steel de telefoon van je kamergenootquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Ladylike het volgende:
iemand nog tips hoe ik gratiz kan sms-en?
Aangezien WA hier niet werkt
Vroegah had je daar websites voor, waar dat kon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Die is nog maar een uurtje hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
steel de telefoon van je kamergenoot
Nu moet je vanalles doen daarvoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroegah had je daar websites voor, waar dat kon.
pak hem vlak voor hij/zij weg gaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is nog maar een uurtje hier
[..]
Nu moet je vanalles doen daarvoor
Nee hoor, dat viel wel mee. Alleen kwam ik daardoor net boven de inkomensgrens uit. Dus kan ik alles terug betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je wel bizar verdiend in die laatste 2 maanden klopt er iets niet...
das wel nare pech dan..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat viel wel mee. Alleen kwam ik daardoor net boven de inkomensgrens uit. Dus kan ik alles terug betalen.
Ze, ik lig bij de zwangerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pak hem vlak voor hij/zij weg gaat
in de blijheid naar huis te moeten letten ze daar niet op en tegen de tijd dat ze er achter zijn dat ie weg is ben je weer een hele poos verder
verder is ie gewond en dus niet zomaar terug in het ziekenhuis dus dan win je ook weer tijdgeniaal plan al zeg ik het zelf!
maar als je nu na 2 maanden er boven komt dan kom je er normaal toch ook wel boven? dus dan heb je er toch nooit van kunnen profiteren dus kan het toch ook niet zo'n enorme klap zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat viel wel mee. Alleen kwam ik daardoor net boven de inkomensgrens uit. Dus kan ik alles terug betalen.
hmmm... grote sterke man?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze, ik lig bij de zwangeren
en haar man hangt hier ook rond, nu durf ik al helemaal niet meer;(
Jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm... grote sterke man?
ja dan word het lastig
ja dan wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
JaAlles bij elkaar zo'n ¤2600,- . Nu was een buffer of een grote spaargeld wel prettig geweest. Of het winnende staatslot. Maar helaas....
zo'n grote met spieren?quote:
Ik zal het je uitleggen: in 2010 werd ik werkloos. Van augustus tot oktober 2010 heb ik echter kortdurend een uitzendbaan gehad. Toen ik mijn WW-uitkering had moest ik wel huurtoeslag aanvragen, die heb ik keurig stopgezet op het moment dat ik ging werken. Maar helaas kan ik alles terug betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je nu na 2 maanden er boven komt dan kom je er normaal toch ook wel boven? dus dan heb je er toch nooit van kunnen profiteren dus kan het toch ook niet zo'n enorme klap zijn?
of ligt dat aan mij?
aah zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen: in 2010 werd ik werkloos. Van augustus tot oktober 2010 heb ik echter kortdurend een uitzendbaan gehad. Toen ik mijn WW-uitkering had moest ik wel huurtoeslag aanvragen, die heb ik keurig stopgezet op het moment dat ik ging werken. Maar helaas kan ik alles terug betalen.
Vorig jaar dus hetzelfde grapje: eerste half jaar was ik werkloos, ook keurig de toeslag stop gezet. Maar doordat ik ging werken kan ik toch alles terug betalen.![]()
En nee, als ik werk heb ik er inderdaad geen recht op, maar ik verdien nog niet eens modaal dus het is niet zo dat ik dat geld zo even kan pinnen, zeg maar.
Je zou het haast doen. Mocht ik ooit weer werkloos worden en het is langdurig dan ga ik pas aan het werk als het jaar voorbij is. Dat voorkomt een hoop enge acceptgiro's.quote:
Ja, dat wel. Maar daarom word ik er nog steeds niet blij van: ik kan elk dubbeltje retegoed gebruiken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah zo
naja er is vast wel een betalingsregeling te regelen toch?
ja snap ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar daarom word ik er nog steeds niet blij van: ik kan elk dubbeltje retegoed gebruiken.
Tof planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo'n grote met spieren?
nieuw plan!
steel wat anabole steroīden (of hoe heette die dingen waar je zo breed van word?) uit het ziekenhuis en leg ze ergens neer als hij net voorbij komt
ga dan naar zijn vrouw om te zeggen dat ie weer aan de anabole steroīden zit (dat vind ze vast niet tof) en dan kun je haar telefoon pakken
Dat is waar. Maar het zou imo eerlijker zijn als ze het per maand zouden bekijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja snap ik
maar met jou half nederland...
ooh dan.is het wel leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja snap ik
maar met jou half nederland...
Word het ziekenhuis meteen een stukje minder saaiquote:
volgens mij is het idee dat als je gaat werken en dus genoeg verdiend je ook genoeg verdiend voor een spaarpotje om dit soort klappen op te vangenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het zou imo eerlijker zijn als ze het per maand zouden bekijken.
ja dat kan niet iedereen en altijd hehquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Word het ziekenhuis meteen een stukje minder saai
[..]
volgens mij is het idee dat als je gaat werken en dus genoeg verdiend je ook genoeg verdiend voor een spaarpotje om dit soort klappen op te vangen
mijn punt was meer dat er gewoon geen geld is voor dit soort dingenquote:
hij zegt niet dat het moet maar eerlijker zou zijn.. zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn punt was meer dat er gewoon geen geld is voor dit soort dingen
per maand bekijken zou betekenen dat de staat er veel meer geld aan kwijt is en dat is er gewoon niet
de staat heeft geen geld en half nederland heeft geen geld waardoor ze juist meer moeten uitkeren
en dat kan dus niet
dat is ook niet mijn puntquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zegt niet dat het moet maar eerlijker zou zijn.. zijn twee verschillende dingen
en wat heb je gekozen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog een half uurtje en dan komt mn avondeten.
Ben benieuwd wat ik krijg
Voor morgen heb ik wel zelf mn menu mogen samenstellen
Wat is dat voor verbandpost? Betalen voor TVquote:
Wat is dat voor idioot gedoe toch altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef Ladylike het volgende:
TV kost hier 3 euro 56 per dag
Voor 10 dagen in het ZH heb ik een maandabo bij KPN
Dan maar geen TV hoor
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Dat dus. Vorig jaar oktober van 32 naar 40u gegaan, wat resulteerde in een naheffing van bijna 1750,- aan huursubsiude. Als ik het goed onthouden heb, heb ik vorig jaar totaal zo'n 2400,- aan huursubsidie gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar daarom word ik er nog steeds niet blij van: ik kan elk dubbeltje retegoed gebruiken.
ze heeft toch de laptop bij zichquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ook wel geld kosten dan![]()
Haai
Goed, zit te twijfelen of ik er eigenlijk wel uit had willen gaan. Bedje lag vandaag echt lekkerquote:
Zal ik nog maar even weg blijven dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, plantjesEn er komt ook steeds meer sfeer in de woonkamer waar ik mij prettig bij voel
Dat is zeer herkenbaar. Helaas was ik (zoals altijd) veel te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed, zit te twijfelen of ik er eigenlijk wel uit had willen gaan. Bedje lag vandaag echt lekker
Ik kan dat niet meer zo goed, heul lang slapen en dan nog langer blijven liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed, zit te twijfelen of ik er eigenlijk wel uit had willen gaan. Bedje lag vandaag echt lekker
Je bent alvast aan het oefenen voor over een paar maandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meer zo goed, heul lang slapen en dan nog langer blijven liggen.
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent alvast aan het oefenen voor over een paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |