quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet de gemiddelde slickende Fok!-ster zijn
Ik heb morgen een pandapunt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet de gemiddelde fappende Fok!-ker zijn
Jij bent dan ook duidelijk een bovengemiddeld fappende FOK!ker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik wil gewoon niet de gemiddelde fappende Fok!-ker zijn
Ja, het was haast als het einde der tijdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij pandapunten? Ow 12-2012 komt eraan
Ik wist wel dat jij van slikken hier, vuile slikheks. Maar dat mag je ook gewoon zeggen zonder net te doen of ik dat deed hoorquote:
Gelukkig heb je hier keus genoegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, het was haast als het einde der tijden
Klap 'm tussen een deur! Dan heb je een goede reden!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb morgen een pandapunt.
Ik ben bovengemiddeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook duidelijk een bovengemiddeld fappende FOK!ker.
En bedankt, nu heb ik straks nachtmerriesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier keus genoeg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het was haast als het einde der tijden
[..]
Ik wist wel dat jij van slikken hier, vuile slikheks. Maar dat mag je ook gewoon zeggen zonder net te doen of ik dat deed hoor
oh, en hier was hieldquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klap 'm tussen een deur! Dan heb je een goede reden!!
Nja, ik wil het gewoon niet hebben hoor. Dat blijft altijd op je c.v. staan..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeleken met die 35-40 punten die ik had, valt het best mee.
Grutjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik wil het gewoon niet hebben hoor. Dat blijft altijd op je c.v. staan..
Ja, het is echt heel vervelend voor je..quote:
Slaap lekker meid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel vervelend voor je..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker meid.
(en jij ook MUhahahahahaha)
HIer nog een lieverd voor het slapen gaan:Hij mist de oren denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je kan alle beesten eten. Of je er dood aan gaat is een tweede.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat voor beest is dat dan? Kun je het eten? Stomme vraag, ja natuurlijk!
Welnee, gewoon goed doorbakken of lang aan het spit laten roosterenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan alle beesten eten. Of je er dood aan gaat is een tweede.
Bakken, met een peperroomsausje eroverheenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, gewoon goed doorbakken of lang aan het spit laten roosteren
oOoooow lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bakken, met een peperroomsausje eroverheen
Nu heb ik zin in een stuk vlees met peperroomsaus. Verdammt.quote:
Je hebt toch katten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een stuk vlees met peperroomsaus. Verdammt.
1, en dat is meer haar dan vlees.. En k heb ook geen peperroomsaus in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |