Ja vond ik ook raar. Stefan zei toch tegen Tyler "Als je een normale vampier was was je dood geweest" of iets dergelijks toch. Word Damon geraakt leeft ie nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
Interessante aflevering, het verbaasd me dat die hunter damon niet heeft vermoord met z'n kogels.
En waar is Catherine ? Leuk om alaric weer eens te zien.
IK WIL OOK!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga niet lezen wat hierboven staat, ik moet de episode nog kijken maar ik wil wel vol smart vertellen dat ik naar de BLOODY NIGHT CON ga in Brussel 12 & 13 mei! WAAR IAN SOMERHALDER main guest is samen met STEVEN R MCQUEENOmg. Op de foto met Ian
Zojuist een Pass gekocht
Ik heb die van 290 euroquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar?
Gevonden geloof ik....
150 euro?
Wij aanvankelijk ook, maar je kan in drie termijnen betalen, dan voel je het niet zo.quote:
Dubbele snelheid. Praat iedereen heel hoog wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik kan hem niet meer zien in de 20 minuten voor werk
Haha ik vertrek nu alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dubbele snelheid. Praat iedereen heel hoog wel.
Je betaald natuurlijk niet alleen voor de foto, het is een heel evenement van 2 dagen. Dit heb ik hierboven ook al uitgelegdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef loezzzje het volgende:
Oy deze aflevering was echt
Damon & Elena![]()
![]()
![]()
Alaric![]()
Ik moet de aflevering nog ff processen, verdere review volgt
300 euro voor op de foto met Ian?Hoe lekker hij ook is, dat heb ik er niet voor over
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |