4 koppen maar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:47 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Oh thee![]()
Ik drink elke dag minstens 4 koppen thee weg. Vooral met dit weer is het echt genieten!
Hell yeah!!! Zo extreem ben ik zelfs niet in mijn consumptie...!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
4 koppen maar?![]()
Reken voor mij maar eerder 3-4 potten
Dat klinkt alsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef Danielle83 het volgende:
Rooibos vanille van SimonLévelt is een aanrader
1 kleine pot thee elke ochtend dat ik vroeg (05:30 uur) wakker word te samen met een bord Brinta met daarin gepelde bananenschijfjes en een tweetal bruine boterhammen(volkoren) met extra oud belegen kaas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
4 koppen maar?![]()
Groene thee drinken met stappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik had eens twaalf koppen groene thee achter elkaar gedronken tijdens uitgaan want ik was de bob. Ik mocht geen alcohol. Toen stond ik eigenlijk compleet 'strak' die avond!
Ah tof! Je hebt ook zo'n groter theeglas!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 kleine pot thee elke ochtend dat ik vroeg (05:30 uur) wakker word te samen met een bord Brinta met daarin gepelde bananenschijfjes en een tweetal bruine boterhammen(volkoren) met extra oud belegen kaas.
Later op de dag achter de laptop gaat er nog een kop thee tegenaan.
Tsja, je moet wat hè! Al die tijd frisdrank consumeren gaat ook snel vervelen vind ik...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Groene thee drinken met stappen
Eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee als je bob bent
Je kunt de foto hier uploaden: www.imgur.com en dan link kopieren en plakken tussen [img] en [/img] .quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ah tof! Je hebt ook zo'n groter theeglas!Als ik wist hoe ik mijn eigen foto's kan uploaden hier,
dan zou ik dat ook doen. Kan iemand mij dat uitleggen s.v.p.? Ik had het ook al gevraagd in een topic in C&H, maar die persoon is het misschien vergeten ofzo...
Ik vind frisdrank sowieso niet echt lekker, dronk dan meestal spa blauw ofzo.quote:[..]
Tsja, je moet wat hè! Al die tijd frisdrank consumeren gaat ook snel vervelen vind ik...
Als je een account maakt kan je ze later gewoon zelf verwijderenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oké bedankt! Blijven die foto's daar dan ook opstaan of kun je die ook verwijderen later?
Ja, ze keken met name in Breda daar soms nogal vreemd van op ja!
Bikkelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
4 koppen maar?![]()
Ik heb deze, want ik drink natuurlijk alleen thee uit Wedgwood serviesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:
Ja, ho, je hebt potten zoals onderstaande
[ afbeelding ]
(10/12 koppen thee dus)
en je hebt theepotjes (die ik elke ochtend vul)
[ afbeelding ]
(hooguit 6 koppen thee)
Even langs Simon Levelt dan. Die onderste vind ik mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:
Ja, ho, je hebt potten zoals onderstaande
[ afbeelding ]
(10/12 koppen thee dus)
en je hebt theepotjes (die ik elke ochtend vul)
[ afbeelding ]
(hooguit 6 koppen thee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |