Ergooo's geven nooit opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
katers zijn geen genot
ergo morgen gaat weer geen genot worden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:06 schreef Ezell het volgende:
Viert hij om het half jaar zijn verjaardag?
wat doe jij op de foks manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:16 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben wel zulk een `verjaardagsmens`.
Helemaal andere computer weer moeten raadplegen voor het wachtwoord nadat ik dacht: ach, wie houd ik ook voor de gek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat doe jij op de foks man
rellie rollie kom ook een keer langsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat doe jij op de foks man
ja is goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
rellie rollie kom ook een keer langs
na je constante afhaken
even quoten voor het moment dat je toch afzegtquote:
ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aber ich habe wahrscheinlich Schüle.
Je bent erbij gewoon of volgende keer kaakslag @ jaarbeurspleinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aber ich habe wahrscheinlich Schüle.
Tot in de avond? Ik heb tot half 11 les, maar kan net zo goed tot 5 uur op school zitten. Of ergens anders voor school. Geen idee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ookik rol na school door
Jaarbeursquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent erbij gewoon of volgende keer kaakslag @ jaarbeursplein
failquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
JaarbeursEcht een half uur lopen zoeken naar een uitgang om te roken op dat kankerstation en alles wat er was was dat teringjaarbeursbord en een of ander winkelcentrum waar ik maar niet uit kon komen
ik ben rond 12u klaar maar ben niet van plan lang te blijven ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tot in de avond? Ik heb tot half 11 les, maar kan net zo goed tot 5 uur op school zitten. Of ergens anders voor school. Geen idee.
Heb eerlijk gezegd niet echt zin zo'n party meet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
tot 00:00 kan je gemakkelijk instappen in het feestgedrang.
Haha.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
JaarbeursEcht een half uur lopen zoeken naar een uitgang om te roken op dat kankerstation en alles wat er was was dat teringjaarbeursbord en een of ander winkelcentrum waar ik maar niet uit kon komen
jawel want je staat op zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet niet of ik nog wel ga uberhaupt
uiteindelijk maar stoïcijns op een perron gaan staan, beetje dom om daar niet eerder aan te denkquote:
oh dat valt mee, dat kan je zelf bepalen welke "sfeer" je opzoekt, buiten zijn het nuchterige doch laconieke gesprekken onder het genot van een zeevaarderssigaretje of een kameelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd niet echt zin zo'n party meet.
[..]
Haha.Je moest de andere kant op... Bordjes volgen heet dat.
tja, soms gebeurt datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
uiteindelijk maar stoïcijns op een perron gaan staan, beetje dom om daar niet eerder aan te denk
FOK! boven familie hoezeeequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
Mocht ik van gedachtes veranderen, dan kom ik overdag misschien even langs voordat ik moet werken. Wil die avond sowieso richting m'n ouders aangezien ik dat de komende weken niet kan.
Vrrrrijdag, bovendien alweer ver na de 24e dus stel je niet anquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso geen geld om die dag daarna vanuit Utrecht terug te reizen. Ben zo goed als blut.
Dat geld heb ik voor andere nodig, zoals vakantie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vrrrrijdag, bovendien alweer ver na de 24e dus stel je niet an
je kunt blijven slapenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat geld heb ik voor andere nodig, zoals vakantie.En tot zo laat rijden die treinen niet naar waar ik heen wil.
"als je begrijpt wat ik bedoelquote:
ezels maken altijd stimulerende geluiden vind ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
"
quote:
Krijg.een dubbele.hernia.met je zin daarinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
Godver, ik heb trouwens ontzettend veel zin in de winter. Hopelijk met oud en nieuw door de sneeuw wandelen in Dublin.
Je wilt haar gewoon behandelen viespeuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Krijg.een dubbele.hernia.met je zin daarin
Mooi kerstcadeau. Niet vergeten hoor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Krijg.een dubbele.hernia.met je zin daarin
Die ezell verdiend het wel om haar betekenisvolle handelingen uit te kunnen.voeren ondanks.haar mogelijke beperkingen ja en.daar wil ik.graag bij helpen tegen een mooie vergoedingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je wilt haar gewoon behandelen viespeuk.
Er zijn zeer goede hemas, pas ondervondenquote:
DE VERLOREN ZOONquote:
staat genoteerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:03 schreef leeell het volgende:
Thatimam, hou 16 nov.vrij, party.bij dastan
ja, winterspanning / depressiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef Dastan het volgende:
sloeg op de herhaling van leeuw, niet op jou, rustig
wat is iedereen toch opgelaten vandaag
Serieus? Ik ken een paar zaterdagbezorgers van PostNL en zij verdienen daar best veel mee. Iemand van 19 jaar verdient geloof ik iets van 8 euro per uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef Dastan het volgende:
opeens heb ik het: ik word postbezorger!
quote:
geweldige stadquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Ezell het volgende:
Hier heb je een tompouce.
[ afbeelding ]
Genot.
acceptabele stad, niet spectaculairquote:
dan is het een terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
acceptabele stad, niet spectaculair
ik had het overigens voornamelijk over de gelijknamige voetbalclub
watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
En deze:
[ afbeelding ]
Rijstalcohol met dode cobra.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja godverdomme he, zo zijn we niet getrouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker welquote:
Lou Reedquote:
ontzettend lekker zelfsquote:
quote:
Genot en Intense Lobi?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nee, de voorzitster van de graafschap is eindelijk opgetyft
GEIL
jaquote:
Ga zelf weg onderkruipselquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
Nee ga weg dit is mln ja
Etsu heeft 6 maanden ban
eensquote:Op donderdag 1 november 2012 07:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga zelf weg onderkruipsel
rustig hansiquote:
???quote:Op donderdag 1 november 2012 18:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kwam jouw kale onderwerp van aanbidding vandaag tegen.
nou nou, wat een overdreven gedoe weer van je :S :S :Squote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |