abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118093036
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Isabeau het volgende:
De tussenstand:
4x Sha, 3x Galleon, 3x LFR, 4 Raidbosses = No loot. Ja, beetje gold :')

Vriendlief kreeg overigens zowel de hands als legs van de Sha vanavond. qq :'(
Lekker...

Ik heb vandaag een helm gewonnen in het 2e deel van LFR, vorige week belt en shoulders en van Sha de tier gloves. Shoulders had ik alleen net met valor gekocht, dus heb ik gevendored.

Net 2e keer Sha gedaan en PvP gloves.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sapstengel op 17-10-2012 19:30:59 ]
pi_118094209
Cool! Mijn snode plan werkte. Heb gedps'ed op de spritit kings in prot spec. Op mijn extra roll won ik tank shoulders. :D

Edit: haha! Op Elegon. Volgende keer misschien fights lezen. Donderde met zijn allen naar beneden.

Edit: DPS gloves op Elegon, jammer. Wilde dat 2h zwaard:P

[ Bericht 14% gewijzigd door Sjiznit op 17-10-2012 20:01:34 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:34:45 #278
306357 Sarg
When in doubt, pinky out!
pi_118097125
quote:
Ben op mn werk kan niet op wowhead :(
The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:02:37 #279
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118102278
Dit jaar.....moet......en zal.....ik die....headless horseman....KRIJGEN! :( Elke dag....Op al me ALTS..........ZO NIET!....>DAN GA IK GILLEN! :(
pi_118102342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit jaar.....moet......en zal.....ik die....headless horseman....KRIJGEN! :( Elke dag....Op al me ALTS..........ZO NIET!....>DAN GA IK GILLEN! :(
Komt goed :* Elke dag op al je alts O-) Oh wacht...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:04:44 #281
318361 Bienelientjee
pi_118102365
Heb er wel een paar! :D Zolang lvl 90 er niet voor required is.... }:|
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:05:20 #282
296917 Abby79
Being myself!
pi_118102392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb er wel een paar! :D Zolang lvl 90 er niet voor required is.... }:|
89 waarschijnlijk :{
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_118103610
Lol, iemand wil Alani hier verpatsen. Ik wisp em ff voor een prijs waar hij aan denkt. Ik gokte op een paar 100k. Geeft hij als antwoord 50k. Ik maar even gemeld dat ik dan wel interesse heb :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_118113917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Sjiznit het volgende:
Lol, iemand wil Alani hier verpatsen. Ik wisp em ff voor een prijs waar hij aan denkt. Ik gokte op een paar 100k. Geeft hij als antwoord 50k. Ik maar even gemeld dat ik dan wel interesse heb :P
Doen!! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118114837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Sjiznit het volgende:
oew, dat is sexy, zou ik ook doen. :Y
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:28:05 #286
318361 Bienelientjee
pi_118115436
:o Gief!
pi_118115603
Zo ook maar ff MoP key gekocht, een week voor m'n tentamens beginnen :D :D :D

Hopelijk kan ik nog bijblijven en loop ik nu niet al godsgruwelijk ver achter, ik wil wel graag in m'n eigen tempo spelen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118115960
Waar zijn de tijden dat je meer dan 200 rep punten kreeg voor een daily quest. Tuintjes bij gehouden en dan even naar de Klaxii en ehmm right. Irritante quest met een lage droprate en veel te weinig rep, het lijkt wel bezigheids therapie.

Maar ik blijf ze doen, ik wil achievements en eindelijk zit ik bij de 9000 club :P
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_118115983
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Blistering het volgende:
Zo ook maar ff MoP key gekocht, een week voor m'n tentamens beginnen :D :D :D

Hopelijk kan ik nog bijblijven en loop ik nu niet al godsgruwelijk ver achter, ik wil wel graag in m'n eigen tempo spelen
Gezellig *O* Als je nog iemand zoekt om dungeons mee te doen om te gearen, ik vind ze leuk om te doen. Alhoewel je waarschijnlijk zelf gaat healen?
pi_118116035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gezellig *O* Als je nog iemand zoekt om dungeons mee te doen om te gearen, ik vind ze leuk om te doen. Alhoewel je waarschijnlijk zelf gaat healen?
Toppie, ik heb nog geen flauw idee! Ik neig naar m'n priest inderdaad, dan zal ik ook wel gaan healen (hoewel, als ik jou zo zie, healen én dps'en ;) ). Maar wil stiekem ook wel een monk levellen!

Ach, ik zie wel. Gewoon doen waar ik zin in heb :) Komende tijd sowieso nog niet teveel spelen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118116057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar zijn de tijden dat je meer dan 200 rep punten kreeg voor een daily quest. Tuintjes bij gehouden en dan even naar de Klaxii en ehmm right. Irritante quest met een lage droprate en veel te weinig rep, het lijkt wel bezigheids therapie.

Maar ik blijf ze doen, ik wil achievements en eindelijk zit ik bij de 9000 club :P
Ik vind de rep best snel gaan voor veel facties! Zo erg is het allemaal niet.
Maar ja, dan voel ik ook niet de neiging om alles elke dag te doen

Vandaag eindelijk vervanging voor een waardeloze ring *O* Hallow's End O+
pi_118116074
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:50 schreef Blistering het volgende:

Toppie, ik heb nog geen flauw idee! Ik neig naar m'n priest inderdaad, dan zal ik ook wel gaan healen (hoewel, als ik jou zo zie, healen én dps'en ;) ). Maar wil stiekem ook wel een monk levellen!

Ach, ik zie wel. Gewoon doen waar ik zin in heb :) Komende tijd sowieso nog niet teveel spelen.
Nee! Eerst tentamens ;)
pi_118116112
Haha, die mindset heb ik tegenwoordig wél ja!

Vroegâh toen Blistering nog een kleine Blistering van 14 was, toen ging het raiden voor! 100% attendance als een kleine baas, maar wel 10 onvoldoendes op school. Gelukkig denk ik er nu anders over :7
pi_118118158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar zijn de tijden dat je meer dan 200 rep punten kreeg voor een daily quest.
Dat zat ik me gisteren ook al af te vragen. Heb me er maar bij neergelegd dat ik de komende tijd nog geen enkele factie op exalted zal hebben.
Werk nu alleen aan Golden lotus en The Tillers. Dan kan ik nog ergens mn vp uitgeven. De rest komt wel als ik echt niet meer weet wat ik met mn "vrije tijd" moet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:28:48 #295
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_118119072
[Reins of the Raven Lord] op de bmah en een ilevel483 gun
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_118120086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:

Dat zat ik me gisteren ook al af te vragen. Heb me er maar bij neergelegd dat ik de komende tijd nog geen enkele factie op exalted zal hebben.
Werk nu alleen aan Golden lotus en The Tillers. Dan kan ik nog ergens mn vp uitgeven. De rest komt wel als ik echt niet meer weet wat ik met mn "vrije tijd" moet.
Precies wat ik doe :D
Golden Lotus, want nuttig.
Tillers, want leuk O+

Ik vind de items op onze BMAH wat matigjes, cherrycoke. Ik hoorde deze week dat er een realm was waar Mimiron's Head op de BMAH stond! :o
pi_118120138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tillers, want leuk O+
Ik ga dit natuurlijk niet hardop toegeven, maar Tillers zijn inderdaad een stuk leuker dan ik verwacht had :D
quote:
Ik vind de items op onze BMAH wat matigjes, cherrycoke. Ik hoorde deze week dat er een realm was waar Mimiron's Head op de BMAH stond! :o
Dan zou ik helemaal hard balen, want nooit dat ik daar genoeg goud voor zou hebben. :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118120365
Benieuwd hoeveel daar voor betaald is! :o

edit: http://www.mmo-champion.c(...)-Ragnaros-US-Servers

Haha!
pi_118120633
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Blistering het volgende:
Benieuwd hoeveel daar voor betaald is! :o

edit: http://www.mmo-champion.c(...)-Ragnaros-US-Servers

Haha!
wow :o _O_

Was dat nou hier of iemand in mijn guild die speciaal voor Invincible 1 miljoen gold opzij had gezet. Zodra Invincible op BMAH zou komen zou hij direct 999.999 bieden.

Oh lol, dat heeft iemand dus ook al op Ragnaros gedaan _O-
pi_118121321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tillers, want leuk O+
Tillers is leuk :) dark soils vinden is ook leuk :P .. ehmm daarnaast wat van de vis dailies gedaan , wat klaxii en in eht begin twee dagen bij de plek waar je dat kleine draakje moet voeren en zo en waar je dat ei moet kiezen. dat is wel leuk maar het kost allemaal veel tijd.

Natuurlijk is de de lorewalkers factie al op exhalted en vliegen we al op de disc.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')