SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Wat een kut TT.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:29 schreef pureheart het volgende:
Mannen geen haat aan mijn topic titel
Wat een kutdingen, staat er zo: aardvarken is familie van? konijn, mol of varken?quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit voor TT? Straks brengt het ongeluk. Ik ben nog aan het begin van de weg.
HAHAHAHA, die is tof!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een kutdingen, staat er zo: aardvarken is familie van? konijn, mol of varken?
Dus ik denk dat ik helemaal cool ben en ga voor het antwoord 'mol'.
Draai ik zo het kaartje om, staat er: "van geen van allen".
Familie van de troll, zo te lezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een kutdingen, staat er zo: aardvarken is familie van? konijn, mol of varken?
Dus ik denk dat ik helemaal cool ben en ga voor het antwoord 'mol'.
Draai ik zo het kaartje om, staat er: "van geen van allen".
Ik doe mijn boodschappen bij random supermarkten. Als ik er veel heb wil ik ze misschien wel opsturen. Moet ik kijken of niemand ze wil hebben. Niet Deniz hierop laten rekenen, ik ben onbetrouwbaar en lui.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
HAHAHAHA, die is tof!
Instinker
Als we t toch over Russen hebben..quote:
Haha oke, thanks!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe mijn boodschappen bij random supermarkten. Als ik er veel heb wil ik ze misschien wel opsturen. Moet ik kijken of niemand ze wil hebben. Niet Deniz hierop laten rekenen, ik ben onbetrouwbaar en lui.
quote:
Kan ook mooi zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:36 schreef Levolution het volgende:
Die Russische filmpjes zijn altijd zo grauw. Dat land komt alleen in zwart-wit ofzo.
Die Russen hebben ook allemaal een camera op hun dashboard. Daarom dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als we t toch over Russen hebben..
http://www.dumpert.nl/med(...)rash_compilatie.html
Could be boring, maar heb een voorliefde voor crashen.
Zie haar slijmen dan, nu is hij opeens Turk. Maar buiten dit topic om noem je hem gewoon Dennis. HE? HE?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Daar zou je mijn kleine turkje een groot plezier mee doen
Nooitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie haar slijmen dan, nu is hij opeens Turk. Maar buiten dit topic om noem je hem gewoon Dennis. HE? HE?
Ja.. Want: --> http://www.dumpert.nl/med(...)ught_on_dashcam.htmlquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Russen hebben ook allemaal een camera op hun dashboard. Daarom dus.
Ben je gecrashed tijdens het quadrijden? Hoe ging het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden drie Russische films gezien en allemaal waren ze deprimerend as fuck...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:36 schreef Levolution het volgende:
Die Russische filmpjes zijn altijd zo grauw. Dat land komt alleen in zwart-wit ofzo.
Vozvrashchenie moet ik nog altijd zien, die andere ken ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden twee Russische films gezien en beiden waren deprimerend as fuck...
Idi i smotri (1985) - IMDb
Vozvrashchenie (2003) - IMDb
Die zijn de val van de muur nog niet helemaal te boven gekomen, volgens mij.
Gelukkig zijn Turken voorbeeldige chauffeurs.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Perfecte dag uitgekozen met dit kutweer. Een grote modderboel en ik ben een paar x even bang geweest, omdat ik uit de bocht vloog etc, maar ik ben mijn aggressie kwijt. Fucking gaaf!!! 300 cc lijkt niets, maar gaat als een malle. Door diepe regenplassen gereden, heuvels etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben je gecrashed tijdens het quadrijden? Hoe ging het?
Man.... Toen wij nog met de auto naar TR gingen heb ik zooooveel ongeluk gezien, tot aan dode lichamen op de grond. Slechte rijders.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Turken voorbeeldige chauffeurs.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Want: --> http://www.dumpert.nl/med(...)ught_on_dashcam.html
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef Arcee het volgende:
bagataliseren
bagetaliseren
bagateliseren
baggetaliseren
bagetelliseren
baggataliseren
baggatelliseren
baggateliseren
bagettaliseren
baggetelliseren
begatelliseren
begetaliseren
bachataliseren
bachetaliseren
begatalliseren
begataliseren
bagatellizeren
bagtelliseren
bagattaliseren
Dat constante getoeter ook. Verkeerstekens staan er ook maar voor de sier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man.... Toen wij nog met de auto naar TR gingen heb ik zooooveel ongeluk gezien, tot aan dode lichamen op de grond. Slechte rijders.
Het goede antwoord staat er niet eens tussen.quote:
Mijn vader ging een keer bijna op de vuist met de bestuurder van een auto achter ons omdat we een voetganger lieten oversteken. Die gast hing half uit zijn raam, al vloekend en schreeuwend. Tabakhane'ye bok mu yetistircen, zeggen ze bij ons tegen zo iemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat constante getoeter ook. Verkeerstekens staan er ook maar voor de sier.
[..]
Het goede antwoord staat er niet eens tussen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vader ging een keer bijna op de vuist met de bestuurder van een auto achter ons omdat we een voetganger lieten oversteken. Die gast hing half uit zijn raam, al vloekend en schreeuwend. Tabakhane'ye bok mu yetistircen, zeggen ze bij ons tegen zo iemand.
Coolcool, laat maar weten wat je ervan vond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:58 schreef Bilge het volgende:
Omdat jullie hem zoooooo geweldig vonden had ik laatst Srpski gedownload, eens kijken of het wat is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |