Ja dat ken ik ook van hier, als ze uit een kamer moeten blijven dan zijn ze ineens heel snel.quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat dan weer mooi is, als ze mag blijft ze rustig in de deuropening staan en doet ze alles op d'r gemakje. Terwijl als ze ontglipt ze binnen 3 tellen aan de andere kant van de gang isdus ergens heeft ze t dondersgoed door
Gisteravond weer naar de dierenarts, hij had gisteren niet gegeten. Maar hij had wel honger, want hij dook wel gelijk op het eten maar trok daarna z'n neus op. De koorts was wel iets gezakt, maar hij heeft nog een te hoge temperatuur. Maar waarschijnlijk is het een keel ontsteking. En dan is eten niet leuk want slikken doet zeer... Dus weer andere antibiotica en maar even bijvoeren met dat vloeibare spul als hij niet zelf eet.quote:
gezien mijn ervaringen met niet eten van de kat wil ik hem wel voor de zekerheid delen: is er wel bloed onderzocht? die van mij had ook honger en draaide zich ook om voor de etensbak en wpu dan niet eten. dat bleek een alvleesklierontsteking te zijn. omdat ze ontstekingswaarden in bloed ook kunnen zien is dat misschien een idee mocht hij nog niet genoeg eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Gisteravond weer naar de dierenarts, hij had gisteren niet gegeten. Maar hij had wel honger, want hij dook wel gelijk op het eten maar trok daarna z'n neus op. De koorts was wel iets gezakt, maar hij heeft nog een te hoge temperatuur. Maar waarschijnlijk is het een keel ontsteking. En dan is eten niet leuk want slikken doet zeer... Dus weer andere antibiotica en maar even bijvoeren met dat vloeibare spul als hij niet zelf eet.
Maar vannacht heeft hij echt wel iets gegeten dus laten we hopen dat het zo doorgaat. En dat stomme beest heeft z'n lekkere zachte eten laten liggen en is aan z'n brokjes begonnenIk denk dat ik bij de buren eens een handjevol kittenbrokjes ga vragen (die hebben een paar weken geleden een kitten gevonden en liefdevol opgenomen).
Het schiet natuurlijk niet op dat al het eten wat op de grond staat of ligt gelijk opgeschokt wordt door die andere kut kat van ons die op dieet is vanwege een lichte vorm van arthritis...
Fijn dat de koorts iets gezakt is! En fijn dat hij vannacht weer gegeten heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Gisteravond weer naar de dierenarts, hij had gisteren niet gegeten. Maar hij had wel honger, want hij dook wel gelijk op het eten maar trok daarna z'n neus op. De koorts was wel iets gezakt, maar hij heeft nog een te hoge temperatuur. Maar waarschijnlijk is het een keel ontsteking. En dan is eten niet leuk want slikken doet zeer... Dus weer andere antibiotica en maar even bijvoeren met dat vloeibare spul als hij niet zelf eet.
Maar vannacht heeft hij echt wel iets gegeten dus laten we hopen dat het zo doorgaat. En dat stomme beest heeft z'n lekkere zachte eten laten liggen en is aan z'n brokjes begonnenIk denk dat ik bij de buren eens een handjevol kittenbrokjes ga vragen (die hebben een paar weken geleden een kitten gevonden en liefdevol opgenomen).
Het schiet natuurlijk niet op dat al het eten wat op de grond staat of ligt gelijk opgeschokt wordt door die andere kut kat van ons die op dieet is vanwege een lichte vorm van arthritis...
Beetje water over de brokjes misschien? Is het wat zachter en blijkbaar vind hij ze wel lekker.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Wij hebben de honden geleerd bij een klein huisdier is babytje heel voorzichtig.
Vanmiddag de honden boven blaffen overstuur enz.
En ze hielden niet op (ik was beneden bezig).
Ik denk verdorie hou eens op ,dus naar boven zit kleine dopey buiten in een hoekje naast de voordeur heel zielig vn help ,en de honden stuiteren en gek doen en kwispelend op me af zo van we beschermen het babytje en ze mag nog niet naar buiten en houden haar daarom even tegen .
Vond dit zo mooi om te zien dat de honden de kleine kittens zo beschermen
Oh wat erg, het is een drama he als ze niet willen eten. Ik heb het hier met ET gehad die waarschijnlijk een vorm van niesziekte had. Vies neusje en keelontsteking en gewoon weigeren te eten en drinken. Ik hoop dat ze hem bij de DA weer op kunnen lappen. Als ze hem wat voeding toe kunnen dienen dan gaat hij zich misschien weer wat beter voelen en zelf eten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
vandaag weer naar de dierenarts, maar nu om hem op te laten nemen. hij wil gewoon niet gaan eten... 4 brokjes op een dag is echt niet voldoende!
het lijkt een vorm van niesziekte te zijn, maar dan zonder de uiterlijke kenmerken, alleen de koorts... Dus geen vies neusje, geen niesen, geen hoesten, geen tranende ogen... Daarom vandaag een bloedonderzoek...quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat erg, het is een drama he als ze niet willen eten. Ik heb het hier met ET gehad die waarschijnlijk een vorm van niesziekte had. Vies neusje en keelontsteking en gewoon weigeren te eten en drinken. Ik hoop dat ze hem bij de DA weer op kunnen lappen. Als ze hem wat voeding toe kunnen dienen dan gaat hij zich misschien weer wat beter voelen en zelf eten.
Goed dat je weer heen gaat en ik ga voor jullie duimen, sterkte!
Het zal wel iets vriendelijker zijn voor die andere kat... De ene op dieet, de andere met allerlei lekkere dingetjes proberen aan het eten te krijg is niet echt eerlijk voor degene die niet mag maar wel wil eten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |