Uitkering aanvragen kunnen weken overheen gaan. Beter doe je dat als je geld nog niet helemaal op is. Blijf ondertussen gewoon solliciteren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat het verhaal is, werk zegde mn tijdelijke contract op. ok onderhand had ik dit huisje geregeld al voor ik het wist dat hun niet zouden verlengen.
Dus in feite wel een leuk huisje maar nog even geen werk weer en teer nu op mn eigen geld want ok uitkering aanvragen kan maar zo ben ik dan weer niet. maar maandjen nog en dan is het een ander verhaal
zal ik laten zien hoe ik erover denk: _ * _ * * _ * _ * *quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zo doet hij nou altijd tegen mij, gemeen toch
Misschien handig als je quote erbij zetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je beseft dat we elkaar ook in het echt gaan zien met een meet? Kleine waarschuwing, don't push it!
Nee dat was een waarschuwing naar iedereen die mij niet met het respect behandelt dat ik verdien!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien handig als je quote erbij zet
Haha, ok. Veel plezierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat was een waarschuwing naar iedereen die mij niet met het respect behandelt dat ik verdien!Dus niet gemeen doen meer oke
Maar ik moet nu wel gaan. Film kijken bij vriendengroepje, tot vannacht of morgen afhankelijk van het drankgebruik
Meets zijn cool.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je beseft dat we elkaar ook in het echt gaan zien met een meet? Kleine waarschuwing, don't push it!
Muquote:
Wat valt er nu weer te lachen!quote:
MHHHquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak er dan Muh van om verwarring te voorkomen
[..]
Hey MK!
je zit weer eens niet aan de fristi geloof ik hequote:
Eh....neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je zit weer eens niet aan de fristi geloof ik he
eh nee....lijkt me ook niet lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eh....nee
Is pisang en fristi te mixen dan? Lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n toffe mix
FF luisterenquote:
lekker laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet nog koken vanavond...
Bel de shoarmaboer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet nog koken vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |