Oh wat een leuk topic en wat een prachtige katten allemaal

Zelf heb ik er 4

, ben zo gek op ze

Mijn kinderen hebben de namen verzonnen

Dit is Lynxie, de onbetwiste baas in huis, een kater van 3 jaar oud, vreselijk lief, erg ondeugend maar een hartje van goud, erg lief met kittens, hij heeft nog nooit een mep verkocht om te laten zien wie de baas is.
![okc10m.jpg]()
Dit is zijn zus Kruimel (foto is uniek want mevrouw houdt niet van de camera), heel lief maar erg op 1 persoon gericht, mij dus. Ze wordt het liefst de hele dag aangehaald maar op schoot liggen doet madame alleen met een dekentje erbij

(ben stiekem wel erg trots op haar want ze heeft geen wit in haar vachtje en dat is zeldzaam bij poesjes)
![ncihas.jpg]()
Na deze twee schatjes kreeg ik een kitten aangeboden, na hard tegenstribbelen toch wezen kijken en ja dan ben je verkocht. Het werd Zorro, een heerlijke kneus, die dol is op zijn oudere "broer" tot rijdend op hem aan toe

, zijn "zus" was iets minder van deze meneer gecharmeerd maar uiteindelijk accepteert ze hem, al moet hij vooral niet te veel klieren want dan krijgt hij een mep, Zorro is nu inmiddels 2.
![dxbqm0.jpg]()
Ja en toen begonnen mijn twee zoontjes een tijdje terug te zeuren, we willen weer een poesje erbij, want nu is er altijd 1 alleen en dat is zielig

, en ja mama is er ook nogal dol op en ik kwam uit op de volgende dame

Dit is Pikapoes, een lief klein kitten van 9 weken (morgen), heerlijk speels, doet het erg goed met alles al kreeg ik haar al met 6 weken omdat de eigenaar ervan af wilde. Alles gaat goed behalve dat ze graag tut bij je, maakt niet uit op wat, kleding of je vingers ze sabbelt. (iemand tips hoe dit af te leren?) Ze doet het erg goed met de andere katten, alleen Zorro was een week diep beledigd en heeft met zijn rug naar me toe gezeten

Nu is het zijn beste vriendin en spelen ze samen, ze is ook totaal niet kleinzerig als die grote lijven haar omgooien of bijten of slaan, ze vecht dapper terug

![300d6cy.jpg]()
Samengevat heb ik een ondeugende maar oh zo lieve bende katten hier, waar ik boekwerken over kan schrijven. Zoals dat ik aardig wat geld en tijd heb gestoken in een kattennet op balkon, zodat ze toch lekker naar buiten kunnen.
Na 3 maanden vonden ze het balkon te klein en zaten ze toch bij de buren, je bijt je weg gewoon door een net heen

,
Terugkomen, echt niet, maar bij de buurvrouw is het open en ik woon 6 hoog dus hield mijn hart vast. Uiteindelijk met eten gelokt en gelukkig werd het weer toen zo dat de deur weer dicht kon, en voor volgend jaar verzin ik wel iets stevigers
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.