Dat wel maar zitten verkeerdquote:
ja man. Rijkswegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef Monopoly het volgende:
Lijn 90 vanaf Den Bosch pakken. Die stopt toch in Nulandia ?
Er van uitgaande dat hij de buschauffeur niet vergast met zijn bierpoepjens natuurlijk!!quote:
Weet ik veel, ik zit nog in de trein. We rijden iets langzamer omdat er werkzaamheden zijn aan het spoor. Volgens 9292 kom ik om 16.53 aan. En als ik pech heb door die kut vertraging moet ik een uur wachten op Den Bosch, maar volgens mij moet ik het gewoon halen.quote:
We zijn er bijna 10 minquote:
Dank u welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef TwyLight het volgende:
Er is altijd weer een nieuwe ONZ mod als ik terug kom na een ban. Goede keus deze keer
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie niemand die hier aan veiligheid denkt. Is er ook wel iemand die aan een verbandtrommel o.i.d. denkt? Een gevaar zit in een klein hoekje en je kunt je zelfs al lelijk openhalen aan een draaidop flesje.
Ik zie niemand die hier aan veiligheid denkt. Is er ook wel iemand die aan een verbandtrommel o.i.d. denkt? Een gevaar zit in een klein hoekje en je kunt je zelfs al lelijk openhalen aan een draaidop flesje.
Altijd verantwoordelijk bezig jij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al mensen achter gelaten in het park?
Hopelijk gaat alles goed deze keer inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon bij elkaar blijven inderdaad en voordat iedereen gaat anders even koppen tellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk gaat alles goed deze keer inderdaad.
Willen jullie allemaal goed opletten of de groep nog wel compleet is en dat er niemand, waar dan ook, achterblijft.
Ik zal voor jullie vingeren dat alles goed en veilig verloopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Monopoly het volgende:
Aardige jongen die Littlerabbit.
Ik zal gelijk de kerk even bellen of ze voor ons willen bidden, Immers Goddelijke interventie kan nooit geen kwaad.
Welke stream?quote:
Ik ben dronken, jij niet hopelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "remlof is een dronken gozer"
Helaas wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben dronken, jij niet hopelijk
Jawel? Weet je dat nu al niet meer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek toch niet uitgedaan?>
Nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel? Weet je dat nu al niet meer?
Totdat we de pics te zien krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:06 schreef Monopoly het volgende:
Wat er ook gezegd wordt, ik was er niet bij. Alles is een leugen.
Ik hoorde dat hij vannacht voor de deur stondquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:22 schreef Intronic het volgende:
Iemand nog iets gehoord van meneer snee?
Serieus? Ze zouden terug gaan voor zovrr ik weetquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij vannacht voor de deur stond
Ja faaluser, deed z'n naam wel eer aan. Was ergens tegen aan gevallen, dikke snee in z'n kop, wij hebben hem naar het ziekenhuis gebracht.quote:
Nice.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja faaluser, deed z'n naam wel eer aan. Was ergens tegen aan gevallen, dikke snee in z'n kop, wij hebben hem naar het ziekenhuis gebracht.
bh nb sc topicquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:41 schreef Dastan het volgende:
Godver eindelijk thuis en waar zijn de plaatjes en filmpjes?
graag gedaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was een bazenmeet inderdaadBen net thuisgekomen.
FL bedankt voor de gastvrijheid
Dit ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was een bazenmeet inderdaadBen net thuisgekomen.
FL bedankt voor de gastvrijheid
Jezusquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net thuis6u over gedaan om thuis te komen
aids NS.
Maar het was zeer aangenaam
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef weerstandje het volgende:
Ook weer tuis, was erg leuk jongens
klopt dit is allemaal per dm afgesproken en wequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:24 schreef quer het volgende:
Hoax,jullie durven helemaal niet uit jullie zolder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |