Waar?Bij FL_Freak thuis. Dit is een plaats in de omgeving Den Bosch/Oss. De plaats is in Nuland. Via 9292ov kun je berekenen hoe je hier kan komen.
DONDERDAG stuur ik een PM rond met mijn huisgegevens ivm met privacy.Slaapplek?De vaste plekken zijn bezet dus diegene die niet op tijd waren met aanmelden ervoor zullen zelf een opblaasding of matje moeten meenemen
Matras 1: Flippiee
Matras 2: VRIJE BED DM VOOR RESERVERING XD
Matras 3: SV
Matras 4:P_Z
Matras 5: leeell
Bank: 2happy4u (als hij komt)
Luchtbed: Ro-ald (Moet ik nog ff naar op zoek)
Wanneer en hoe?Ik stel voor dat we de meet op 13 oktober beginnen omstreeks 13.00 en het eindigt rond 13.00 op zondag. Rond die tijd moet er wel aanstalte gemaakt worden om te vertekken.
Eten en drinkenJe kunt zelf vlees meenemen en op de BBQ doen, of je gaat naar een friettent en daar kan het ook gehaald worden (5 min lopen). Pizza bestellen is ook mogelijk.
In het dorp hier is de Albert Hein tot 18.00 open. Dus je zou ook in plaats van met het hele reizen shit meenemen, kun je ook voor die tijd dus even naar de albert hein gaan in Nuland en dan is het 5 min lopen

.
Mensen die komen/misschien komen graag de lijst kopiëren en jezelf toevoegen!Laatste up to date lijstKomers:- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- UFT + Intronic
- leeell
- Wietparkiet
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- Danger.Mouse
- Flippiee
- Monopoly
- Dastan
- Nestalgie
- haan33
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- HappyBob
- 2happy4u
- Dientje12 (99% zeker)
Eten/drinken FL_Freak: Paar kratjes bier, fris en wat broodjes in de ochtend
wietparkietje: Kratje en wat bolletjes voor de volgende ochtend
Dromenvangertje: 2 flessen wijn. cosmopoltion, (alcoholist)
LompeHork: Twee kratjes pils en fris voor hemzelf (de fris dus, niet die kratten )
Heatseeker: Kratje beugels, flesje rum en cannabis.
Uft - Intronic: Wijn, en andere drank
Danger.Mouse: Rum/wodka/whisky en fris. Doosje partysnacks voor de gezamelijke munchies.
Ga.aguyim: Fris (Cola) en biefstuk of kip.
Flippiee: Wodka, cassis
Spaghettivreter: kratje bier. 3 zakken chips en plastic bekertjes
Blaat.Papegaai: Fust bier Bavaria , Condooms(Durex), Chips (Doritos), Mayonaise en Curry + uitjes!
Plastic_zak: Kratje bier
smitjew: 2 flessen jonge jenever en een vlees mix.
Nestalgie: Kip en smokewaren
Ro-ald: Kratje bier
Ik neem aan dat iedereen iets meeneemt, zelf niets meenemen maar wel alles opzuipen/leegvreten wordt niet op prijs gesteld. Gezond verstand, moet goedkomenVanaf nu gewoon weer de lijst overnemenVanaf nu gewoon weer de lijst overnemen