Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik moet ook nog gordijnen, een kapstok, mn kleine slaapkamer/badkamer/keuken schilderen en verder afmaken aan meubels en troep en weet ik niet wat. En volgend jaar met jou op vakantie en in het najaar naar Nepal en na mn reis daar een week langer blijven want vrijwilligerswerk. Dus dat komt wel goed.quote:
GMTAquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef douche-eendje het volgende:
En volgend jaar met jou op vakantie
Vast wel. hier is het gelukkig droogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het eens stoppen met regenen=
niet als je ze oproltquote:
met 1tje lukt dat ookquote:
Ik betaal per maand belasting, wordt immers ingehouden op mijn loon. Daarbij klopt het imo niet. je bent 10 maanden werkloos, dan heb je het meer dan nodig en door die twee maanden werken kun je alles weer terug betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
natuurlijk bekijken ze het per jaar, je betaalt toch ook belasting per jaar
neemt niet weg dat het een knap lastige kostenpost kan zijn, helemaal als je net alles weer een beetje op de rit hebt
het blijft rollen en daar ging het omquote:
True.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef crv het volgende:
[..]
het blijft rollen en daar ging het om
Hier valt het best meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het eens stoppen met regenen=
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Even zwaaien vanuit mn ziekenhuisbed
Bloedingen en bedrust ftw
Ziekenhuis is niet coolquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
geen idee wat er precies aan de hand is maar beterschap!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben blij dat mn schoonouders nu de laptop hebben meegenomen, heb ik toch nog iets te doen hier.
Voorlopig nog niet thuis iig
Ja ik wou om 1 uur al naar de stad en tuincentrum maar t blijft maar regenen. Dus mocht het zo eens wat minder hard regenen dan.... even naar tuincentrum en supermarkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Buienradare ziet er wel slechtg uit trouwens
Gisteren avond begon ik te bloeden dus naar het ziekenhuis geraced.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziekenhuis is niet cool![]()
moet je lang??
Sterkte maar vast mupke
Bloedverlies terwijl ik 29 weken zwanger benquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee wat er precies aan de hand is maar beterschap!
Damn is schrikken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren avond begon ik te bloeden dus naar het ziekenhuis geraced.
Zo lang ik bloed verlies zal ik moeten blijven, hoe weinig het ook is
[..]
Bloedverlies terwijl ik 29 weken zwanger ben
thanx beiden
dan heb je wel bizar verdiend in die laatste 2 maanden klopt er iets niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik betaal per maand belasting, wordt immers ingehouden op mijn loon. Daarbij klopt het imo niet. je bent 10 maanden werkloos, dan heb je het meer dan nodig en door die twee maanden werken kun je alles weer terug betalen.Als het nou over de periode was dat ik werkte had ik het niet meer dan logisch gevonden, maar voor het hele jaar? Nee.
Zeg dat welquote:
Jij ook bedanktquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Maar goed ook, anders was mn beltegoed al opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik miste net je telefoontje![]()
sterkte lieverd
ik een wa gestuurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders was mn beltegoed al op
Thanx
WA werkt hier blijkbaar nietquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
ik was wel vergeten hoe saai een ziekenhuis is
Mja bloeden is al een uur gestopt, als iedereen nou even voor me duimt dat het zo blijft, dan ben ik morgen avond thuis![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WA werkt hier blijkbaar niet
ook internet via mobiel valt constant weg
mooi dan steek ik wat anders opquote:
Thanxquote:
Doe datquote:
Niet met de bus door naar Zwolle?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Olst, station Olst. Niet eens opstaan, gewoon meteen weer terug. Half uurtje 20 km, morgen maar eens een echte rit inplannen.
Wel altijd lekkere geile verpleegstertjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
ik was wel vergeten hoe saai een ziekenhuis is
Vrouwen jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel altijd lekkere geile verpleegstertjes
zoiets?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel altijd lekkere geile verpleegstertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |