die speel ik dan welquote:
31 decquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef Dwyn het volgende:
Lin, hoe lang is die Grouponcode eigenlijk geldig?
Ja..... maar.... Ursulaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand
Mag jij botje zijn
ik weet nog niet of ik kan en moet een en ander uitzoeken (hoe lang rijden en zulksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ga je mee naar de tokkie-stacaravan in Bels?
NEINZ, DAT BEN IK AL!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik kan en moet een en ander uitzoeken (hoe lang rijden en zulks). En ik heb een schurfthekel aan honts dus slapen blijf ik zoberzo niet
![]()
Gooooeeeeed, ik klink weer superenthousiast, maar ik vind het wel echt tof!![]()
![]()
Kamperen/stacaravans![]()
![]()
Sebastiaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh wacht, Mss mag Botje wel zijn, ben ik Sebastiaan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik ben toch een pauper in hart en ziel, dat wit ge toch!quote:
Al die sardientjes, zijn toch mijn vriendjes, jippiejajeeeeeeeeeequote:
Da wittik toch eigeluk toch <3quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben toch een pauper in hart en ziel, dat wit ge toch!
Ja, dat miste ik ook een beetje. En toen werd het ineens 'we gaan naar denemarken'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En waarom een "comforthome" niet in Denemarken trouwens? Denemarken![]()
Oh en wat was er nou met sponsjes op stokjes ofzo?
Ik vind het eik best een logische boekingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat miste ik ook een beetje. En toen werd het ineens 'we gaan naar denemarken'
nee we gaan naar keulen
dan kunnen we net zo goed naar essen
dan gaan we wel naar de kempervennen
En ineens boekte ik een stacaravan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh lin in de schelpenbikini. Ik ben voorHallo jopen
Ja toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het eik best een logische boeking
Whehehehehehe, nice!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat miste ik ook een beetje. En toen werd het ineens 'we gaan naar denemarken'
nee we gaan naar keulen
dan kunnen we net zo goed naar essen
dan gaan we wel naar de kempervennen
En ineens boekte ik een stacaravan
Rol ze anders hierin opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Die gaan te veel hangen man, die schelpen houden dat nooit omhoog
Dat moet lukken met een beetje proppenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rol ze anders hierin op
[ http://img809.imageshack.us/img809/3360/srilankaschelpen004.jpg (copy/paste deze link) ]
Bobsvleeskoerierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Of je speklaptetten een beetje zo opbinden en dan in die schelpen proppen
[ afbeelding ]
(check die link.... bobsvleeskoerier.nl)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik was trouwens gisteravond in Tilburg Lin! Moest nog aan je denken en aan Dikkie.
gel/creamliner?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een wing te maken met eyeliner
Stipje zetten waar je hem wil laten eindigen en dan naar je wimperrand trekken, is makkelijker dan andersomquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een wing te maken met eyeliner
Ik was hier naartoequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Volgende keer kom je maar even een biertje drinken
Ik heb alleen een 'liquid' liner. Ik moet als ik weer loon heb, maar weer eens investeren in wat verschillende.quote:
Dat heeft mijn moeder ook een tijd gedaan! Nu gebruikt ze af en toe een punt en een hoofdletterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder en sms'en
Ze ging op vakantie, dus ik een heel berichtje om haar veel plezier te wensen en zulks. Krijg ik een sms terug "ok kus je moeder"
En nu weer "we zijn gearriveerd"
En de smsjes die ze stuurt die wel langer zijn bevatten 0 leestekens, hoofdletters etc etc
VANAF 2.18 IS ZO FUCKING VETquote:
oh daar kan ik niet mee overwegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb alleen een 'liquid' liner. Ik moet als ik weer loon heb, maar weer eens investeren in wat verschillende.
hoe oud is de jouwe? Die van mij 63 met een IQ rond de 80, dus dat gaat 'm echt niet worden denk ik bij haarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook een tijd gedaan! Nu gebruikt ze af en toe een punt en een hoofdletter
Ook nog als je je ogen open hebt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb het idee dat ie een beetje breed is.
pics or it didn't wing!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb het idee dat ie een beetje breed is.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Debsterr het volgende:
Die zanger deed allemaal gekke dansjes en hij klom overal op. En ik heb iemand boos gemaakt want die was er doorheen aan het praten. Dus ik zei: "Het theekransje is aan de bar".
Klinkt als mijn paquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder en sms'en
Ze ging op vakantie, dus ik een heel berichtje om haar veel plezier te wensen en zulks. Krijg ik een sms terug "ok kus je moeder"
En nu weer "we zijn gearriveerd"
En de smsjes die ze stuurt die wel langer zijn bevatten 0 leestekens, hoofdletters etc etc
58quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe oud is de jouwe? Die van mij 63 met een IQ rond de 80, dus dat gaat 'm echt niet worden denk ik bij haar
Ja, ik was met 4 mannen, als die er iets van gezegd hadden was 'ie vast echt boos gewordenquote:
Mijn moeder stuurt alleen 'ok' en 'is goed'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt als mijn pa![]()
Typisch berichtje als reactie nadat je hem iets hebt gestuurd: "oke bedankt gr pa"
Maar doorgaans belt ie gewoon meteen terug als je hem een sms stuurt
Ja, nou, nou... laat dan maar zitten!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij vind het toch niet leuk denk ik.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij vind het toch niet leuk denk ik.
Daar al boos om worden ook.... sad people...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik was met 4 mannen, als die er iets van gezegd hadden was 'ie vast echt boos geworden.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Daar al boos om worden ook.... sad people...
Ik kan echt helemaal niks met potlodenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh daar kan ik niet mee overweg
Catrice gelliner met Hema slanted eyeliner brush
Maar ik ben nu echt al een tijd fan van NYC potloden
Oh, als ik mijn moeder niet bel spreek ik haar rustig een maand nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt als mijn pa![]()
Typisch berichtje als reactie nadat je hem iets hebt gestuurd: "oke bedankt gr pa"
Maar doorgaans belt ie gewoon meteen terug als je hem een sms stuurt
Ik vind hem wel wat breed jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mascara want ik ben aan het oefenen.Dat zwarte onder mijn ogen is de residu van de andere gelliner die ik had die ik nu weggeflikkerd heb.
ik vind 'm mooiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mascara want ik ben aan het oefenen.Dat zwarte onder mijn ogen is de residu van de andere gelliner die ik had die ik nu weggeflikkerd heb.
ideaal, scherp slijpen en dan erlangs vegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niks met potloden
Wordt altijd zo'n dikke lijn dus ziet er niet uit, dan kan ik de helft weer weg gaan boenen en zo
yepquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Dwyn het volgende:
Kan ik beter wat later beginnen met breed maken?
Dat lijkt me ook echt irritant ja.. Mijn pa kan zich gewoon niet goed uitdrukken in geschreven woorden maar hij zou in zo'n geval altijd wel bellen om te bedanken en zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, als ik mijn moeder niet bel spreek ik haar rustig een maand nieten dan gaat ze tegen mijn zus zeuren dat ik haar nooit bel enzo
![]()
![]()
Ik had voor haar verjaardag wat besteld, supertof cadeautje. Ik een enthousiast smsje "morgenavond thuis blijven, verjaardagspakje etc etc, heel uitgebreid en leuk" . Sms terug "ok"
Ik de dag na het bezorgen gevraagd of het was aangekomen etc etc. Sms terug "ja hij is er"![]()
![]()
![]()
Ik moet het ook gewoon niet verwachten van haar, maar soms vind ik het zó fucking irritant
mijn moeder is gewoon een lompe hork en een passief agressief figuur. Maar goed, dat zijn haar issues, op zich niet de mijne, heb er alleen altijd veel last van omdat ze precies in mijn allergie zit en me altijd weet te irriterenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt irritant ja.. Mijn pa kan zich gewoon niet goed uitdrukken in geschreven woorden maar hij zou in zo'n geval altijd wel bellen om te bedanken en zo
Ja, die techniek beheers ik niet bepaald, helaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ideaal, scherp slijpen en dan erlangs vegen
Ik kan hele dunne lijntjes zetten als ik wil, ook met een vrij stompe punt
It's all in the technique
Als het niet scherp genoeg is blendt ik gewoon een beetje de randjes uit of plemp ik er oogschaduw overheenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, die techniek beheers ik niet bepaald, helaas![]()
Ik moet het vaak maar doen met een poederliner met natgemaakt kwastje, anders ben ik serieus een kwartier bezig met zo'n stom lijntje zetten![]()
En bij de onderste wimperrand?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als het niet scherp genoeg is blendt ik gewoon een beetje de randjes uit of plemp ik er oogschaduw overheen
Ik wil dat meisje van de eerste foto ECHT ZO HARD OP DER BEK PAKKENquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit vind ik mooi:
[ afbeelding ]
En dit wat minder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NYC potlood kleur Mink (midden bruin/taupe) erlangs laten glijden aan de buiten lijn (ik doe het niet bij mijn waterlijn). Dan beetje erin smudgen. Vind ik mooier dan echt een lijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En bij de onderste wimperrand?
Muilenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil dat meisje van de eerste foto ECHT ZO HARD OP DER BEK PAKKEN
Je hebt ogen uit DA HOODDDquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Lol die wings![]()
![]()
![]()
Moet ik ook maar eens gaan proberen. Vlg mij moet ik het zoals lin doen omdat mijn oog ook zo euh... overhangt.. Wacht hoe zeg ik dat
allemaal hulpmiddelen en dan nog zo'n beroerde wing maken ook nogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Lindytje het volgende:
Dat plakband!!! Ik lollerde heel hard![]()
Oeh past goed bij mijn.... LEOPARD HOODY !!quote:
DAS HABE ICH AUCH JAH!quote:
Ja echt!! Heel je facking oog afplakken en dan komt dát er uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
allemaal hulpmiddelen en dan nog zo'n beroerde wing maken ook nog
En als ze het er zo af rukt trekt ze het laatste stukkie wenkbrauw mee denk ik
tuurlijk wel! Als ik het kan kan elke mongool hetquote:
Ik lees et ook altijd op zn hitlers zeg maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAS HABE ICH AUCH JAH!
WAROM MUSS ICH SO HART SCHREEUWEN, DAS IST UMDAS ES AUF DEUTSCH IS, DEUTSCHERS SCHREEUWEN IMMER, GENAU!!!!!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk wel! Als ik het kan kan elke mongool het
hehehehehe, ik noemde je een mongool
ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lees et ook altijd op zn hitlers zeg maar![]()
SCHEISSE HEIL JA BITTE JA
Dan krijg ik altijd zo'n dikke lijn van een paar mm, vind ik bij mezelf niet mooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NYC potlood kleur Mink (midden bruin/taupe) erlangs laten glijden aan de buiten lijn (ik doe het niet bij mijn waterlijn). Dan beetje erin smudgen. Vind ik mooier dan echt een lijn.
maar wel een liefen mongool, mét een wingquote:
Tss, nu helemaal geen wing,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar wel een liefen mongool, mét een wing
Ik heb mini priegel ogen (vraag maar aan Lin, die heeft me gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan krijg ik altijd zo'n dikke lijn van een paar mm, vind ik bij mezelf niet mooi.
Waterlijn doe ik ook nooit. Ik draag contactlenzen en ben altijd bang dat er dan wat af gaat geven of zo. Plus dat het op de waterlijn sowieso heel snel eraf gaat en heb geen zin om het om de paar uur bij te werken
IK HEB JOU OOK GEZIEN, JIJ HEBT LIEVE KRAALOOGJESquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb mini priegel ogen (vraag maar aan Lin, die heeft me gezien)
Dus geen oogpotlood op mijn waterlijn en onder doe ik het zoberzo niet te donker. Maar echt een dun randje/stukje maar, gaat prima. Misschien doe ik wel een keer een soort tutorial ooit
werk??? Op dit ongristelijke uur???? WHUUTTTTTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga nog even aan het werk...
oh ja, jij hebt me natuurlijk ook gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
IK HEB JOU OOK GEZIEN, JIJ HEBT LIEVE KRAALOOGJES.
nee niks gekregen, ook geen briefje dat ze niet door de bus pastenquote:
Oh score, dan zijn ze dus wel aangekomenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee niks gekregen, ook geen briefje dat ze niet door de bus pasten
hoezo, heb je ze toch naar Mireille gestuurd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh score, dan zijn ze dus wel aangekomen
Maar je hebt toch een briefje, dan moet je ze ophalenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo, heb je ze toch naar Mireille gestuurd?![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, nog niks gezien
je moet inloggen om te kunnen zienquote:
ik heb GEEN briefje gekregen mutsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een briefje, dan moet je ze ophalen
ik had gisteren een etentje, en had dinsdag al meteen gekeken maar toen was er nog niks. Dus ik dacht dat ze gisteren er wel zouden zijn. Ik meneer hier helemaal wakker gemaakt toen ik om half 12 thuis kwam, maar er was dus niksquote:
Het was maandag na de lichting, dus dinsdag pas weggegaan maar duurt nog langquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had gisteren een etentje, en had dinsdag al meteen gekeken maar toen was er nog niks. Dus ik dacht dat ze gisteren er wel zouden zijn. Ik meneer hier helemaal wakker gemaakt toen ik om half 12 thuis kwam, maar er was dus niksEn toen vandaag enthousiast binnen gekomen, aan meneer gevraagd of er iets was bezorgd vandaag.... en weer niks
![]()
![]()
ik hoop wel dat ze nog aan gaan komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was maandag na de lichting, dus dinsdag pas weggegaan maar duurt nog lang
Ja, er zit een fucking chanel inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze nog aan gaan komen
Bij mij gebeurd het vaak dat 'ie eerst via gewone post gaat, dan past het niet, gaat het opnieuw de sortering door en komt het alsnog met de pakketmeneer mee. Kan zo 2/3 dagen extra kostenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze nog aan gaan komen
ja misschien weet de mevrouw de postbode (IJS????quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, er zit een fucking chanel in
was vorige keer ook maar toen kreeg ik wel een briefje dat het niet paste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij gebeurd het vaak dat 'ie eerst via gewone post gaat, dan past het niet, gaat het opnieuw de sortering door en komt het alsnog met de pakketmeneer mee. Kan zo 2/3 dagen extra kosten.
Oh ik soms niet geloof ik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was vorige keer ook maar toen kreeg ik wel een briefje dat het niet paste.
ah, nou dan hoop ik dat dat hier ook het geval is.quote:
Foto <3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
Heb vandaag al van verschillende mensen complimenten over mijn haar gekregenWel een goeden excuus om naar een dure kapper te blijven gaan
![]()
Leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
Mijn lippenstift is er wel afgegeten net
[ afbeelding ]
En mijn pony is niet scheefLijkt zo door de donkere kleur + mijn wenkbrauwen (die ik nu wel moet bijtekenen om de kleur te laten kloppen)
Die is mooi strakquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb nog weer een nieuwe poging!
[ afbeelding ]
Volgens mij niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die is mooi strakEn hoe zit de lijn als je recht naar voor kijkt? Hij hangt niet naar beneden? Want dat had ik in het begin altijd.
Ja mooi!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
Mijn lippenstift is er wel afgegeten net
[ afbeelding ]
En mijn pony is niet scheefLijkt zo door de donkere kleur + mijn wenkbrauwen (die ik nu wel moet bijtekenen om de kleur te laten kloppen)
Model zelf is niet heel spetterend op de fotoquote:
Mooiquote:
Dat willen we niet! Ik heb al van die hangende oogleden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Model zelf is niet heel spetterend op de fotoMaar mijn haren glanzen en de kleur is weer perfect
[..]
MooiAnders kijk je zo zielig
Volgens mij heb ik dat ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat willen we niet! Ik heb al van die hangende oogleden.
Mijn oma en ma hebben het al laten corrigeren dus het zal wel een familietrekje zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ookHeb er geen last van of wat dan ook maar je ziet bijna geen ooglid inderdaad mhehe
Wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
mail van de nuon, ik krijg zelfs nog 214 euro terug
Wanneer komt die ongeveer uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ik heb soweiso de wii u al in preorder staan en nog wat games!
30 novemberquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wanneer komt die ongeveer uit eigenlijk?
GODVERDEGODVERquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz was die cd nu wel op de post en wanneer? Still nutin
Ik ga wel een torrent zoeken met een Nederlandse officequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GODVERDEGODVER
maandag voor de derde keer dan, maar cds; zijn op nu, is po usb stick ook goed?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst ook alweer post die open was gemaakt. Zat een sample in en dat doosje was toevallig helemaal platgedrukt.
Bleh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]had hier een open envelop met concertkaartjes
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Dwyn het volgende:
Ja, ik had een mini-pakketje met een kapot horloge.
Lushquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook Lush nu, want meebesteld met Inca.
Ja.quote:
Nee. Piepen; veel groentes; stinken dit dat allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef Mss het volgende:
Ik ben in zo'n bui dat ik cavia's wil. Want schattig fuzzy aaien dit dat alles.
Truste chickquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe em maar even op slot voor jullieTruste
Cavia's stinken heul niet als je de kooi goed schoonmaakt. Ik heb er nu sowieso geen plaats voor hoor, en ben er te veel voor van huis. MAAR SCHATTIG!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee. Piepen; veel groentes; stinken dit dat allesDoe maar niet
![]()
Oh, da's echt gay, beetje doodgaan aan vieze vis...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef Dwyn het volgende:
De salmonella-uitbraak door besmette zalm van het bedrijf Foppen uit Harderwijk heeft zeer waarschijnlijk twee levens geëist. Het Rijksinstituut voor Gezondheid en Milieu (RIVM) in Bilthoven heeft in twee sterfgevallen een koppeling gelegd met de bacterie SalmonellaThompson, die ook in de ziekmakende zalm is aangetroffen. Het gaat om ouderen.
jeeejquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:42 schreef megamandy het volgende:
Whoehoe mijn uurloon is eindelijk eens boven de ¤10 gekomen
Heerlijk hequote:
Er is ook niks geannuleerd gelukkigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning. Zo, bijna een hele dag niet online geweest, zijn geen nieuwe vakanties geplanned?
mes pakken, onder lipje, door gaatje heen en omwippenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil een blikje open maken maar heb net nagels gelakt
Jaaa het is geluktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mes pakken, onder lipje, door gaatje heen en omwippen
ik twijfelde laatst nog toen ik de aanbieding zag maar heb die gouden van james bond ook al gekochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mij boeit die kleur me niet zoMaar wou het toch even delen voor de hoarders
Sowieso amerikanenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikanen
Ik reageer op een manglaze post van een nieuw label met 'van gogh?'
Zeggen ze, nee de artiest is ernest doty.
JA WAT HIJ PLEURT TWEE SCHILDERIJEN VAN VAN GOGH BIJ ELKAAR, Dan is het van gogh![]()
![]()
Arme postbezorgersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Regen.
Eventjes afwachten of het nog minder gaat worden.
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over een half uurtje zou het meeste moeten gaan vallen, dus ik wacht tot dat klaar is.
Hoe matig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
Marktplaats:
Beschrijving
Dit is mijn chique chanel tas. Helaas heb ik geen bon omdat die heb ik door mijn ex.friend cado gekrijgen. Nooit gedragen als op de foto staan. met kaartje en serinummer. Doordat serienummer staan in de binnen hoekje het leukt niet om foto te maken.
Winkel prijs 1,200 euro.
Als u wilt meer weten over de tas, serienummer of gewoon komen en belijken laat me dan weten.
je overschat mensen ben ik bangquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog 2 weekjes toch? Dan ben je er vanaf toch?
Waarom lees ik dit nu pasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
PAARDENMEISJES UNITED
Spees mag mee op een lama
Je haar minder vaak wassen.quote:
quote:Ik schrik er echt van dat de bezoekers hier zich zo weinig wassen.
Weet je wel hoeveel bacterieen er dagelijks in je haar terecht komen, oa door vuil, lucht en zweet? En je dan niet dagelijks wassen? Ik krijg direct Afrika-beelden voor me.
Waarom genieten jullie er niet van dat jullie dagelijks kunnen douchen? Hygiëne is o zo belangrijk! Ik was mijn haar, net als de rest van mijn lichaam, iedere dag en heb helemaal geen last van jeuk of een droge huid. Ik denk dat het echt aan het product ligt wat jullie gebruiken.
Kom op dames, wassen die handel!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je haar minder vaak wassen.
En dan zulk soort reacties:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Badgerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
halp
Ik heb in mijn hoofd maar dan met 'porno porno porno porno porno PIEMEL PIEMEL
Ik zit allemaal torrents te openen in BitComet maar nog niet te starten, want als ik ze al start voordat ik alles gevonden heb is mijn internet daar niet altijd blij mee. Alles gevonden, aan het starten, loopt BitComet vast na het starten van 3 torrents. Moet ik hem dus geforceerd sluiten en de andere 7 weer opnieuw opzoeken.quote:
even gequoot voor de inhoud van die ieniemini-potjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:06 schreef Mss het volgende:
Ik wilde net een potje nivea creme bij het kruidvat kopen. Een mini potje van 30mg was ¤1,20 en een grote pot van 150mg was ¤1,70. Dafuq.
haben Sie das jetzt gekauft und entvangen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef Mss het volgende:
De nieuwe Zoya's van de wintercollectie zijn.
Ja klopt, maar 3 keer zo duur is wel extreemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
even gequoot voor de inhoud van die ieniemini-potjes![]()
En ja, mini potjes zijn veel altijd duurder dan grotere potten![]()
Maar Oreo koekjes in rol zijn daarentegen weer duurder bij de AH dan de per 2 (of 4, wat is het?) verpakte
Oh ik wist niet wat bitcomet was mehequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit allemaal torrents te openen in BitComet maar nog niet te starten, want als ik ze al start voordat ik alles gevonden heb is mijn internet daar niet altijd blij mee. Alles gevonden, aan het starten, loopt BitComet vast na het starten van 3 torrents. Moet ik hem dus geforceerd sluiten en de andere 7 weer opnieuw opzoeken.
Nope, alleen swatches gezien: http://www.vampyvarnish.c(...)atches-photos-reviewquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
haben Sie das jetzt gekauft und entvangen?
je weet dat je milligram had opgeschreven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar 3 keer zo duur is wel extreem.
Mehe. Verder is het een prima programma, maar hier werd ik een beetje agressief van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik wist niet wat bitcomet was meheIk gebruik uTorrent
Ja, ml leek me zo onlogisch omdat het heul niet vloeibaar isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet dat je milligram had opgeschreven?
Er zijn altijd mensen die niet naar de prijs kijken en er lekker voor betalen, zeker bij mini's
Had jij nou die unicorn gemaakt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb weer haakkatoen en wolnaalden en een haaknaald bij de pipoos gehaald. Nieuwen verslaving much?
het is toch gewoon een volumemaat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ml leek me zo onlogisch omdat het heul niet vloeibaar is.
maak een aasgier, want aasgieren zijn tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee die staat op mijn to do list. Ik ga een varkentje proberen te maken nu.
Ja hoi ik heb nog nooit een poppetje gemaakt, eerst maar eens dat varken proberenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maak een aasgier, want aasgieren zijn tof
anders probeer je een varken, en dan lijkt het uiteindelijk op een aasgierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hoi ik heb nog nooit een poppetje gemaakt, eerst maar eens dat varken proberen
roze aasgier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders probeer je een varken, en dan lijkt het uiteindelijk op een aasgier
ja, da's er eentje op leeftijd, die kaal is gewordenquote:
wat de fuckquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde zoeken op "crochet vulture" maar kreeg bij "crochet vul..." al allemaal resultaten voor "crochet vulva"
Dus ik natuurlijk klikken.... echt.... WTF.... sommige mensen zijn echt te erg... en veel verschillende plaatjes ook echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |