Wordt jij nooit gepepen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:38 schreef misterfdude het volgende:
ik zou willen dat mijn vriendin soms op zo'n manier liet zien dat ze het wel waardeert als ik iets voor der doe.

ow jawel hoor. meer dan genoeg... nou ja meer dan genoegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wordt jij nooit gepepen dan?
Dat kun je toch ook gewoon vragen...

Dat jij het tuinhekje staat te reparen en ze nog voor je klaar bent al op d'r knietjes voor je zit met een gulzige blik in d'r ogen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef misterfdude het volgende:
[..]
ow jawel hoor. meer dan genoeg... nou ja meer dan genoeghet is alleen nooit gekoppeld aan een handeling en dat zou wel leuk zijn voor een keer.

Ik hoor dat jij er verstand van hebt..!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat jij het tuinhekje staat te reparen en ze nog voor je klaar bent al op d'r knietjes voor je zit met een gulzige blik in d'r ogen?

Ik heb een stroef tuinhekjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef misterfdude het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij er verstand van hebt..!

Ik kan het niet beter zeggen. Walgelijk vind ik dat soort gedrag. Vrouwen die doodleuk hun lichaam als ruilobject aanbieden en dan nog denken dat ze voor vol worden aangezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef practics het volgende:
Nou als ik eerst wat moet doen voor sex, dan ben je snel me ex.
Kots op dit soort vrouwen, seks gebruiken als dwang/ruilmiddel. Dan nog gek vinden dat naar 10 jaar totaal geen sex leven meer hebben en de man buiten de deur neukt.

Laat me raden, jij kan geen vriendin krijgen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter zeggen. Walgelijk vind ik dat soort gedrag. Vrouwen die doodleuk hun lichaam als ruilobject aanbieden en dan nog denken dat ze voor vol worden aangezien![]()

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kan geen vriendin krijgen?

En de buren dan? Die mogen meekijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat jij het tuinhekje staat te reparen en ze nog voor je klaar bent al op d'r knietjes voor je zit met een gulzige blik in d'r ogen?

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
En de buren dan? Die mogen meekijken?

Ik wou net zeggen, sinds wanneer schijnt hier de zon?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef praatmaarraak het volgende:
je weet wel dat die foto niet uit nederland komt toch?

kijk ook eens naar dat bordje in de tuin ")quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, sinds wanneer schijnt hier de zon?

Geen overtuigend bewijs, kan op vakantie in Amerika meegejat zijn en hier in de tuin zijn gezet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:48 schreef praatmaarraak het volgende:
[..]
kijk ook eens naar dat bordje in de tuin ")

ja en de lucht..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Geen overtuigend bewijs, kan op vakantie in Amerika meegejat zijn en hier in de tuin zijn gezet.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |