Ben een Belg, maar maakt dat serieus uit? Normaal kan je toch ook roamen dus lijkt me geen probleem van welk land je ben? Ga het wel ook nog ff vragen op xda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef Expression het volgende:
Damn, moet je het even in het topic vragen hoe het zit met 3g in Nederland.

Succes!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben een Belg, maar maakt dat serieus uit? Normaal kan je toch ook roamen dus lijkt me geen probleem van welk land je ben? Ga het wel ook nog ff vragen op xda.

Ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Expression het volgende:
[..]
Vraag me af of je veel gaat merken van Project Butter met TW erover heen.

quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh die App Drawer is wel erg sexy
quote:

quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb ook Galaxy S en kan Slimbean van harte aanraden
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
SlimBean is de snelste, maar niet voor alle telefoons
http://slimroms.net/index.php/supported-devices
edit: o wacht dit is het sgs topic....slimbean is dus ook voor jou
quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Parafernalia het volgende:
Slimbean 2.5.0 met holo launcher HD
Enzquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Parafernalia het volgende:
Slimbean is wel de beste ROM die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Mooi dat je nog soepeltjes JB kunt draaien op een toestel dat al 2,5 jaar oud is.
gebruikt.

Mooie compilatiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:45 schreef Roolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Enz

Had je anders verwacht dan?quote:

Ik moet in recovery 'install Zip from SD-card' selecteren dan, weet niet of jij die optie ook hebt? Want jouw optie klinkt alsof je update.zip daarmee moet installeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, zoals jullie weten heb ik dus Razodroid geflashed. Nog 2 vraagjes
In de thread op xda staat er dat ik nu flash player op mn telefoon kan zetten met de attachment daar. Is dat dan gewoon in recovery gaan, apply update from sd en dan dat bestand selecteren? Of moet ik meer doen?
En als er een update komt, moet ik dan ook gewoon in recovery gaan en flashen of moet ik dan eerst weer alles wipen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1816611

Wat is er dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:34 schreef ex het volgende:
Is het al maandag avond?! Ik ga weer lekker met een bak popcorn klaar zitten op www.youtube.com/android.

Maar ik bedoel die flash player. Moet ik die flashen of kan ik die gewoon op mn sd gooien en ben ik dan klaar? En install zip from sd is hetzelfde als apply update from sdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik moet in recovery 'install Zip from SD-card' selecteren dan, weet niet of jij die optie ook hebt? Want jouw optie klinkt alsof je update.zip daarmee moet installeren.
En bij een update van die app kun je 'm er gewoon overheen gooien.
(Als die er ooit komt)

Een aangekondigd Android event door Google -> http://www.theverge.com/2(...)-oct-29-announcementquote:

quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
De cijfers van onze mobiele website, driekwart van de bezoekers komt er met een iPhone of iPad:

Waarschijnlijk al deze dingen of een van deze dingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef ex het volgende:
[..]
Een aangekondigd Android event door Google -> http://www.theverge.com/2(...)-oct-29-announcement
Waarschijnlijk:
- Nieuwe Nexus phone
- Nieuwe Nexus 7 variant
- Nieuwe Nexus tablet (10" met Samsung)
- Android 4.2
- Grote update voor Google Now.

Het is een zip bestand toch? Die moet je eigenlijk altijd flashen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar ik bedoel die flash player. Moet ik die flashen of kan ik die gewoon op mn sd gooien en ben ik dan klaar? En install zip from sd is hetzelfde als apply update from sd
EDIT: Of bedoel je in CWM? Ik heb namelijk geflashed via samsung recovery

Allemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al deze dingen of een van deze dingen?

Ik zag het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:32 schreef Parafernalia het volgende:
Er is een nieuwe versie van een bepaalde rom uit [ afbeelding ]

Jammer dat tablets en telefoons niet uitgesplitst zijn. (is ook moeilijk om goed te doen lijkt me)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieuze noot: Blijft interessant dat zelfs op een forum als FOK! iOS (Macintosh) flink over andere OS'en heen walst. Dat het nou op het Viva forum zou zijn, dat zou nog makkelijk te verklaren zijn![]()

Ok flashen dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef Roolio het volgende:
[..]
Het is een zip bestand toch? Die moet je eigenlijk altijd flashen.
Ik gebruikt 4ext recovery, dan heb je beide opties.

derbauer.dequote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:16 schreef stoereboii het volgende:
En moet het dan gewoon via apply update from sd? dan weet ik genoeg
Welke apps/sites zijn zeer handig als je flash player hebt?

Je telefoon brickt niet zomaar, als hij het niet kan flashen dan meldt ie dat wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok flashen dus
Als je hem niet mag flashen, krijg ik da een foutmelding of brickt ie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |