abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119289822
Ja, maar pakken en naar binnen brengen en dan verder niet straffen neem ik aan. Maar "pakken" gaat dus niet zo snel als madam er een spelletje van maakt :P
  Manager PR/Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 22:08:14 #177
269689 crew  Viv
pi_119294913
Hij bedoelt de sleutels "gewoon pakken" als ze niet mag, en de sleutels rammelen als ze wel mag.
pi_119297047
Ow ja, natuurlijk :')

Naja ik hoop het Sophie ook ooit nog eens te leren. En denk dus dat als het niet mag ik heel consequent moet zijn met haar zsm naar binnen brengen. En heel uitnodigend doen als ze wel mag.
Net mocht ze nog ff op de gang en zat ze op t eind bij de buurvrouw in het appartement. Ik wilde dr oppakken maar de buurvrouw vond het allemaal leuk en schattig en de verstandhouding met hun is een beetje vaag dus had niet echt zin om dr rigoureus weg te pakken. Maar zei wel van dadelijk doet ze het dan bij anderen ook. Naja we zullen het gaan zien, ik loop ook altijd op de gang als Sophie er loopt dus moet wel goed komen :)
  zondag 18 november 2012 @ 03:19:14 #179
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_119334626
Goed, ik heb mijn baasje (bediende, maar hij ziet zich als mijn baasje... en zolang hij me eten en drinken geeft, ga ik het niet ontkennen)... de laatste tijd aan het woord gelaten.

Maar aan een ding erger ik me rot. Baasje is vrienden met alle katten in mijn buurt. Ik kon nog begrijpen dat hij de poezen van zijn toenmalige vriendin leuk vond, want die kende hij eerder dan mij.
Maar een paar verhuizingen later woonden we ineens tijdelijk bij zijn ouders. En toen bleek er een Bennie in de woning tegenover te wonen. Wat was dat een zeikerd, met luide toon maakte hij me kenbaar dat hij hier de baas was... en ik heb al zo'n hekel aan luidruchtige katten. Bij Bennie in huis woonde ook nog een andere rooie poes... die was wel leuk. Die kon ik de halve wijk doorjagen, zo bang als ze was.

Maar op een dag waren die katten verdwenen en er verscheen een nieuwe poes in dat huis. Laten we haar Pepsi noemen... en net als bij Bennie was Pepsi in no time bevriend met mijn baasje. Waar Bennie te zwaar en te log was, om mij te volgen als het op hoogte aankwam, was Pepsi minstens net zo lenig als ik.

Maar dan... we verhuisden weer naar een eigen woning van mijn baasje in een buurt vol met katten.
En daar ontmoetten we " de genietster" en die poes lijkt sprekend op mij. erger nog... daar maakt dat misbaksel nog eens gebruik van ook.

Omdat mevrouw wat hoger op haar poten staat denkt ze mij te kunnen koeioneren, terwijl ze ook net als die andere katten vriendjes wordt met mijn baasje. Mevrouw mag zelfs op de vensterbank komen... En net als die andere katten voorheen luistert dit misbaksel wel naar haar naam als mijn baasje ze roept... maar luisteren ze nooit naar hun naam als hun eigen baasje ze roept.

Dit is een complot!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_119402424
:D

Gister Sophie toch maar binnen gehouden met verjaardag. Iedereen wilde wel ff naar d'r komen kijken en sommige pakken d'r dan meteen op maar mevrouw vind echt alles prima, ze zal nooit tegenstribbelen of iets dergelijks, is veel te onder de indruk dan. Naja bij mij doet ze het soms wel, maar is misschien juist alleen maar goed, want dan voelt ze zich veilig genoeg om te protesteren. :)

Ze bezorgt me alleen af en toe wel hartaanvallen als ze op de gang loopt. dit is omdat ze aan de andere kant van de railing gaat staan. Dan loopt ze daar of zit ze daar. Ik ben zo bang dat ze schrikt en dan valt. Net weer, liep ze ineens aan de andere kant van de railing, en ook niet langzaam maar best op een tempo, echter hadden buren hun beddengoed over de railing hangen en kon ze dus niet verder, en ze kon ook niet zomaar terug door de tralies omdat er net op dat stuk een glasplaat zat. Ik ben zo rustig mogelijk gebleven en heb t beddengoed maar iets verschoven zodat ze daar weer door kon, want draaien kan ze niet op de richel want dat is maar 5 centimeter breed op zijn meest. Vraag me af hoe ik haar dat kan afleren. Tips hier?

Naja als t niet af te leren is, dan maar dicht in de buurt blijven. Want wil nu ook niet stoppen met op de gang want ze vind t echt zo enorm leuk! Sjeest ook echt naar de deur als ik zeg dat ze mag.
Wat dan weer mooi is, als ze mag blijft ze rustig in de deuropening staan en doet ze alles op d'r gemakje. Terwijl als ze ontglipt ze binnen 3 tellen aan de andere kant van de gang is :D dus ergens heeft ze t dondersgoed door :P
  Manager PR/Moderator maandag 19 november 2012 @ 21:53:52 #181
269689 crew  Viv
pi_119405937
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat dan weer mooi is, als ze mag blijft ze rustig in de deuropening staan en doet ze alles op d'r gemakje. Terwijl als ze ontglipt ze binnen 3 tellen aan de andere kant van de gang is :D dus ergens heeft ze t dondersgoed door :P
Ja dat ken ik ook van hier, als ze uit een kamer moeten blijven dan zijn ze ineens heel snel. :D
pi_119415849
Mijn Rooie is niet lekker... Hij eet niet, hij loopt niet en ziet er gewoon niet goed uit... Zo meteen gelijk naar de dierenarts!
pi_119417364
Dat klinkt niet goed :( sterkte! En hopelijk valt t mee...
pi_119418545
Hij heeft 41 graden koorts... Dus antibiotica en ontstekingsremmers... Vanavond moet hij weer gaan eten, anders kunnen we morgen weer terug (en gisteren moesten we met de Kleine al heen, voor foto's, bleek een lichte vorm van reuma te hebben en wat overgewicht, dus die is nu op dieet en niet blij met ons :P)
pi_119420062
Arme kat ;(
pi_119471752
Hoe gaat t met de Rooie?
pi_119472914

Dit zijn Morgan en Grey, twee prinsjes van nu 13 weken.

Mijn leuke/lieve/bezorgde/boze kattenmomentje is als volgt:
Beide komen uit het asiel en hebben daar niesziekte gehad. Regelmatig komt het weer opzetten en hebben ze weer een pilletje nodig. Echter heb ik nu een medicijn gekocht in poedervorm, zodat het gemengd kan worden met melk of natvoer. Probleem: Beide lusten ze geen melk en natvoer! Ze kijken er nul naar om, haha. Een stukje zalm lusten ze wel, dus dat wordt de volgende stap :')
pi_119474844
Lief O+

wat een heerlijk verwende sikkepitten zeg. Hier doen ze een moord voor melk. Want dat krijgen ze bijna nooit.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_119494262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe gaat t met de Rooie?
Gisteravond weer naar de dierenarts, hij had gisteren niet gegeten. Maar hij had wel honger, want hij dook wel gelijk op het eten maar trok daarna z'n neus op. De koorts was wel iets gezakt, maar hij heeft nog een te hoge temperatuur. Maar waarschijnlijk is het een keel ontsteking. En dan is eten niet leuk want slikken doet zeer... Dus weer andere antibiotica en maar even bijvoeren met dat vloeibare spul als hij niet zelf eet.

Maar vannacht heeft hij echt wel iets gegeten dus laten we hopen dat het zo doorgaat. En dat stomme beest heeft z'n lekkere zachte eten laten liggen en is aan z'n brokjes begonnen :P Ik denk dat ik bij de buren eens een handjevol kittenbrokjes ga vragen (die hebben een paar weken geleden een kitten gevonden en liefdevol opgenomen).

Het schiet natuurlijk niet op dat al het eten wat op de grond staat of ligt gelijk opgeschokt wordt door die andere kut kat van ons die op dieet is vanwege een lichte vorm van arthritis...
pi_119495572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Gisteravond weer naar de dierenarts, hij had gisteren niet gegeten. Maar hij had wel honger, want hij dook wel gelijk op het eten maar trok daarna z'n neus op. De koorts was wel iets gezakt, maar hij heeft nog een te hoge temperatuur. Maar waarschijnlijk is het een keel ontsteking. En dan is eten niet leuk want slikken doet zeer... Dus weer andere antibiotica en maar even bijvoeren met dat vloeibare spul als hij niet zelf eet.

Maar vannacht heeft hij echt wel iets gegeten dus laten we hopen dat het zo doorgaat. En dat stomme beest heeft z'n lekkere zachte eten laten liggen en is aan z'n brokjes begonnen :P Ik denk dat ik bij de buren eens een handjevol kittenbrokjes ga vragen (die hebben een paar weken geleden een kitten gevonden en liefdevol opgenomen).

Het schiet natuurlijk niet op dat al het eten wat op de grond staat of ligt gelijk opgeschokt wordt door die andere kut kat van ons die op dieet is vanwege een lichte vorm van arthritis...
gezien mijn ervaringen met niet eten van de kat wil ik hem wel voor de zekerheid delen: is er wel bloed onderzocht? die van mij had ook honger en draaide zich ook om voor de etensbak en wpu dan niet eten. dat bleek een alvleesklierontsteking te zijn. omdat ze ontstekingswaarden in bloed ook kunnen zien is dat misschien een idee mocht hij nog niet genoeg eten.

sterkte, ik weet hoe vervelend het is als je kat niet wil eten en je moet bijvoeren met een spuit.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_119496020
quote:

[..]

Fijn dat de koorts iets gezakt is! En fijn dat hij vannacht weer gegeten heeft.
Lijkt me inderdaad lastig als een andere kat minder mag. Dat krijg je nooit gecontroleerd lijkt me :o
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 10:39:43 #192
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_119496089
quote:

[..]

Beetje water over de brokjes misschien? Is het wat zachter en blijkbaar vind hij ze wel lekker.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_119512825
Wij hebben de honden geleerd bij een klein huisdier is babytje heel voorzichtig.
Vanmiddag de honden boven blaffen overstuur enz.
En ze hielden niet op (ik was beneden bezig).
Ik denk verdorie hou eens op ,dus naar boven zit kleine dopey buiten in een hoekje naast de voordeur heel zielig vn help ,en de honden stuiteren en gek doen en kwispelend op me af zo van we beschermen het babytje en ze mag nog niet naar buiten en houden haar daarom even tegen .
Vond dit zo mooi om te zien dat de honden de kleine kittens zo beschermen
  donderdag 22 november 2012 @ 21:38:29 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119518683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Wij hebben de honden geleerd bij een klein huisdier is babytje heel voorzichtig.
Vanmiddag de honden boven blaffen overstuur enz.
En ze hielden niet op (ik was beneden bezig).
Ik denk verdorie hou eens op ,dus naar boven zit kleine dopey buiten in een hoekje naast de voordeur heel zielig vn help ,en de honden stuiteren en gek doen en kwispelend op me af zo van we beschermen het babytje en ze mag nog niet naar buiten en houden haar daarom even tegen .
Vond dit zo mooi om te zien dat de honden de kleine kittens zo beschermen
O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_119519411
Koop je speciaal zo'n laserlampje :D ....niets. }:| Niet in beweging te krijgen. ;( Koop je een speeltje met veren want ze zijn gek op veren...... :{w , speel er zelf maar mee. :6
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119530103
vandaag weer naar de dierenarts, maar nu om hem op te laten nemen. hij wil gewoon niet gaan eten... 4 brokjes op een dag is echt niet voldoende!
  Moderator vrijdag 23 november 2012 @ 10:04:52 #197
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_119530204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
vandaag weer naar de dierenarts, maar nu om hem op te laten nemen. hij wil gewoon niet gaan eten... 4 brokjes op een dag is echt niet voldoende!
Oh wat erg, het is een drama he als ze niet willen eten. Ik heb het hier met ET gehad die waarschijnlijk een vorm van niesziekte had. Vies neusje en keelontsteking en gewoon weigeren te eten en drinken. Ik hoop dat ze hem bij de DA weer op kunnen lappen. Als ze hem wat voeding toe kunnen dienen dan gaat hij zich misschien weer wat beter voelen en zelf eten.
Goed dat je weer heen gaat en ik ga voor jullie duimen, sterkte! :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_119530425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh wat erg, het is een drama he als ze niet willen eten. Ik heb het hier met ET gehad die waarschijnlijk een vorm van niesziekte had. Vies neusje en keelontsteking en gewoon weigeren te eten en drinken. Ik hoop dat ze hem bij de DA weer op kunnen lappen. Als ze hem wat voeding toe kunnen dienen dan gaat hij zich misschien weer wat beter voelen en zelf eten.
Goed dat je weer heen gaat en ik ga voor jullie duimen, sterkte! :*
het lijkt een vorm van niesziekte te zijn, maar dan zonder de uiterlijke kenmerken, alleen de koorts... Dus geen vies neusje, geen niesen, geen hoesten, geen tranende ogen... Daarom vandaag een bloedonderzoek...
pi_119530450
;( sterkte :*
pi_119530556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
;( sterkte :*
Het zal wel iets vriendelijker zijn voor die andere kat... De ene op dieet, de andere met allerlei lekkere dingetjes proberen aan het eten te krijg is niet echt eerlijk voor degene die niet mag maar wel wil eten...

Het zal wel leeg zijn vanavond, het is zo'n grote knuffel, mijn arm sterft nu zo ongeveer af omdat hij perse in mijn armen wil liggen terwijl ik eigenlijk moet werken (gelukkig kan ik thuis werken...) Hij is nog nooit ziek geweest sinds dat we hem in 2008 hebben gekregen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')