ze zijn nou iig in stukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs als mijn famillie dood is, sputtert het nog tegen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn nou iig in stukken
brandhout is het gewordenquote:
Okéquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe groot ze zijn.
Ook nog nooit over gehad.
Wij worden inderdaad liever gecremeerd dan begravenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij worden inderdaad liever gecremeerd dan begraven
quote:
Over mijn username kun je weinig grappen makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We grappen vaker over bos/brandhout vanwege mijn username
Ik moet opeens denken aan (niet grappig gerelateerd ofzo)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Over mijn username kun je weinig grappen maken
hoog. kijk omhoogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
In het oosten heeft sam wel degelijk een betekenisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat haar echte voornaam best wel eens Samantha kan zijn jaquote:
Ramses Shaffy. HOog sammie hoog sammie kijk omhoog sammie want dan word je lekker natquote:
preciesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ramses Shaffy. HOog sammie hoog sammie kijk omhoog sammie want dan word je lekker nat
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat haar echte voornaam best wel eens Samantha kan zijn ja
hoe ben je eigenlijk op sammers gekomen?quote:
Een goede vriendin van me noemt/noemde me zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ben je eigenlijk op sammers gekomen?
Kan zijn he, niet per direct automatisch dat het zou is.quote:
Kan allemaal. Maar ik houd het liever voor me, ik word gecontroleerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Samira, of gewoon Sam is natuurlijk ook een optie, of gewoon Sanne
Okeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar ik houd het liever voor me, ik word gecontroleerd
verstandigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar ik houd het liever voor me, ik word gecontroleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Ladylike het volgende:
Zo, paps is weer naar huis.
Eten was goed te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
Ik blijf waar ik nu ben (bij pa in huis), ik denk dat ik zo even kijk of hier een leuk DVD-tje ligt. Pa is zelf weg tot een uur of 20 of 21. Ik blijf wel vaker hier slapen enzo. Morgen gaan we naar de dierentuin in Overloon. Daar zien we mijn broer en zijn gezin (vrouw en 2 kleine koters) ookquote:
ik verberg niks iedereen mag weten dat ik JOHN heetquote:
Heb je de PC weer aan de praat?quote:
Veel plezier alvast! Ik heb vanavond een feestjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik nu ben (bij pa in huis), ik denk dat ik zo even kijk of hier een leuk DVD-tje ligt. Pa is zelf weg tot een uur of 20 of 21. Ik blijf wel vaker hier slapen enzo. Morgen gaan we naar de dierentuin in Overloon. Daar zien we mijn broer en zijn gezin (vrouw en 2 kleine koters) ook
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de PC weer aan de praat?
Ma en fred zeiden dat het ding niet meer aanging
Hoe laat ga je weg trouwens?
Mijn voornaam is Erik, daar doe ik niet moeilijk over. (staat ook bij de reviews en sportverslagen die ik maak). Mijn achternaam is overigens niet Bos (maar dat woord zit er wl in verwerkt)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik verberg niks iedereen mag weten dat ik JOHN heet
hmm sarcarsme is schijnbaar ook verleden tijd bij KSCquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn voornaam is Erik, daar doe ik niet moeilijk over. (staat ook bij de reviews en sportverslagen die ik maak). Mijn achternaam is overigens niet Bos (maar dat woord zit er wl in verwerkt)
Trouwens Sammers heb jij accountancy op de FOntys in EHV gedaan, daar heb ik ook even mezelf aan gewaagd, maar dat was voor mij te zwaar (ik zat er tussen 2002 en 2004)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Ladylike het volgende:
Zo, paps is weer naar huis.
Eten was goed te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat is af en toe inderdaad zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm sarcarsme is schijnbaar ook verleden tijd bij KSC
ik Jamesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik verberg niks iedereen mag weten dat ik JOHN heet
Ooooh ik dacht jouw PC thuis bij onsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]mijn oude pc die we te leen hadden gegeven aan mama
ik heb wel de 5.1 aan de praat![]()
Ik heet Kapiteinquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iedereen heet kees behalve jo die heet jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |