doordat ik ziek was heeft de afwas zich alleen maar opgestapeld dus wil zo min mogelijk viesmaken nu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lekker laatwat staat er op t menu?
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
koninginnenacht vorig jaar![]()
Was echt een fijne dag!
Geen mannen.. haha wel aandacht niet geven en gewoon lol hebben met je dronken harses met een vriendin. Was gewoon een bijzonder fijne nacht ondanks allesquote:
Hahah bazin!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen mannen.. haha wel aandacht niet geven en gewoon lol hebben met je dronken harses met een vriendin. Was gewoon een bijzonder fijne nacht ondanks alles
Laat het ze wetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben zo blij met al mn vrienden nu![]()
![]()
Ze moeten weten dat ik van ze houd!
Koester ze! Goede vrienden zijn bijzonderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben zo blij met al mn vrienden nu![]()
![]()
Ze moeten weten dat ik van ze houd!
Was fijn gister steun van een aantal te hebben en ook aan mn zusje te kunnen geven en te krijgen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koester ze! Goede vrienden zijn bijzonder
Dat is inderdaad erg fijn! Vandaag semi-familie dagje gehad. Was gezelligquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Was fijn gister steun van een aantal te hebben en ook aan mn zusje te kunnen geven en te krijgen..
Koester en zie in wat je hebt allemaal!!!
Koester alle leuke dingen die je hebt gedaan en nog kunt doen met het beestjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
getsie, mijn hond moest vandaag trainen bij de senioren, omdat het te intensief wordt voor haar. Voel me al hele dag beetje rot, dat ze nu officieel oud wordt. Afgelopen jaar ook flink grijs geworden en met het koude natte weer is ze stram... wil niet dat mn hondje begint af te takelen
oh ik geniet nog heel erg van dr en er zijn nog een hoop dingen die ze nog kan en waar ze plezier in heeft. Maar merk gewoon dat ze oud wordt en das een beetje zuurquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Koester alle leuke dingen die je hebt gedaan en nog kunt doen met het beestje
Ja, das altijd weer minder. En bij honden gaat dat ook best wel hardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik geniet nog heel erg van dr en er zijn nog een hoop dingen die ze nog kan en waar ze plezier in heeft. Maar merk gewoon dat ze oud wordt en das een beetje zuur
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg fijn! Vandaag semi-familie dagje gehad. Was gezellig
ze is heel ziek geweest (echt op t randje gelegen) en toen ze hersteld was en weer beetje op gewicht heb ik een pup erbij genomen. Dit heeft haar enorm goed gedaan, ze leefde weer op en tijdens spel lijtk ze wel een jonge hond. Helaas moet ze de rest van de dag bijkomen en moet ik gewoon accepteren dat haar rol als "sporthond" gewoon over is en ze lekker huishond mag zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das altijd weer minder. En bij honden gaat dat ook best wel hard
klinkt niet zo heel erg enthousiast??quote:
Ach voel me weer even wat eenzaam enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt niet zo heel erg enthousiast??
Whuh weet jij iets dat ik niet weet dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]kussie voor fax die vanavond toch nog gaat genieten van het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |