En hoppa, krijgen we weer de schuldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef espri het volgende:
[..]
dat is de schuld van pulver/vannelle, 1 van de 2
Zo isssie, springt voor iedereen in de bres.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Had ik toch bijna de laatsteGelukkig sprong Pulver net op tijd voor me
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoppa, krijgen we weer de schuld
En ik dit keer eens niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoppa, krijgen we weer de schuld
Het ging echt per ongeluk, ik zat nog maar op pagina 4quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Had ik toch bijna de laatsteGelukkig sprong Pulver net op tijd voor me
Net was het nog 3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het ging echt per ongeluk, ik zat nog maar op pagina 2
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik schrijf de hele fucking notulen uit voor Ireth. Ik druk op de invoeren knop. Fucking topic vol.
Sorry Ireth geen notulen vandaag.
Een luie, geen zin om het nog een keer te typen verdarrequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!
eentje die geen notulen wil uitschrijven....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!
Ah toen nou.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Een luie, geen zin om het nog een keer te typen verdarre
Ah, heet dat zo tegenwoordig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
zo, aanstaande is ook klaar met vergaderen dus ik ga hem maar eens vervelen...
fijne avond allemaal en slaap lekker
Truste en de groeten aan je aanstaande.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
zo, aanstaande is ook klaar met vergaderen dus ik ga hem maar eens vervelen...
fijne avond allemaal en slaap lekker
Wow, heb dus heel wat gemist!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Belle gaf 3 computers weg aan fanatieke FHF sc'ers maar dit werd niet gewaardeerd door een lurker. Daarom kreeg Dolfi wel/niet/wel/niet/extra geld. Espri en Vannelle lagen samen op een berenvelletje voor de haard waar zo nu en dan een extra houtblokje op geworpen werd. Vervolgens morste Vannelle rode wijn op de blauwe jurk van Espri, wat gelukkig niet zo erg was want die werd toch alleen maar gebruikt als de auto gepoetst moest worden. Dat is dus nooit want de auto van vannelle is heel smerig.
Vannelle en Pulver en Espri en Ehhe zijn stiekem wel/niet dezelfde personen en zodoende hebben we hier 2 users met een identiteit stoornis. Gelukkig is de wereld geel en met hartjes.
We hebben nog een raadspelletje gedaan met leeftijden.. Pulver is 21 en Espri is 19 of misschien toch andersom. Vannelle is hoe dan ook 2 jaar jonger.
Daarnaast heeft Mo vandaag een wereldreis gemaakt waarbij ze zich zodanig verveelde dat ze met haar telefoon heeft gespeeld. Dat kostte 12 nood-accu's het leven. Die worden morgen in Groningen gereanimeerd door middel van koffie MET koffiemelk. De luxe! Eventueel extra gestimuleerd door een douchebeurt met 5 vrouwen-douche-spulletjes.
Einde bericht.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Belle gaf 3 computers weg aan fanatieke FHF sc'ers maar dit werd niet gewaardeerd door een lurker. Daarom kreeg Dolfi wel/niet/wel/niet/extra geld. Espri en Vannelle lagen samen op een berenvelletje voor de haard waar zo nu en dan een extra houtblokje op geworpen werd. Vervolgens morste Vannelle rode wijn op de blauwe jurk van Espri, wat gelukkig niet zo erg was want die werd toch alleen maar gebruikt als de auto gepoetst moest worden. Dat is dus nooit want de auto van vannelle is heel smerig.
Vannelle en Pulver en Espri en Ehhe zijn stiekem wel/niet dezelfde personen en zodoende hebben we hier 2 users met een identiteit stoornis. Gelukkig is de wereld geel en met hartjes.
We hebben nog een raadspelletje gedaan met leeftijden.. Pulver is 21 en Espri is 19 of misschien toch andersom. Vannelle is hoe dan ook 2 jaar jonger.
Daarnaast heeft Mo vandaag een wereldreis gemaakt waarbij ze zich zodanig verveelde dat ze met haar telefoon heeft gespeeld. Dat kostte 12 nood-accu's het leven. Die worden morgen in Groningen gereanimeerd door middel van koffie MET koffiemelk. De luxe! Eventueel extra gestimuleerd door een douchebeurt met 5 vrouwen-douche-spulletjes.
Einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |