Hallo!
Sinds 1 oktober hebben mijn vriend en ik een kat. Nu merk ik vaak dat ik iets over haar wil posten maar dat het niet echt thuis hoort in het vraagbaak topic, en ook in het fototopic hoort het niet echt thuis. Maar om nu een eigen topic te openen en een soort dagboek te maken gaat ook weer te ver, want zo spannend is het wss allemaal niet
Dus het idee was om een soort algemeen kattenverhaaltjes topic te maken. Geen slowchat voor de baasjes, want die is er al in f&f. Maar gewoon een plek waar je de leuke/lieve/bezorgde/gefrustreerde/boze katten belevenissen kwijt kan

Bijvoorbeeld dat je nieuwe speeltjes voor de katten hebt gekocht, of een lief knuffelmoment. Of dat je naar de dierenarts bent geweest

Een topic dus om leuke ervaringen, gekke karaktertrekjes en van alles over je kat te vertellen!
Ik zal zelf beginnen en Sophie even voorstellen.
![aaf8d41d597fbfd59646a23f74bd02e4_zps6049c9c1.jpg]()
![257572451a81f8adbabd35fc351e56b9_zpsd38e0e6b.jpg]()
Dit is Sophie, sinds 1 oktober woont ze bij ons. Daarvoor zat ze in het asiel en als kitten in een pleeggezin. Sophie is nu ongeveer 5 maanden oud! Ze is tegen alles ingeënt en gechipt. Ze hoeft alleen nog maar gesteriliseerd te worden, dit gaan we rond eind november laten doen. Sophie was vanaf de eerste dag bij ons al erg stoer. Sprong na 30 seconde al haar doos uit en ging de boel verkennen. Niks onder banken schieten of bang zitten kijken ergens in een hoekje. Echter als je haar alleen liet bleek het een held op sokken te zijn em begon ze te piepen en miauwen. Naar de wc gaan was al genoeg voor haar. Dit is gelukkig redelijk over.
Het is niet echt een super speelse poes. Ze heeft een paar keer per dag haar dolle (half) uurtje en sjeest dan de hele kamer door. Ook moeten de speeltjes het dan ontgelden, maar daar zijn ze natuurlijk voor bedoeld

Ze is wel lekker knuffelig en is het liefst waar wij ook zijn. Ze hoeft dan niet altijd perse bij je te liggen maar wel in de buurt.
Verder is ze oost Indisch dom. Bijv als wij aan het eten zijn, moeten we haar tien keer van de tafel zetten, en dat de hele maaltijd door. Ze "wil" de hint dan niet echt snappen, terwijl ze donders goed doorheeft wat ze doet

dit geldt ook voor de bank versus krabpaal

Het liefst ligt ze als ze bij je ligt op je armen, en dan vooral zo dat jij zelf niks meer kan:
![b67cd51af5bc0d5722546cd1359afcd4_zpsff0ae28e.jpg]()
Of als je bijv op je iPad/laptop bezig bent voor het beeld gaan liggen!
Van de week wel even bij de opvang een kuurtje tegen niesziekte gehaald omdat ze toch wel regelmatig nieste, een keer ook inclusief snot. Ze heeft nu dag drie van de kuur erop zitten en niest al haast niet meer

Al met al zijn we super blij met haar en gaat het ook hartstikke goed!
Ik hoop dat er een beetje animo voor dit topic is en ben benieuwd naar jullie verhalen
[ Bericht 0% gewijzigd door Yashaaaaa op 13-10-2012 11:09:22 ]