Je moet oppassen voor die Chinezen ze pakken je zo in met kroepoek en sambal erbijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza. Hmm. Maar eens een pizzeria uitzoeken hier. Maar ach wat boeit het, ik weet al een hele goeie chinees
Welnee mij nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet oppassen voor die Chinezen ze pakken je zo in met kroepoek en sambal erbij
Met een beetje vetsin smaakt allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zie al voor me dat er per ongeluk schroeven in mijn Foe Yong Hai terechtkomen
Daar heb ik er zowat meer van dan bottenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zie al voor me dat er per ongeluk schroeven in mijn Foe Yong Hai terechtkomen
Ga lekker slapen laifurtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, lekker suf zo op zaterdagavond. Maar ik ben moe.
Dan ga je toch lekker onder je dons dekkie liggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, lekker suf zo op zaterdagavond. Maar ik ben moe.
het lijtk er wel op jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef Karzai het volgende:
Het is kwart voor negen en het is weekend, worden jullie zo afgebeuld door de week?
ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijtk er wel op ja
Moet zeggen dat ik ook best duf ben
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Doeieloei dan maar
ik ga Hardcore Pawn kijken
lig je in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben pawn stars aan het terugkijken en ga zo hardcore pawn kijken.
Oh men ik hoop dat ik morgen naar huis mag
Even JF een sms sturen dat hij morgenvroeg mn medicijnen meenemt, aangezien de levering van patientgebonden medicatie in het weekend nogal vertraging kan oplopen
Vandaag mn medicatie ook al niet gehad
Dit en if so sterkte beterschap en kusjekroel verdorie!quote:
Moeders, soms zo lief dat het irritant isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even bij moeders langs
Ben bang dat ze een deel van mijn wasgoed heeft ingevorderd
Best fijn dat ze het überhaupt wil doen (vooral de overhemden) maar ik wou mijn witte was doen en heb nog maar een paar T-shirts over en dat klopt niet. En ik mis een vracht overhemden
Ben heel blij dat ze dat wil doen, maar zeg/sms/wa het dan even, nu snap ik er niks meer van
Raar dit.
Yepquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi ik heb een snood plan, mams had gezegd een paar overhemden langs te brengen, die ga ik dus maar even meenemen
Dan is alles weer schoon en gestreken![]()
"Oh had niet gezien dat je er al een paar had opgehaald"
Thanx.quote:
Valium en spanbanden en we komen een heel eindquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Ladylike het volgende:
Alleen bedrust en Ladylike... het blijft een rare combinatie
Als het moet binden we je wel vast, of niet Symph?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Thanx.
Flink geschrokken, maar als het zo blijft mag ik snel naar huis
Alleen bedrust en Ladylike... het blijft een rare combinatie
wrs niet neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Oeh bah ladlylike, maar met de baby is niks mis hoop ik?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valium en spanbanden en we komen een heel eind
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het moet binden we je wel vast, of niet Symph?
En als atlas je maag optillen als je gegeten hebt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs niet nee
Die voel ik de hele tijd lekker rondzwemmen
Juist jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En als atlas je maag optillen als je gegeten hebt?
Ja hoor, ik vraag wel advies aan GFquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het moet binden we je wel vast, of niet Symph?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik geen overhemden ben vergeten en dan ben ik even weg
Nu al lol met mezelf
have funquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik geen overhemden ben vergeten en dan ben ik even weg
Nu al lol met mezelf
rustig aan hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog wat tv kijken op de laptop en dan mn oogjes dicht doen
Bedankt voor jullie medeleven![]()
![]()
Zal wel moeten, anders krijg ik ruzie met de zustertjesquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal wel moeten, anders krijg ik ruzie met de zustertjes
Later mensen
KOPPEDICHTMAFFEquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef Ladylike het volgende:
Jezus het is ineens rustig op de afdeling
Maar het is wel heel cutequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat slaat dus totally nergens op
met een steel erin is hij functionelerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar het is wel heel cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |