Haha Vlindur, jij bent goed bezig met je Fifty topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef Vlindur het volgende:
Ja hoi. 50 shades![]()
Jeremy vind ik juist wel een leukerd
Jeremy is idd goed opgedroogdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef loezzzje het volgende:
Jeremy is goed opgedroogd. In S1 & 2 vond ik hem niks maar in 3
Mijn vriend gaat wel mee naar de Twilight films maar TVD nee hoorterwijl ik TVD 10x beter vind
ik vind TVD wel erg soft in vergelijking met Trueblood. en ook twilightquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jeremy is idd goed opgedroogdHij werd steeds breder naarmate de serie vorderde.
Mijnes vindt Twilight echt heel erg gaydenk dat hij TVD beter aankan
Ik kijk altijd samen met mijn oom en das misschien nog wel beter want hij is gay dus we geilen samen op Ianquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jeremy is idd goed opgedroogdHij werd steeds breder naarmate de serie vorderde.
Mijnes vindt Twilight echt heel erg gaydenk dat hij TVD beter aankan
Ik zit op mn werk!quote:
Al zoekend ben ik er achter dat ze wel vaak gebruikt worden in de serie... Niet erg, goede muziek.quote:
Waarschijnlijk denkt hij, Twilight kost me 2 uur, Vampire Diaries kost al gauw 20 uur. Optelsom gemaakt en die 2 uur is te overleven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef loezzzje het volgende:
Mijn vriend gaat wel mee naar de Twilight films maar TVD nee hoorterwijl ik TVD 10x beter vind
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Vlindur het volgende:
Oh brr nee. Geen Horrors voor mij. Ik heb drie maanden heel slecht geslapen dankzij de Exorsist![]()
Ik heb wel nachtmerries gehad en ik vind het ook wel eng maar ik schuif de angst opzij en kennelijk krijg ik er wel een soort kick vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een week slecht geslapen van deel 1... Laat maar dus.
(Nu moet ik ook zeggen, ik laat altijd het licht aan op de badkamer, maar mn dimmer is stuk... Dus af en toe gaat het licht aan en uit...)
seizoen 1? AHS is echt geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ja, ik ga me er wel weer aan wagen. Maar eerst beginnen met American Horror Story.
Is ook zo... Dat zegt hij tegen Elena...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het ook lief dat Damon aan de bar een plekje vrij hield voor Alaric (tenminste ga ervan uit dat het voor hem was).
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
seizoen 1? AHS is echt geweldig.[USA] American Horror Story: Asylum
Hmm zou dat het zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij, Twilight kost me 2 uur, Vampire Diaries kost al gauw 20 uur. Optelsom gemaakt en die 2 uur is te overleven.
Of je kijkt natuurlijk gewoon wat oude afleveringen opnieuw mocht het je te veel wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef Pvoesss het volgende:
We moeten allemaal naat Cult (TV Series 2012– ) - IMDb
Gaan kijken zodat we alaric niet nog meer hoeven te missen
Klinkt net alsof vrouwen geen goede series kunnen kijken ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Abed het volgende:
Veel vrouwen die dit kijken dus, jammer..ik had ergens gehoord dat het een goede serie was namelijk.
Kan je niet zo goed tegen die ruwere geweldsscenes? Op zich is True Blood niet eng ofsow, je moet alleen wel tegen veelwat meer...seks, naakt, bloed en geweld kunnen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
True Blood durf ik overigens niet te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |