Ik denk zo rond een uur of 8quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht jouw PC thuis bij ons
Joehoe![]()
Gamen
Maar hoe laat ging jij nou weg?
quote:
Have funquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
Ik ben er weer weg vanFijne avond nog!
Neu, ik reageer vaker serieus op niet-serieuze postsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm sarcarsme is schijnbaar ook verleden tijd bij KSC
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
fijne avond sammersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
Kapitein Luiaardquote:
Gast, ik dacht dat jij gewoon Gast Hof heettequote:
Die zal het nu wel super doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik denk zo rond een uur of 8![]()
effe de petromax uitproberen
Is totaal niet erg joh, ik kan er wel mee lachen ik heb al genoeg shit aan mijn kop met LLquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, ik reageer vaker serieus op niet-serieuze posts![]()
quote:
Nee het tweede deel is afhankelijk van de situatiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gast, ik dacht dat jij gewoon Gast Hof heette
Sowieso als ik wakker ben en dan zal ik randall met mam halen en dan komen we richting jouquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gast, ik dacht dat jij gewoon Gast Hof heette
[..]
Die zal het nu wel super doen
Geniet er maar van.
Pa belt mij rond 12 uur.
Laat me nog even (Kan via fok) weten hoe laat jij denkt morgen hier te zijn
al 4 uur bloedvrij, als het zo blijft zal ik morgen wrs ook rond de avond thuis zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Is totaal niet erg joh, ik kan er wel mee lachen ik heb al genoeg shit aan mijn kop met LL
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al 4 uur bloedvrij, als het zo blijft zal ik morgen wrs ook rond de avond thuis zijn
(hoop en denk ik)
Goed schatje. You know I love youquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Sowieso als ik wakker ben en dan zal ik randall met mam halen en dan komen we richting jou
ik stuur wel een sms
ja, praat maar even met je vader of zoquote:
huhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, praat maar even met je vader of zo
Die heeft wat meer geloofwaardigheid bij mij dan Godquote:
ok wist ik niet, wat had je voor eten gehad?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heeft wat meer geloofwaardigheid bij mij dan God
Als ik me shit voel praat ik altijd met jouw pa en mijn ma
Meestal ben ik dan ook alleenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ok wist ik niet, wat had je voor eten gehad?
soep, knakworsten, gehaktballen en blikvoer genoeg voor een hele weekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:06 schreef john-frusciante het volgende:
Klinkt goed![]()
Ik hou het maar op een soepje en knakworstje dieet
Tegen jou of tegen mij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef john-frusciante het volgende:
Die Hen...James verteld veel
Jij mag datquote:
Truequote:
Van jou pik ik sowieso meer als van anderenquote:
ben je aantekeningen aan het maken voor je nieuw boek:quote:
Ik doe niet aan boekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je aantekeningen aan het maken voor je nieuw boek:
Hoe maak je iemand klote (kut kan ook) zwanger
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef john-frusciante het volgende:
Die Hen...James verteld veel
De Kamasutra is anders best leerzaam hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe niet aan boekenIk LEES nog niet eens boeken
shit shit mn portemonneequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van jou pik ik sowieso meer als van anderen
jij kan niet lezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Weet je dat ik dat boek nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De Kamasutra is anders best leerzaam hoor
praktijk mens zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
smakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn yoghurtje eten
Ben kapot ineens
Moet je die wel eerst even in mn buurt latenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat boek nog nooit heb gezien![]()
Ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat boek nog nooit heb gezien![]()
Thanx, ze bezuinigen iig niet hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
praktijk mens zeker
[..]
smakelijk
voor een slangenmensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De Kamasutra is anders best leerzaam hoor
Hey, mn scheikunde boek was ook leerzaam, betekent nog niet dat ik alles kan/ken dat er in stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |