33 maar op FOK! eeuwig 18 natuurlijk!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom ben je fokmoe dan?
en feli.hoe oud?
Ze heeft hier een grote mond, maar in de praktijk is ze net zo'n watje die niks durft als het gros van de mannen hier.quote:
Dan hou ik het wel bij kippenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier brouwen, kippen houden of wiet verbouwen
oke want het staat niet meer in de OPquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik zit er aan te denken om het een weekje later te doen.
oke want het staat niet meer in de OPquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat laatste heb ik wel eens gedaan....naja, waren maar 4 plantjes eigenlijk MAAR EEN OOGST!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier brouwen, kippen houden of wiet verbouwen
ssstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft hier een grote mond, maar in de praktijk is ze net zo'n watje die niks durft als het gros van de mannen hier.
LOL!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oke want het staat niet meer in de OP
[..]
[..]
[..]
Stopbord is toch ook rood?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef Evie het volgende:
jonge wat verwoord jij een stopweek toch smerig!
ook al 33.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
33 maar op FOK! eeuwig 18 natuurlijk!!
Goh, jij zal je vast wel thuis voelen hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft hier een grote mond, maar in de praktijk is ze net zo'n watje die niks durft als het gros van de mannen hier.
qft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog wel een gaatje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef Evie het volgende:
pfff zelfverzekerde bloedgeile man nodig om mn emoties eruit te werkenlalalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sint wat doe je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mn eerste vriendje had een plant die het heeeeeeeeeeeeeeel goed deed. Toen leerde hij mij kennen en was die plant binnen 1,5 maand doodquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik wel eens gedaan....naja, waren maar 4 plantjes eigenlijk MAAR EEN OOGST!
Deze reeks is goed voor mijn Lourdesgevoel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goh, jij zal je vast wel thuis voelen hier
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog wel een gaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:maar niet zo geil als ik
dus
Wat is een Lourdesgevoel? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze reeks is goed voor mijn Lourdesgevoel.
Zal het onthouden.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef AirwiN het volgende:
En een foto als ondersteuning van de TT.
[ afbeelding ]
Heilig en onaantastbaar denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een Lourdesgevoel? Nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |